بهترین قیمت های ملکی در کامرانیه و فرمانیه تهران

کد خبر: 1235831

برای خرید ملک در منطقه 1 تهران یکی از دو محله ای که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم کامرانیه و فرمانیه می باشد که می توانند با داشتن امکانات بالا کیفیت زندگی شما را بالا ببرند.

بهترین قیمت های ملکی در کامرانیه و فرمانیه تهران

 

منطقه ای با وسعت بیش از 49.9 کیلومتر مربع و پهنای 131.1 کیلومتر مربع؛ منطقه ای لوکس و شاه نشین در تهران، درست است منطقه 1 تهران را می گویم. همانطور که می دانید یک بودن شماره این منطقه نشان دهند یک موضوع است و آن هم گران و لوکس بودن این منطقه، اما منطقه 1 تهران که از جمله ناحیه های روستایی در تهران به شما می رفت چگونه به همچین محله لوکسی در تهران تبدیل شده است؟

 

در زمان قاجاریان توجه بسیاری از تاجران و درباریان اطراف ناصرالدین شاه به این منطقه جلب شد، چرا که این منطقه را می تواسنتند برای ییلاق ها و زندگی های لاکچری خود در تعطیلات ها انتخاب کنند. چرا که بیشتر بخش هایی که در منطقه 1 تهران قرار داشت در آن زمان باغ هایی بود که تنها با ساخت یک سازه لوکس می توانست یک اقامتگاه عالی برای تعطیلات به شمار آید. زندگی تعداد بسیاری از افراد لوکس نشین در آن زمان سبب شد تا منطقه 1 تهران تبدیل به یکی از بخش های لاکچری نشین در تهران شود. 

از محله هایی که در این منطقه واقع شده اند می توان به دربند، اوین، نیاوران، جمشیدیه و... اشاره کرد؛ از میان تمامی محله هایی که در این بخش از تهران قرار دارند روی صحبت ما بیشتر درباره فرمانیه و کامرانیه است. همانطور که می دانید فرمانیه و کامرانیه از جمله محله هایی هستند که هر دو در منطقه 1 تهران واقع شده اند. اما یکی از نکاتی که در رابطه با این دو منطقه جالب است یکی جزئی از دیگری است. در اصل فرمانیه محله ای است که در درون کامرانیه قرار دارد، حالا بین این دو کدام یک را باید برای زندگی ترجیح دهیم؟

کامرانیه کامران میرزا

همان طور که می دانید، بیشتر زمین های کامرانیه در قدیم باغ بوده است. که این باغ ها متعلق به کامران میرزا بوده است. طبق گفته های تاریخی کامران میرزا این زمین ها را از وزیر ناصر الدین شاه خریداری نمود و در آن عمارت هایی برای استراحت گاه خود ساخت. و نام این محله را به کامرانیه تغییر داد. این محله یکی اولین محله ای به شمار می آید که نخستین خط تلفن را به خود دید و ارتباطات غیرمستقیم اولین بار در این محله اتفاق افتاد.

یکی از دلایلی که شاید قیمت آپارتمان در کامرانیه را بالا می برد همسایگان این محله هستند. قرار گیری کامرانیه در بین چهار محله فرمانیه، چیذر، حصاربوعلی، دزاشیب و اختیاریه سبب شده است تا قیمت های ملکی در این محله فضایی باشد؛ از این رو است که خرید واحد مسکونی با قیمت مناسب در کامرانیه شاید خیلی سخت باشد. اما با این حال اگر شما به دنبال آگاهی از قیمت خرید آپارتمان در کامرانیه هستید می توانید از جدول قیمت املاک آکس هوم استفاده کنید.

خرید آپارتمان با قیمت مناسب در کامرانیه منطقه 1 تهران مسکن آکس هوم

فرمانیه ی گران در کنار محله کامرانیه 

گران بودن آپارتمان های فرمانیه تنها به این دلیل نیست که در منطقه 1 تهران قرار دارد. یکی از دلایلی که می توان برای این گرانی در نظر داشت امکاناتی است که در این منطقه قرار دارد. دسترسی راحت به مترو نوبنیاد و اقدسیه یکی از فاکتور های مهم در این منطقه به شمار می آید. از سمتی دیگر قرار گیری باغ سفارت ایتالیا نیز سبب می شود تا قیمت ملک و واحد های مسکونی در فرمانیه بالا رود. 

اگر محله فرمانیه را یک میدان در نظر داشته باشید. محله هایی که در اطراف این میدان قرار دارد، چیذر، حصاربوعلی، کاشانک، اختیاریه و اراج می توان گفت که از جمله محله های هستند که در همسایگی فرمانیه قرار دارند. در میان تمامی خیابان هایی که در فرمانیه واقع شده است، خیابان پاسداران از خیابان های گران قیمتی است که برای خرید آپارتمان در فرمانیه می توان در نظر داشت. اگر می خواهید از قیمت واحد های مسکونی فرمانیه مطلع شوید می توانید از جدول قیمتی آکس هوم کمک بگیرید.

خرید آپارتمان و قیمت آپارتمان در فرمانیه منطقه 1 تهران در مسکن آکس

خرید ملک و یا سرمایه گذاری در کامرانیه و فرمانیه

اگر شما با خواندن این متن کنجکاو شدید تا آگاهی از شرایط برای خرید ملک در شمال تهران کسب کنید، باید در نظر داشته باشید که خرید آپارتمان در شمال تهران نه تنها برای شما یک خانه برای زندگی است بلکه شما را صاحب یک سرمایه گذاری تضمینی می کند. با افزایش قیمت مسکن در هر لحظه ای که شما اقدام به خرید ملک می کنید، این اطمینان از سمت مشاوران  املاک آکس به شما داده می شود که شما در ماه بعد از خرید ملک سود 100 درصدی خواهید کرد. شاید این موارد سبب شود تا شما را بیشتر ترغیب به خرید ملک در این بخش از تهران کند تا در کنار یک زندگی لوکس شما بتوانید سرمایه ای برای خود و یا فرزندانتان به ارمغان آورید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها