حواشی پپه + آموزش سرمایه‌گذاری و خرید پپه!

کد خبر: 1239214
حواشی پپه + آموزش سرمایه‌گذاری و خرید پپه!

 

 

 

اگر یک تریدر حرفه‌ای در بازار ارز دیجیتال هستید، مطمئنا تاکنون نام میم‌ کوین‌های معروفی همچون شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) را شنیده‌اید؛ پس از دستیبابی دوج کوین به حمایت حداکثری جامعه خویش و همچنین پشتیبانی اینفلوئنسرهای محبوب و سرمایه‌داران بزرگی همچون ایلان ماسک از این میم کوین، بسیاری از توسعه‌دهندگان به سراغ طراحی پروژه‌های میم کوینی رفته و در حال حاضر تعداد میم کوین‌های موجود در بازار رمزارزی به شدت افزایش یافته است که بسیاری از آن‌ها نتوانسته‌اند به اقبال دو میم کوین یاد شده دست یابند؛ اما برخی از آن‌ها نیز رشد قیمتی بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند. ارز دیجیتال پپه (PEPE) میم کوین جدیدی است که از همان روزهای اولیه عرضه خویش، توجه بسیاری از فعالان حوزه کریپتوکارنسی را به سمت خود جلب کرد. این میم کوین که با الهام از پپه قورباغه طراحی شده در حدود فعالیت نزدیک به یک ماهه خود توانسته است به عنوان رقیبی قدر برای شیبا اینو و حتی دوج کوین به شمار آید؛ به طوری که جامعه شیبا اینو برای به دست آوردن حجم معاملاتی خویش، به توکن سوزی 2 میلیاردی شیبا دست زده است! پپه این رشد قیمتی و بالا رفتن حجم معاملات خویش و در آستانه 1 میلیارد دلاری قرار گرفتن ارزش بازار خود را مدیون برخی حواشی است که بررسی آن‌ها می‌تواند نقش موثری در تجربه یک سرمایه‌گذاری موفق بر روی آن داشته باشد. به همین علت ما این مطلب را به بررسی حواشی ارز پپه اختصاص داده‌ایم؛ اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مروری بر ماهیت ارز دیجیتال پپه (Pepe)

ماهیت ارز دیجیتال پپه | کیف پول من

قبل از آن که بتوانیم در ارتباط با حواشی ارز دیجیتال پپه و تاثیرات آن بر روی روند بازار میم کوین‌ها صحبتی داشته باشیم، ضرورت دارد که نگاهی به خود ماهیت این ارز داشته باشیم و به این سوال که ارز دیجیتال پپه چیست؟ پاسخ دهیم تا پس از آن بتوانید در ارتباط با اهمیت سرمایه‌گذاری بر روی این ارز دیجیتال نوظهور و جدید، به درستی قضاوت نمایید. میم کوین پپه که با استفاده از استاندارد ERC-20 طراحی شده و در شبکه اتریوم اجرا می‌شود، دارای عرضه 420.69 تریلیون توکنی است؛ در واقع ارز دیجیتالی است که به تازگی و در اواسط ماه آوریل سال 2023 به جمع میم کوین‌ها پیوسته است. تصویر این ارز دیجیتال از په په که قورباغه سبز رنگ بزرگی بود، الهام گرفته شده است.

موفقیت ارز دیجیتال پپه در هفته‌های اخیر سبب شده تا توسعه‌دهندگان این پروژه امید داشته باشند که با افزایش محبوبیت حداکثری این میم کوین، ارز دیجیتال پپه بتواند با عبور از دوج کوین و شیبا اینو، عنوان پادشاه جدید میم کوین‌ها را به خود اختصاص دهند و در قدم بعدی یک روز بتوانند با بیت کوین که پادشاه کلیه ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید، به رقابت بپردازند. جالب است بدانید که این ارز دیجیتال دارای یک سیستم توزیع مجدد بوده که به وسیله آن به استیک کنندگان در بازه زمانی طولانی مدت، پاداش‌هایی را اهدا می‌کند.

ناگفته نماند که هر چند ارز دیجیتال پپه دارای حداکثر عرضه بیش از 420 تریلیون واحدی است؛ اما توسعه‌دهندگان آن قصد دارند با در پیش گرفتن یک برنامه منظم برای توکن سوزی، توکن‌های تامین نقدینگی، کمیابی و تعادل را در بازار عرضه و تقاضا برقرار کنند. یکی از دلایل اصلی محبوبیت پپه در روزهای اخیر در سیاست بدون مالیات آن نهفته است؛ این سیاست بدان معناست که هیچ هزینه و همچنین کارمزد گس برای معاملات این ارز در نظر گرفته نشده است.

نقشه راه ارز دیجیتال Pepe

یکی از مسائلی که می‌تواند چشم‌انداز خوبی در ارتباط با آیند یک رمزارز در اختیار کاربران قرار دهد، مسئله بررسی نقشه راه آن ارز دیجیتال است و ارز دیجیتال پپه قورباغه نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. نقشه راه ارز پپه از سه بخش اصلی تشکیل یافته است که بخش اول آن به ماهیت «میم کوین بودن» این ارز دیجیتال محسوب می‌شود که در حال حاضر نیز به این بخش از نقشه راه خود دست یافته است و با یک ارزیابی میدانی به راحتی می‌توان متوجه این واقعیت شد که این ارز دیجیتال در چند صرافی معتبر بین‌المللی و همچنین داخلی همچون بایننس، کیف پول من و غیره لیست شده است و از این طریق توانسته است به هزار هولدر دست یابد.

در حال حاضر این ارز دیجیتال در مرحله اجرایی فاز دوم نقشه راه خویش به نام «Vibe و HODL» قرار دارد. این بخش از نقشه راه به ایجاد مشارکت‌های اجتماعی، ایجاد یک خبرنامه، لیست شدن در صرافی‌های متمرکز و همچنین ایجاد یک کانال دیسکورد انحصاری برای دارندگان این رمزارز اختصاص دارد. ناگفته نماند که ارز دیجیتال پپه در این فاز از نقشه راه خویش به بیش از 10 هزار هولدر دست پیدا کرده است. فاز سوم این مسیر به راه‌اندازی استخرهای پپه و آکادمی پپه اختصاص یافته که در حال حاضر چندان جزئیات زیادی از آن اعلام نشده است. از اهداف فاز سوم نقشه راه ارز دیجیتال پپه می‌توان به مواردی همچون لیست شدن در صرافی‌های بزرگ، طراحی کالایی با هدف بخر و بسوزان (برای حفظ تعادل و کمیابی) و در نهایت رسیدن به 100 هزار هولدر اشاره کرد.

حواشی ارز دیجیتال پپه و تاثیر آن‌ها بر ارزش آن

حواشی ارز دیجیتال پپه و تاثیر آن بر بازار | کیف پول من

میم کوین‌ها همواره پامپ قیمتی خود را مدیون و وام دار حواشی هستند که در فضای مجازی در ارتباط با آن‌ها ایجاد می‌شود. این میم کوین که پس از عرضه اولیه حدودا رشد 111 درصدی را تجربه کرده بود و با رسیدن به ارزش بازار 540 میلیون دلاری در لیست 100 رمزارز برتر دنیای کریپتوکارنسی قرار گرفته بود، با لیست شدن در صرافی بایننس در تاریخ 15 اردیبهشت، رشد انفجاری را در مارکت کپ خود تجربه کرده و به جایگاه 38 بازار رمزارزی قرار گرفت. این خبر به قدری در ارتقا محبوبیت این میم کوین تاثیر داشت که در ظرف چند ساعت پس از اعلام این خبر، ارزش آن حدودا 100 درصد افزایش یافت.

به طور کلی شاید بتوان علت افزایش قیمت ارز دیجیتال پپه را در لیست شدن در صرافی‌های متعددی همچون BitMEX، OKX، Gate.io، MEXC و هیوبی به شمار آورد. این دست آوردها سبب شد تا ارزش بازار این ارز دیجیتال در آستانه 1 میلیارد دلاری قرار بگیرد. توکن سوزی 2 میلیارد دلاری شیبا اینو در برابر محبوبیت یافتن ارز دیجیتال پپه از حواشی دیگری بود که از پتانسیل و استعداد رشد بیشتر این ارز دیجیتال پرده برداشت. هرچند که کمتر از 1 ماه از تولد این میم کوین می‌گذرد، در این بازه زمانی این ارز دیجیتال توانسته است، بیش از 4,600 درصد رشد قیمتی را پشت سر بگذارد. براساس تحلیل‌های تکنیکال موجود، می‌توان چشم‌اندازی مثبت را برای روند قیمتی ارز دیجیتال پپه ترسیم کرد.

سرمایه‌گذاری بر روی ارز دیجیتال پپه

همان طور که می‌دانید رسالت اصلی میم کوین‌ها را می‌توان در دستیابی به سود در بازه زمانی کوتاه مدت جستجو کرد و از آن جایی که میم کوین‌ها بر خلاف ارزهای دیجیتال دیگر دارای پشتوانه خاصی بجز حمایت جامعه نیستند، سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها می‌تواند ریسک‌های قابل توجهی را به همراه داشته باشد و به نظر بسیاری از افراد احتمالا نهنگ‌ها در حال دستکاری قیمت آن‌ها هستند ولی بررسی نتایج به دست آمده از تحلیل تکنیکال می‌تواند این مسئله را روشن سازد که همچنان مانعی برای افزایش بیشتر قیمت آن وجود نداشته باشد. به طور کلی شاخص قدرت نسبی (RSI) هفت دوره‌ای روز گذشته ارز پپه و شاخص MACD، سیگنال صعودی صادر می‌نماید و احتمالا می‌توانیم همچنان بر سودآوری کوتاه مدت پپه، حساب کنیم.

مسئله خرید پپه با توجه به ماهیت جدید و نوظهور بودن آن، در تعداد کمی از صرافی‌های بین‌المللی لیست شده است و در غالب این صرافی‌های معتبر بین‌المللی به دلیل تبعیت آن‌ها از صرافی قوانین FATF، هیچگونه ارائه خدماتی برای کاربران ایرانی در نظر گرفته نشده است و این مسئله به دلیل قرار داشتن کشور ایران در لیست تحریمی FATF می‌باشد. با توجه به سود بالقوه سرمایه‌گذاری موجود در خرید و معاملات ارز پپه و عدم ارائه خدمات صرافی‌هایی همچون بایننس به کاربران ایرانی، احتمالا چنین تصور کنید که به طور کلی از کسب چنین سودی محروم شده‌اید؛ اما چنین تصوری درست نبوده و خوشبختانه صرافی کیف پول من، که یک صرافی کاملا ایرانی و معتبر است این ارز جدید را در لیست ارزهای دیجیتالی مورد پشتیبانی خویش قرار داده است.

خرید ارز پپه از صرافی کیف پول من

صرافی کیف پول من، یکی از معدود صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر ایرانی است که به لحاظ پشتیبانی از بیش از 1500 ارز دیجیتال که به صورت روزانه بر تعداد آن نیز افزوده می‌شود، در لیست 10 صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال برتر موجود در جهان قرار گرفته است. شما به راحتی می‌توانید این ارز دیجیتال را با شارژ ریالی حساب کاربری خود در این صرافی خریداری نمایید. از مزایای استفاده از خدمات این صرافی رمزارزی می‌توان به شفافیت بالا، در نظر گرفتن کارمزد حداقلی، استفاده از الگوریتم‌های امنیتی به‌روز، برخورداری از نقدینگی و حجم معاملات بالا، در نظر گرفتن رابط کاربری ساده و نداشتن محدودیت در انجام معاملات اشاره کرد.

ناگفته نماند که این صرافی به لحاظ داشتن پشتیبانی 24 ساعته و همچنین ارائه لحظه‌ای قیمت‌های ارز دیجیتال و نمودارهای تحلیلی نیز به محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران و تریدرهای ایرانی به دست آورده است؛ به طوری که در حال حاضر بیش از 1 میلیون تریدر فعال ایرانی در این صرافی ایرانی در حال انجام معاملات رمزارزی خویش هستند. جالب است بدانید که استفاده از خدمات صرافی کیف پول من را می‌توان ساده‌ترین روش موجود برای خرید ارز پپه به شمار آورد؛ چراکه در طول انجام این خرید، هیچگونه نیازی به پلتفرم‌های پرداخت بین‌المللی نظیر پی‌پال نخواهید داشت و هزینه‌های اضافی به دلیل تفاوت قیمتی ارزهای حواله‌ای به سرمایه شما تحمیل نخواهد شد.

بهترین روش خرید ارز پپه و سرمایه‌گذاری بر روی آن

میم کوین‌ها که دارای ماهیت شوخی با سایر ارزهای دیجیتال اصلی هستند، همواره مورد توجه کاربران دنیای کریپتوکارنسی بوده‌اند و عموما از دوج کوین‌ و شیبا اینو به عنوان فرمانروایان این دسته از ارزهای دیجیتالی یاد می‌شود؛ اما در حال حاضر و با ظهور میم کوین جدیدی به نام ارز پپه، این معادلات به هم ریخته و رشد قیمتی این میم کوین نوظهور به قدری بالا رفته است که بسیاری از افراد معتقدند به زودی شاهد تاج‌گذاری آن به عنوان پادشاه جدید میم کوین‌ها خواهیم بود! حواشی نظیر لیست شدن در صرافی‌های معتبری همچون بایننس سبب شده تا این میم کوین بیش از پیش مود توجه کاربران قرار بگیرد. با توجه به وجود تحریم‌های بین‌المللی و عدم ارائه خدمات به کاربران ایرانی از سوی صرافی‌های بین‌المللی، بهترین روش خرید و سرمایه‌گذاری بر روی ارز پپه، استفاده از خدمات صرافی کیف پول من بوده که یک صرافی ایرانی است. اگر شما هم به دنبال دریافت سود بالقوه از سرمایه‌گذاری بر روی میم کوین پپه هستید، به شما توصیه می‌کنیم که به وب‌سایت صرافی کیف پول منhttps://kifpool.me/) سر زده و از خدمات منحصربه‌فرد این مجموعه بهره ببرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها