نکات مهم برای خرید پارچه برای پرده و نصب آن که باید رعایت کنید

کد خبر: 1239035

پرده همواره از ملزومات یک خانه بوده است. پرده به غیر از خانه ها در بسیاری از فضاهای دیگر مثل شرکت ها، سالن آمفی‌تئاتر ها، هتل ها، تالارهای پذیرایی، رستوران ها و ...... کارآیی دارد. استفاده از پرده هم به عنوان وسیله‌ای برای کنترل نور خورشید و حفظ حریم شخصی مرسوم است و هم وسیله ای برای تزیین و دکوراسیون فضای مد نظر می باشد. از این رو انتخاب مناسب ترین پرده برای فضای مد نظر بسیار ضروریست.

نکات مهم برای خرید پارچه برای پرده و نصب آن که باید رعایت کنید

 

انتخاب پرده با توجه به محل زندگی 

 

جنس پرده ای که برای محیط های سرد و کوهستانی انتخاب می شود با پرده ای که برای محیط های گرم و مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد ، با هم فرق و اختلاف بسیاری دارد .

همچنین انتخاب پرده برای محیط شهری مانند تهران که آلودگی هوا در آن بیداد می‌کند، بسیار متفاوت تر از جایی است که هوا پاکیزه است. زیرا پرده ای که برای تهران انتخاب می شود در طول یک سال احتیاج به شست و شوی بیشتری دارد. پس افراد ترجیح می دهند پرده ای را انتخاب کنند که جنس آن با کیفیت تر باشد تا با شست و شوی بسیار زود از سکه نیفتد و جلوه ی خود را از دست ندهد. همچنین نصب آن راحت باشد که خودشان یا یک نصاب پرده در تهران بتوانند به راحتی آن را نصب کنند.

در این مقاله قصد داریم تا نکات ارزشمندی پیرامون خرید و نصب پرده با شما در میان بگذاریم که دانستن آن ها به نفع شما باشد.

توجه به جنس و مدل پرده در هنگام خرید 

نصاب پرده پرده کاران

اولین نکته ی مهم برای انتخاب یک پرده خوب توجه به کیفیت پارچه و مدل پرده است. پارچه ی با کیفیت تر جلا و جلوه ی خاصی به محیط می بخشد. ضمن اینکه با گذشت زمان و بر اثر استفاده و شست و شو، زود مندرس و کهنه نمی شود. مدل پرده باید به گونه ای انتخاب شود که با دیگر عناصر دکوراتیو موجود در فضا هارمونی و هماهنگی داشته باشد. مثلاً اگر مبلمان شما کلاسیک است به پرده های سنگین تر و مدل دار تر نیاز دارید و اگر مبلمان شما راحتی و ساده است، بهتر است با پرده هایی که مدل های ساده تر دارند فضا را بیارایید.

رنگ پارچه پرده 

 انتخاب رنگ پرده موضوعی کاملاً سلیقه ای است. انتخاب رنگ پرده می تواند در تضاد با دیگر عناصر موجود در فضا باشد و یا آنکه کاملاً با مبل ها و فرش هارمونی و هماهنگی داشته باشد. این موضوع می تواند به میزان نورگیر بودن پنجره ها نیز ارتباط داشته باشد.

اگر پنجره های شما بزرگ بوده و نور زیادی به داخل هدایت می کنند شاید استفاده از پرده های تیره تر انتخاب مناسبی باشد؛ اما اگر پنجره های کوچکی دارید بهتر است از پرده های روشن تر با لایه های کمتر و سبک تر استفاده کنید تا بتوانید بیشترین بهره مندی را از نور خورشید داشته باشید.

دوخت پرده

بعد از انتخاب پارچه و مدل اکنون مهمترین کار دوخت پرده است. دوخت پرده کاریست که باید توسط خیاط کاربلد انجام شود تا بتواند پرده ای تمیز و بدون ایراد و اشکال را آماده نصب کند. ماهر بودن خیاط در کنار چرخ خیاطی و چرخ سردوز های خوب و قوی نتیجه ای بدون اشکال و ایراد را به سرانجام و به دست مشتری می رساند. اگر دوخت پرده صحیح و اصولی انجام نشود، کار را با اشکال مواجه می کند و هزینه ای که برای خرید پارچه پرده ای پرداخته اید از بین می رود.

نصب پرده

نصب پرده به اندازه ی انتخاب طرح و رنگ پارچه و مدل پرده اهمیت دارد. اگر نصب پرده به درستی انجام نشود پرده نمیتواند زیبایی خود را به نمایش بگذارد. نصب غلط زمانی اتفاق می افتد که چوب پرده ها کج و ناتراز هستند یا قرینگی لازم نسبت به وضعیت پنجره از چپ و راست در آن رعایت نشده است. این موضوع نیز کار نصب پرده را دچار چالش می کند. اگر در شهر تهران زندگی می کنید و قصد نصب پرده را دارید ، توصیه ما این است که از یک نصاب پرده بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.

نصاب پرده در تهران

نصاب پرده

نصاب پرده فردی است که بعد از هماهنگی های لازم با شما، از طرف یک شرکت معتبر در زمینه پرده مثل شرکت پرده کاران ، با تجهیزات کامل به محل مورد نظر شما اعزام می شود. این فرد توانایی های لازم برای نصب پرده های شما را دارد و تا پایان مراحل نصب، وظیفه دارد همه مراحل کار را انجام دهد. این موضوع باعث می شود تا دغدغه و پیگیری کارهای نصب پرده از گردن شما ساقط باشد و درگیری با درد سر نصب پرده آرامش شما را بر هم نزند. نصاب پرده در تهران می تواند به بهترین شکل کار نصب پرده های شما را انجام دهد.

ویژگی نصاب پرده در تهران 

یک نصاب پرده حرفه ای در تهران در زمان مقرر شده به محل مراجعه می کند.این شخص در هنگام نصب پرده کار را با سلیقه و تمیزی پیش میبرد و به پرده یا دیوار و سقف آسیبی نمی رساند.او تمام تجهیزات لازم برای نصب پرده را با خود می آورد و مشتری را درگیر کارهای مربوط به نصب پرده نمیکند.

وی با گشاده رویی چالش های احتمالی پیرامون نصب پرده را مدیریت می‌کند و سعی بر حل منطقی و اصولی این چالش ها دارد.

نصاب پرده در تهران پس از پایان کار درخواست قیمتی منصفانه و منطقی از مشتری دارد و در تعیین دستمزد خود جانب انصاف را رعایت می کند.

کلام آخر

برای نصب پرده های خود در شهر تهران می توانید با تماس با شرکت پرده کاران از نصاب پرده در تهران که در آن جا مشغول کار هستند استفاده کنید و وقت و انرژی خود را صرف کار پر زحمت نصب پرده ننمایید. قطعا پرداخت هزینه نصب از درگیر شدن با سختی های آن برای شما بهتر خواهد بود.

 

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها