داستان حیرت آور مردی که با خرید ساعت رولکس ثروتمند شد

کد خبر: 1218739
داستان حیرت آور مردی که با خرید ساعت رولکس ثروتمند شد

 

 

 

جیمی و کروز و خرید ساعت رولکس 

شخصی به نام جیمی در یک شرکتی به عنوان مدیر مجموعه مشغول به فعالیت بود، جیمی به تازگی با یکی از کارمندان به نام کروز آشنا شد، کروز بسیار پر مشغله و دائم در حال جنب و جوش بود و از ظاهر آن فرد، درآمد بسیار زیادی میتوانست کسب کند، همیشه کروز در دفتر مدیریت تام در مورد ساعت مردانه رولکس صحبت میکرد یک روز جیمی از کروز پرسید تو که این قدر به ساعت رولکس علاقه مند هستی بودجه و توان خرید آنرا داری؟؟ کروز با خنده گفت البته که دارم! جیمی با تعجب گفت 10 هزار دلار؟! تو حتی حقوقی که میگیری کمتر از من است پس چطور میتونی ماشین بهتر از من یا توان خرید ساعت را داشته باشی؟!

کروز با خنده پاسح داد اگر چیز هایی که به آن علاقه مند هستی را نداشته باشی نمیتوانی موفقیتی در زندگی خود ایجاد کنی! 

من همیشه پول را صرف چیزهایی می کنم که من را خوشحال می کنند. اگر شما هرگز نتوانید خرید خود را تحمل کنید، هیچگاه کار خود را به خوبی انجام نخواهید داد، برای خودتان همیشه چیزهایی خریداری کنید که شما را خوشحال می کنند، این کار شما را به سمت پول درآوردن خواهد کشاند.

 

ساعت رولکس جدید کروز و فروش مدل قبلی آن به جیمی به 10 برابر قیمت! 

چند روز بعد جیمی کروز را دید که در مچ خود یک ساعت رولکس بسیار مجذوب داشت که نظر آن را به شدت جلب کرد نزد او رفت و گفت: بلاخره ساعت رولکس خریدی؟! با خنده گفت بله !  

چند ماه بعد دوباره جیمی کروز را با یک ساعت جدید رولکس دید دوباره نزد او رفت و گفت: دوباره ساعت رولکس خریدی؟! کروز گفت بله! ولی به تو هم یک پیشنهادی دارم، میخواهم ساعت خودم را به تو بفروشم! جیمی با تعجب به او نگاه کرد و در پاسخ گفت در مورد پیشنهاد تو فکر میکنم. 

چون ساعتی که کروز داشت در دنیا فقط 50 مدل تولید شده بود و همه آنها فروخته شده و در سراسر جهان توضیع شده بود کروز پیشنهاد مبلغی 10 برابر قیمت خرید خود را به جیمی داد و چند روز بعد جیمی معامله کروز را پذیرفت! کروز بعد ساعتی که به جیمی داد سه ساعت دیگر نظیر همین ساعت فروخته بود و با مبالغ آن یک شرکت تاسیس کرد و در کسب و کار خود موفق شد!

 

خرید ساعت مردانه

 

خرید ساعت فروخته شده به جیمی با پیشنهاد 10 برابر قیمتی که فروخته بود!

جیمی و کروز دوستان صمیمی هم شده بودند یک روز که در کافه با هم صحبت میکردند جیمی دوباره همان سوال همیشگی را از کروز پرسید؟ چطور اینقدر موفق است و میتواند بهتر از دیگران عمل کند کروز دوباره پاسخ داد من همیشه چیز هایی که خوش حالم میکنند را میخرم این خرید ها باعث انگیزه در من میشود و میتوانم رشد کنم برای مثال من از ساعتی که به تو فروختم پشیمان هستم، من ساعت را به 10 برابر قیمتی که خرید کرده بودم به تو فروختم ولی نظیر آن مدل و رنگ رولکس را تا کنون نیافته ام دوباره میخواهم برای خوش حالی خودم خرید کنم آیا تمایل داری ساعت را به 10 برابر قیمتی که بهت فرختم به من بفروشی؟؟!

دوباره جیمی شوکه شد نتوانست پاسخ او را در لحظه اولیه بدهد! واقعا میخواهی به 10 برابر قیمتی که ازت گرفتم ساعت را از من بخری ؟! کروز گفت بله و دست خود را دراز کرد و با تام دست داد ! ساعت دوباره با 10 برابر قیمتی که فرخته شده بود دوباره به کروز بازگردانده شد.

خرید ساعت زیر یک میلیون تومان

ساعت مردانه تا یک میلیون تومان سالی بند 

کروز ساعت خود را به 30 برابر قیمتی که خریده بود فروخت !

کروز یک ماه بعد ساعتی که از تام خریده بود را در مزایده‌ ساعت لندن به 30 برابر قیمتی که خرید کرده بود فروخت! چون از آن ساعت فقط چند مدل محدود در جهان موجود بود! اینگونه بود که تام در فاصله کمی توانست با علاقه شدید که به ساعت داشت ثروتمند شود! او همیشه شعار میداد که چیز هایی که تو را خوش حال میکند را باید بخرید مهم نیست قیمت آن چقدر است و چقدر پول دارید! باید تلاش کنید تا آن را به دست بیاورید اینگونه شما ثروتمند هستید!

 

ساعت مچی

 

طبق آمار مردم هنگام مرگ 80% دارایی هایشان را نمیتوانند خرج کنند! همیشه در فکر سرمایه گزاری یا اضافه کردن به دارایی های خود هستند غافل از این آمار که فقط 20 درصد دارایی هایشان را میتوانند خرج کنند و مابقی این مبلغ در همین دنیا باقی میماند. 

نظر شما در مورد داستان کروز چیست؟؟ آیا استراتژی او درست است؟ آیا میتوان با استراتژی کروز ثروتمند شد؟ آیا کروز قصد سرمایه گزاری با ساعت را داشته یا برای علاقه خود کل سرمایه خود را به رولکس 10 هزار دلاری داد ؟

 

Saliband.com

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها