محله ملاصدرا تهران و محله شیراز جنوبی؛ گروه املاک سامان ۷۲۴

کد خبر: 1223824

دو محله ملاصدرا تهران و محله شیراز جنوبی دارای شرایط نسبتا یکسان با تمامی امکانات شهری برای خرید مسکن هستند که با سکونت در آنها نهایت آسایش را خواهید داشت.

محله ملاصدرا تهران و محله شیراز جنوبی؛ گروه املاک سامان ۷۲۴
 

 

از خوش نشین ترین محله های پایتخت که زبانزد عام و خاص هستند؛ دو محله ملاصدرا تهران و محله شیراز جنوبی را می توان ذکر کرد. این محله های شناخته شده هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده اند. اگر شما هم ساکن این محلات هستید، قطعا در جریان صحت این امر هستید و می دانید که داشتن مسکن در این منطقه هدف و آرزوی بسیاری از افراد است. محله ملاصدرا و محله شیراز جنوبی در دو منطقه متفاوت از استان تهران بوده و هر کدام به لحاظ شرایط اقلیمی و جغرافیایی و از لحاظ امکانات شهری متفاوت، منحصر به فرد هستند. در این مقاله قصد داریم تا به طور مختصر و مفید به بیان تمام دانستنی های این دو منطقه محبوب بپردازیم.  

 

 

موقعیت محله ملاصدرا تهران

محله ملاصدرا تهران مجاورت اصلی خیابان ملاصدرا که خیابانی شرقی- غربی است را در بر می گیرد. این منطقه در حقیقت حد فاصل میدان ونک و بزرگراه چمران است. ملاصدرا محله ای در منطقه 2 شهرداری تهران محسوب می گردد که یکی از اصلی ترین و طولانی ترین خیابان ها را در خود دارد. همانطور که در نقشه برش خورده زیر نیز مشخص می باشد، این محله جزو بهترین مناطق شهری تهران محسوب می گردد. این محله از نظر امکانات هیچ کمبودی ندارد و اتفاقا بهترین امکانات را شامل است.

 

با توجه به تعاریف فوق، می توان نتیجه گرفت که محله ملاصدرا می تواند یکی از پیشنهادهای عالی برای خرید مسکن در این منطقه باشد. وسعت زیاد محله ملاصدرا و تنوع بالا در نوع آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی قدرت انتخاب بینظیری به شما می دهد تا بتوانید مسکن باب میل خود را انتخاب کنید. 

با کمک گروه املاک سامان ۷۲۴ به عنوان یکی از مجرب ترین دپارتمان های فعال در زمینه مسکن می توانید جزئیات بیشتری در خصوص مسکن های این منطقه کسب کرده و جستجوی آسان تر و انتخابی رضایت بخش داشته باشید. 

قیمت مسکن در محله ملاصدرا را با توجه به موقعیت آن می توانید تا حدودی حدس بزند. در حقیقت محله ملاصدرا جزو بهترین محله های تهران محسوب می‌ شود. از این رو، قیمت منزل در این منطقه بالا است. در این منطقه انواع متنوعی از آپارتمان ها و منازل ویلایی عرضه می‌ شوند. بیشتر بافت مسکونی این منطقه از نوع آپارتمانی می باشد. بنابراین، شانس شما برای خرید آپارتمان بیشتر خواهد بود. به علاوه، اکثر آپارتمان های این منطقه جزو ساخت و ساز های جدید محسوب می‌ شوند و متراژ اکثر آنها بالا است. در نتیجه، می توانید انتظار خرید بهترین آپارتمان ها را از این منطقه داشته باشید. 

 

 

 

امکانات و امتیازهای منطقه ملاصدرا

 

محله ملاصدرا به سبب موقعیت جغرافیایی خوبی که در استان تهران دارد، امروزه از اکثر امکانات و امتیازهای شهری برخوردار است. از جمله این امکانات می‌ توان به فضای سبز و طبیعت اشاره داشت که محله ملاصدرا به خوبی از آن بهره مند است. بوستان سئول و بوستان سید جمال الدین اسد آبادی نمونه بارز آنها هستند.

مسئله دیگر به موقعیت تجاری آن مربوط می‌ شود که از این نظر نیز هیچگونه کم و کاستی وجود ندارد. در حقیقت بهترین مراکز تجاری در این منطقه فعالیت دارند که وجود آنها زندگی راحت تر در این منطقه را تضمین می کند. از دیگر امکانات این منطقه مراکز عمومی و فرهنگی، ورزشگاه ها، مراکز درمانی، مراکز آموزشی معتبر، بانکها و غیره هستند. مسئله دیگر تنوع بالا در هر کدام از امکانات گفته شده می باشد. به طوری که از هرکدام چندین نوع در این منطقه موجود است. این در حالی است که در دیگر مناطق تهران و کشور کمتر شاهد چنین امکاناتی می باشیم. 

رفت و آمد نیز در محله ملاصدرا به راحتی امکان پذیر است. چرا که وجود خیابان های متنوع که به یکدیگر راه دارند و جزو خیابان های مهم محسوب می‌ شوند، به فراوانی در این منطقه وجود دارند. مسئله دیگر وجود ایستگاه های مترو، اتوبوس و تاکسی می باشد. به این ترتیب، شما از هر نوع وسیله نقلیه عمومی که تمایل داشته باشید، می توانید استفاده کنید. با وجود این امکانات، دیگر نیازی به نگرانی های بی مورد در خصوص دور بودن محل کار از محل زندگی و موارد مشابه نخواهد بود. 

 

منطقه ملاصدرا

منطقه ملاصدرا

 

موقعیت شیراز جنوبی 

 

محله شیراز جنوبی تهران  جزو محلات مرکزی شهر در منطقه 6 محسوب می گردد که با سکونت در آن، قطعا بهترین شرایط زندگی را خواهید داشت. بافت شهری در این منطقه جدید و امروزی می باشد. بنابراین هر گونه ساختمان مسکونی و غیر مسکونی با ادارات متفاوت در آن یافت می شوند. محله شیراز جنوبی را از آن جهت همه می پسندند و بسیاری در آرزوی داشتن منزل در این منطقه می باشند که از هر نظر مورد توجه قرار گرفته است. چرا که از نظر خدمات و امکانات شهری هیچ گونه کمبودی ندارد.

دلیل نامگذاری محله شیراز جنوبی از وجود خیابان شیرازی در آن نشات می گیرد. این خیابان دو بخش اصلی خیابان شیرازی شمالی و خیابان شیرازی جنوبی را تشکیل می دهد. مهمترین مزیت این منطقه به دسترسی بسیار خوب آن مربوط است. چرا که به علت وجود راه های اتوبان همت، خیابان استاد بیگی، بزرگراه کردستان و محله شیخ‌ بهایی به هر چهار سمت راه دارد. این منطقه جزو مناطق مهم تهران محسوب می گردد؛ از این رو طرح ترافیک نیز شامل آن می شود. از مهمترین خصوصیات این منطقه، وجود ادارات بیشتر نسبت به سایر مناطق است. این امر از مهم بودن این منطقه حکایت می کند که بیشترین پیشرفت را تا به حال داشته است. 

 

نمایی از شیراز جنوبی

 

 

 

ناگفته نماند که محله شیراز جنوبی نیز از نظر امکانات و قیمت مسکن تا حدودی به منطقه ملاصدرا شباهت دارد و علت آن نیز همجواری محلات است. بالا بودن قیمت مسکن در این منطقه از بافت شهری خوب آن حکایت دارد. مسکن های متنوع امروزی اعم از ویلایی و آپارتمان های لوکس در این منطقه وجود دارند که هر کدام از آنها به نحوی می توانند بهترین گزینه برای شما باشند. در انتخاب این مسکن ها به علت تنوع بالا می توانید حق انتخاب داشته باشید. با توجه به متراژ هر ملک و امکانات آن، قیمت ها متفاوت تعیین می شوند. با این حال، در حالت کلی قیمت مسکن در این منطقه بالا است. 

گروه املاک سامان ۷۲۴ با کادر مجرب خود آمادگی لازم برای ارائه مشاوره های لازم در خصوص خرید مسکن در این منطقه را دارد؛ برای این کار کافیست با مجموعه ارتباط برقرار کنید. 

 

امکانات رفاهی محله شیراز جنوبی 

از مهمترین امکانات رفاهی محله شیراز جنوبی دسترسی به ایستگاه مترو می باشد؛ این مورد خود به تنهایی می تواند یکی از مهمترین علت های خرید مسکن در این منطقه باشد. چرا که حمل و نقل سریع و ارزان خود را می توانید تضمین شده بدانید. با وجود مترو، بسیار سریع و راحت تر می توانید جابجایی داشته باشید. نزدیکترین ایستگاه مترو این منطقه در ایستگاه‌ های حقانی و میرداماد هستند. از طرفی، وجود بزرگراه ها امکان تردد با اتومبیل را نیز برای شما آسان می کند.

اماکن درمانی، آموزشی، فرهنگی، مراکز تجاری بزرگ، بانک های مهم، فضاهای سبز و طبیعت، زیباسازی سیمای شهر و… نیز از دیگر امکانات محله شیراز جنوبی هستند.

 

املاک سامان ۷۲۴

 

 

گروه املاک سامان ۷۲۴

 

گروه املاک سامان ۷۲۴ مستقر در خیابان ملاصدرا از جمله مراکز قابل اعتماد است که در خرید هر گونه ملک تجاری، مسکونی و صنعتی می توانید روی آن حسابی جداگانه باز کنید. همانطور که مطلع هستید، خرید ملک کاری مهم است که در انجام آن باید تمامی جوانب را سنجید. شما به عنوان یک فرد مبتدی قطعا از خطرات این کار در امان نیستید. اینجاست که یک مرکز مشاور املاک تخصصی نظیر املاک سامان ۷۲۴ تمامی موانع را برطرف کرده و امکان خریدی مطمئن و اصولی را برای شما فراهم می سازد. 

تمامی کارهای لازم برای خرید و فروش ملک، آماده سازی قراردادها، پیدا کردن ملک مناسب، هماهنگ کردن قرار ملاقات برای بازدید از ملک و امور مشابه را می توانید به این مجموعه قانونی بسپارید؛ به این منظور با ما در ارتباط باشید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها