پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ سونی

کد خبر: 1226252
پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ سونی

 

سونی از برندهای موفق تولید تلویزیون در جهان است که تمامی محصولاتش از امکانات بالا و کیفیت تصویر اعجاب‌انگیز برخوردار است. در این رقابت تنگاتنگی که بین برندهای مختلف تلویزیون وجود دارد، سونی به خوبی توانسته‌ عملکرد فوق‌العاده‌ خود را نشان دهد.

اگرچه قیمت تلویزیون سونی نسبت به دیگر برندها بیشتر است، اما چنان تنوعی در محصولاتش دارد که هر سلیقه‌ای می‌تواند مدل مدنظر خود را به راحتی انتخاب کند. برای آشنایی با پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ سونی تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

لیستی از پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ سونی

در لیست زیر، فهرستی از پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ سونی ذکر شده است :

1-مدل X75K

اگر از آن دسته افرادی هستید که بودجه محدودی برای خرید تلویزیون دارید، چشم بسته X75K را انتخاب کنید. این تلویزیون از رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی می‌کند و به کمک تکنولوژی Motionflow XR می‌توانید صحنه‌های سریع را با کیفیتی فوق‌العاده تماشا کنید.

X75K مجهز به پورت HDMI 2.0 است و قادر به نمایش تصویر به صورت 4k را دارد. متاسفانه این تلویزیون برای بازی کردن به صورت حرفه‌ای مثل کنسول PS5 و Xbox  مناسب نیست،

البته قابلیت وای‌فای و LAN در این تلویزیون نه تنها امکان دسترسی به اینترنت را فراهم کرده، بلکه می‌توانید برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه‌تان را دانلود و بر روی تلویزیون نصب کنید.

با همه این اوصاف سونی این تلویزیون را مخصوص کاربرانی ارائه کرده که به دنبال یک تلویزیون با امکانات بالا و قیمت پایین هستند.

2-مدل X80K

یکی دیگر از پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ سونی و در سطح میان رده، X80K است که همانند مدل قبلی از رفرش ریت 60 هرتز و نمایش تصویر به صورت 4k پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون شامل رابط کاربری گوگل‌ تی‌وی  است و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند.

در واقع این تلویزیون، نمونه به‌روز شده مدل X80J است که سونی تلاش کرد عیب‌های موجود در آن را رفع کند. این تلویزیون از محصولاتی است که از قابلیت HDR10 پشتیبانی کرده که به راحتی نور پس زمینه را کنترل می‌کند و شما تصاویر را در بهترین حالت ممکن خواهید دید.

X80K ، دارای 4 پورت HDMI 2.0 است و از تکنولوژی ALLM پشتیبانی می‌کند اما در مقابل تکنولوژی VRR در آن وجود ندارد.

9

3-مدل X80J

X80J دارای رابط کاربری راحت و کاربر پسند Google TV است. این تلویزیون از فناوری Dynamic Backlight Control  برای کنترل نور پس‌زمینه استفاده می‌کند. این محصول از ارزانترین و پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ سونی که از پنل IPS استفاده می‌کند؛ این ویژگی باعث زاویه دید گسترده‌تر می‌شود و امکان دیدن برنامه‌های تلویزیونی به صورت گروهی وجود دارد.

در این تلویزیون توجه بسیاری به صدا داده شده است و با استفاده از فناوری DTS Digital Surround صدایی فراگیر را خواهید شنید. متاسفانه X80 ویژگی‌های گیمینگ ندارد و به عنوان یک عیب بزرگ در این تلویزیون می‌توان از آن یاد کرد.

4-مدل X85K

اگر قصد خرید یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ سونی با امکانات پشتیبانی از کنسول‌های بازی با بودجه محدود دارید، X85K یکی از گزینه‌های شما خواهد بود؛ این تلویزیون دارای سرعت رفرش 120 هرتزی است که از تکنولوژی VRR و ALLM پشتیبانی می‌کند و شما شاهد تصاویری با کیفیت عالی خواهید بود.

این محصول به پنل VA مجهز است؛ این تکنولوژی موجب می‌شود تا شما صحنه‌ها و رنگ‌ها را دقیق‌تر و باکیفیت‌تر ببینید. همچنین این تلویزیون از پردازنده HDR X  استفاده می‌کند که سرعت نمایش تصاویر را به طور قابل توجهی افزایش داده است.

X85K نیز مجهز به درگاه‌ HDMI2.1 است که می‌تواند کیفیت تصویر 120 هرتز تولید کند. این قابلیت باعث اجرای کنسول‌های بازی نظیر PS5 می‌شود.

5-مدل X90K

این مدل برای اجرای کنسول‌های بازی نسل جدید طراحی شده است؛ همچنین از تکنولوژی VRR پشتیبانی می‌کند که باعث پخش سریع‌ صحنه‌ها در بالاترین کیفیت می‌شود. X90K مناسب برای بازی‌های HDR است؛ همچنین از پهنای باند HDMI 2.1 برای بازی‌هایی با نرخ فریم بالا پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون مناسب برای تماشای فیلم در مکان تاریک و همین ویژگی آن را به پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ سونی تبدیل کرده است.

6-مدل A95K

A95K  جزء تلویزیون‌های پرچم‌دار و یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ سونی سری A است که دارای امکانات فراوانی است. این تلویزیون از صفحه نمایش OLED استفاده می‌کند، با این تفاوت که این سری از نوع QD-OLED  است.

این نوع صفحه نمایش از زاویه دید بسیار قوی‌ برخوردار است و روشنایی بسیار عالی را در محیط‌های تاریک دارد. نوع پنل استفاده شده در این تلویزیون پنل RGB است. در این پنل رنگ مشکی بسیار قوی‌تر از قبل است.

صفحه نمایش این تلویزیون از رفرش ریت 120 هرتز استفاده می‌کند و از عمق رنگ 10 بیت واقعی برخوردار است و به لطف تکنولوژی QD-OLED طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را ارائه می‌دهد.

A95K می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای اجرای کنسول‌های بازی نسل جدید باشد. منوی برنامه‌های این مدل از تلویزیون‌های سونی  بسیار سرگرم‌کننده است، چرا که حجم برنامه‌ها بسیار بیشتر از گذشته است و کاربر زمان بیشتری برای وقت گذراندن با تلویزیون دارد.

نکاتی در زمینه خرید تلویزیون سونی 55 اینچ

شاید بتوان گفت بهترین سایز تلویزیون که فضای کمی اشغال می‌کند و برای محیط‌های منزل مناسب است، سایز 55 اینچ است. شرکت سونی که مقر اصلی آن در کشور ژاپن است، از دیرباز تاکنون، به عنوان یک برند موفق در ساخت تلویزیون عمل کرده است.

اگر قصد تهیه یکی از نمونه‌های تلویزیون سونی 55 اینچ را دارید به یک سری نکات قبل از خرید دقت کنید:

«مشخص کردن بودجه

قبل از هر چیز بودجه‌ای که برای خرید تلویزیون در نظر گرفته‌اید را تعیین کنید تا بتوانید راحت‌تر از بین لیست محدود‌شده که توان خرید آن را دارید، انتخاب انجام دهید.

«انتخاب نمایشگر مناسب

هم اکنون شرکت سونی نمایشگرهایی در دو نوع OLED و LED را تولید می‌کند که نوع  OLED با تکنولوژی جدیدتری ساخته شده است و کیفیت بالاتری نسبت به LED دارد.

«تعداد پورت‌های ورودی

با پیشرفت تکنولوژی، تعداد پورت‌هایی که برای تلویزیون‌ها تعبیه شده، بیشتر است. از جمله می‌توان به پورت‌هایی نظیر کنسول بازی، سینما خانگی، پخش‌کننده دی‌وی‌دی  و موارد دیگر اشاره نمود.  هر چه تعداد پورت‌ها بیشتر باشد، قیمت نیز بالاتر است.

10

خرید تلویزیون 55 اینچ سونی

 

خانه سونی نمایندگی رسمی تلویزیون‌های سونی در ایران است. می‌توانید با خیال راحت پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ سونی را از این مرکز تهیه کنید. برای خریدی رضایت‌بخش قبل از هر اقدام با مشاوران فروش تماس حاصل کنید تا راهنمایی‌های لازم در این خصوص به شما داده شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها