ارزانترین باربری تهران به مشهد

کد خبر: 1237528

اگر به دنبال بهترین و ارزان ترین شرکت حمل و نقل بین شهری برای باربری تهران به مشهد هستید، می توانید با همگام بار تماس بگیرید و در کمترین زمان بهترین کیفیت را تجربه نمایید.

ارزانترین باربری تهران به مشهد

 

 

اگر به دنبال بهترین و ارزان ترین شرکت حمل و نقل بین شهری برای باربری تهران به مشهد هستید، می توانید با همگام بار تماس بگیرید و در کمترین زمان بهترین کیفیت را تجربه نمایید.

ارسال بار و کالا از تهران به مشهد یکی از تخصص های شرکت همگام بار می باشد که همه روزه برای جابجایی محموله های شما کمترین نرخ کرایه را ارائه می دهد. انتقال بار و کالاهای تجاری، صنعتی، خوراکی و شخصی در سریع ترین زمان ممکن تحت پوشش بهترین بیمه نامه قرار می گیرد.

بربری تهران به مشهد توسط مجموعه همگام بار بدون محدودیت انجام می شود و هرگونه بار و محموله ای که مجاز به حمل و نقل و جابجایی باشند و محدودیت قانونی نداشته باشند در کمترین زمان ممکن بصورت شبانه روزی به هر نقطه ای از استان خراسان حمل خواهند شد.

برای حمل محموله های شما از تهران به تمام نقاط استان خراسان ، شرکت حمل و نقل همگام بار، بیمه نامه کامل و تخصصی را بصورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد تا در صورت بروز هرگونه حادثه در زمان حمل و نقل بار و کالای شما، امکان جبران خسارات بصورت کامل فراهم باشد.

 

 

 

عوامل موثر در کرایه باربری تهران به مشهد

از جمله موارد تاثیر گذار در کرایه باربری تهران مشهد به موارد زیر اشاره نمود:

  • نوع خودرو باربری ( کامیون ، تریلی ، ایسوزو ، نیسان، خاور )

  • نوع محموله و ارزش آن

  • ارزش بیمه نامه

  • نوع خدمات درخواستی ( کارگر ، بسته بندی و . . . )

  • نوسانات بازار 

  • مسافت باربری

قیمت و هزینه حمل بار از تهران به مشهد به محل بارگیری وسایل نیز بستگی دارد. مثلا محل بارگیری وسایل شما دارای کوچه‌ پس‌ کوچه‌های تنگ و باریک باشد بصورتی که ماشین باربری به‌ سختی به این محل وارد شود و یا اصلا نتواند وارد شود. این مسئله باعث می‌ شود کامیون و یا تریلی در محلی دورتر از محل شما قرار بگیرد. به خاطر همین برای باربری باید وقت و انرژی بیشتری صرف شود و همین موضوع باعث افزایش نرخ کرایه حمل بار از تهران به مشهد می شود.

شرکت همگام بار خدمات باربری تهران به مشهد را با انواع ماشین های حمل در کمترین زمان و با کمترین نرخ کرایه انجام می دهد.

برای استعلام هزینه مربوط به بارتان تنها کافیست یک الی دو روز قبل از بارگیری با کارشناسان شرکت همگام بار تماس بگیرید.

 

حمل بار با انواع خودرو های باربری مشهد

شرکت همگام بار برای انتقال محموله های شما از خودروهای باربری متفاوتی استفاده می نماید که هریک برای بارگیری نوع خاصی از بارها مناسب است. این خودروهای باربری با پوشش کامل بیمه نامه و با بهترین رانندگان در اختیار شما قرار می گیرند و همین موضوع باعث شده که شرکت همگام بار نسبت به شرکت های باربری دیگر برتر باشد.

خودروهای باربری همگام بار به صورت زیر می باشند :

  • انواع کامیون ( تک / جفت / 911 )

  • تریلی ها ( کفی / بغلدار / چادری / کمرشکن )

  • کامیونت و خاور ( مسقف و روباز )

  • نیسان وانت

این خودروهای باربری برای حمل محموله های مختلف شما در شرایط متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند و شما عزیزان باید بر اساس نوع بار و محل بارگیری و تخلیه خودروی مناسبی را انتخاب نمایید.

برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد انواع خودروهای باربری می توانید با کارشناسان باربری همگام بار تماس بگیرید. کارشناسان همگام بار تمام نکات مهم در خصوص باربری تهران به مشهد اشاره خواهند کرد و صورت رایگان مشاوره ارائه می دهند.

 

ارائه بیمه نامه و بارنامه رسمی برای ارسال بار از تهران به مشهد

یکی از مهمترین نکات برای باربری تهران به مشهد ارائه بیمه نامه معتبر معادل با ارزش محموله هایتان ، توسط شرکت حمل و نقل می باشد. باربری همگام بار از بیمه نامه معتبر، برای پوشش خدمات ارسال بار از تهران به مشهد استفاده می کند.

با استفاده از بیمه نامه جهت باربری تهران به مشهد ، صاحبین کالا با خیالی آسوده به شرکت های حمل و نقل اطمینان کرده و محموله خود را به تمام نقاط مشهد و حتی ایران ارسال می نمایند، زیرا در وقوع هر حوادثی مثل، آتش سوزی ، مفقودی بار ، تصادف و غیره شرکت بیمه تمام ضرر و زیان وارد شده به محموله را جبران می نماید.

قیمت بیمه نامه با توجه به ارزش محموله متفاوت است اما شرکت همگام بار مبلغ ۲۰۰ میلیون پوشش بیمه رایگان برای تمامی خدمات حمل بار به مشهد در نظر گرفته است. 

مثلا هنگام باربری تهران مشهد و دیگر شهرهای ایران مثل باربری تهران به کرمان، تمام محموله ها دارای ۲۰۰ میلیون بیمه رایگان هستند اما در صورتی که ارزش کالا شما بیش تر از این مقدار باشد ، میزان پوشش بیمه با قیمت اندک افزایش می یابد.

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه نامه و شرایط حمل و نقل به مشهد را دارید ، با همگام بار تماس بگیرید. بیمه نامه شرکت همگام بار ، در کمترین زمان ممکن بیشترین پوشش را به شما ارائه می دهد.

بارنامه دولتی، یک سند رسمی و حقوقی است که در حمل و نقل بارها استفاده می‌ شود. این سند حاوی اطلاعات مهمی مثل اطلاعات خودروها، اطلاعات بار، مبدا و مقصد، تاریخ زمان، اطلاعات مالی و غیره می باشند.

 

حمل بار با خاور از تهران به مشهد

خاورها پرکاربرد ترین خودرو های باربری هستند که با توجه به نوع اتاق بارشان تنوع زیادی دارند از جمله خاور معمولی، خاور بغل بازشو ، خاور مسقف ، خاور اتاق بزرگ، که هر کدام از این خاورها برای حمل محموله های خاصی استفاده می شوند.

خاورها برای حمل بار شهری و بین شهری تا وزن ۴ تن مناسب می باشد. و اگر بارتان تا وزن 4 تن هست به راحتی می توانید از تهران به مشهد با خاور حمل می نمایید.

به عنوان مثال خاورمسقف برای حمل اثاث منزل ، حمل لوازم الکتریکی ، حمل بارهای حساس و غیره مناسب می باشد زیرا در برابر آب خوردگی از آن ها محافظت می کند .

خاور بغل بازشو برای حمل محموله های سنگین که بلند کردن آن ها با دست سخت است و نیاز به بارگیری با لیفتراک است، مناسب می باشد.

 

باربری تهران به مشهد با کامیون

یکی از روش های حمل و نقل از تهران به مشهد، باربری با کامیون می باشد. کامیون ها در چند نوع می باشند که عبارتند از : کامیون تک و کامیون جفت

کامیون تک و جفت از قدیمی ترین ماشین های باری در ایران هستند که توسط کمپانی بنز ساخته شده اند و برای خدمات باربری بین شهری و باربری تهران به مشهد از آن ها استفاده می شود.

کامیون تک تا ۱۰ تن و کامیون جفت تا ۱۵ تن بار را به راحتی جابجا می نمایند. مهم ترین بار و کالاهایی که با کامیون تک وکامیون جفت حمل می شوند، گچ و سیمان می باشند. از کامیون تک و جفت برای حمل انواع بار های فله ای، ضایعات فلزی و کاغذی، میوه و تره بار هم استفاده می شود.

کامیون تک دارای اتاق باری به طول ۵ متر و ۸۰ سانتی متر می باشد و کامیون جفت دارای اتاق باری به طول ۶ متر و ۸۰ سانتی متر و توان باربری ۱۵ تن بار می باشد. 

خدمات باربری با کامیون تک و جفت از تهران به مشهد بصورت همه روزه در همگام بار ارائه می شود ، اگر نیازمند باربری ارزان قیمت با کامیون تک و کامیون جفت هستید می توانید همین حالا با کارشناسان همگام بار تماس بگیرید.

 

حمل بار از تهران به مشهد با انواع تریلی

تریلی از جمله ماشین های باربری سنگین و فوق سنگین می باشد که به صورت کفی، بغلدار و چادری ترانزیت برای حمل بار به مشهد از تهران مورد استفاده قرار می گیرند . تریلی ها برای حمل بارهای ۲۳ تنی و بارهای حجیم بسیار مناسب می باشند.

تریلی چادری در واقع همان تریلی ترانزیت است که برای حمل کالاهای تجاری و بین المللی مناسب می باشد و امکان پلمپ بار را نیز به صاحب بار می دهد.

برای حمـل بارهای فوق سنگین و محموله های ترافیکی از تریلی های کمرشکن و بوژی استفاده شود که شما با هماهنگی و دریافت مجوزات لازم می توانید هر تعداد کمرشکن که نیاز دارید را از شرکت همگام بار دریافت نمایید.

 

مشاوره تخصصی و ثبت سفارش باربری تهران به مشهد

برای هر نوع خدمات باربری تهران به مشهد و دیگر یا برعکس مثل باربری مشهد به تهران نیاز به مشاوره با کارشناسان حرفه ای وجود دارد. اگر قصد دارید کالایی را به شهر های خراسان ارسال کنید تنها کافیست با شماره ۰۲۱۳۳۸۷۱۴۴۵ در تماس باشید.

در دهه اخیر شرکت حمل و نقل همگام بار این افتخار را پیدا کرده تا به عنوان بهترین و به روز ترین سامانه حمل و نقل در زمینه باربری تهران مشهد با انواع تریلی، کامیون، خاور و نیسان شناخته شود که علت آن به کارگیری نیروی کار زبده و متخصص است و خدماتی که برای حمل بار به مشهد به مشتریان خود ارائه می دهد بسیار گسترده است که از جمله آنها می توان به خدمات مشاوره ای کاملا رایگان و تخصصی برای ارسال بار از تهران به مشهد، صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر، پشتیبانی برخط و ۲۴ ساعته، ارائه سرویس باربری در تمامی خطوط در سریع ترین زمان ممکن، خدمات حمل بار دربستی، باربری ارزان و امکان استعلام کرایه بصورت همه روزه اشاره کرد.

اگر در زمینه باربری تهران به مشهد سوال یا ابهامی دارید می توانید با مجموعه همگام بار تماس بگیرید.

  • مراجعه به سایت همگام بار به آدرس hamgambar.ir
  • تماس با شرکت همگام بار از طریق شماره ۳۳۸۷۱۴۴۵-۰۲۱

کارشناسان باربری همگام بار با بررسی دقیق محموله شما در انتخاب خودروی باری ، میزان بیمه مناسب و شرایط حمل و نقل راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها