مزایای خرید و واردات قطعات الکترونیکی از سایت لیون الکترونیک - همه چیز زیر یک سقف

کد خبر: 1226058

در مجموعه لیون الکترونیک سعی شده تا برای برآوردن تمامی نیازها و سلیقه‌ها راهکاری اندیشیده شود. در این مجموعه امکان خرید حضوری، خرید آنلاین و خرید تلفنی برای مشتریان فراهم گردیده است.

مزایای خرید و واردات قطعات الکترونیکی از سایت لیون الکترونیک - همه چیز زیر یک سقف

 

در مجموعه لیون الکترونیک سعی شده تا برای برآوردن تمامی نیازها و سلیقه‌ها راهکاری اندیشیده شود. در این مجموعه امکان خرید حضوری، خرید آنلاین و خرید تلفنی برای مشتریان فراهم گردیده تا در هر شرایطی بتوانند به محصولات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند. همچنین امکان ثبت سفارش آنلاین برای واردات قطعات الکترونیکی از چین هم به امکانات مجموعه اضافه شده تا مشتریان بتوانند تمامی قطعات مورد نیازشان برای واردات را به صورت آنلاین ثبت کنند. در ادامه به شرح این خدمات در مجموعه لیون الکترونیک می‌پردازیم.

 

خرید آنلاین از لیون الکترونیک

با ورود و ثبت نام در وبسایت لیون الکترونیک به نشانی lionelectronic.ir می‌توانید اقدام به جستجو و خرید قطعات الکترونیک به صورت آنلاین نمایید. برای سهولت در جستجو و خرید، قطعات در دسته‌بندی‌های مشخصی قرار گرفته که شما می توانید با مراجعه به دسته بندی مورد نظر خود اقدام به جستجوی قطعات مورد نیاز خود نمایید.

 

همچنین برای سهولت در جستجوی قطعات الکترونیک می‌توانید از از فیلترهای پیشرفته سایت کمک بگیرید، این فیلترها به شما کمک می‌کنند تا دامنه جستجو را محدود کرده و سرعت رسیدن به قطعه مورد نظر شما افزایش یابد.

فیلترهای سایت لیون الکترونیک فروشگاه قطعات الکترونیک

 

پس از انتخاب قطعات و افزودن آنها به سبد خرید، براحتی می‌توانید مبلغ سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید. در وبسایت لیون الکترونیک راه‌های متنوعی برای ارسال سفارش در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید با توجه به شرایط خود یکی از آنها را انتخاب کنید. معمولا تمامی سفارشات در همان روز خرید برای مشتریان ارسال می‌گردند و در صورتی که ارسال در همان روز مقدور نباشد ارسال به فردای آن روز موکول می‌گردد.

راه‌های ارسال سفارشدر وبسایت لیون الکترونیک:

  • ارسال توسط پست
  • ارسال توسط تیپاکس
  • ارسال با پیک موتوری
  • ارسال توسط موسسات باربری
  • ارسال توسط اتوبوس
  • و دریافت حضوری سفارش از فروشگاه

 

خرید حضوری از لیون الکترونیک

مشتریان محترم می‌توانند در صورت حضور در بازار، با مراجعه حضوری به فروشگاه  لیون الکترونیک، اقدام به خرید حضوری قطعات الکترونیک کنند. توصیه ما به مشتریان این است که حتما قبل از مراجعه به فروشگاه به صورت آنلاین یا تلفنی از موجودی قطعات مورد نیاز خود اطمینان حاصل نمایند. همچنین در صورتی که لیست بزرگی برای خرید دارند، توصیه می‌شود تا خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید و یا لیست خود را از طریق پیامرسان‌ها به مسئول فروشگاه ارسال کنند، این کار باعث صرفه جویی در زمان شما می‌گردد.

 

خرید تلفنی از لیون الکترونیک

مشتریان محترم می‌توانند به صورت تلفنی از فروشگاه لیون الکترونیک خرید کنند. این روش مناسب کسانی است که در آن لحظه دسترسی به اینترنت یا کامپیوتر ندارند. همچنین دوستان می‌توانند قیمت قطعات موجود در فروشگاه را به صورت تلفنی استعلام کنند. توصیه ما به مشتریان در هنگام خرید تلفنی این است که با صبر و شکیبایی خود از بروز مشکلاتی مانند سفارش پارت‌نامبر اشتباه بپرهیزند.

 

واردات قطعات الکترونیک

مجموعه لیون الکترونیک فعالیت خود را با واردات قطعات الکترونیک آغاز کرده و از سال 1385در این زمینه فعالیت می‌کند. لیون الکترونیک با توجه به سابقه طولانی خود در زمینه واردات قطعات الکترونیک و داشتن دفتر تجاری در شهر شنزن, دسترسی مناسبی به بازارهای جهانی قطعات الکترونیک دارد. به دلیل دسترسی مستقیم و بی‌واسطه به تولید کنندگان و عرضه کنندگان قطعات الکترونیک, لیون الکترونیک قادر است قطعات مورد نیاز شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت تامین کند. واردات قطعات الکترونیکی از چین به دلیل پیچیدگی‌های بازار چین نیاز به تخصص و تجربه فراوانی دارد و لیون الکترونیک با تجربه و شناخت زیادی که از این بازار دارد، انتخاب مناسبی برای این امر است.

 

لیون الکترونیک فروشگاه قطعات الکترونیک تهران است.

 

 جهت ساده‌تر شدن روال استعلام قیمت واردات قطعات الکترونیک، لیون الکترونیک اقدام به آنلاین نمودن این خدمت نموده است. شما می‌توانید برای استعلام قیمت و شرایط تحویل قطعات مورد نیازتان، از طریق وبسایت لیون الکترونیک اقدام به درخواست استعلام کنید. و نتیجه استعلام را هم می‌توانید در پنل کاربری‌تان مشاهده نمایید. همچنین جهت سهولت کار قابلیت آپلود فایل اکسل نیز به این قسمت افزوده شده است.

 

یکی از خدمات دیگر در قسمت واردات قطعات الکترونیک در مجموعه لیون، خرید قطعات مورد نیاز شما از سایت‌های آنلاین کشور چین است. بسیاری از طراحان و سازندگان قطعات الکترونیک با مشکل تامین برخی از قطعات خاص روبرو هستند. این قطعات معمولا نام استانداردی ندارند و به صورت انحصاری توسط یک یا چند فروشنده در سایت‌های آنلاین فروشگاهی در کشور چین عرضه می‌گردند. از جمله این قطعات می‌توان به باکس‌های پلاستیکی، ترانس‍های پیچیده شده فریت و ... اشاره کرد. لیون الکترونیک می‌تواند به عنوان وارد کننده قطعات الکترونیکی از چین، هر کالای الکترونیکی که مشکل ورود به کشور را نداشته باشد تامین کند.

 

مشاوره تلفنی و آنلاین

مجموعه لیون الکترونیک روزانه به چندین نفر در زمینه واردات قطعات الکترونیک و انتخاب برند و قطعه مشاوره می‌دهد. این مشاوره‌ها اغلب در مورد انتخاب کالای جایگزین و یا انتخاب قطعه مناسب است. شما هم می‌توانید در صورت نیاز با تماس با لیون الکترونیک از مشاوره با این مجموعه در مورد مساله خود بهره ببرید. علاوه بر این دو گروه تلگرامی در لیون الکترونیک راه‌اندازی گردیده که در آن دیگر متخصصان الکترونیک و کارشناسان ما سعی می‌کنند به صورت رایگان مشکلات همدیگر را رفع کنند و به هم مشاوره دهند. همچنین در یکی از این گروه‌ها قطعات الکترونیکی جدید معرفی می‌گردد که می‌تواند راهگشای شما هم باشد.

 

برای عضویت در این گروه ها می‌توانید طریق لینک زیر اقدام نمایید:

https://zil.ink/lionelectronic

 

images_1685373001_6474c04979c87.png

تامین برد مدار چاپی

لیون الکترونیک در راستای مسئولیت اجتماعی خود و برای کمک به تولیدکنندگان الکترونیک، اقدام به تامین برد مدار چاپی شما بدون دریافت سود می‌کند. در این روش شما خودتان اقدام به سفارش برد مدار چاپی خود از وبسایت های تولیدکننده PCB در کشور چین می‌کنید و مجموعه لیون الکترونیک خدماتی مانند پرداخت ارزی و حمل و ترخیص کالای شما را انجام می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به قسمت سقارش PCB در وبسایت لیون الکترونیک مراجعه کنید.

 

ارائه گارانتی برای قطعات

یکی از اهداف همیشگی لیون الکترونیک، تامین قطعات الکترونیک اورجینال بوده است. برای همین منظور لیون الکترونیک اقدام به گارانتی کلیه محصولات خود به مدت دو هفته بعد از فروش کرده است. و مشتریان محترم می‌توانند در صورت ایراد در قطعات خریداری شده از لیون الکترونیک اقدام به عودت کالا نمایند.

 

سخن پایانی

لیون الکترونیک به عنوان تامین کننده قطعات الکترونیک، سعی کرده تمام نیازها و سلایق مشتریانش را پوشش دهد. و با نزدیک کردن سطح بازار قطعات الکترونیک داخل به بازارهای بین المللی کمکی کوچک در پیشرفت این صنعت نماید.

 

واردات قطعات الکترونیکی

 

با توجه به روند آنلاین شدن تمامی خدمات در دنیا مجموعه لیون الکترونیک سعی کرده ابزاری کارآمد برای خرید و واردات قطعات الکترونیک به صورت آنلاین مهیا کند. خرید آنلاین روشی محبوب و راحت برای خرید قطعات الکترونیک مورد نیاز از خانه، محل کار یا هر جای دیگری است. خرید آنلاین قطعات الکترونیک مزایای زیادی برای مصرف کنندگان و  کسب و کارها دارد، از جمله:

  • راحتی و سهولت در خرید
  • انجام خرید در هر ساعت از شبانه روز
  • امکان مقایسه قیمت
  • صرفه جویی در زمان و هزینه

مجموعه لیون الکترونیک با فهم معنای اعتماد در کسب و کار سعی کرده همیشه با مشتریان خود صادق بوده و اعتماد ایشان را جلب کند، از این رو شعار مجموعه لیون الکترونیک "تجربه خرید با خیال راحت" انتخاب گردیده. ما در لیون الکترونیک سعی داریم تا فرایند تهیه قطعات الکترونیک برای شما عزیزان را راحت‌تر کنیم تا شما با خیال راحت بتوانید مسئولیت خود را به انجام برسانید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها