معرفی بهترین سواحل دبی

کد خبر: 1223811

دبی یکی از کشورهایی است که این روزها مورد توجه مسافران در سراسر دنیا قرار گرفته است. این کشور به واسطه سرمایه‌گذاری‌های عظیمی که در بخش‌های مختلف کرده است، توانسته است توریست‌های زیادی را جذب نماید و همین امر نام دبی را بر سر زبان‌ها انداخته است. یکی از جاذبه‌های توریستی این کشور سواحل نیلگونی است که در آن قرار دارد.

معرفی بهترین سواحل دبی

 

بهتر است بدانید زمانی که می‌گوییم سواحل نیلگون هرگز حرف ما جنبه تبلیغاتی ندارد و تمامی کسانی که به سواحل دبی رفته‌اند این موضوع را تایید می‌کنند که این سواحل بسیار زیبا و اغواگرانه هستند. اگر شما می‌خواهید به دبی بروید و تمایل دارید با سواحل آن آشنایی پیدا کنید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

ساحل الممزر

ساحل الممرز یکی دیگر از سواحل دبی است که فضای تقریبی حدود ۱۰۶ هکتار را به خود اختصاص داده است و در دسته بزرگترین سواحل دبی قرار داده می‌شود. فضای این ساحل با استفاده از چمن مصنوعی پوشش داده شده است و محیطی مناسب برای برای استراحت و پیک‌نیک به وجود آورده است. پیست‌های دوچرخه در سرتاسر این ساحل واقع شده‌اند و مسافران می‌توانند با اجاره دوچرخه از زیبایی‌های ساحل الممرز لذت ببرند.

درختان نخلی که در این محوطه قرار داده شده‌اند حس‌وحال شهرهای آسیایی را برای مسافرانی که از کشورهای اروپایی به آنجا سفر می‌کنند، تداعی می‌نمایند. همین امر باعث شده است مسافرانی که معمولا در کشورهای سردسیر زندگی می‌کنند ساحل الممرز را یکی از بهترین سواحل دبی بدانند. امکانات دیگر این سال به شرح زیر هستند:

  • محوطه مخصوص باربیکیو و غذا
  • سالن آمفی تئاتر
  • استخر
  • محوطه بازی کودکان
  • تالاب‌ها
  •  محوطه سرپوشیده کنار ساحل

23

ساحل لامر

ساحل لامر یکی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین سواحل دبی است که مساحتی تقریبا برابر با 13 کیلومتر را به خود اختصاص داده است. این ساحل فضایی زیبا و دوست‌داشتنی را برای مسافران به وجود می‌آورد و تمامی کسانی که در این ساحل حضور دارند می‌توانند آرامش را تجربه کنند.

یکی از مواردی که باعث شده است سواحل دبی به سواحلی بسیار مهم و پرطرفدار تبدیل شوند، امکاناتی است که در آنها وجود دارد. ساحل لامر نیز از این قاعده مستثنی نیست و تقریبا هر چیزی که بخواهید در آنجا پیدا می‌شود.

وجود رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها

در ساحل لامر کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های زیادی وجود دارند که هر یک غذاهای متنوع و بین‌المللی را به مسافران و توریست‌هایی که در سواحل دبی حضور دارند ارائه می‌دهند. مهم نیست در زمانی که در ساحل لامر هستید به چه چیز نیاز دارید، بلکه مسئله مهم این است که این رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها پاسخگوی تمامی نیازهای شما خواهند بود.

امکانات دیگر ساحل لامر؛ یکی از بهترین سواحل دبی

از امکانات دیگری که در ساحل لامر وجود دارد می‌توان به وجود دوش‌ها، رختکن‌های بسیار تمیز و سالن ماساژ اشاره کرد. شاید شما تمایل داشته باشید در حالی که به ساحل دریا نگاه می‌کنید، از یک ماساژ حرفه‌ای لذت ببرید. این همان چیزی است که در ساحل لامر دست یافتنی است! امکانات دیگری که در این ساحل وجود دارند به شرح زیر هستند:

  • پارک آبی لاگونا
  • زمین بازی مخصوص کودکان
  • کلاب ساحلی
  • انواع تفریحات و بازی های آبی
  •  سینما

ساحل جی بی آر

اگر در میان سواحل دبی به دنبال ساحلی آرام هستید، بی‌شک باید ساحل جی بی آر را انتخاب کنید. زمانی که در این ساحل حضور دارید، می‌توانید یوگا کنید و یا مدیتیشن انجام دهید. انرژی مثبت ساحل بسیار بالاست و افکار شما را در جهت مثبتی پیش می‌برد.

زمانی که در سال جی بی آر حضور دارید، هرگز نباید نگران امکانات موجود در آن باشید. بهتر است بدانید انواع کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌هایی در این ساحل وجود دارند و شما می‌توانید انواع غذاها و نوشیدنی‌های مورد علاقه خود را سفارش دهید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید یکی از دلایلی که باعث شده است ساحل جی بی آر به عنوان یکی از بهترین سواحل دبی شناخته شود نزدیکی آن به بوتیک‌ها و هتل‌های بسیار شیک است. کسانی که می‌خواهند پس از شنا در ساحل به خرید بروند، باید بدانند ساحل جی بی آر در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد. کلوپ‌های متعددی در این ساحل احداث شده‌اند و کسانی که علاقه‌مند به ورزش‌های دریایی هستند می‌توانند به آنجا بروند.

ساحل کایت

آیا تمایل دارید زمانی که در یکی از سواحل دبی نشسته‌اید و از منظره دریا لذت می‌برید و یا در حال شنا کردن هستید و موج‌های دریا بدن شما را نوازش می‌کند، کایت‌هایی را که در هوا وجود دارند نگاه کنید و از رنگ‌های شاد آنها شگفت‌زده شوید؟!

اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، بی‌شک ساحل کایت یکی از بهترین سواحل و جاهای دیدنی دبی است که هرگز نباید بدون توجه از کنار آن عبور کنید. امکانات رفاهی این ساحل مناسب هستند که از مهمترین امکانات آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرویس‌های بهداشتی
  •  پارکینگ
  •  دوش
  •  تخت و چترهایی برای استراحت
  •  وای فای رایگان
  • امکان بادبادک بازی به دلیل وزش مناسب باد

ساحل أم سقیم یا سان‌ ست

ساحل ام سقیم یکی دیگر از سواحل دبی است که بسیاری از گردشگران آن را به عنوان ساحل عمومی جمیرا و یا ساحل برج دبی می‌شناسند. دلیل این نامگذاری این است، زمانی که شما در این ساحل حضور دارید، می‌توانید برج دبی را مشاهده کنید و همین امر حس بسیار خوبی را در شما به وجود می‌آورد.

به طور کلی، حضور در این ساحل به کسانی پیشنهاد می‌شوند که می‌خواهند در آب شنا کنند و از آفتاب دلپذیر دبی لذت ببرند. همچنین، امکانات موج‌سواری در ساحل ام سقیم وجود دارد که می‌تواند خاطره حضور شما در دبی را به یک خاطره به یاد ماندنی تبدیل نماید. در این ساحل چندین کابین برای تعویض لباس وجود دارد و خدمات مناسبی را به گردشگران ارائه می‌دهد.

ساحل مارینا دبی

زمانی که صحبت از سواحل دبی می‌شود هرگز نمی‌توانید ساحل مارینا دبی را نادیده بگیریم. این ساحل یکی از زیباترین سواحل دبی است که روبه‌روی منطقه مارینا دبی واقع شده است. اگر تا به حال به دبی سفر کرده باشید، حتما نام منطقه دبی مارینا به گوش شما خورده است.

24

این منطقه یکی از لوکس‌ترین فضاهای دبی است که انواع رستوران‌های بین‌المللی، کافه‌ها و بازارهای صنایع دستی، مغازه‌های مد زنجیره‌ای و لوکس در آنجا قرار گرفته‌اند. در ساحل مارینا دبی امکانات و تفریحات دریایی وجود دارند و شما می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و سفر خود را به سواحل دبی به خاطر بسپارید. جت اسکی و غواصی از جمله تفریحاتی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند.

ساحل نخل جمیرا

جزیره نخل جمیرا و یا جزیره پالم دبی یکی از جزایری است که تمامی آن به دست بشر ساخته شده است و همین امر آن را به یکی از جاذبه‌های توریستی این کشور تبدیل کرده است. می‌توالن گفت تقریبا تمامی کسانی که به دبی سفر می‌کنند دیدن از این جزیره را در برنامه‌های قرار می‌دهند.

ساحل نخل جمیرا از جمله سواحل دبی است که در این جزیره قرار گرفته است و توانسته است به یکی از شناخته‌شده‌ترین سواحل این کشور تبدیل شود. این ساحل مساحتی حدود 78 کیلومتر را به خود اختصاص داده است و امکانات رفاهی آن بسیار گسترده است.

زمانی که شما در ساحل جمیرا حضور دارید هر چیزی که بخواهید در دسترس شماست و این مسئله می‌تواند آرامش را در شما به وجود بیاورد. هتل‌های لوکس به این ساحل نزدیک هستند و همین امر آن را به یک ساحل مهم تبدیل کرده است.

ساحل الصفوح

اگر بخواهیم به یکی از جواهرات پنهانی که در دبی وجود دارد اشاره کنیم، ساحل الصفوح یکی از آن‌هاست. از لحاظ موقعیت مکانی این ساحل بین برج العرب و نخل جمیرا قرار گرفته است که هر دو این محیط از محیط‌های بسیار لوکس و شناخته‌شده دبی در سطح بین‌المللی هستند.

زمانی که در این ساحل قدم می‌زنید، می‌توانید از زیبایی‌های بصری که به شما هدیه می‌دهد لذت ببرید. امکانات رفاهی ساحل الصفوح بالاست و به شما کمک می‌کند خاطره حضور خود را در دبی به یک خاطره به یاد ماندنی تبدیل نمایید.

ساحل قنتوت

یکی دیگر از سواحل دبی که باید در اینجا به آن اشاره کنیم، ساحل قنتوت است. این ساحل در امتداد جاده شیخ زاید به سمت ابوظبی قرار دارد و یک ساحل رایگان در دبی به شمار می‌رود. برای اینکه به این ساحل بروید به ورودی نیاز ندارید، اما برای استفاده از امکانات آن نیازمند پرداخت ورودیه هستید.

امکانات ساحل قنتوت بسیار ویژه هستند و می‌توانند تجربه شما را به یک تجربه خاص تبدیل نمایند. کافه‌ و رستوران‌های این ساحل انواع نوشیدنی‌ها و غذاها را به شما ارائه می‌دهند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب نمایید. از امکاناتی که در ساحل قنتوت وجود دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • والیبال ساحلی
  • فضای مناسب برای باربیکیو
  •  بازی‌های آبی
  •  استخر شنا

ساحل جبل علی

ساحل جبل علی یکی از سواحل دبی است که مساحتی حدود 15 کیلومتر را به خود اختصاص داده است. این ساحل به عنوان بسیار معروف است و در فاصله 35 کیلومتری شهر دبی واقع شده است. ساحل بسیار زیبا و شن‌های طلایی باعث شده‌اند افراد زیادی ساحل جبل علی را از میان سواحل دبی انتخاب کنند.

امکانات رفاهی این ساحل بالاست و شما می‌توانید بدون نگرانی از عدم وجود رختکن و یا دوش در آنجا شنا کنید، زیرا تمامی امکانات با کیفیت بالا به شما ارائه می‌شوند. کایت سواری یکی دیگر از امکانات ویژه ساحل جبل علی به شمار می‌رود.

چرا سواحل دبی در سراسر دنیا معروف هستند؟

یکی از سوالاتی که در زمان سفر به دبی زیاد پرسیده می‌شود در این باره است که چرا ساحل‌های دبی در دنیا بسیار معروف و شناخته‌شده هستند. بهتر است بدانید دلایل متعددی برای این امر وجود دارند. ساحل‌های دبی بسیار تمیز، شفاف و نیلگون هستند. زمانی که به آب دریا نگاه می‌کنید، می‌توانید از شکوه دریا لذت ببرید.

از طرف دیگر، دبی سرمایه‌های زیادی را به سواحل خود اختصاص داده است و تلاش کرده است امکانات را در بالاترین سطح در این سواحل پیاده‌سازی کند. به طور کلی، زمانی که در کنار آب دریا هستید، استرس و اضطراب کاهش پیدا می‌کند. اگر این امر همراه با امکانات ویژه باشند، حس بهتری را تجربه می‌کنید.

آیا می‌توانم هتلی نزدیک ساحل رزرو کنم؟

ممکن شما به عنوان مسافر تمایل داشته باشید که هتلی نزدیک به ساحل داشته باشید. این انتخاب بسیار ویژه است و می‌تواند سفر شما را به یک تجربه خاص و منحصربه‌فرد تبدیل نماید. همانطور که در بخش بالا در مورد ساحل‌های مختلف در دبی صحبت کردیم، به این مسئله اشاره کردیم که بسیاری از این سواحل نزدیک به هتل‌ها هستند.

در نتیجه، شما می‌توانید در زمان رزرو هتل، ابتدا موقعیت آنها را بررسی نمایید و سپس هتلی را که نزدیک به دریا است و امکانات مورد نظر شما را دارد به لیست انتخابی خود بیفزایید. این مسئله به شما کمک می‌کند بهترین هتل را انتخاب نمایید.

آیا در تمامی فصول می‌توانم به ساحل بروم و شنا کنم؟

همانطور که می‌دانید آب‌وهوای دبی در دسته آب‌وهواهای گرم و مرطوب قرار می‌گیرد. اما این امر بدین معنا نیست که شرایط دریا در تمامی دریا برای شنا و یا تفریحات دریایی مساعد است. معمولا شما از اسفند تا پایان مهر می‌توانید به سواحل دبی بروید و از امکانات آن بهره‌مند شوید. اما در فصول و ماه‌های دیگر سال باید به شرایط دریا توجه داشته باشید.

اگر دریا طوفانی باشد، هرگز شنا و یا تفریحات دریایی پیشنهان نمی‌شود؛ زیرا این کار با خطرات قابل توجهی همراه است. با توجه به تمامی این امور، اگر می‌خواهید از شنا در آب‌های دریای دبی لذت ببرید، باید به زمان مسافرت خود توجه داشته باشید.

برای خرید بلیط دبی و رزرو هتل به کجا مراجعه کنم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد سواحل دبی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید سواحل متعددی در دبی وجود دارند که هر یک با امکانات خاص خود توانسته‌اند توریست‌های زیادی را به سمت خود بکشانند.

این سواحل زیبایی‌های زیادی دارند و ممکن است شما ترغیب شوید که برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.  تیم حرفه‌ای فلای تودی در کنار شما هستند و امکانات ویژه‌ای را در این راستا به شما ارائه می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط جهت سفر به بهترین سواحل دبی، می‌توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها