کنترل کولر گازی

کد خبر: 1220663
کنترل کولر گازی

 

در این روزهای گرم که نوید آمدن تابستانی گرم  و طاقت فرسا را به ما می دهد، استفاده از سرمای دلچسب کولر گازی تمام حرارت گرما را خاموش می کند. تنظیم دما، تغییر جهت، کنترل رطوبت و از همه مهمتر تهویه مطلوبی که در محیط ایجاد می کند، همگی به دلیل وجود این دستگاه شگفت انگیز است اما همه عملکرد آن به یک وسیله کوچک و قابل حمل ختم می شود که در دستان شما قرار می گیرد. کنترل کولر گازی گرچه قطعه ظریفی محسوب می شود اما مدیریت و کنترل همه چیز را در اختیار دارد. شما به عنوان کاربر با کنترل کولر گازی، عملکرد آن را تعیین می کنید. این مقاله به هر آنچه یک کنترل ایده آل و استاندارد برای عملکرد مطلوب کولر نیاز دارد پاسخ می دهد.

اهمیت و نقش کنترل کولر گازی

شاید وجود کنترل کولر گازی را تا این لحظه آنقدر جدی نگرفته باشید و با عدم نگهداری از آن بارها به صورت خواسته یا ناخواسته، باعث ضربه به آن شده باشید و حالا که این قطعه حساس کارایی خود را از دست داده، عملاً متوجه می شوید که از روشن کردن تا خاموشی و تغییر تنظیمات و در کل همه چیز به کارکرد همین کنترل بستگی دارد.

26

معرفی انواع کنترل کولر گازی

امروزه به منظور پاسخگویی به نیاز مخاطبان و فراهم کردن آرامش و آسایش آنها کنترل کولر گازی نیز روز به روز مجهز تر و با امکانات بیشتری، تولید و به فروش می رسد. در حال حاضر ریموت کولر گازی در انواع معمولی، هوشمند و یونیورسال تولید می شوند که با توجه به قابلیت هایی که دارند، قیمت متفاوتی برای آنها در نظر گرفته می شود. توجه داشته باشید وجود دگمه هایی نظیر فن مد، حالت های درای، هیت، خودکار، اکو مد، توربو مد، فریز پروتکشن مد، سلف کلین مد به عنوان امتیاز و برای راحتی شما در نظر گرفته شده است. جهت کسب اطلاع از لیست قیمت کنترل کولر گازی می توانید به سایت هرمس پارت مراجعه کنید.

27

نکات مهم در هنگام خرید کنترل کولر گازی

حال که کنترل کولر گازی شما به هر دلیلی خراب شده پیشنهاد می شود در هنگام خرید به ویژگی هایی که در ادامه به آن اشاره می شود، توجه کنید چرا که میزان رضایت و یا عدم رضایتمندی شما از سرویس دهی سرمایشی و گرمایشی کولر گازی، به انتخابی که شما انجام می دهید، بستگی دارد.

  1. ریموت یا کنترل کولر گازی را از کجا بخریم؟ با جست و جویی ساده در اینترنت به نام های متعددی از فروشگاه ها و مراکز خرید برخورد می کنید که همگی بهترین مدل کولر گازی را به فروش می رسانند. اعتبار و میزان رضایتمندی مخاطبان آن فروشگاه را مد نظر قرار دهید تا از خرید خود پشیمان نشوید.
  2. کنترل صفر بخریم یا دست دوم؟ با توجه به اینکه کنترل کولر گازی اهمیت و قابلیت بالایی دارد در اماکن مختلف می توانید این قطعه تکمیلی کولر گازی را خریداری کنید. حتی در کنار نمونه صفر و کار نکرده آن، نمونه دست دوم آن نیز به فروش می رسد اما اگر به دنبال ریموت خوب هستید، توصیه می شود نمونه های دست دوم و کارکرده را خریداری نکنید چرا که هر لحظه ممکن است شما را با مشکل جدیدی روبرو کند.

28

  1. چگونه تشخیص دهیم کنترل کولر گازی فابریک است یا تقلبی؟ یکی از مهم ترین مواردی که بسیاری از خریداران را دچار مشکل می کند این است که بدون در نظر گرفتن احتمال تقلبی بودن کنترل کولر گازی، خرید خود را نهایی می کنند غافل از آنکه ریموت تقلبی با همان ویژگی و ظاهر ممکن است خریده باشند. البته کارشناسان هرمس پارت تکنیک هایی را به شما آموزش می دهند که دیگر در دام کلاهبرداران گرفتار نشوید. یکی از روش های تشخیص کنترل کولر گازی اصلی از تقلبی، وجود شماره سریال بر روی بسته بندی و بدنه آن است. شماره سریال حکم کالای اختصاصی هر نوعی برندی را دارد بنابراین قطعات فیک این سریال را ندارند. داشتن نشان استاندارد و سلامت کالا نیز از دیگر روشهای تفکیک این دو نوع کالا به شمار می رود.

توجه داشته باشید که برخی فروشندگان تلاش می کنند با اعلام مبلغ کمتر، خریداران را به سمت خود جذب کنند در حالی که کنترل کولر گازی اصلی و فابریک با قیمت نسبتاً بیشتری صرفاً توسط مراکز معتبر به فروش می رسد در صورتی که کنترل تقلبی با قیمت پایین تر بدون بسته بندی استاندارد و از مراکز غیر معتبر هم می توانید خریداری کنید.

  1. خرید حضوری یا اینترنتی؟ به این سوال نمی توان به طور قطعی پاسخ داد چرا که بستگی به سلیقه و نظر مخاطب دارد. برخی از افراد ترجیح می دهند مانند گذشته به صورت حضوری مراجعه و خرید خود را انجام دهند بر عکس عده ای دیگر زمان و هزینه خود را برای مراجعه صرف نمی کنند و ترجیح می دهند از طریق آنلاین بررسی لازم را انجام داده و ثبت سفارش انجام دهند و درب منزل یا محل کار تحویل بگیرند. هر دو روش مزیت های خاص خود را دارند و مخاطب می تواند بر اساس شرایط خود یک روش برای خرید کنترل کولر گازی انتخاب کند. کارشناسان هرمس پارت تأکید می کنند در هر دو روش، حتماً اعتبار و حسن خدمات رسانی آن فروشگاه یا مرکز حضوری یا اینترنتی را بررسی کنید.

29

فروشگاه هرمس پارت چه خدماتی را به مشتریان ارائه می دهد؟

فرقی نمی کند در کدام شهر از ایران سکونت دارید، در هر ساعت از شبانه روز و به صورت 24 ساعته می توانید از مشاوره کارشناسان این تیم بهره مند شوید. سرعت در ارسال کولر گازی در اولویت کاری این مجموعه است و ظرف کوتاه ترین زمان ممکن می توانید آن را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید. در صورتی که درخواست خرید کنترل کولر گازی را از این فروشگاه خوشنام و با سابقه، انجام دهید، ضمانت فروش ریموت هم به شما ارائه می شود به این معنا که چنانچه به هر دلیل، ریموت دچار اشکال شد، امکان تعویض آن وجود دارد. هرمس پارت با داشتن بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه عرضه انواع قطعات لوازم خانگی، به مشتریان در سراسر کشور، خدمت رسانی می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۲۱۱۱۱۵۹-۰۲۱ یا ۲۲۲۲۷۳۷۸-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها