خرید محصولات لوازم خانگی از معتبرترین مارک بازار

کد خبر: 1222453

بسیاری از برندها در کشور ایران نیز نمایندگی و خدمات پس از فروش دارند و محصولات خود را به فروش می رسانند. برند پرشیا فرانسه یکی از معتبرترین مارک های لوازم خانگی در بازار ایران می باشد و به دلیل کیفیت بالای محصولات از فروش بسیار زیادی برخوردار است. کارخانه پرشیا فرانسه برای اولین بار در کشور فرانسه تاسیس شد و بعد از چند سال فعالیت در کشورهای دیگر مانند ترکیه، چین، ایران و ... نیز کارخانه تاسیس کرد.

خرید محصولات لوازم خانگی از معتبرترین مارک بازار

 این شرکت محصولات خود را در دسته بندی های آبمیوه گیری، چرخ گوشت، اتو بخار دستی، سشوار، لوازم پخت و پز برقی، لوازم تمیزکاری، لوازم گرم و سرد ساز، ابزارهای آشپزخانه، پنکه، بستنی ساز، ترازو آشپزخانه، میوه خشک کن و ... روانه بازار می کند. یکی از مهم ترین مزایای محصولات شرکت پرشیا قیمت مناسب و به صرفه می باشد و همین نکته باعث شده اکثر فروشگاه های لوازم خانگی اقدام به فروش محصولات این شرکت نمایند. ما در ادامه ی این وبلاگ شما را با پرفروش ترین محصولات شرکت تولیدی پرشیا فرانسه آشنا می کنیم پس تا آخر با ما همراه باشید.

آیا محصولات شرکت تولیدی پرشیا فرانس ارزش خرید دارند؟

مارک پرشیا فرانسه در میان ایرانیان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و محصولات این شرکت به خصوص چرخ گوشت و آب میوه گیری در اکثر آشپزخانه های ما یافت می شوند. محصولات پرشیا با توجه به رضایت بالای مصرف کنندگان بی نظیر است و می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. قطعات محصولات شرکت پرشیا ساخت فرانسه می باشند و همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم در کشورهای دیگر مانند ایران نیز نمایندگی دارند و مونتاژ می شوند. این برند در بسیاری از دسته های لوازم خانگی مانند زودپز برقی، چرخ گوشت، جاروبرقی و ... بدون رقیب می باشد. تمام محصولات این شرکت زیر نظر متخصصین با تجربه و کاربلد تولید می شوند و در صورت هر گونه مشکل روانه بازار نخواهند شد. در ادامه ی این مطلب ما تعدادی از محصولات شرکت پرشیا فرانسه را که در بازار از فروش بسیار زیادی برخوردار هستند به شما عزیزان معرفی می کنیم و کیفیت آن ها را بررسی می نماییم.

راهنمای خرید زودپز برقی پرشیا فرانسه مدل PR-407

یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت تولیدی پرشیا فرانسه زودپز برقی مدل 407 می باشد. این محصول با چهار عملکرد مختلف زودپز، پلوپز، آرام پز، گرم نگهدارنده و ... به یک محصول کاربردی برای آشپز تبدیل شده است. توان مصرفی زودپز برقی پرشیا 1000 تا 1190 وات می باشد و در سریع ترین زمان ممکن می توانید خوشمزه ترین غذاها را با آن درست کنید. جنس بدنه ی این محصول از استیل ضد زنگ می باشد و در 2 رنگ سفید و سیلور تولید می شود. در مقایسه با سایر زودپزهای بازار از طراحی بسیار شیکی برخوردار است به طوریکه در همان نگاه اول چشم خریداری را به خود جلب می کند. یکی دیگر از مواردی که باعث شده این محصول فروش زیادی داشته باشد ظرفیت بالای دیگ آن است. گنجایش دیگ این دستگاه 6 لیتر می باشد که برای تهیه غذای 12 نفر مناسب است و اگر برای خانواده ای پرجمعیت آشپزی می کنید خرید این دستگاه به شما پیشنهاد می شود. پوشش لایه داخلی قابلمه ی این جی پاس سرامیکی است و کاملا نچسب و ضد خش می باشد و خیلی راحت می توانید آن را شستشو دهید. از دیگر امکانات این محصول می توان به گارانتی 18 ماهه شرکت بازرگانی مدرن الکتریک جهان گستر اشاره کرد. جهت خرید این محصول کاربردی از یک فروشگاه اینترنتی معتبر می توانید از طریق این لینک www.gzingkala.com اقدام نمایید.

 

بررسی کیفیت جاروبرقی مارک پرشیا فرانسه

جاروبرقی یکی از ضروری ترین محصولات در خانه می باشد و همه ما حداقل یک بار در هفته آن را روشن می کنیم پس باید محصول خوبی را برای خرید انتخاب کنید. شرکت پرشیا یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه ی تولید جاروبرقی می باشد. برای خرید یک جاروبرقی خوب و قیمت مناسب اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید قدرت موتور و توان مکش آن می باشد. جاروبرقی های پرشیا فرانسه با میزان مکندگی بالا و مصرف انرژی کم نیاز مشتریان را برطرف می کنند. این شرکت جاروبرقی های خود را در 5 مدل مختلف روانه بازار می کند که از پرفروش ترین آن ها می توان به جاروبرقی 2600 وات پرشیا مدل 984 اشاره کرد. جاروبرقی پرشیا مدل 984 دارای دو نوع 2600 وات و 2200 وات می باشد که شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. از جمله ویژگی های یک جاروبرقی پرشیا فرانسه می توان به موتور قدرتمند، سیم جمع کن خودکار، بازدهی بالا با حداقل صدا، لوله لسکوپی آلومینیومی، طراحی زیبا، صفحه نمایش لمسی، تکنولوژی و طراحی فرانسه، کنترل سرعت مکش و ... اشاره کرد. جاروبرقی های مارک پرشیا دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش هستند و در صورت هر گونه مشکل می توانید به نمایندگی مراجعه کنید.

راهنمای خرید اسپرسو ساز مارک پرشیا

کیفیت نوشیدنی هایی مانند قهوه، موکا، لاته، کاپوچینو، آمریکانو، اسپرسو و ... بستگی به نوع اسپرسو ساز و قهوه ساز شما دارد. اسپرسو ساز پرشیا فرانسه یکی از بهترین مارک های موجود در بازار می باشد و در مقایسه با امکانات بی نظیری که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. یکی از پرفروش ترین مدل های اسپرسو ساز پرشیا مدل PR8955D می باشد که دارای طراحی بسیار شیکی است. این اسپرسو ساز کاملا حرفه ای است و توان مصرفی آن 1400 وات می باشد. گنجایش مخزن این دستگاه 1 لیتر است و مجهز به فیلتر دوگانه می باشد. جنس بدنه این اسپرسو ساز از استیل ضد زنگ می باشد و فشار بخار آن 15 بار می باشد. به طور کلی شرکت پرشیا فرانسه قهوه سازهای خود را در دو مدل روانه بازار می کند که یکی از آن ها سه کاره می باشد و از قیمت بیشتری برخوردار است. جهت خرید اسپرسو ساز پرشیا با مناسب ترین قیمت بازار ما فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. این محصول در فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا با بالاترین کیفیت و گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می شود.

11

راهنمای خرید خردکن های برقی پرشیا فرانسه

خردکن یکی وسایلی است که می توانید برای لذت بردن از پخت و پز و آشپزی می توانید آن را تهیه کنید. یکی از پرفروش ترین محصولات پرشیا فرانسه خردکن و غذاساز می باشد. خردکن های پرشیا در دو مدل شیشه ای و استیل در بازار موجود هستند که از محبوب ترین آن ها می توان به خردکن برقی پرشیا 6 لیتری مدل 124، خردکن برقی کاسه استیل پرشیا مدل 123، خردکن شیشه ای پرشیا مدل 121 اشاره کرد. موتور قدرتمند با توان مصرفی بالا، جنس بدنه مقاوم، تیغه های استیل ضدزنگ، پایه ضد لغزش، گنجایش مناسب، کلید تنظیم سرعت و ... از جمله ویژگی های یک خردکن برقی مارک پرشیا می باشند. خردکن و غذاسازهای مارک پرشیا مانند محصولات دیگر این شرکت دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش هستند. قیمت خردکن های پرشیا در مقایسه با سایر مارک های بازار بسیار مناسب می باشد به طوری که شما نمی توانید چنین محصولی را با این امکانات و قیمت در بازار پیدا کنید.

بررسی کیفیت آبمیوه گیری های شرکت پرشیا فرانس

آبمیوه گیری های شرکت پرشیا فرانسه دارای تنوع زیادی هستند و در مدل های تک کاره و چند کاره تولید می شوند. آبمیوه گیری تک کاره پرشیا مدل 1891 یک دستگاه آب میوه گیری خوب و بدون دردسر می باشد که از ویژگی هایی همچون صفحه نمایش لمسی، مخزن تفاله جدا شونده با قابلیت شستشوی راحت، پارچ همراه محصول، جنس بدنه استیل ضد زنگ و ... برخوردار است. از دیگر آب میوه گیری هایی که می توانید برای خود تهیه کنید آبمیوه گیری 4 کاره دیجیتال پرشیا مدل PR-2199 می باشد. قدرت موتور این محصول 1200 وات می باشد و شما در سریع ترین زمان ممکن می توانید عمل آبگیری را انجام دهید. قیمت مناسب با توجه به تنوع کارایی، کیفیت بالای ساخت، برخورداری از تیغه استیل، چهار عملکرد مختلف، 5 سرعت متفاوت، عملکرد پالس، قابلیت تنظیم سرعت و ... از ویژگی های این محصول می باشد. از دیگر مدل های پرفروش آبمیوه گیری می توانیم به آب میوه گیری 4 کاره پرشیا مدل 1899، آبمیوه گیری 5 کاره پرشیا 2299، آب میوه گیری 9 کاره پرشیا مدل 3188 و ... اشاره کنیم. در کل اگر قصد خرید بهترین مارک آبمیوه گیری را دارید ما خرید آبمیوه گیری مارک پرشیا فرانسه را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

خرید جارو شارژی دسته بلند پرشیا مدل 965

جارو شارژی پرشیا فرانسه مدل 965 یکی دیگر از پرفروش ترین محصولات شرکت پرشیا است که از نوع ایستاده می باشد. این محصول قابلیت خم شدن دارد و به راحتی می توانید هر جایی که مد نظرتان هست را با آن تمیز کنید. قدرت موتور این جارو شارژی 105 وات و قدرت برس برقی آن 10 وات می باشد. گنجایش ظرف خاکروبه ی این جارو شارژی 0.6 لیتر می باشد و برای سهولت در تمیز کردن گوشه ها و قسمت های زیرین در دو درجه 180 و 135 خم می شود. ولتاژ باتری این دستگاه 18 ولت می باشد و تا 20 دقیقه می توانید به طور مداوم از آن استفاده کنید. از دیگر مزایای این جارو شارژی قابلیت جذب مایعات می باشد که همین نکته آن را به یک محصول پرفروش در بازار تبدیل کرده است. جارو شارژی ایستاده پرشیا فرانسه مدل 965 دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش شرکت بازرگانی مدرن الکتریک جهان گستر می باشد. این جارو شارژی باکیفیت را می توانید با مناسب ترین قیمت بازار و بالاترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا تهیه کنید.

راهنمای خرید همزن برقی پرشیا فرانسه

شرکت تولیدی پرشیا فرانسه یکی از موفق ترین گروه های تولیدی در زمینه تولید همزن برقی می باشد که در مدل های دستی و کاسه دار در بازار موجود هستند. یکی از بهترین مدل های همزن پرشیا مدل کاسه دار 360 می باشد که برای افرادی که در قنادی و کیک پزی ها کار می کنند مناسب می باشد. توان مصرفی این محصول 300 وات واقعی است و در کمترین زمان ممکن مواد خود را می توانید با آن کاملا یکدست و روان هم بزنید. جنس بدنه ی این محصول از پلاستیک فشرده و مقاوم ساخته شده است و جنس کاسه ی آن استیل ضد زنگ می باشد. کفی موتور آن چرخان است به همین دلیل کار با این محصول بسیار راحت است. از قابلیت تنظیم سرعت و عملکرد توربو نیز برخوردار است و خرید آن بسیار پیشنهاد می شود. همزن کاسه دار پرشیا مدل 510 و همزن کاسه دار پرشیا مدل 516 از دیگر مدل های همزن برقی کاسه دار شرکت پرشیا فرانسه می باشد که از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار هستند. عزیزانی که قصد خرید همزن برقی دستی را دارند می توانند همزن بدون کاسه پرشیا مدل 505 را انتخاب کنند. این محصول از توان مصرفی 300 وات برخوردار است و می توان آن را در 8 سرعت مختلف تنظیم کنید. دارای 2 نوع میله از جنس استیل ضد زنگ برای هم زدن انواع مواد غذایی می باشد. طراحی بدنه این دستگاه بسیار شیک و مدرن است و جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ می باشد.

راهنمای خرید انواع اتو بخار دستی و اتو پرس پرشیا فرانسه

یکی از بهترین مارک های بازار برای خرید اتو بخار دستی و اتو پرس قطعا مارک پرشیا فرانسه می باشد. تنوع اتو بخارهای این مارک بسیار زیاد است و می توانید با توجه به سلیقه خود و مقدار بودجه ای که در اختیار دارید بهترین مدل را خریداری کنید. اتو بخارهای مارک پرشیا فرانسه از طراحی بسیار ویژه ای برخوردار هستند به طوری که در همان نگاه اول چشم خریدار را به خود جلب می کنند. یکی از اتو پرس های مارک پرشیا مدل 5500 دارای خروجی بخار 90 گرم در دقیقه می باشد و ظرفیت مخزن آن 0.75 لیتر است. این دستگاه دارای ویژگی هایی همچون کارتریچ ضد رسوب، قابلیت تنظیم حرارت، سیستم خاموش شدن خودکار، آمادگی بخار در 2 دقیقه، سیستم بخار از بالا، دیگ بخار، پایه های ایستاده تلسکوپی و ... است. طراحی ظاهری اتو پرس پرشیا مدل 5500 بسیار زیباست و جنس زیره ی این اتو پرس از فلز ساخته شده است.

اتو بخارهای دستی مارک پرشیا فرانس از جمله اتوهای باکیفیت عرضه شده در بازار هستند و اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب کرده اند. قیمت اتو بخار پرشیا با توجه به امکاناتی همچون موج بخار عمودی و پرسی، سیستم ضد چکه، توان مصرفی بالا، نمایشگر دیجیتالی، ظرفیت مخزن آب مناسب، سیستم قطع کن اتوماتیک و ... مناسب و مقرون به صرفه می باشد. جنس کفی اتو بخارهای این شرکت از سرامیک می باشد و همین نکته باعث شده که امکان اتو کشی آسان و راحت برای شما فراهم شود. قابلیت بخاردهی عمودی در اتو بخارهای دستی شرکت پرشیا فرانس نگرانی شما را بابت پرده ها و لباس هایی که امکان اتو کشی به صورت افقی را ندارند برطرف می کند. اتو بخار دستی پرشیا مدل 165، اتو بخار پرشیا فرانسه مدل 161، اتو بخار پرشیا مدل 163 از جمله پرفروش ترین اتو بخارهای دستی شرکت پرشیا فرانس می باشند.

بررسی کیفیت چرخ گوشت های پرشیا فرانسه

چرخ گوشت یکی از کاربردی ترین لوازم برقی مورد نیاز در آشپزخانه می باشد و مطمئنا شما باید بهترین مارک را برای خرید انتخاب کنید. یکی از مهم ترین نکته ها برای خرید چرخ گوشت توجه به توان مصرفی و قدرت موتور می باشد. قدرت موتور چرخ گوشت های پرشیا از 2000 وات تا 3000 وات در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنید. تنوع چرخ گوشت های پرشیا زیاد است و جنس بدنه ی آن ها از استیل ضد زنگ و پلاستیک فشرده می باشند. از جمله ویژگی های مشترک چرخ گوشت های پرشیا می توانیم به شبکه های سوسیس ساز، کبه ساز، کباب ساز، جنس تیغه های استیل ضد زنگ، موتور گیربکسی و کم صدا، کلید چرخش معکوس، پایه ضد لغزش، سینی دو منظوره جهت جمع آوری گوشت و ... اشاره کنیم. حتما در هنگام خرید چرخ گوشت محصولی را انتخاب کنید که دارای گارانتی معتبر باشد. چرخ گوشت های مارک پرشیا دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش شرکت بازرگانی مدرن الکتریک جهان گستر می باشد.

12

راهنمای خرید گوشت کوب برقی پرشیا فرانس

گوشت کوب برقی جزء آن دسته از وسایلی است که با وجود آن دیگری نیازی به خرید همزن، مخلوط کن، خردکن و ... ندارید. خرید گوشت کوب برقی باکیفیت بهترین انتخاب برای له کردن و هم زدن مواد غذایی از جمله مواد گوشتی می باشد. گوشت کوب های برقی مارک پرشیا برای افرادی که به دنبال یک گوشت کوب خوب هستند انتخابی مناسب هستند. در دو مدل تک کاره و چند کاره روانه بازار می شود و شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. گوشت کوب برقی تک کاره پرشیا مدل 522 دارای توان 800 وات می باشد و برای کنترل دستگاه می توانید از 2 سرعت مختلف استفاده کنید. جنس میله و تیغه های این گوشت کوب از استیل ضد زنگ می باشد و تیغه های آن دارای 4 عدد پره می باشد. گوشت کوب برقی چند کاره پرشیا مدل 550 نیز از دیگر مدل های پرفروش بازار می باشد که دارای همزن، گوشت کوب، خردکن و پارچ مخصوص می باشد. توان مصرفی این دستگاه 800 وات واقعی می باشد و در سریع ترین زمان ممکن می توانید مواد غذایی را با آن له کنید. حجم ظرف این خردکن 500 میلی لیتر است و جنس تیغه های آن از استیل ضد زنگ می باشد. گارانتی 18 ماهه و 5 سال خدمات پس از فروش از جمله مزایای گوشت کوب های برقی پرشیا فرانسه می باشد.

نمایندگی محصولات پرشیا فرانس در تمام نقاط ایران

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم اولین نکته ای که باعث شده محصولات پرشیا محبوب باشند استفاده از بهترین قطعات و مواد اولیه باکیفیت در ساخت لوازم می باشد. دومین نکته گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات پرشیا می باشد. شما در هنگام خرید لوازم خانگی باید به این نکته هم توجه کنید که اگر محصول شما به دلیل استهلاک نیاز به تعمیر داشته باشد باید با کجا در ارتباط باشید. حتما محصولاتی را خریداری کنید که دارای گارانتی از یک شرکت تولید کننده معتبر باشند. شرکت پرشیا فرانسه تمام محصولات تولیدی خود را به مدت 18 ماه گارانتی کرده است این بدین معنی است که محصول شما از روز خریداری شده تا 18 ماه مطابق با مندرجات کارت ضمانت، گارنتی دارد. این گارانتی کاملا واقعی بوده و شرکت بازرگانی مدرن الکتریک جهان گستر آن را بر عهده گرفته است.

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید لوازم برقی به آن توجه می کنیم امکان تهیه قطعات می باشد. شما باید مارکی را انتخاب کنید که در ایران نمایندگی و خدمات پس از فروش داشته باشد تا در صورت نیاز به قطعه به راحتی بتوانید فراهم کنید. زمانی که شما محصولات خود را از مارک پرشیا خریداری می کنید می توانید با مراجعه به نمایندگی پرشیا در شهر خودتان هر قطعه ای که لازم داشتید را در سریع ترین زمان ممکن تهیه کنید. تمام محصولات تولیدی شرکت پرشیا فرانسه دارای 5 سال خدمات پس از فروش می باشند و شما از روزی که محصول را خریداری می کنید می توانید به مدت 5 سال از خدمات پس از فروش پرشیا برخوردار شوید. در صورت نیاز به قطعه به راحتی می توانید نمایندگی پرشیا فرانسه را در گوگل جست و جو کنید و با شماره های ذکر شده در صفحه اصلی سایت پرشیا می توانید تماس بگیرید. کارشناسان خدمات پس از فروش پرشیا در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما هستند.

***خرید اینترنتی محصولات لوازم خانگی پرشیا فرانسه***

برای خرید محصولات پرشیا با ارزان ترین قیمت بازار و بالاترین کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا مراجعه کنید. این فروشگاه با سابقه ی چندین سال فعالیت در زمینه فروش لوازم خانگی می تواند شما را به بهترین نحو برای خرید لوازم خانگی باکیفیت راهنمایی کند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها