برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان از کجا شروع کنیم؟

کد خبر: 1220377

برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان از کجا شروع کنیم؟برای پاسخ به این سوال این مقاله را مطالعه کنید.

برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان از کجا شروع کنیم؟

 

 

اکثر والدین حتی پیش از تولد کودکشان به فکر آینده او هستند و سوالاتی ذهن‌شان را درگیر می‌کند. آموزش زبان انگلیسی به کودکان جزو مواردی است که می‌تواند به پیشرفت کودکان در بزرگسالی کمک کند.

•    اصلا چگونه به کودکان انگلیسی آموزش دهیم؟ 

•    برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان از کجا شروع کنیم؟

دغدغه شما درباره آموزش انگلیسی به کودکان، با جهانی شدن در ارتباط است که زبان انگلیسی را به یک مهارت ضروری برای دانستن و تکامل در دنیای حرفه‌ای تبدیل کرده است. متاسفانه سیستم آموزشی ایران از نظر زبان‌های خارجی نسبتا ضعیف باقی مانده است. بنابراین تسلط کودکتان به زبان انگلیسی زمانی که بزرگسال می‌شود تا حدی به شما بستگی دارد.

آیا می‌خواهید او را از سنین پایین به انگلیسی صحبت کردن عادت دهید؟

بدانید که کودکان سریع پیشرفت می‌کنند. درواقع، از 3 یا 4 سالگی به بعد می‌توانید آموزش مقدماتی زبان انگلیسی را به او شروع کنید.

روش‌های زیادی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان وجود دارد. سهولت و سرعت آن‌ها در جذب کلمات جدید می تواند شما را بسیار شگفت‌زده کند. پس در این مطلب به شما می‌گوییم برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان از کجا شروع کنیم.

 از چه سنی انگلیسی به کودکان یاد بدهیم؟

سن ایده آل برای انگلیسی زبان شدن چه سنی است؟ پاسخ به این سوال دراصل "هرچه زودتر بهتر" خواهد بود.کودکان نیاز به همراهی دارند زیرا بیشتر به بازی فکر می‌کنند تا درس خواندن!

در واقع یادگیری زبان یک سرمایه‌گذاری است که یک عمر ماندگاری دارد و مدام ارزشش بیشتر می‌شود!

اقتصاددانان می‌گویند که آموزش انباشته‌ای از سرمایه انسانی (دانش) است که در طول زمان از بین نمی‌رود.

برخلاف سرمایه‌گذاری مادی که باید جدید باشد یا با گذشت زمان منسوخ شود، سرمایه‌گذاری روی آموزش فرد همیشه در بلند مدت نتایج خیره‌ کننده‌ای به همراه دارد. علاوه‌ براین، یادگیری زبان خارجی شخصیت افراد را هم توسعه می‌دهد. چون مهارت‌های زبانی مانند داده‌های ذخیره شده در یک هارد دیسک، حتی پس از توقف کلاس زبان انگلیسی، در مغز حک می‌شوند.

با اینحال گفته می‌شود هفت سالگی از آنجایی که نورون‌های مغزی در انعطاف‌پذیر‌ترین حالت هستند بهترین سن برای ورود به مسیر یادگیری مهارت‌های زبانی است.

 از زبان انگلیسی در زندگی روزمره استفاده کنید

شما به عنوان والدین، مرجع فرزندتان هستید و به طور کلی الگویی برای الگوبرداریِ او خواهید بود. پس از زبان انگلیسی در موقعیت‌های روزمره استفاده کنید! تمرین زبان انگلیسی به طور منظم امکان جذب بهتر را فراهم می‌کند.

برای مثال موقع حمام کردن یا موقع درست کردن بستنی یا شیرینی شروع کنید به انگلیسی حرف زدن. مطمئن باشید همه کلمات را خواهد بلعید. روانپزشکان کودک موافقند که آموزش دادن به کودک از سنین پایین که می‌تواند به چند زبانه شدن او به شکل طبیعی کمک کند.

انگلیسی را با موسیقی و آهنگ یاد بگیرید

هنوز آهنگ‌هایی را به خاطر می‌آورید که دوران کودکی شما را تکان داده است؟

برای فرزندان شما هم همینطور خواهد بود! زبان‌آموزی را به روشی سرگرم کننده, از طریق قافیه‌های مهدکودکیِ انگلیسی به او بیاموزید. بعد آنها را ترجمه کنید تا او معنی را هم بفهمد. از این مسیر، گوش او به شنیدن زبان شکسپیر عادت خواهد کرد و یادگیری او بسیار آسان‌تر خواهد شد. این کار برای مربیان آموزش انگلیسی به کودکان هم بسیار مفید فایده است که همیشه باید در دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی به کودکان مد نظر قرار گیرد.

برای بچه به زبان انگلیسی کتاب داستان بخوانید

وقت‌هایی که شب‌ها قبل از اینکه بخوابد برایش داستان می‌خوانید مطمئناً یکی از بهترین بخش‌های شبانه مورد علاقه کودک شماست.

پس از خواندن کتاب به زبان فارسی، کتابی برای کودکان انتخاب کنید که یادگیری ملایم و موثر انگلیسی را برای او فراهم کند. از این مسیر او با زبان شفاهی آشنا می‌شود و کلمات و عبارات را بسیار راحت تر حفظ می‌کند، زیرا آنها را به تصاویر ذهنی‌اش پیوند می‌دهد.همچنین، اگر فرزند شما در حال یادگیری خواندن است، از فرصت استفاده کنید و او را با الفبای انگلیسی آشنا کنید. این کار باید در کلاس‌های آموزش کودکان هم مدنظر قرار گیرد و مربیان باید با داستان الفبا را به بچه‌ها بیاموزند و برای هر حرف از الفبای انگلیسی یک داستان جذاب تعریف کنند.

تماشای کارتون به زبان انگلیسی

برخی از والدین تلویزیون را برای فرزندان خود مضر می‌دانند که قابل درک است. بدیهی است که برای کودکان زیر 3 سال بهتر است از نمایشگرها خودداری کنند. با این حال، در سنین 3 تا 6 سالگی، می‌توانید کارتون‌های انگلیسی را تا 30 دقیقه در روز برای بچه‌ها پخش کنید. بعد از 6 سال، این به شما بستگی دارد اگر می‌خواهید روزی 90 دقیقه بچه شما کارتون تماشا کند اما از این لحظات تمرکز بالای بچه برای آشنا کردن او با کارتون‌های انگلیسی استفاده کنید.

در کلاس زبان هم مربی زبان کودک می‌تواند از این روش برای جلب توجه و تمرکز کودکان روی دیالوگ‌های انگلیسی بین شخصیت‌ها استفاده کند.

یک پرستار بچه انگلیسی زبان استخدام کنید

چه کسی بهتر از یک فرد انگلیسی زبان برای آموزش زبان انگلیسی به فرزندان شما؟ اگر به دنبال شخصی برای مراقبت از فرزندان خود هستید، در جهت‌گیری خود به سمت افراد دوزبانه، حتی با ملیت انگلیسی، تردید نکنید. اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید این بهترین روش برای این است که فرزند شما دو زبان مادری پیدا کند.

کلاس زبان ثبت نام کنید

کودکان خود را به کلاس زبان بفرستید. در نهایت این بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی است. می‌توانید از موسسات و آموزشگا‌ه‌های حرفه‌ای بخواهید تا بهترین مربی را به شما معرفی کنند. همینطور دوره‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی به کودکان یکی از موفق‌ترین روش‌های آموزشی است که با موسیقی، بازی و تفریح به آن‌ها انگلیسی یاد می‌دهد.

کلام آخر

در این مقاله ما درباره این موضوع  که برای آموزش انگلیسی به کودکان از کجا باید شروع کنیم؟ حرف زدیم. همچنین گفتیم یادگیری زبان انگلیسی به دلیل فواید آموزش مهارت زبانی به کودکان به شدت توصیه می‌شود. یک نوزاد از سنین پایین کاملاً قادر به یادگیری کلمات انگلیسی و فارسی به طور همزمان است. پس از صحبت با او به دو زبان دریغ نکنید! این آموزش‌ها برای او در سنین مختلف مفید خواهد بود. موسسه سفیر با داشتن تجربه و یک کادر تخصصی حرفه‌ای می‌تواند بهترین‌ها را برای شما و کودکانتان ارائه دهد. در کلاس انگلیسی علاوه‌بر همراهی معلم، بچه‌ها می‌توانند از همیاری یکدیگر نیز بهره‌مند شوند و حین پیدا کردن کلی دوست خوب از هم کلی ایده برای یادگیری زبان انگلیسی بگیرند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها