7 دلیل برای اینکه کسب و کار شما باید کارت هدیه ارائه دهد

کد خبر: 1225806

با وجود رقابت شدید در بسیاری از شغل‌ها، تبلیغات موثر نقش بسیار مهمی در موفق شدن یک نام تجاری و کسب‌وکار دارد. برای بازاریابی موفق، روش‌های مختلفی وجود دارد و کارت هدیه یکی از ابزارهای قوی برای بازاریابی و تبلیغ کسب‌وکار است. همچنین این کارت یک راه عالی برای افزایش آگاهی از برند است. این کارت‌ها می‌توانند به جذب مشتریان جدید منجر شوند. اگرچه ممکن است خیلی از برندها به استفاده از این روش تمایل زیادی نداشته باشند، در ادامه برخی از دلایل اهمیت ارائه کارت هدیه در کسب‌وکار را توضیح می‌دهیم.

7 دلیل برای اینکه کسب و کار شما باید کارت هدیه ارائه دهد

 

محبوبیت کارت هدیه

2

اگر کسب‌وکار شما کارت هدیه الکترونیک ارائه می‌دهد به آسان شدن خرید مشتریان کمک زیادی می‌کند و از این طریق ممکن است فروش اینترنتی محصولات شما زیاد شود. از آن‌جایی که برای خرید کارت هدیه الکترونیکی به مراجعه حضوری نیاز نیست این کارت‌ها می‌تواند برای افراد زیادی محبوب باشتد. همچنین تعیین بودجه کارت هم می‌تواند یک دلیل مهم دیگر برای محبوب شدن کارت هدیه مجازی باشد.

برای مثال در این سال‌های اخیر بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ کارت هدیه را صادر می‌کنند و دریافت کنندگان این کارت هدیه تنها می‌توانند از کالا و محصولات همان فروشگاه صادر کننده کارت استفاده کنند.

ماندگاری اسم برند در ذهن افراد

برند سازی مرحله بسیار مهمی در هر کسب‌وکاری است و ابزارهای تبلیغاتی مانند کارت هدیه یکی از راه‌های متمایز کردن یک برند از سایر برندها هستند. وقتی کارت هدیه را با لوگو و اسم برند خود هدیه می‌دهید در اصل تلاش می‌کنید تا روابط معناداری را با مشتریان خود ایجاد کنید.

هنگامی که مردم از کارت هدیه با نام و لوگوی شرکت شما استفاده می‌کنند اسم و نام برند شما بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرد و از آن‌جایی با نام تجاری کسب‌وکار شما با تجربیات روزمره افراد ترکیب می‌شود احتمال بیشتری وجود دارد تا برند شما در ذهن باقی بماند.

جذب مشتریان جدید

کارت هدیه می‌تواند مشتریان جدیدی را جذب کند. از آنجایی که اغلب افراد از کشف کردن فروشگاه، خدمات و سرویس‌های جدید استقبال می‌کنند با دیدن کارت هدیه کسب‌وکار شما هم ممکن است برند و خدمات شما را بررسی کنند و در آخر تبدیل به مشتریان جدید شوند.

همین‌طور کارت هدیه معمولا به فردی متفاوت از خریدار داده می‌شود و این موضوع می‌تواند به افزایش مشتریان شما کمک کند به عبارتی دیگر کارت هدیه می‌تواند علاوه بر مشتری قبلی، مشتری جدیدی را هم به برند شما اضافه کند و در نتیجه باعث افزایش ترافیک فروشگاه یا کسب‌وکار شما شود.

نشان قدردانی از مشتریان

کارت‌های هدیه به‌خوبی احساس قدردانی را منتقل می‌کنند و این موضوع می‌تواند به افزایش فروش و موفقیت‌های بعدی در کسب و کار منجر شود. از آنجایی که این نوع کارت به مشتریان آزادی عمل برای انتخاب محصول می‌دهد باعث افزایش احساس رضایت آن‌ها هم می‌شود. همچنین کارت‌های هدیه کمتر از پول نقد از بین می‌روند یا سرقت می‌شوند.

همچنین کارت هدیه سازمانی، بن سازمانی یا بن شرکتی چند راه‌ قدردانی از سرمایه انسانی شرکت‌ها و سازمان‌هاست. کارت هدیه شرکتی اشکال متنوعی دارد. کارت هدیه شرکتی همچنین سقف مشخصی دارد و برای خرید از مجموعه مشخصی قابل استفاده است. بانک‌ها و موسسات این کارت‌ها را به فروش می‌رسانند.

وفاداری به برند

3

سرمایه باارزش برای هر کسب‌وکاری، وجود مشتریان وفادار به آن برند است. وقتی یک مشتری به یک برند وفادار است در اصل به کیفیت بالا و خدمات عالی آن برند اعتقاد دارد و قیمت کالا یا هزینه خدمات برند محبوب اهمیت کمتری دارد.

همچنین وقتی مشتری‌ها از کسب‌وکار شما کارت هدیه می‌خرند به این معنی است که آن‌ها به برند شما وفادار هستند و احتمال بیشتری وجود دارد تا باز هم از شما خرید کنند. حتی ممکن است تجربیات خود را با دوستان و خانواده در میان بگذارند و در نتیجه مشتریان بیشتری پیدا کنید.

قدرت زیاد کارت هدیه برای تبلیغ

تبلیغات برای برندها در سال‌های اخیر به‌طور گسترده‌ای حرفه‌ای و تخصصی شده است. اغلب برندها از ابزارهای گوناگون استفاده می‌کنند تا شناخته شوند و مشتریان بالقوه خود را پیدا کنند. در صنعت تبلیغات همچنین از رشته‌های روان‌شناسی، هنر و غیره استفاده می‌شود.

علاوه بر کمپین‌های تبلیغاتی و ابزارهای دیگر، کارت هدیه هم یکی از ابزارهای موثر برای مطرح شدن یک برند محسوب می‌شود. این کارت‌ها را می‌توان در موقعیت‌های مختلف تبلیغ کرد و به‌خوبی آگاهی از برند را گسترش داد.

افزایش جذابیت برند

کارت هدیه برای افراد زیادی جذاب است و وقتی شما این کارت‌ها را به دیگران هدیه می‌دهید ممکن است تاثیر مثبتی بر احساسات افراد بگذارید و در نتیجه برند شما شانس بیشتری برای باقی ماندن در ذهن افراد پیدا کند. همچنین کارت هدیه می‌تواند اهمیت و جایگاه کسب‌وکار شما را به مشتریان یادآوری کند و با افزایش جذابیت برند ممکن است مشتریان به استفاده از خدمات و یا کالاهای شرکت تمایل بیشتری پیدا کنند. برای مطالعه بیشتر درمورد تاثیرات کارت های هدیه بر کسب و کار اینجا کلیک کنید.

 

در پایان، کسب‌وکارها رقابت شدیدی با یکدیگر دارند و علاوه بر سرویسی که ارائه می‌دهند بازاریابی آن‌ها هم بسیار مهم است. کارت هدیه یکی از ابزارهای قوی تبلیغاتی است که به افزایش آگاهی از برند کمک زیادی می‌کند. کارت هدیه به ماندگاری برند، افزایش مشتریان و موارد دیگر نیز کمک می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها