پوکت بهتر است یا بانکوک | بهترین مقصد گردشگری تایلند

کد خبر: 1225047

کشور تایلند در شمار کشورهای پرگردشگر قرار داشته که به محبوبیت بسیار بالایی در بین گردشگران دست یافت و هرساله پذیرای میلیون‌ها گردشگر است. زمانی که افراد کشور تایلند را برای سفر خود انتخاب می‌کنند با این چالش روبه‌رو هستند که کدام شهر زیبای این کشور مقصد انتخابی آن‌ها باشد.

پوکت بهتر است یا بانکوک | بهترین مقصد گردشگری تایلند

 

 

کشور تایلند در شمار کشورهای پرگردشگر قرار داشته که به محبوبیت بسیار بالایی در بین گردشگران دست یافت و هرساله پذیرای میلیون‌ها گردشگر است. زمانی که افراد کشور تایلند را برای سفر خود انتخاب می‌کنند با این چالش روبه‌رو هستند که کدام شهر زیبای این کشور مقصد انتخابی آن‌ها باشد. در این حین افراد بین انتخاب شهرهایی مانند پوکت و بانکوک بر سر دوراهمی می‌مانند. هر یک از این دو شهر زیبایی و جذابیت متفاوتی دارند و انتخاب یکی از آن‌ها کمی دشوار است؛ اما افراد باید در تور تایلند یکی از این دو شهر منحصربه‌فرد را برگزینند و سفر خود را آغاز کنند. برای این‌که بتوانید دریابید که پوکت بهتر است یا بانکوک و بدانید که کدام یک از شهرها بیشتر با علایق شما مطابقت دارد لازم است کمی بیشتر با هر یک از این مقاصد آشنا شوید.

 

بانکوک کجاست؟

یکی از شهرهای زیبا کشور تایلند بانکوک نام دارد که امروزه پایتخت کشور تایلند است و به عنوان مرکز اقتصادی و سیاسی این کشور شناخته می‌شود. جالب است بدانید که شهر بانکوک به‌دلیل برخورداری از آب‌وهوای مطلوب، زیبایی‌های طبیعی و دیگر جذابیت‌ها در بین افراد ساکن در کشور تایلند به نام شهر فرشتگان شهرت دارد. زمانی که صحبت از شهر زیبا و منحصربه‌فرد بانکوک به میان می‌آید هر گردشگری تمایل پیدا می‌کند تا دریابد که بانکوک کجاست.

شهر زیبای بانکوک مساحتی برابر با 1.600.000 کیلومترمربع داشته و 9 میلیون نفر را در خود جای داده است. جذابیت‌های تاریخی و طبیعی موجود در شهر بانکوک می‌توانند نیازهای هر گردشگری را باتوجه به سلیقه‌ آن‌ها برآورده سازند و این افراد تعطیلات خوبی را در این شهر پشت ‌سر خواهند گذاشت. زمانی که شما تور تایلند را انتخاب می‌کنید می‌توانید به‌راحتی خود را به شهر بانکوک برسانید و از قرار گرفتن در این شهر زیبا با آب‌وهوایی متعادل بی‌نهایت لذت ببرید.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که گردشگران در زمان سفر به تایلند و اقامت در شهر بانکوک علاقه‌مند هستند تا از آن مطلع شوند هزینه اقامت آن‌ها است. توجه داشته باشید که شهر بانکوک در شمار شهرهای ارزان قرار داشته و شما برای اقامت در این شهر نیاز به پرداخت هزینه‌های نسبتاً پایینی دارید.

بانکوک کجاست؟

فاصله بانکوک تا پوکت

برخی از گردشگران زمان بیشتری را برای سفر خود در نظر می‌گیرند و ترجیح می‌دهند که با یک تیر دو نشان بزنند و در زمان سفر به کشور تایلند از هر دو شهر پوکت و بانکوک دیدن نمایند. در این حین این افراد با این سوال مواجه می‌شوند که فاصله بانکوک تا پوکت چقدر است. شما می‌توانید در این زمان تور پوکت را انتخاب کرده و با استفاده از یک پرواز خود را از بانکوک به شهر زیبا پوکت برسانید. اگر شما پرواز را برای رسیدن از شهر بانکوک به شهر پوکت انتخاب کرده باشید می‌بایست فاصله‌ای برابر با 674 کیلومتر یا حدودا 419 مایل را طی کنید تا به مقصد انتخابی خود برسید.

پوکت کجاست؟

انتخاب اول بسیاری از گردشگران برای سفر به تایلند شهر پوکت است و برای آگاهی از این‌که پوکت کجاست باید بدانید که شهر پوکت یکی از شهرهای جنوبی کشور تایلند به‌شمار می‌رود و شما می‌توانید با استفاده از تور بانکوک به‌راحتی به این شهر سفر نمایید. شهر پوکت سواحل بسیار عجیبی را در خود جای داده است. شما می‌توانید با هر سلیقه و هر میزان بودجه‌ای که برای سفر به کشور تایلند اختصاص داده‌اید، در شهر پوکت یک سفر رویایی و شگفت‌انگیز را تجربه کنید. همچنین در هنگام سفر به این شهر این امکان را خواهید داشت که یک قایق موتوری اجاره کرده تا تمامی سواحل گرمسیری این شهر را مشاهده نمایید.

اگر در زمان سفر به کشور تایلند، مقصد نهایی خود را شهر پوکت اعلام کرده‌اید بهتر است با دیدنی‌های این شهر آشنا شوید تا در زمان سفر هیچ یک از آن‌ها را از قلم نیندازید. در زمان سفر به شهر پوکت هرگز بازدید از جزیره فی فی را فراموش نکنید. بسیاری از گردشگران تنها دلیل برای بازدید مجدد خود از پوکت را، جزیره فی فی می‌دانند. از دیگر جاذبه‌های گردشگری که در زمان سفر به پوکت می‌توان برای بازید از آن‌ها اقدام کرد باید به خیابان بانگالا، مجسمه بودای بزرگ، جزیره سیمیلان، پاتونگ، کاتا، نای هارن، بازارهای شبانه، جزیره امید، معابد پوکت و... اشاره کرد.

پوکت کجاست؟

جاهای دیدنی بانکوک

شهر بانکوک باتوجه به موقعیتی که دارد به عنوان اصلی‌ترین شهر کشور تایلند شناخته شده است. به همین دلیل بسیاری از گردشگران در زمان سفر شهر بانکوک را انتخاب می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در زمان سفر به این شهر باید به آن توجه داشت، شناخت جاهای دیدنی بانکوک است. زمانی شما می‌توانید مقایسه درستی از دو شهر بانکوک و پوکت داشته باشید و بگویید پوکت بهتر است یا بانکوک که جاذبه‌های گردشگری این دو شهر را به‌خوبی بشناسید و باتوجه به سلیقه خود یکی را به عنوان بهترین مقصد گردشگری خود برگزینید.

زمانی که هر یک جاذبه‌های گردشگری شهر بانکوک را مشاهده می‌کنید بهتر می‌توانید با تاریخ این شهر زیبا و شگفت‌انگیز آشنا شوید. در زمان گذشته در حدود 200 سال پیش، شهر بانکوک تنها به عنوان یک مرکز تجاری در سواحل غربی مشغول به فعالیت بود؛ اما امروزه این شهر به‌دلیل پیشرفت‌ها بسیار خود توانسته به عنوان پایتخت کشور تایلند شناخته شود.

معبد وات پراکائو

یکی از جاذبه‌های گردشگری کشور تایلند معبد وات پراکائو نام دارد که این معبد زیبا و باشکوه در شهر بانکوک قرار گرفته است. نام آن به معنای معبد بودای زمردین است که امروزه به عنوان مهم‌ترین ساختمان گرند پلاس شهرت دارد. برای ورود به معبد وات پراکائو شما می‌بایست لباس مخصوص به تن کنید؛ به این صورت که مردها لباس‌های آستین بلند به همراه کفش و شلوارهای بلند می‌پوشند و زن‌ها باید دامن‌های بلند بپوشند.

عمارت ویمانمک

عمارت ویمانمک یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری شهر بانکوک است که در سال 1900 میلادی به دستور پادشاه راما پنجم بنا گردید. این عمارت ترکیبی از معماری تایلندی و عربی بوده و امروزه به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر بانکوک شناخته می‌شود.

جاهای دیدنی پوکت

جاهای دیدنی پوکت

جالب است بدانید که یکی از بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین جزایر تایلند مربوط به شهر پوکت می‌شود و اکثر گردشگران به دلیل لذت بردن از این جزایر سفر به پوکت را انتخاب می‌کنند. اکثر گردشگران به هنگام سفر به به این شهر سواحل را به عنوان جاهای دیدنی پوکت معرفی می‌نمایند. توجه داشته باشید که در شهر پوکت دیدنی‌های بسیاری به چشم می‌خورند که شما می‌توانید در هر نقطه از این شهر مکانی را بیابید که در شمار دیدنی‌های این شهر قرار دارد. از جمله جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار پوکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ساحل کاتا

ساحل کاتا یکی از بهترین جاهای دیدنی است که شما می‌توانید در زمان سفر به شهر پوکت به بازدید از آن بروید. این ساحل از دو ساحل کوچک و بزرگ به وجود آمده که زیبایی و جذابیت بسیار زیادی دارد. وجود ماسه‌های سفید و تابش آفتاب درخشان جذابیت این مکان را دو چندان کرده‌اند و فضای آرامش‌بخشی در این مکان پیدار شده که هر گردشگری را شگفت‌زده خواهند کرد.

معبد جوی

معبد جوی یک معبد چینی است که در یکی از مهم‌ترین معابد تایلند واقع گردیده و امروزه به عنوان یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری در شهر پوکت شناخته می‌شود. این بنا با تقلید از معماری چینی ساخته شده و در داخل آن خدایان چینی نگهداری می‌شوند. بی‌شک شما در هنگام بازدید از معبد جوی درخواهید یافت که یکی از زیباترین معابد تایلندی چینی را مشاهده کرده‌اید.

معبد جوی

سخن پایانی

بسیاری از گردشگران زمانی که کشور تایلند را به عنوان مقصد خود برمی‌گزینند بر سر یک دوراهی قرار می‌گیرند که با تور بانکوک سفر کنند یا تور پوکت اما باید به شما بگوییم که مقصد دیگر نیز وجود دارد، تور پاتایا می تواند جایگزینی برای دو سفر قبلی شما باشد. در هر یک از شهرهای بانکوک و پوکت جاذبه‌های گردشگری متفاوتی وجود دارند که شما می‌توانید در ابتدا با این مکان‌ها آشنا شوید تا در نهایت بگویید که پوکت بهتر است یا بانکوک و به مکان مورد نظر خود سفر کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها