اقدام دولت آلمان علیه جنبش ضد صهیونیسم در برلین

کد خبر: 1239685

جنبش تحریم رژیم صهیونیستی در برلین که از سوی پارلمان آلمان منع فعالیت شده است، علیه این تصمیم به دادگاه حقوق بشر اروپا شکایت می‌کند.

به نقل از از پایگاه جامعه و فرهنگ ملل، جنبش «تحریم رژیم آپارتاید اسرائیل» اعلام کرد که قصد دارد به مصوبه پارلمان آلمان در مبنی بر ممنوعیت فعالیت این جنبش اعتراض کند. جنبش تحریم رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قصد دارد اعتراض خود نسبت به مصوبه غیرالزام‌آور پارلمان آلمان را نزد دادگاه عالی قانون اساسی آلمان و دادگاه حقوق بشر اروپا در استراسبورگ مطرح کند .

.پیش‌تر دادگاه اداری آلمان درخواست تجدیدنظر جنبش تحریم رژیم صهیونیستی را به بهانه ارتباط این موضوع با قانون اساسی، رد کرده بود و اعلام کرده بود که رسیدگی به این موضوع در حوزه صلاحیت‌های آن نیست .«احمد عابد»، وکیل این جنبش در سخنانی، دادگاه اداری آلمان را به فرار از رسیدگی به موضوع ممنوعیت فعالیت جنبش تحریم رژیم صهیونیستی متهم کرد. مسئولان این جنبش نسبت به قدرت دادگاه عالی قانون اساسی آلمان و دادگاه حقوق بشر اروپا در ارائه حکمی بی‌شائبه جهت توقف آنچه جریان افترا خواندند، ابراز امیدواری کردند. «کریستوف گلانتس»، امیر علی و جودیت برنشتاین مسئولین ارائه دعوای قضایی در جنبش ضد صهیونیستی می‌گویند که این جنبش مجبور شده که به دادگاه عالی قانون اساسی آلمان و دادگاه حقوق بشر اروپا در استراسبورگ متوسل شود. این مسئولان اعلام کردند: ما نیز مانند جنبش تحریم در فرانسه که طی سال ۲۰۲۰ به پیروزی دست یافت، به پیروزی خواهیم رسید.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها