با بهترین دندانپزشکان دنیا در جهان آشنا شوید!

کد خبر: 1240067

تعیین کردن کسی به عنوان بهترین دندانپزشک جهان موضوعی پیچیده است و به معیارهای مختلفی بستگی دارد. معیارهایی چون تخصص فنی، تجربه حرفه‌ای، تعامل با بیماران، ابتکار در روش‌های درمانی و مسئولیت‌پذیری می‌توانند در این ارزیابی‌ها نقش داشته باشند.

با بهترین دندانپزشکان دنیا در جهان آشنا شوید!

 

 

برخی دندانپزشکان به دلیل مساهمات آنها در پیشرفت‌ حوزه دندانپزشکی، تحقیقات علمی یا خدمات انسانی به جامعه، به عنوان بهترین دندانپزشک جهان شناخته می‌شوند.

با این وجود، به دلیل پیچیدگی موضوع و نیاز به ارزیابی معیارهای متعدد، تعیین بهترین دندانپزشک جهان به این سادگی قابل انجام نیست و با توجه به معیارهای مورد نظر، افراد مختلفی می‌توانند به عنوان بهترین دندانپزشک جهان معرفی شوند.

این مقاله شما را با تعدادی از بهترین دندانپزشکان جهان آشنا می‌کند. پس چنانچه تمایل دارید با آنها آشنا شوید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

 

بهترین دندانپزشک دنیا کیست؟

14

بسیاری از کشورها مانند انگلستان، ایالات متحده، هند، ترکیه، تایلند و دبی، بهترین خدمات دندانپزشکی را در روش‌هایی مانند بلیچینگ دندان، روکش‌ کردن، ایجاد طرح لبخند هالیوودی و ایمپلنت‌های دندانی ارائه می‌کنند.

در ادامه با لیستی از بهترین دندانپزشکان در جهان که به دلیل تخصص و مهارت خود در زمینه ارائه خدمات دندانپزشکی شناخته شده‌اند، همراه شما خواهیم بود:

 

بهترین دندانپزشکان در انگلستان

 

1. دکتر رائول کاستا (Raul Costa)

دکتر رائول پیشرو در دندانپزشکی ترمیمی در بریتانیا است. ایشان همچنین فینالیست جوایز دندانپزشکی زیبایی 2015 بود. دکتر رائول به مدت سه سال در کلینیک مایو، یکی از برترین مراکز بیماری‌های دهان در جهان بود.

2. دکتر  Olurotimi Adesanya

دکتر آدسانیا علاقه زیادی به حوزه درمان ریشه دندان و دندانپزشکی زیبایی دارد. با این حال، او در طیف گسترده‌ای از خدمات دندانپزشکی، از جمله معاینات عمومی، مراقبت‌های بهداشتی، بریج‌ها و روکش‌ها را فعالیت می‌کند. ایشان مالک کلینیک دندانپزشکی Walting Street است.

3. دکتر الیف کیسر (Elif Keser)

تمرکز دکتر Elif Keser عمدتا بر روی ارتودنسی بزرگسالان است. ایشان سابقه تدریس در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه بوستون را دارد.

 

بهترین دندانپزشکان در آمریکا

 

یکی از برترین کشورها در زمینه ارائه خدمات دندانپزشکی، کشور آمریکا است. در ادامه نام تعدادی از برترین دندانپزشکان این کشور را معرفی کرده‌ایم:

  1. دکتر تئودور بائر

او پس از فارغ التحصیلی از کالج دندانپزشکی دانشگاه ایالتی اوهایو، بیش از 13 سال تجربه در زمینه دندانپزشکی دارد و در مدت کوتاهی عملکرد فوق العاده‌ای داشته است. ایشان همچنین به بنیاد کریسپ برای انجام خدمات دندانپزشکی برای افراد نیازمند کمک می‌کند.

  1. دکتر جاناتان اشلمن (Jonathan Eshleman)

دکتر جاناتان دکترای خود را از دانشکده دندانپزشکی UNC دریافت کرده است. ایشان متخصص در پیشگیری، تشخیص و درمان حفره دهان، از جمله دندان‌ها و لثه‌ها است و در زمینه تحقیقات مربوط به ایمپلنت دندان نیز فعالیت دارد. دکتر جاناتان به عنوان یکی از دندانپزشکان برتر مجله شارلوت انتخاب شده است.

  1. دکتر آنتونی موباسر ((Anthony Mobasser

دکتر آنتونی موباسر در بین 10 دندانپزشک زیبایی اول در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. آنتونی موباسر با بیش از 30 سال تجربه در دندانپزشکی زیبایی و درمانی دهان، به ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی مشهور است. اگرچه او در دندانپزشکی زیبایی تخصص دارد، اما اولویت او ایجاد شرایط مناسب و حفظ سلامت دهان و دندان قبل از شروع هر روشی است.

 

بهترین دندانپزشکان در هند

 

طبق اعلام وزارت بهداشت و رفاه خانواده، 60% از مردم هند به پوسیدگی دندان و 85% آنها به بیماری پریودنتال مبتلا هستند. شورای دندانپزشکی هند 180000 دندانپزشک دارد. بیش از 303 موسسه دندانپزشکی و بیش از 5000 آزمایشگاه دندانپزشکی برای برطرف کردن نیاز به درمان دندان در هند وجود دارد.

یکی از درمان‌های ارائه شده توسط این دندانپزشکان ارتودنسی است که در برخی از شهرهای بزرگ هند مانند دهلی، بمبئی، بنگلور، چنای و پونا با کیفیت بالایی انجام می‌شود.

اسامی بهترین دندانپزشکان در هند در ادامه فهرست شده است:

 

  1. دکتر سونالی تنجا (Sonali Taneja)

با پیشرفته‌ترین فناوری موجود، او فعالانه به گسترش و توسعه مرکز ملی دندانپزشکی کمک می‌کند. او بیش از 30 سال تجربه در این زمینه دارد.

دکتر سونالی بیش از 30 سال تجربه در زمینه کمک به توسعه مرکز ملی دندانپزشکی هند با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها را دارد. ایشان پس از 12 سال تدریس در دانشگاه I.T.S-C.D.S.R هند، هم اکنون رئیس دپارتمان دندانپزشکی است.

  1. دکتر وانی هگده Vani Hegde

دکتر هگده بیش از 29 سال سابقه دندانپزشکی دارد. او تمام خدمات دندانپزشکی خود را در کلینیک دندانپزشکی وانی و کلینیک دندانپزشکی سورابها انجام می‌دهد.

  1. دکتر  Kartik Mandal

دکتر ماندال یک دندانپزشک اهل کلکته با 43 سال سابقه در زمینه دندانپزشکی است. برخی از خدماتی که توسط ایشان ارائه می‌شوند، عبارت‌اند از جراحی اندو، نصب تاج و بریج، پر کردن دندان، جرم گیری و پولیش و غیره.

 

بهترین دندانپزشکان در ترکیه

 

صنعت دندانپزشکی در ترکیه به سرعت در حال رشد است. با مقایسه ترکیه با سایر کشورهایی که درمان‌های باکیفیت ارائه می‌دهند، می‌توانیم تفاوت بسیار آشکاری را در هزینه‌ها مشاهده کنیم. البته این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که ترکیه طیف گسترده‌ای از درمان‌های زیبایی و غیر زیبایی مانند روکش دندان، بلیچینگ، ترمیم‌های دندانی، ایمپلنت، ایجاد لبخند هالیوودی و غیره را در کلینیک‌های دندانپزشکی به طور حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

بیش از 1300 بیمارستان عمدتا خصوصی در کشور تحت نظارت وزارت بهداشت ترکیه در حال فعالیت هستند. همه این عوامل ترکیه را به یکی از مقاصد سفر برای انجام خدمات دندانپزشکی در سراسر جهان تبدیل کرده است. برخی از دندانپزشکان معروف کشور ترکیه را در ادامه معرفی کرده‌ایم:

  1. دکتر یوسف ایلحان (Yusuf ILHAN)

دکتر یوسف ایلهان سهم بسزایی در صنعت دندانپزشکی و جامعه علمی ترکیه داشت. او 22 سال تجربه در زمینه کاری خود دارد. دکتر یوسف ایلهان مدرک دندانپزشکی خود را در سال 2000 از دانشگاه مرمره اخذ کرد. وی تحصیلات خود را در رشته پروتز و ایمپلنت دندان در همان موسسه ادامه داد و در سال 2008 دکترای خود را از آنجا اخذ کرد.

  1. دکتر ErdilKöksöken

دکتر اردیل سابقه انتشار چندین مقاله بین المللی و ملی را دارد. ایشان در بخش بهداشت دهان و دندان بیمارستان آمریکایی فعالیت دارد و 41 سال سابقه انجام خدمات دندانپزشکی دارد. دکتر اردیل یکی از اعضای فعال انجمن دندانپزشکی ترکیه است.

  1. دکتر CemBaysal

ایشان به عنوان اولین دانشمندی که "علت میکروبیولوژیکی" را در ایجاد زخم‌های آفتی مکرر کشف کرد، شناخته شده است.

دکتر بایسال سمتی با عنوان رئیس رادیولوژی در دانشگاه کنت استانبول ترکیه دارد. او همچنین سمت استادی در دانشگاه گوگلیلمو مارکونی رم را بر عهده دارد. کلینیک او در استانبول ترکیه دارای بهترین تجهیزات است که آن را تبدیل به پرطرفدارترین مقصد برای انجامک خدمات دندانپزشکی کرده است. از سال 1991 با همکاری تیم خود بهترین کارکنان و تکنولوژی را در رادیولوژی دارد.

  1. دکتر Can Tokman

دکتر Can Tokman متخصص ایمپلنت، ارتودنتیست، پروتز و دندانپزشک مشهور در استانبول است. وی دارای 25 سال سابقه در زمینه دندانپزشکی است. همچنین در سال 1990 از دانشکده دندانپزشکی Hacettepe فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر در گروه دندانپزشکی درمانی و زیبایی استانبول (Ipeg) فعالیت می‌کند.

 

بهترین دندانپزشکان در سنگاپور

 

هزینه کم و کیفیت عالی خدمات دندانپزشکی در سنگاپور، دو عامل اصلی هستند که باعث می‌شود افراد بسیار زیادی برای انجام این خدمات به این کشور سفر کنند. دندانپزشکان در سنگاپور شهرت فوق العاده‌ای دارند و بسیاری از آنها تحصیلات خود را در خارج از کشور گذرانده‌اند.

در این کشور در حال توسعه، در حال حاضر بیش از هزار دندانپزشک در بخش دولتی و خصوصی مشغول به کار هستند. برخی از دندانپزشکان مشهور این کشور را در ادامه معرفی کرده‌ایم:

  1. دکتر سامینتارج کومار (Samintharaj Kumar)

دکتر سامینتارج طیف کاملی از خدمات درمانی را برای بهبود شرایط دهان، دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنتولوژی دندان ارائه می‌دهد.

ایشان اولین کسی بود که از جنوب شرق آسیا جایزه کمک هزینه تحقیقاتی دیوید بی اسکات را دریافت کرد. همچنین در دوران تحصیل در دانشکده پزشکی جوایز متعددی را به دست آورد.

  1. دکتر  Weelyn Teh

دکتر ویلن فارغ التحصیل در سال 2002 از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه ملی سنگاپور، با بیش از 18 سال تجربه، علاقه زیادی به دندانپزشکی دارد. ایشان همچنان به طور منظم در کنفرانس‌ها، برنامه‌های آموزشی و سمینارها در داخل و خارج از کشور برای آموزش بیشتر شرکت می‌کند.

دکتر ویلن علاقه خاصی به حوزه ایمپلنت دارد. او در مؤسسه مشهور ایمپلنت کالیفرنیا در سن دیگو، آموزش‌های جراحی حرفه‌ای را تحت نظر دکتر لویی الفراج (Louie al-Faraje) مشهور گذراند.

ایشان همچنین در تمام روش‌های دندانپزشکی ترمیمی، به ویژه درمان ریشه (روت کانال) و اصلاح طرح لبخند برتری زیادی نسبت به همکاران خود دارد.

 

بهترین دندانپزشکان در تایلند

 

کارهای دندانپزشکی در مراکز تایلند با استفاده از تکنولوژی روز انجام می‌شود. تایلند خدمات دندانپزشکی را با60% تخفیف در مقایسه با کشورهای غربی ارائه می دهد. کلینیک‌ها، مراکز و بیمارستان‌های دندانپزشکی این کشور طیف گسترده‌ای از روش‌های دندانپزشکی را با کیفیت بالا ارائه می‌دهند. برخی از دندانپزشکان مطرح این کشور:

  1. دکتر کن کاسیدیس

دکتر کن به عنوان دانشجوی ممتاز از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه چولالونگکورن فارغ التحصیل شد. گام بعدی او پس از دریافت مدرک فارغ التحصیلی در رشته پروتز از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه ماهیدول، اخذ مدرک تحصیلات تکمیلی در دندانپزشکی بالینی، پروتزهای دندانی از دانشگاه آدلاید استرالیا بود.

ایشان علاوه بر این، گواهینامه بیومتریال ایمپلنت و دندانپزشکی ترمیمی از دانشگاه تورنتو کانادا و همچنین گواهی ایمپلنتولوژی از دانشگاه فرانکفورت آلمان را دریافت کرد.

ایشان در زمینه دندانپزشکی زیبایی، درمان ریشه دندان، دندانپزشکی عمومی، ایمپلنتولوژی و اینویزیلاین تخصص دارد.

  1. دکتر جونگ فیتاکفونگ

او در سال 2005 از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه چولالونگکورن فارغ التحصیل شد. در سال 2009 مدرک کارشناسی ارشد را در رشته دندانپزشکی عملیاتی از دانشگاه ایندیانا در ایالات متحده آمریکا گرفت. قبل از نقل مکان به شهر پاتایا، به مدت دو سال به عنوان کارمند در بیمارستان بانکوک کار می‌کرد.

 

سخن پایانی

 

بیشتر بیماری‌های دهان و دندان شامل پوسیدگی دندان، بیماری‌های پریودنتال، سرطان‌های دهان و شکاف لب و کام هستند. اگر اقدامات ترمیمی یا پیشگیرانه در مراحل اولیه هنگام بروز این مشکلات انجام نشود، می‌تواند منجر به ایجاد شرایط بدتری شود.

پس به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر جزء افرادی هستید که:

  1. به سلامت دهان و دندان خود اهمیت می‌دهید و تمایل به انجام اقدامات پیشگیرانه دارید.
  2. دچار مشکل مربوط به سلامتی دندان و لثه هستید و می‌خواهید با درمان آنها از بدتر شدن شرایط دندان‌های خود پیشگیری کنید.

با کلینیک دندانپزشکی دکتر فاطمه لبافی تماس گرفته و در اسرع وقت نوبت ویزیت خود را دریافت کنید.

https://dentistry-clinic.ir/fa

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها