​ 5 نکته از تور مالزی که اکثر آژانس‌های مسافرتی به شما نمی‌گویند!

کد خبر: 1229323
​ 5 نکته از تور مالزی که اکثر آژانس‌های مسافرتی به شما نمی‌گویند!

 

نکات پنهان بسیاری در مورد سفر به کشورهای مختلف، خصوصا در شرق آسیا وجود دارد. مالزی یکی از همین کشورها است که هنوز هم اطلاعات قدیمی و جدید زیادی در مورد آن به ما بیان نشده است. نداشتن اطلاعات کافی در مورد تور مالزی می‌تواند از کیفیت سفرتان بکاهد یا به کلی باعث سوخت شدن هزینه‌ی سفرتان شود. مثلا شما باید در مورد تمامی جزئیات شرایط سفر به مالزی اطلاعات کافی داشته باشید. این جزئیات شاید خللی در سفر شما ایجاد نکند. اما با این حال بازهم برای امنیت شما تاثیرگذار است.

                                                                                                                                                           

به فکر یک راه برای پیشگیری مالاریا باشید

برای اینکه از عوارض نیش پشه‌های مالاریا در امان باشید، بهتر است قبل از سفر به مالزی داروی ضد این بیماری را مصرف کنید. به‌این ترتیب نگرانی کم‌تری در زمان بازدید از جنگل‌های مالزی خواهید داشت. البته مالاریا تنها بیماری‌ای نیست که مصرف داروی آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. بلکه بهتر است واکسن تئوفید و کزاز را نیز تزریق نمایید. واکسن تئوفید به دلیل آب آشامیدنی ناسالم مالزی به شما پیشنهاد می‌شود. در نظر داشته باشید امکان کمی برای آلوده شدن شما به هر یک از این بیمار‌ی‌ها وجود دارد. اما احتیاط برای سفر امن شما واجب است.

هر پکیجی را از تور مالزی رزرو نکنید

هر یک از پکیج‌های تور مالزی تفاوت‌هایی از نظر قیمت و جامعه‌ی هدف در بین مسافران دارند. به همین دلیل ممکن است برخی از پکیج‌های تور مالزی برای سفر شما مناسب نباشند. پس باید به خوبی هر یک از شهرهای توریستی مالزی را بررسی کنید تا با توجه به ویژگی‌های هر شهر تور مدنظرتان را رزرو کنید.

تور کوالالامپور؛ هر آنچه به جز ساحل نیاز دارید

اکثر تفریحات مالزی در کوالالامپور وجود دارد. در این شهر می‌توانید از تفریحات شبانه گرفته تا موزه‌گردی را تجربه کنید. برج منارا، گنتینگ هایلند و پوتراجایا (شهر کوچکی در نزدیکی کوالالامپور) اغلب جاذبه‌های کوالالامپور را درون خود جای داده‌اند. البته به غیر از این موارد امکان خرید از برندهای معروف در این شهر وجود دارد. در این شهر می‌توانید به برج‌های دوقلو سر بزنید و سواغاتی و خرید مورد نیازتان را از این مرکز خرید بزرگ تهیه کنید. البته قیمت همه چیز در برج‌های دو قلوی کوالالامپور بالا است. پس برای خرید لوازم مورد نیازتان می‌توانید به مراکز خرید دیگری در مالزی مراجعه کنید.

بافت قدیمی پنانگ؛ جاذبه‌ی اصلی برای میانسال‌ها

پنانگ و لنکاوی بیشتر از هر چیز هویت ساحلی دارند. با این تفاوت که در پنانگ تفریحات بیشتری برای گذراندن زمان خارج از سواحل به چشم می‌خورد. بلکه بافت شهری این پنانگ به شما اجازه‌ی بازدید از بخش تاریخی و قدیمی‌تر این شهر را می‌دهد. به همین علت افرادی که سن بالاتری دارند، برای دیدن جاذبه‌های تاریخی می‌توانند در کنار کوالالامپور به پنانگ نیز سفر کنند. از این نظر پنانگ جایگزین خوبی برای شهر لنکاوی به حساب می‌آید.

تفریحات دریایی و شکوه میدان عقاب در لنگکاوی

بهترین تفریحات دریایی در بین شهرهای مالزی در لنکاوی قرار دارد. به همین دلیل اکثر مسافران جوان از سراسر دنیا تور مالزی را ترکیبی رزرو کرده و به دو شهر کوالالامپور و لنکاوی سفر می‌کنند. البته ساحلی بودن لنکاوی به معنی این نیست که در این شهر فقط باید به تفریحات کنار دریا پرداخت. بلکه موزه‌ها، پل‌های هوایی و دنیای حیات وحش نیز در لنکاوی دیدنی هستند.

16

 

                                                                                                                                                           

کدام پکیج ترکیبی در بین تورهای مالزی را رزرو کنیم

پیشنهاد می‌کنیم تور مالزی را به مقصد کوالالامپور و فقط یکی از دو شهر پنانگ و لنکاوی رزرو کنید؛ زیرا لنکاوی و پنانگ هر دو ساحلی هستند و با سفر به یکی از این دو شهر چیزی را از دست نمی‌دهید. حتی می‌توانید به غیر از سفر به دو شهر انتخابی مدنظرتان به صورت زمینی راهی سنگاپور شوید. هرچند که با رزرو تور ترکیبی مالزی و سنگاپور هزینه‌های سفرتان افزایش می‌یابد. اما به این ترتیب سابقه‌ی سفر بهتری خواهید داشت. علاوه‌بر آن از جاذبه‌های مدرن سنگاپور نیز دیدن کنید.

ویزای مالزی و سنگاپور دیگر سریع صادر نمی‌شود

اگر سفرتان فقط به مالزی و به مدت 14کم‌تر از انجام می‌شود، نیازی به اخذ ویزای این کشور ندارید. اما اگر قصد رزرو تور مالزی و سنگاپور را دارید، در بهترین حالت و با مدت اقامت کم در مالزی باید ویزای سنگاپور را اخذ کنید. اما برای اقامت در مالزی به مدت 15 روز یا بیشتر باید ویزای هر دو کشور را اخذ کرده باشید. در گذشته ویزای این دو کشور در مدت زمان کوتاهی برای مسافران صادر می‌شد. اما در حاضر پاسخ درخواست ویزای این دو کشور حدود دو هفته به طول می‌انجامد.

سیم‌کارت همراه کار اینترنت شما را راه می‌اندازد

مالزی یکی از کشورهایی است که اینترت وای فای و اینترنت گوشی در آن به وفور یافت می‌شود. به همین دلیل باید خیالتان از بابت اینترنت راحت باشد. شما در هر محله‌ای که حضور داشته باشید، حتی در اماکن عمومی از اینترنت بهره ببرید. البته صورت رزرو تور مالزی از نهال گشت، در بدو ورودتان به هتل یک  سیم‌کارت اعتباری به شما تحویل داده می‌شود.

اپلیکیشن‌های شبیه به اسنپ، در مالزی هم وجود دارند

درست مانند اسنپ در کشور خودمان، اغلب مردم مالزی از وسایل نقلیه را به صورت آنلاین کرایه می‌کنند. "Grab" یکی از معروف‌ترین شرکت کرایه خودروی در مالزی است که با نصب اپلیکیشن آن امکان کرایه خودرو را برایتان فراهم می‌کند. البته از طریق این نرم افزار می‌توانید غذا نیز سفارش دهید.

17

بدون مشورت با کارشناسان، تور مالزی را رزرو نکنید

در سفر به مالزی مسائل زیادی مانند موارد ذکر شده وجود دارد. برای جلوگیری از بروز مشکل آن هم در یک کشور شرق آسیایی و به دور از ایران، بهتر است قبل از رزرو تور مالزی از کارشناسان خبره مشاوره بگیرید. شرکت نهال گشت به دلیل برخورداری از کارشناسان مجرب در بخش شرق آسیا می‌تواند راهنمای خوبی جهت رزرو تور هند برای شما باشد. برای برقراری ارتباط با کارشناسان تور نهال گشت کافیست با شماره‌ی تلفن 02633143000 تماس بگیرید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها