با ارزان ترین مراکز خرید دبی آشنا شوید!

کد خبر: 1241679

از کجا ارزان خرید کنیم؟ در شهرهای گرانی مانند دبی که مخارج سر به فلک می‌گذارد بیشتر لازم است اقتصادی عمل کنید. به همین دلیل می‌توانید با خرید از ارزان ترین مراکز خرید دبی برای سایر تفریحات خود بیشتر پس‌انداز کنید.

با ارزان ترین مراکز خرید دبی آشنا شوید!

 

البته در کنار خریدهای اقتصادی می‌توانید بلیط تفریحات دبی را نیز با تخفیفات شگفت انگیز از سایت دبی با ما خریداری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یا با مشاوران ما تماس بگیرید یا از طریق سایت به صورت مستقیم اقدام به خرید کنید.

معرفی ارزان ترین مراکز خرید دبی!

درست است که تفریحات دبی بسیار گران ومجلل است و چند روز در این کشور بودن می‌تواند تمام پس‌اندازتان را تمام کند؛ اما بد نیست بدانید که برخی از مراکز خرید در این شهر ارزان هستند و سفری خوش را برایتان به ارمغان می‌آورند. این مراکز نه تنها کیفیت عالی اجناس خود را تضمین می‌کنند، بلکه برندهای معتبر جهانی را با هزینه‌ای نصف قیمت اصلی در اختیارتان می‌گذارند که می‌تواند برای شما دو سر سود باشد. ویزا هوم هم برای دریافت ویزا به شما کمک می کند.

 با این وجود اگر شما هم ترغیب شده‌اید  بدانید برای خرید ارزان در دبی کجا بریم؟ تا انتهای این مقاله با ما باشید تا بدانید در میان گرانی‌ها و تجملات دبی، اگر کمی بگردید می‌توانید معاملاتی بسیار با کیفیت و البته ارزان پیدا کنید. چه کالای لوکس بخواهید و چه عاشق اجناس سنتی  باشید، همیشه راهی برای هزینه کمتر وجود دارد

7

امارات مال

امارات مال را می‌توان از جمله  ارزان ترین  مراکز خرید دبی دانست. در این مرکز خرید می‌توانید پوشاک و محصولات وابسته به مد را خریداری کنید یا برای لوازم‌الکترونیکی و کالای خانگی به این مکان‌ها سری بزنید.

از جمله ویژگی‌های این مرکز خرید نیز این است که می‌توانید در میان فروشگاه‌ها گزینه هایی را پیدا کنید که در رویدادها و ایونت‌های مختلفی برای مشتریان تخفیف‌های ویژه‌تری گذاشته‌اند. فرصت را از دست ندهید و با این ایونت‌ها چمدان خود را پر و پیمان کنید.

سیتی سنتر دیره

بعد از مال امارات سیتی سنتر دیره بهترین مراکز خرید ارزان قیمت دبی است. از جمله مزایای این مرکز خرید داشتن تخفیفات بی‌نظیری است که تقریبا در هیچ‌کجای دیگر پیدا نمی‌کنید. نه تنها می‌توانید انواع کالای مورد نظر خود را در این مکان پیدا کنید؛ بلکه می‌توانید از غذای خوشمزه رستوران‌ها نیز  بهره ببرید.

از جمله ویژگی‌های دیگر  سیتی سنتر به عنوان ارزان ترین پاساژ دبی این است که می‌توانید محصولات خوبی را از سوپرمارکت زنجیره‌ای و بین‌المللی کارفور تهیه کنید.در کنار همه این موارد جشنواره‌های سالیانه این مرکز نیز شهرت خاصی دارد.

 مرکز خرید ابن بطوطه

حال که صحبت از ارزان ترین پاساژهای دبی به میان آمد بهتر است از مرکز خرید ابن‌بطوطه هم نام برد. با حدود بیش از ۲۷۰ مغازه که در پاساژ است شما حتما می‌توانید محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه کنید. لوازم خانگی، الکترونیکی، اکسسوری‌های جذاب، سوغاتی و هر چه لازم دارید نیز در این‌ مکان موجود است. با این حال خرید از اینجا و تفریح در دبی با بلیط‌های پرتخفیف سایت دبی با ما می‌تواند به نفع شما تمام شود

دبی اوت لت

در میان ارزان ترین مرکز خرید دبی می‌توان از دبی اوت لت نیز نام برد. حضور بیش از ۱۲۰۰ برند با تخفیف‌های هیجان‌انگیز  از جمله ویژگی‌های این مرکز خرید ارزان و جذاب است. در ضمن، علاوه بر تخفیف، وجود رویدادهای ویژه‌ای نیز می‌تواند مزید بر علت خرید شما از این مرکز باشد. مضافا اینکه می‌توانید بهترین هر برند را با نصف قیمت تهیه کنید. 

8

مرکز‌خرید مرکاتو

 از این مرکز هم باید نام برد تا مطمئن شویم که هیچ مرکزی را از قلم نینداخته‌ایم. اگر به خوبی از قیمت‌های گران بسیاری از برندها آگاهی دارید پس لازم است به مرکاتو بروید و با مقایسه قیمت‌ها مطمئن شوید که جای درستی آمده‌اید. علاوه بر طیف وسیعی از محصولات مانند لوازم مد، الکترونیکی، خانگی و مواردی از این دست، معماری مدیترانه‌ای آن نیز شهرت بسیاری دارد.  اگر بتوانید بلیط‌های تخفیف این مراکز خرید را از از سایت‌های معتبری مانند دبی باما تهیه کنید قطعا برگ برنده دست شما است.

مرکز خرید کاراما

از جمله مزایای این مرکز خرید این است که فروشندگان تمایل دارند با شما بر سر قیمت مذاکره کنند. کمی با آن‌ها صحبت کنید تا بتوانید علاوه بر قیمت مناسبی که خود محصول دارد، کمی هم شما تخفیف بگیرید. از طرفی اگر کمی در این مرکز خرید وقت بگذرانید می‌توانید فروشگاه‌هایی را پیدا کنید که دارای تخفیف‌ها و قیمت‌های اقتصادی بسیار مناسبی هستند.

اوتلت ویلیج

اوتلت ویلیج یا دهکده اوت لت محل تجمع بسیاری از برندهای مطرح دنیا هستند که محصولات بسیار باکیفیت خود را با قیمتی بسیار بسیار اقتصادی و مناسب در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه بر مقرون به صرفه بودن محصولات متنوع در این پاساژ می‌توانید از قسمت‌های تفریحی این مرکز نیز بهره ببرید. سینما، سالن بولینگ و البته رستوران‌های درجه یک منتظر هستند تا پس از یک خرید دلچسب خستگی خود را در این مکان‌ها از تن به در کنید‌.

9

خیابان گردی کنید 

البته تنها مراکز خرید نیستند که کمی قیمت‌های خود را کاهش داده‌اند تا دل شما را به دست آورند. برخی از خیابان‌های دبی نیز توانسته‌اند در رقابت پا به پای این پاساژها پیش بروند. کافی است کمی در شهر گشت‌و‌گذار کنید و وقت بگذارید تا بتوانید در بین همهمه دنیای فانتزی و لوکس دبی، ارزانسراهای باکیفیت را نیز شناسایی کنید. 

برای رفتن به دبی آماده هستید؟

حال که به خوبی با مراکز خرید ارزان دبی آشنا شدید می‌دانید که می‌توانید در کنار دنیای لوکس و فانتزی این شهر، از خریدهای اقتصادی و باکیفیتی نیز بهره ببرید و در عین لذت بردن از سفر، کمی هم پس‌انداز کنید. گشت شهری دبی بهترین گزینه برای شماست.

البته این فقط مختص ارزان ترین مراکز خرید دبی نیست. کافی است سری به سایت دبی با ما بزنید تا بتوانید تفریحات جذاب دبی را با تخفیف‌های باورنکردنی این سایت شیرین‌تر کنید. همین الان به سایت ما سری بزنید و برای یک سفر دلنشین آماده شوید

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها