نرخ عوارض آزادراهی تا 25 درصد گران شد!

کد خبر: 1225745
نرخ عوارض آزادراهی تا 25 درصد گران شد!

 

 

به گفته مدیر کل دفتر امور مجریان آزادراه‌ها: نرخ عوارض آزادراهی کشور از ابتدای خرداد امسال به میزان 25 درصد افزایش پیدا کرده است، اما این افزایش به‌مرور به تمامی آزادراه‌ها ابلاغ می‌شود.

 

اگر به تازگی سفر رفته باشید، احتمالاً متوجه افزایش نرخ عوارض در بعضی از آزادراه‌های کشور شده‌اید.  این افزایش قیمت در حال انجام است و به ترتیب به آزادراه‌های کشور ابلاغ می‌شود. قرار است که تا پایان خرداد، تقریباً همگی 23 آزادراه‌ها مشمول افزایش قیمت عوارض شود.

 

پرداخت بدون توقف عوارض آزادراه

 

یکی از جذابیت‌های زندگی دیجتالی این است که بدون دردسر می‌‌توان بسیاری از کارهای روزمره یا پرتکرار را با چند کلیک انجام داد. پرداخت عوارض آزادراهی هم یکی اموری است که واریز الکترونیکی آن، دردسر کمتری نسبت به پرداخت نقدی دارد. سوپر اپلیکیشن تاپ یکی از برنامه‌های جامع برای پرداخت انواع هزینه‌ها از جمله عوارض آزادراهی است. با پرداخت عوارض آزادراهی از طریق تاپ دیگر نیازی به توقف در حین مسیر، کنار هر ایستگاه عوارضی در جاده نیست. بنابراین برای آنکه بدون ترمز در عوارضی رانندگی کنید و زودتر به مقصد برسید، قبل از سفر وارد تاپ شوید و عوارض خود را بپردازید.

 

مبلغ عوارض آزادراهی در تاپ به‌روزرسانی می‌شود

همان‌طور که گفتیم، در اپلیکیشن تاپ می‌توانید عوارض آزادراهی را بپردازید. در این اپلیکیشن همه مبالغ دقیق و براساس آزادراه مورد نظر محاسبه می‌شود. بنابراین با خیال راحت از درستی قیمت و امنیت پرداخت می‌توانید برای واریز اقدام کنید.

 

در سوپر اپلیکیشن تاپ مدیریت کارهای روزانه مانند پرداخت قبوض، خرید شارژ، کارت به کارت، افتتاح حساب و .... انجام می شود. با دانلود این سوپر اپلیکیشن به راحتی از 73 سرویس استفاده نمایید.

 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها