بهبود ظاهر صورت با لیفت ابرو، بوکال فت و بوتاکس

کد خبر: 1232301

امروزه، تمامی افراد تمایل دارند که زیباتر به نظر برسند. زیبایی یک میل فطری است که درون تمامی افراد وجود دارد و همین امر باعث می شود که در هر دوره انسان ها به نوعی تمایل خود را به زیبایی نشان دهند. به طور مثال، اگر به مطالعات باستان شناسی نگاهی بیاندازید متوجه می شوید آنها از مدل های خاصی برای آرایش چشم خود استفاده می کردند تا زیباتر به نظر برسند.

بهبود ظاهر صورت با لیفت ابرو، بوکال فت و بوتاکس

 

 

امروزه، تکنیک های زیبایی تغییرات زیادی کرده است. لیفت ابرو، بوکال فت و بوتاکس از جمله تکنیک هایی هستند که طرفداران زیادی دارند و باعث می شوند که شما زیباتر به نظر برسید. اما باید بدانید که انتخاب تکنیک زیبایی به شرایط پوستی شما بستگی دارد. به همین دلیل، قبل از آنکه یکی از این تکنیک ها را انتخاب نمایید، بهتر است با پزشک متخصص مشورت نمایید.

روش های مختلف لیفت ابرو و انتخاب بهترین متد برای شما

لیفت ابرو یکی از محبوب‌ترین روش هایی است که به افزایش جذابیت صورت کمک می کند. این روش با متدهای زیادی قابل اجرا است که در ادامه به معرفی این متدها می پردازیم:

  • لیفت ابرو با بوتاکس: در این روش، بوتاکس در قسمت‌هایی از پوست اطراف چشم تزریق می‌شود که در نتیجه موجب کاهش فعالیت عضلات غیرضروری می‌شود و به همین ترتیب ابرو به بالا بلند می‌شود. این روش به طور موقت عمل می‌کند و معمولاً پس از چند ماه نیاز به تجدید دارد.

  • لیفت ابرو با نخ: در این روش، نخ‌های مخصوصی به عمق پوست در قسمت‌های مختلف ابرو تزریق می شود و به همین ترتیب ابرو به بالا کشیده می شود. این روش ماندگاری بالایی دارد و به طور معمول حدود ۱ تا ۳ سال دوام دارد.

  • لیفت ابرو با لیزر: در این روش، لیزر برای تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست اطراف چشم استفاده می‌شود. این فرایند باعث تقویت پوست شده و ابرو پس از مدتی رو به بالا می رود. البته باید بدانید این روش زمان بر است و تمامی افراد نمی توانند از این روش به نتیجه برسند.

  • لیفت ابرو با جراحی: در این روش، با استفاده از جراحی ابرو رو به بالا کشیده می شود. این روش تهاجمی است و نیاز به مراقبت های پس از عمل جراحی دارد. استفاده از این روش به کسانی توصیه می شود که افتادگی زیادی را در پوست اطراف چشم خود تجربه می کنند.

البته باید بدانید هر یک از این روش ها تحت شرایط خاصی قال اجرا هستند. به همین دلیل، شما باید برای انتخاب بهترین تکنیک با پزشک خود مشورت نمایید.

بوکال فت و جوانی پوست چیست؟

بوکال فت یک روش پرطرفدار برای ایجاد توازن و کاهش چربی صورت است. برخی از افراد صورت های چاقی دارند و همین امر باعث می شود که زیبایی آنها تحت تاثیر قرار گیرد. با استفاده از این روش، برشی در گونه ایجاد می شود و سپس چربی صورت خارج می گردد. این کار می تواند به افراد کمک کند در مدت زمان کوتاهی زیبایی را تجربه نمایند. البته باید بدانید انجام این کار نیازمند تخصص پزشک است. زیرا در صورتی که این تکنیک به خوبی اجرا نشود تقارن صورت را بر هم می ریزد.

بوتاکس چگونه می تواند به شما کمک کند تا از خطوط و چین و چروک های پوستی خود خلاص شوید؟

بوتاکس یک نوع ماده زیستی است که از توکسین بوتولینوم ساخته شده است و به عنوان یک درمان غیر تهاجمی برای کاهش خطوط و چین و چروک‌های پوستی استفاده می‌شود. مکانیسم عمل بوتاکس به این صورت است که با تزریق موضعی این ماده به عضلات صورت، قدرت انقباض آن عضلات را کاهش داده و از ایجاد چین و چروک‌های جدید در آن مناطق جلوگیری می‌کند. همچنین، بوتاکس می‌تواند خطوط و چین‌های پوستی موجود در صورت شما را کاهش داده و علائم پیری پوست را بهبود بخشد.

توکسین بوتولینیوم بیشتر در مناطقی مانند خطوط پیشانی، چین و چروک دور چشم، خط خنده و اندوه، لب بالا و گردن استفاده می‌شود. تزریق توکسین عموماً بسیار سریع انجام می شود و دوره نقاهت زیادی ندارد. توصیه می شود پس از تزریق این ماده به مدت 24 ساعت حمام نروید و از مالش محل تزریق جلوگیری نمایید. همچنین، بهتر است به مدت دو و یا سه روز از خوردن مسکن خودداری کنید.

برای اجرای کارهای زیبایی به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد لیفت ابرو و روش های دیگر در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید با استفاده از تکنیک های مختلف زیبایی می توانید زیبایی را تجربه کنید. اما باید بدانید شما باید قبل از اجرای این تکنیک ها با پزشک مشورت نمایید. پزشک تنها کسی است که می تواند به شما بگوید کدام روش برای شما بهتر است. اگر به دنبال کلینیک قابل اعتمای برای اجرای کارهای زیبایی هستید می توانید به کلینیک گونه مراجعه نمایید و از تخصص پزشکان این مرکز بهره مند شوید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها