کیفیت پذیرایی مجلس ختم، در چیست؟

کد خبر: 1229605

مراسم ختم از آن مراسم‌‌هایی است که جنسش با سایر مراسمات حداقل در پذیرایی متفاوت است و صاحبان این مراسم حساسیت بیشتری روی کیفیت پذیرایی دارند. از همین رو، در این گزارش کیفیت پذیرایی در مراسم ختم را مورد بررسی قرار دادیم و فاکتورهای مهم در کیفیت این پذیرایی را در اختیار شما قرار دادیم.

کیفیت پذیرایی مجلس ختم، در چیست؟

 

 

کیفیت ظرف پذیرایی ختم

شما می‌توانید در ظرف‌های متفاوتی از مهمانان خود پذیرایی کنید، ولی سهولت استفاده از آن در کیفیت پذیراییتان تاثیر به‌سزایی دارد. خیلی از مهمانان مراسم ختم دوست دارند حالا به هر دلیلی پک پذیرایی ختم خود را به خانه ببرند. برای همین قابل حمل بودن این ظرف‌ها اهمیت بسیاری دارد.

به همین جهت ظرفی که به شما پیشنهاد می‌دهیم، کیسه‌های ختم شیک قابل حمل است که در ادامه تصویر آن را مشاهده می‌نمایید.

 

در این تصویر یک کیسه ترحیم همراه با محتویات آن را می‌بینید. این کیسه‌ها بسیار شیک هستند و چون مانند یک ساک دسته دارند، به راحتی قابل حمل هستند.

 

میوه مراسم ختم باکیفیت چگونه است؟

میوه‌ها باید بدون لک و کاملا شسته‌شده باشند. یکی از پرریسک‌ترین اقلام پذیرایی ختم، همین میوه‌ها هستند. زیرا ممکن است میوه‌فروش با فریب و پنهان‌کاری میوه‌های لک و کال را به شما بفروشد. برای همین یا در خرید این میوه‌ها از فردی متخصص استفاده کنید و یا از شرکت‌هایی مانند مهمانو که در این کار متخصص هستند و انواع اقلام پذیرایی ختم را در بالاترین کیفیت دارند، خریداری نمایید.

سعی کنید میوه‌هایی سفارش دهید که متناسب فصلی که در آن هستید باشد؛ چرا که میوه‌های فصول دیگر کیفیت لازم را در فصل‌های دیگر ندارند. همچنین به این نکته دقت کنید که میوه‌هایی که در پذیرایی قرار می‌دهید باید به سهولت قابل خوردن در جمع باشد. مثلا یکی از گزینه‌های مناسب موز است. این میوه هم مورد اقبال اکثریت قریب به اتفاق مردم بوده و هم به سهولت و بدون مشکل قابل سرو کردن است.

میوه دیگری که خوردن آن بسیار راحت است، خیار است. خیار به دلیل ترد بودن مورد علاقه افراد زیادی است. نکته قابل ذکر آن است که اگر در پک ختم خود خیار قرار دادید، حتما نمک یکبار مصرف نیز در کنارش قرار دهید.

 

کیفیت آبمیوه مجلس ترحیم

شما می‌توانید انوع آبمیوه و ساندیس بسته‌بندی را در پذیرایی ختم خود قرار دهید، ولی اگر دنبال یک گزینه متفاوت و باکیفیت هستید، آبمیوه طبیعی یک گزینه ممتاز است. آبمیوه طبیعی علاوه بر داشتن طعم و مزه واقعی میوه، به شدت برای شما اعتبار به وجود می‌آورد.

آیا برگزارکنندگان ختم قدرت و حوصله این کار را دارند؟ قطعا خیر و راه‌حل سفارش آبمیوه طبیعی از سایت‌هایی مانند مهمانو است. شما با توجه به فصلی که در آن قرار دارید، می‌توانید آب میوه مورد نظرتان را در بسته‌بندی شکیل سفارش دهید.

برای فصل‌های سرد آب پرتقال طبیعی بسیار مطلوب و باکیفیت است و اصلا قابل مقایسه آب پتقال مصنوعی بسته‌بندی نیست. همچنین برای فصول گرم، گزینه‌های مانند آب طالبی و آب هندوانه و آب هویج بسیار مناسب است.

 

شربت مراسم ترحیم باکیفیت

یک شربت گوارا دست کمی از یک آبمیوه ندارد. شربت‌هایی که می‌توانند مخصوصا در فصول گرم آبی بر روی آتش باشند. احتمالا اولین گزینه‌ای که به ذهنتان می‌رسد شربت‌های غلیظی مانند سن‌ایچ هستند. ولی این، آن شربت باکیفیت یک مراسم ختم بی‌نظیر نیست! اگر در تهیه شربت‌هایی مانند لیموناد، تخم شربتی و خاکشیر و شربت زعفران آن لم خاص درست کردن را بلد باشید، یک شربت درجه یک به مهمانان خود می‌هید. حتی شربت‌هایی مانند موهیتو با نعنای تازه می‌توانند یک گزینه متفاوت در بسته ختم شما باشند.

 

کیک و شیرینی

اگر نوشیدنی دارید، اکیدا توصیه می‌کنیم همراه آن کیک و شیرینی در پک پذیرایی ترحیم خود قرار دهید. توصیه ما به شما پای آناناس و پای سیب هستند؛ چون هم مانند شیرینی تر خوشمزه هستند و کیفیت دارند و همچنین زمان بیشتری نسبت به شیرینی‌های تر می‌مانند و بعد از گذشتن چند ساعت در هوای آزاد کیفیت آن‌ها افت نمی‌کنند.

علاوه بر این، کیک‌های شکلاتی به خصوص براونی تقریبا مورد استقبال همه هستند. ولی اگر منتظر یک گزینه استثنایی هستید، شیرینی قایقی را پیشنهاد می‌دهیم. مغز این شیرینی قایقی‌شکل به طور کامل نوتلا است و همین موضوع باعث استقبال شدید از این شیرینی در مراسم ختم می‌شود.

 

حلوا و خرمای باکیفیت مراسم ختم

در گذشته از حلوا و خرمای عادی در مراسم ختم استفاده می‌شد؛ ولی امروزه بازی عوض شده است. انواع حلوا و خرمای تزئین‌شده و با مواد افزوده زیبا و خوشمزه در بازار وجود دارد. یکی از باکیفیت‌ترین و شکیل‌ترین حلوای مجلس ختم، حلوای ویفری است که تصویر آن را در ادامه می‌بینید.

5

 

همچنین خرماهایی که هسته آن خارج شده و جای آن مغز گردو قرار گرفته و روی آن با کنجد تزئین شده، بسیار باکیفیت است.

 

آب معدنی در پک پذیرایی

در یک بسته ختم حتما آب معدنی یک نفره را نیز لحاظ کنید، زیرا بسیاری از مهمانان دچار عطش می‌شوند و ممکن است به هر دلیلی به برگزارکننده مراجعه نکنند. افزون بر این، خوردن اقلام خوراکی بسیاری از افراد را تشنه می‌کند!

نکته‌ای که باید همواره به آن دقت کنید، خنک بودن آب معدنی است؛ حتما قبل از شروع مراسم آن را در یخ یا وسایل سرمایشی قرار دهید.

 

چگونه یک پک پذیرایی کامل و باکیفیت جمع کنیم؟

می‌دانیم مواردی که گفتیم، تهیه کردنش برایتان سخت و یا حتی ناممکن باشد، برای همین توصیه می‌کنیم پک ختم را از شرکت‌هایی مانند مهمانو تهیه کنید. این شرکت‌ها میوه‌ها را باکیفیت بسیار بالا خریداری می‌کنند، کیفیت آن را راستی‌آزمایی می‌کنند و به دقت آن را می‌شویند. آبمیوه طبیعی را به صورت کاملا حرفه‌ای و بهداشتی در تعداد بالا می‌گیرند و آن را در بطری‌های شکیل قرار می‌دهند.

خوبی استفاده از این سرویس‌ها آن است که بدون زحمتی، خیالتان از پذیرایی راحت می‌شود و به سایر قسمت‌های مراسم خود رسیدگی می‌کنید. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها