خرید ووچر پرفکت مانی اتومات از سایت مطمئن تالارارز

کد خبر: 1224469

پرداخت‌های بین‌المللی و یا خرید از سایت‌های خارجی از داخل کشور ما به خاطر تحریم‌های اعمال شده با روش‌های سنتی کار بسیار سختی است. اما یک روش نوین در سال‌های اخیر به وجود آمده که این کار را بسیار ساده کرده و دیگر نیازی به متوسل شدن به واسطه‌ها و روش‌های دیگر برای انتقال پول به کشورهای دیگر یا پرداخت‌های بین‌المللی نیست.

خرید ووچر پرفکت مانی اتومات از سایت مطمئن تالارارز

 

پرفکت مانی یک سیستم نوین برای انتقال پول و ارز به سراسر جهان است و بر خلاف بسیاری از شرکت‌ها مانند مسترکارت و یا پی‌پال کشور ما را تحریم نکرده که و شما با خرید ووچر پرفکت مانی می‌توانید ارز را به کشورهای دیگر انتقال دهید و یا پرداخت‌های اینترنتی خارجی انجام دهید.

 

آشنایی با ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی یک کارت پرداخت دیجیتال به حساب می‌آید که به طور گسترده در پلتفرم‌های مختلف آنلاین پذیرفته مورد استفاده قرار می‌گیرد. اعتبار این کارت به دلار یا یورو است و می‌توان آن را به صورت آنلاین خریداری و استفاده کرد. با خرید ووچر پرفکت مانی می‌توانید بسیاری از پرداخت بین‌المللی را در سطح جهانی انجام دهید.

برای افرادی که به دنبال راهی بدون دردسر برای انتقال پول در سطح جهانی یا پرداخت آنلاین هستند، این سیستم پرداخت یک گزینه عالی به شمار می‌رود. برخلاف سایر سیستم‌های مالی در ایران که ممکن است تحریم شوند، این سیستم مالی بی‌تأثیر باقی می‌ماند و این قابلیت آن را به یک انتخاب راحت و در دسترس تبدیل می‌کند و خصوصاً در کشورهایی که با تحریم‌های مالی متعدد روبه‌رو هستند بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ووچر را می‌توان با وارد کردن کد در وب‌سایت یا برنامه پرفکت مانی بازخرید کرد. سپس ارزش ووچر به موجودی حساب پرفکت مانی کاربر واریز می‌شود که می‌تواند برای انجام معاملات آنلاین یا انتقال به سایر کاربران استفاده شود.

اما بسیار اهمیت دارد که آن را از مرجعی معتبر تهیه نمایید، تالار ارز یکی از مجموعه‌های باتجربه و موفق در زمینه ارائه خدمات این چنینی به شمار می‌آید که می‌توانید از سایت آن‌ها اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی کنید.

این کارت‌های مجازی در انواع مختلف از 1 تا 10000 دلار موجود است و هزینه‌های دریافت شده توسط فروشندگان برای خرید ووچر پرفکت مانی و بازخرید آن، بسته به سرویس‌دهنده و روش پرداخت مورد استفاده متفاوت باشد.

یکی از مزایای استفاده از این روش امنیت و حریم خصوصی سطح بالای آن به حساب می‌آید. کاربران در هنگام خرید یا فروش ووچر پرفکت مانی نیازی به افشای اطلاعات شخصی یا مالی خود ندارند که این امر خطر سرقت هویت یا کلاهبرداری را کاهش می‌دهد.

همچنین این روش به طور گسترده توسط تجار آنلاین و ارائه‌دهندگان خدمات پذیرفته شده است و کاربران می‌توانند از موجودی ووچر خود برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات در هزاران فروشگاه آنلاین جهانی و وب‌سایت استفاده کنند.

20

ویژگی‌های ووچر پرفکت مانی

این روش پرداخت، به خاطر سیستم خاصی که دارد، ویژگی‌هایی را برای افراد به ارمغان آورده که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

دور زدن تحریم‌ها

ووچر پرفکت مانی ابزاری ضروری برای افرادی است که نیاز به انتقال پول در سطح جهانی یا پرداخت آنلاین بدون تحریم دارند. این روش به طور گسترده‌ای برای پرداخت‌های خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تحریم نبودن این سیستم پرداخت، آن را به یک انتخاب راحت و در دسترس برای افراد ساکن در کشورهایی که با تحریم‌های متعدد روبه‌رو هستند، تبدیل می‌کند.

راحتی و سهولت

یکی از مزایای اصلی این روش، سهولت استفاده از آن به شمار می‌رود، خرید ووچر پرفکت مانی و شارژ پرفکت مانی به صورت آنلاین است  و هیچ نیازی به مراجعه حضوری ندارد. به همین دلیل افراد می‌توانند به راحتی پول را به دوستان یا اعضای خانواده که ساکن خارج از کشور منتقل کنند یا بدون هیچ زحمتی خرید آنلاین انجام دهند.

امنیت بالا

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این روش امنیت آن به حساب می‌آید، این کارت مجازی از فناوری رمزگذاری پیشرفته برای محافظت از اطلاعات شخصی و مالی کاربران استفاده می‌کند و از امن و مطمئن بودن تراکنش‌های آنها اطمینان می‌دهد. این امر مخصوصاً برای افرادی که نیاز به انتقال مبالغ هنگفت یا خریدهای باارزش آنلاین دارند بسیار مهم است.

کارمزد کم

این سیستم پرداخت یک گزینه مقرون‌به‌صرفه برای افرادی است که نیاز به انتقال پول در سطح جهانی دارند. برخلاف سیستم‌های بانکی سنتی که اغلب برای نقل و انتقالات بین‌المللی کارمزد بالایی دریافت می‌کنند، برای ووچر پرفکت مانی نیازی به پرداخت کارمزدهای سنگین ندارید و این نوع انتقال کارمزد بسیار کمتری دارد که آن را به گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای افراد با بودجه محدود تبدیل می‌کند.

یکی از سایت‌هایی که هم کارمزد کمی دریافت می‌کند هم روش‌های خرید متنوعی دارد، سایت تالار ارز است که می‌توانید با مراجعه به آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن این کارت مجازی را خریداری کنید.

21

پشتیبانی بالای سایت‌ها و فروشگاه‌های خارجی از این روش

مثل فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ و معتبر خارجی، وب سایت‌های تجارت الکترونیک و همچنین کارگزاری‌های خارجی پشتیبانی می‌شود و شما می‌توانید پرداخت‌های خود را در این پلتفرم‌ها از طریق این روش انجام دهید.

به طور کلی، خرید ووچر پرفکت مانی برای افرادی  که نیاز به انتقال پول در سطح جهانی یا پرداخت آنلاین بدون مواجه شدن با هیچ گونه تحریمی دارند، بسیار ضروری است. سهولت استفاده، امنیت، مقرون‌به‌صرفه بودن و پذیرش گسترده باعث شده تا افراد زیادی به استفاده از این روش روی بیاورند.

امروزه تریدرها نیز برای شارژ حساب‌های کارگزاری خود از این سیستم بهره می‌گیرند. سایت تالار ارز همه خدمات مربوط به خرید و شارژ این کارت مجازی را برای مراجعین خود فراهم کرده، پشتیبانی 24 ساعته و کارمزد پایین، این سایت را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید ووچر پرفکت مانی تبدیل کرده است.

پرفکت مانی قابل تبدیل به چه ارزهایی است؟

ارزهایی که می‌توان با ووچر پرفکت مانی مبادله کرد، به پلتفرم صرافی مورد استفاده بستگی دارد. در حال حاضر، ارزهای اصلی مانند دلار آمریکا، یورو، پوند انگلیس و روبل روسیه به طور گسترده توسط اکثر صرافی‌ها در سراسر جهان پذیرفته شده‌اند. جالب اینجاست که صرافی‌های داخلی امکان تبدیل ووچرها به ریال را فراهم می‌کنند.

گزینه دیگر این است که بسته به صرافی مورد استفاده، این کارت مجازی را به ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، لایت‌کوین و مونرو تبدیل کنید. البته این صرافی‌ها برای تبدیل ووچر به ارزهای رایج یا دیجیتال هزینه‌ای دریافت می‌کنند که معمولاً بین 0.5 تا 4 درصد متغیر است.

جمع‌بندی

تحریم‌های اقتصادی سبب شده تا پرسه انتقال پول به خارج و یا پرداخت‌های اینترنتی در سایت‌های خارجی کار بسیار دشواری باشد. اما سیستم پرداخت پرفکت مانی این مسئله را حل کرد. شما می‌توانید با خرید ووچر پرفکت مانی پرداخت‌های خارجی خود را به راحتی انجام دهید.

اگر به دنبال مرجع معتبری برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی هستید می‌توانید به سایت تالار ارز مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در سایت با مسئولین در ارتباط باشید و از خدمات متنوع آن بهره‌مند شوید.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها