معرفی بهترین و پرفروش ترین اپل واچ های سری 8 سال 1402

کد خبر: 1220655

بررسی تخصصی و معرفی پرفروش ترین اپل واچ‌های سری 8 + خرید اپل واچ سری 8 باتخفیف های ویژه و گردونه شانس

معرفی بهترین و پرفروش ترین اپل واچ های سری 8 سال 1402

 

 

اپل واچ محصولی است که فروش بی نظیری را در سراسر جهان دارد. به خاطر طرفداران زیادی که این محصول دارد، مدل‌های مختلفی از آن هر ساله وارد بازار می‌شوند. در سال ۱۴۰۲، اپل واچ‌های سری 8 بسیار محبوب بوده‌اند. این محصولات جدیدترین مدل اپل واچ‌های موجود در بازار هستند. شرکت‌های زیادی نیز این محصولات را وارد بازار می‌کنند. اپل واچ، محصولی است که ویژگی‌های بی نظیری دارد و به این خاطر در جهان توسط افراد خریداری می‌شود. این محصول علاوه بر زیبایی خاصی که دارد، کاربردهای زیادی هم دارد.

 

ویژگی‌های کلی اپل واچ سری 8

افرادی که برای خرید اپل واچ سری 8 به بازار مراجعه می‌کنند قبل از همه باید مشخصات این محصول را بدانند. از جمله مشخصاتی و ویژگی‌هایی که این محصول دارد می‌توان به ابعاد و وزنی که این محصول دارد اشاره کرد. حدود وزن این محصول ۵۰ گرم است و اندازه آن ۴۵ در ۳۷ در ۱۰ میلیمتر است. این محصول از جنس آلومینیوم ساخته شده است. فریم آن از جنس آلومینیوم است. اندازه نمایشگر آن حدود ۱.۹ اینچ است و میزان رزولوشن آن نیز حدود ۳۹۶ در ۴۸۴ پیکسل حساب می‌شود.

این محصول دارای محافظ برای نمایشگر است. سیستم عامل این محصول APPLEOS است که سیستم عامل ساخته شده توسط خود شرکت اپل است. پردازنده آن از نوع S8 است. میزان حافظه داخلی آن از حدود ۳۲ گیگابایت شروع می‌شود و ۶۴ گیگابایتی آن نیز یافت می‌شود. حدود یک گیگابایت حافظه رم برای محصول وجود دارد. این محصول دارای حسگرهایی مانند حسگر برای فشار سنج و برای دماسنج و برای پیدا کردن ضربان قلب است. رنگ‌های بژ، قهوه‌ای و مشکی این محصول در بازار یافت می‌شود.

2

بسته بندی شرکتی اپل واچ سری ۸

یکی از نقاط قوتی که برای اپل واچ‌های سری 8 نسبت به مدل‌های دیگر وجود دارد بسته بندی بسیار زیبای این محصول است. افراد در زمان خرید اپل واچ، با یک بسته بندی زیبایی مواجه می‌شوند. مثل مدل‌های قبلی اپل واچ، این محصول نیز در یک جعبه بسیار زیبا و طولانی قرار گرفته شده است و معمولاً در داخل بسته بندی‌ها، خود دستگاه و دو بند و شارژر که برای شارژ کردن این محصول است و همچنین دفترچه‌های راهنما قرار گرفته شده‌اند.

اپل واچ سری 8 از نظر اندازه و شکل مثل مدل‌های سری 7 است و به همین خاطر افراد اگر که بندهایی را برای مدل‌های قبلی خریده‌اند می‌توانند برای این مدل نیز استفاده کنند. از لحاظ سخت افزاری و نوع بسته بندی تفاوت زیادی در این مدل وجود ندارد. بندهای مختلف برای این دستگاه در شرکت‌های مختلفی و فروشگاه مختلف عرضه می‌شود و افراد می‌توانند آن را خریداری کنند.

مدل‌ها و طراحی‌های مختلف اپل واچ سری ۸

اپل واچ‌های سری 8 دارای نمایشگرهای بزرگ‌تری هستند. حاشیه‌هایی که در اطراف این دستگاه وجود دارد نسبت به مدل‌های قبلی کمتر شده است و تقریباً نمایشگرهای این اپل واچ‌ها به صورت تمام صفحه است. در سطح جانبی این محصول یک قسمت تاچ وجود دارد و به صورت دیجیتالی است. همچنین دکمه‌ای برای این محصول قرار گرفته شده است که با آن می‌توان روی صفحه حرکت کرد. این محصولات در اندازه‌های ۴۰ و ۴۵ متری وجود دارند و بسته به نیاز مشتری می‌توان هر مدل آن‌ها را خریداری کرد.

مدل‌های ۴۵ متری برای افرادی که مچ‌های بزرگ‌تری دارند می‌تواند که بهتر باشد و در واقع اندازه آن نه زیاد بزرگ و نه زیاد کوچک است و تقریباً اندازه مناسبی دارد. همچنین با انداختن بندهای مختلفی برای این محصول می‌توان که تنوع را در این محصول ایجاد کرد. از لحاظ ظاهری از همان زمانی که این محصولات تولید شده‌اند تفاوت زیادی پیدا نکرده‌اند.

3

نرم افزارهای استفاده شده در اپل واچ سری 8

قسمت نرم افزاری اپل واچ بیشتر مربوط به سیستم عامل آن است و سیستم عاملی که روی این محصول قرار گرفته شده است، سیستم عامل Appleos است. با توجه به اینکه این گوشی‌ها به تلفن همراه وصل هستند تمام نوتیفیکیشن‌هایی که روی گوشی همراه دیده می‌شود روی این دستگاه‌ها نیز مشاهده می‌شوند و افراد می‌توانند که آنها را مشاهده کنند. نوتیفیکیشن‌هایی که از مسیج باکس و یا پیام‌رسان‌های مختلفی می‌آید روی این اپل واچ‌ها قابل مشاهده هستند. می‌توان که با آن تماس‌های صوتی گرفت.

نرم افزار ردیابی خواب روی این محصول وجود دارد که می‌تواند خواب افراد را مورد تجزیه و تحلیل قرار بدهد و یک گزارش‌های کوتاهی را در برنامه سلامتی به افراد ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای نرم افزارهایی است که کمک می‌کند که افراد فعالیت‌های ورزشی خودشان را مرتب انجام دهند و می‌توانند که میزان ضربان قلب خودشان و همچنین هر چقدر تمرین که می‌خواهند در روز انجام دهند را روی این گوشی‌ها ذخیره کنند.

نوع باطری استفاده شده در اپل واچ سری 8

اپل واچ‌های سری 8 دارای باتری‌هایی هستند که می‌توانند تا حدود ۱۸ ساعت خدمات به افراد ارائه بدهند و اگر که از حالت کم مصرف در این دستگاه استفاده شود می‌توان دستگاه را تا ۳۶ ساعت نیز استفاده کرد. سرعت شارژ این محصولات نیز بالا است و حدود یک ساعت زمان می‌برد. شارژرهایی که برای این دستگاه‌ها در بسته بندی قرار گرفته شده است برای شارژ کردن محصولات دیگر اپل مانند ایرپادها نیز مناسب هستند.

افرادی که هر دوی این محصولات را دارند می‌توانند از هر دوی آنها استفاده بکنند. باطری این دستگاه به حالت غیر قابل تعویض است و ظرفیت آن حدود ۳۰۹ میلی آمپر در ساعت است. برای این که افراد این اپل واچ‌ها را با باطری اورجینال خریداری نمایند بهتر است که از مراکز معتبر استفاده کنند.

نقاط قوت و ضعف اپل واچ سری ۸

یک سری نقاط قوت و نقاط ضعفی برای این محصولات وجود دارد که افراد در زمان تهیه کردن اپل واچ سری 8 باید به این نقاط قوت و ضعف توجه نمایند تا انتخاب درست را انجام دهند. از جمله نقاط قوت این محصول عملکرد بسیار روان این محصول است که پردازنده این محصول بدون اینکه کوچک‌ترین باگی را در دستگاه ایجاد کند، کار می‌کند.

این سری از اپل واچ‌ها ضد آب هستند و در عمق زیادی از آب می‌توان از آنها استفاده کرد و در باران نیز می‌توان آن‌ها را بدون کوچک‌ترین نگرانی مورد استفاده قرار دارد. رنگ بندی‌های مختلفی برای بندهای این ساعت‌ها وجود دارد. یک طیف بسیار گسترده‌ای از برنامه‌های ورزشی و سنسورهای مختلف بر روی این محصول نصب شده است. عمر باتری محصول نسبت به دیگر محصولات بیشتر است.

علاوه بر این نقاط قوتی که برای این محصول وجود دارد، یک سری نقاط ضعفی نیز برای آن وجود دارد. سنسور دمایی که روی این محصول وجود دارد، دقت زیادی را ندارد و کار برد چندانی را برای افراد ندارد. عیب دیگر این محصول این است که نسبت به مدل‌های قبلی اپل واچ زیاد تفاوتی در آن ایجاد نشده است و ویژگی‌ها و طراحی آن مثل مدل‌های قبلی است که در بازار وجود دارد. تهیه اپل واچ سری 8 بهتر از است از مراکز معتبری مانند همراه سیب انجام شود.

4

از کجا واچ سری 8 رو با تخفیف بخریم؟

در فروشگاه همراه سیب، می توانید جدیدترین محصولات دیجیتالی در مدل‌های مختلف و متنوع بخرید. این مطلب به کمک کارشناسان محصول این فروشگاه نوشته شده. برای خرید اپل واچ سری 8 پیشنهاد می کنیم حتما به همراه سیب سر بزنید و از طریق چت آن شروع به چانه زدن و بازار گرمی برای تخفیف کنید.

همراه سیب یک فروشگاه اینترنتی است که توانسته سنت چانه زنی را از طریق چت آنلاین ادامه دهد و به کاربران تخفیف های شگفت انگیز ارائه دهد. حتی اگر اهل چانه زدن نیستید می توانید شانس خودتان در گردونه شانس برای ارسال رایگان و تخفیف های هیجانی امتحان کنید.

 این فروشگاه خدمات پس از فروش نیز دارد. اگر که محصولی توسط این فروشگاه به افراد فروخته شود و آن محصول ایرادی پیدا کند افراد می‌توانند که به راحتی آن را به فروشگاه بازگردانند. محصولاتی که توسط این فروشگاه عرضه می‌شود، همگی جزو محصولات با کیفیت هستند. قیمت محصولات در این فروشگاه نسبت به سایرین نوسان کم‌تری دارد. کارشناسانی که در این فروشگاه فعالیت می‌کنند تمام توضیحات لازم را به مشتری ارائه می‌دهند و افراد خرید راحت‌تری دارند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها