راهنمای خرید کاسه تبتی

کد خبر: 1225828

از مهمترین لوازمی که برای آوادرمانی و یوگا استفاده می شود، کاسه تبتی ها هستند که در دو نوع دست ساز و نیمه دست ساز وجود دارند و از ویژگی های خاص خود برخوردار می باشند. کاسه تبتی ها را به نام کاسه ی آوازه خوان نیز می شناسند که از یک کاسه و یک مضراب چوبی تشکیل شده است.

راهنمای خرید کاسه تبتی

 

کاسه تبتی چیست

 این کاسه ها دارای تاریخچه ای طولانی می باشند و در ساخت آن ها از هفت ماده ی طبیعی معدنی استفاده شده است که در تن صدای برخاسته از این کاسه تبتی تاثیرگذار می باشند.

این هفت ماده ی طبیعی فلزاتی همچون طلا، آهن، مس، روی، سرب، نقره و قلع هستند که در کوره های بسیار داغ آن ها را با هم ترکیب کرده و آلیاژ خاصی از ترکیب آن ها درست می شود که بنیان ساخت کاسه تبتی به شمار می آید. این آلیاژ را باید منشاء تولید آواز خاص کاسه تبتی دانست. کاسه تبتی ناماسته از نوع بهترین نوع و البته اصل کاسه تبتی های موجود در بازار به شمار می آید. کاسه تبتی های ناماسته دارای وزن استاندارد گوناگونی هستند که به دلیل بهره مندی از هفت فلز گفته شده می باشد. بهتر است در مورد خواص آرامش بخشی و تاثیرات آوای آن بر هماهنگی چاکراهای بدن مطالعه کنید تا در زمان خرید و یافتن کاسه تبتی مورد نظر خود سرگردان نشوید. 

 

خرید کاسه تبتی

برای خرید کاسه تبتی مورد نظر خود مهم این است که به دنبال جنس اصل آن بگردید تا بتوانید از فواید بیشمار آن بهره ببرید. کاسه تبتی های غیر اصل از سه نوع فلز تشکیل شده اند. در حالی که کاسه تبتی اصل از هفت نوع فلزی ذکر شده تشکیل شده و هیچ نوع آب و هوایی نمی تواند بر روی آن تغییرات شیمیایی ایجاد کند. کاسه تبتی دارای یک مضراب است که از چوب خاصی درست شده است و در اثر برخورد آن با بدنه ی فلزی کاسه تبتی آواز خاص و منحصربفردی از آن به گوش می رسد. در سایت ناماسته می توانید این کاسه تبتی ها را با مضراب هایی با طرح های گوناگون ببینید و سفارش بدهید. ارسال رایگان به تمامی نقاط از جمله خدمات مهمی است که این سایت به مشتریان خود ارائه می دهد.  

خواص کاسه تبتی

کاسه تبتی ها دارای خواص متعددی برای روح و جسم هستند. برای داشتن هماهنگی در یک دیزاین شرقی در داخل منزل بهتر است از کاسه تبتی استفاده کنید. این کاسه تبتی ها روح آرامش شرقی را به دکوراسیون و فضای داخلی منزل و محیط زندگی جاری می سازند.

در انرژی درمانی، مدیتیشن و یوگا، استفاده از آواز خاص کاسه تبتی تاثیر جدی بر ریلکس شدن گذاشته و در رفع استرس فرد موثر است.

از کاسه تبتی ها و آواز آن می توان برای زدودن اضطراب ناشی از محیط کار و زندگی و افراد استفاده کرد.

ارتعاشات ایجاد شده در اثر برخورد مضراب با بدنه ی کاسه تبتی نقش مهمی در برطرف شدن عصبانیت و محو شدن خشم درونی و امواج منفی از فرد دارد.

آواز برخاسته از کاسه تبتی را در کاهش فشار خون و بهبود بیماری های عروقی نظیر گردش خون موثر دانسته اند.

کاسه تبتی نقش تاثیرگذاری بر بهبود وضع خواب و رفع بی خوابی های مزمن افراد دارد.

استفاده از ضرباهنگ های کاسه تبتی برای بهبود دردهای قاعدگی و رفع سندروم پیش از قاعدگی در زنان  جوان و بهبود آثارتغییر خلق و خود در دوران یائسگی در زنان میانسال اثرگذار است و می تواند علائم این قبیل عوارض را تا حد زیادی کمرنگ تر کرده و حتی از بین ببرد.

 

17

کاسه تبتی دست ساز

کاسه تبتی ها در دو نوع کاسه تبتی نیمه دست ساز و کاسه تبتی دست ساز ارائه می شوند که نوع دست ساز آن از ویژگی های خاصی بهره برده است. از کاسه تبتی های نوع دست ساز آوای اصیل تری به گوش می رسد. کاسه تبتی های دست ساز وزن و سنگینی خاصی دارند و از اصالت بهتری بهره برده اند. در صورتی که برای ریلکس شدن و سریع تر به آرامش رسیدن قصد استفاده از کاسه تبتی ها را دارید نوع دست ساز آن تاثیر بهتری برای رسیدن به مقصود برای شما دارد.

موسیقی برخاسته از کاسه تبتی دست ساز در هماهنگ کردن چاکراها تاثیرگذار است و به خوبی می تواند در کمترین زمان خستگی های ناشی از محیط اجتماع را از جسم و روح شما بیرون کند. از مهمترین خواص کاسه تبتی دست ساز تاثیر بالقوه ی آواز آن در کاهش دردهای جسمانی نظیر سردرد و کمردردهای مزمن است. پژوهش های صورت گرفته در ژورنال های پزشکی نشان داده اند کسانی که در کنار دارودرمانی از آواز کاسه تبتی دست ساز بهره مند بوده اند، خیلی زودتر و بهتر از دیگر افرادی که برای کاهش و تسکین دردهایشان تنها از داروها و شیمی درمانی استفاده کرده اند، به بهبود رسیده و علائم درد در آن ها برطرف شده است.

کاسه تبتی های دست ساز دارای اندازه ها و طرح های مختلفی هستند که نمونه های آن ها را می توانید در سایت های فروشگاهی یا فروشگاه های معتبری که در این زمینه فعالیت دارند ببینید. طرح ها و نقش های متنوعی روی بدنه ی کاسه تبتی های دست ساز حک شده اند که هر کدام زیبایی و جلوه ی خاصی دارند. بر حسب میزان بودجه ای که دارید می توانید یک کاسه تبتی با وزن استاندارد به همراه یک مضراب چوبی کوچک بخرید و درب منزل تحویل بگیرید.

 

18

ناماسته

کاسه تبتی، رودراکشا، جواهرات سنگی و... از محصولات متنوعی هستند که در ویترین سایت ناماسته می توان مشاهده کرد. فروشگاه اینترنتی ناماسته در ارائه ی انواع گوناگونی از محصولات دکوری، جواهرآلات، سنگ های درمانگر و... پیشگام بوده و آماده ی ارائه ی خدمات مشاوره از طریق تماس با کارشناسان خبره ی خود به همه ی مشتری ها می باشد. در صورتی که کالایی را از سایت ناماسته پسندیده باشید می توانید آن را ثبت سفارش نموده و در کمترین زمان ممکن در محل خود تحویل بگیرید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها