آنچه امروزه در جرایم اقتصادی باید بدانید

کد خبر: 1218708

بررسی جرایم اقتصادی و معرفی بهترین وکیل در تهران

آنچه امروزه در جرایم اقتصادی باید بدانید

 

جرایم اقتصادی طیف وسیعی دارند. قوانین مربوط به آنها پیچیده است. از طرفی جرایم اقتصادی بر روی جامعه و اقتصاد به‌صورت عمومی تأثیر خواهند گذاشت. به همین جهت بسیار حائز اهمیت است ، شخصی که می‌خواهد وکیلی را انتخاب کند، فردی متخصص در این امور را برگزیند تا با آگاهی بسیار بالایی  که در قواعد مربوط به اقتصاد دارد، به بهترین شکل بتواند از شخص موکل در بحث وقوع این جرایم دفاع نماید. در این مقاله ضمن بررسی کامل این جرایم به نقطه نظرات و وظایف بهترین وکیل در تهران مسلط بر این حوزه می پردازیم. علاوه بر آن با استفاده از نقطه نظرات بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران به بسیاری از سوالات شما د راین زمینه پاسخ داده می شود.

جرایم اقتصادی

بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران در تعریفی ساده و قابل درک این جرایم را به این شکل توضیح می‌دهد : به کلیه رفتارها و اعمالی که باعث بر هم ریختن و اخلال در اقتصاد یک کشور می‌گردد و مصداق بارز جرم است جرایم اقتصادی می‌گوییم. در واقع این جرایم معمولاً در سطح بسیار گسترده و به جهت ضربه وارد ساختن به نظام اقتصادی یک کشور انجام می‌شود. با توجه به این تعریف، جرایم اقتصادی در ابعاد کوچکتر، همان کلاهبرداری نام میگیرد. که می تواند باعث بر هم خوردن شیرازه اقتصادی افراد گردد. اما توجه داشته باشید که در شاخه کلاهبرداری ها، بهترین وکیل کیفری در تهران متخصص در انجام امور پرونده شما خواهد بود.

انواع جرایم اقتصادی

در ادامه به توضیح مختصر بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران در انواع این جرایم می پردازیم. از همراهی شما سپاسگذاریم.

  • پول‌شویی : در این جرم شخص از راه‌های نامشروع و نادرست اقدام به درآمدزایی می کند؛ به عنوان مثال فردی از راه قاچاق مواد مخدر پول زیادی به دست می‌آورد. در مواردی وی پول به دست آورده را در راه درست و مشروع سرمایه‌گذاری می‌نماید. اما حتی با توجه به اینکه وی آن سرمایه‌را در راه درست بکار بگیرد ، این جرم نیز از جرایم اقتصادی محسوب می‌شود.
  • اختلاس:به این معنا است که کارمندانی که مرتبط به مؤسسات و ادارات دولتی و یا غیردولتی هستند از محل اموال آن مؤسسات و ادارات اقدام به برداشت پول نمایند.

این جرایم از نوع کیفری تلقی می شوند. انتخاب بهترین وکیل برای رفع مشکلات حقوقی امری بسیار مهم و حائز اهمیت است. اگر در جایگاه اتهام این جرم هستید، وکیل می تواند با دفاع درست، از محکومیت شما بکاهد یا حتی موجبات برائت شما را فراهم آورد.

البته این موضوع نه تنها در ایم موضوع مورد بررسی، بلکه در سایر موضوعات حقوقی و کیفری، اعم از: ملکی، تجاری، ورشکستگی و غیره صادق است. شاید در نگاه اول، انتخاب وکیل امری زمان بر و وقت گیر به نظر برسد. مثلا بدیهی است که پیدا کردن بهترین وکیل ملکی در تهران که بر امور ملکی تسلط دارد، نیاز به صرف دقت و زمان کافی دارد، اما در نهایت نتایج مثبت و رضایت بخشی در روند رسیدگی به پرونده های حقوقی خود مشاهده خواهید کرد. علاوه بر تسریع امور، به حقوق خود می رسید و از ضرر و زیان احتمالی جلوگیری می کنید. در دفتر حقوقی محمد حاجیلو، وکیل پایه یک دادگستری بر آنیم تا با دقت و با تکیه بر تجربه درخشان و کارنامه کاری افتخار آفرین، به موکلین خدمت رسانی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت حقوقی محمد حاجیلو، مراجعه کنید.

مشاوره با وکیل جرایم اقتصادی

بسیاری از ما با دعاوی حقوقی و کیفری مواجه گشته یا با افرادی رو به رو شده ایم که در حال طی کردن مراحلی قانونی دعاوی مختلف هستند. به دلیل تفکر نادرست هزینه بر بودن کمک گرفتن از وکیل و نداشتن اطلاعات حقوقی کافی از چگونگی طی مراحل قانونی برخی از افراد متحمل ضررهای فراوانی می شوند که در بعضی مواردعلاوه بر عدم حاصل شدن نتیجه مطلوب و اتلاف زمان می تواند جبران ناپذیر باشد..

این در صورتی است که یک مشاوره ساده حقوقی با بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران که دانش به روز، نسبت به مسائل حقوقی دارد و از تمامی مراحل قانونی موضوع مورد نظر آگاه است می تواند کمک چشمگیری به پیشبرد و گرفتن نتیجه ی مطلوب کند. به عبارت دیگر نه تنها چشم اندازی نزدیک به واقعیت، نسبت به مساله ایجاد می شود و مراحل قانونی به درستی و باکمترین ریسک طی می گردد بلکه دروقت صرفه جویی می شود و از هرگونه ضرر و زیان احتمالی جلوگیری به عمل می آید.طبیعتا روند کار و نتیجه بسیار متفاوت خواهد بود.

بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران

دادگاه صلاح برای رسیدگی به جرایم اقتصادی

از آن جایی که جرایم اقتصادی، جرایمی هستند که بر علیه نظام اقتصادی و نظام حاکم بر کشور ایران انجام می‌شود پس در مراجع کیفری دارای صلاحیت رسیدگی می‌شوند؛ شخص متهم می‌تواند برای پیگیری روند پرونده خود با وکیل جرایم اقتصادی در تهران مشورت نماید.

در زمینه جرایم اقتصادی حضور وکیل متخصص جرایم اقتصادی و نقش او در پیشبرد پرونده بسیار موثر خواهد بود. وکیل با تجربه و باهوش ، در زمینه جرایم اقتصادی ، قادر است در دفاع از موکل خود به مسیر تفکرات و توجهات دادگاه به نفع پرونده موکل خود جهت بدهد. پس نقش بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران در رسیدگی به پرونده این جرایم و تعیین مجازات از سوی قاضی پرونده امری بدیهی است.

مجازات جرایم اقتصادی

دادگاه رسیدگی به جرایم اقتصادی با توجه به نوع جرم اقتصادی و وسعت آن برای مجرم یا مجرمین مجازت تعیین خواهد کرد. حضور وکیل متخصص در دادگاه بسیار موثر خواهد بود. بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران با تسلط بر جرم ها رسیدگی و پرونده ، می تواند به روند رسیدگی به نفع موکل خود جهت دهد. جزئیات این مجازاتها در تبصره های قانون مجازات اخلال گران ماده ۱ عنوان شده است. اعدام شدید ترین و سنگین ترین مجازات عاملین جرایم اقتصادی است. مجازات های ارتکاب این جرم از قرار زیر است:

  • اعدام
  • حبس
  • ضبط اموال
  • جزای نقدی
  • شلاق
راه ارتباطی با بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران

برای مشاوره حضوری و انعقاد قرار داد وکالت با محمد حاجیلو، بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران می توانید پس از هماهنگی با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری به آدرس زیر مراجعه نمایید. با ما تماس بگیرید: 09121275588 و 28425688-021

تهران ، ظفر، خیابان‌مصدق‌شمالی ، کوچه یازدهم(دامغانی) ، پلاک 38 ، واحد 2 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها