ویژگی ها و نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی

کد خبر: 1242012

در این مقاله در رابطه با خصوصیات بهترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و همچنین ویژگی ها و نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی توضیح داده شده است.

ویژگی ها و نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی

 

در این مقاله در رابطه با ویژگی ها و نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی تهران و کل ایران توضیحاتی ارائه می گردد. اگر در جستجوی یک معلم خصوصی ریاضی خوب و عالی هستید ادامه این مطلب را بخوانید.

10 نکته کلیدی و مهم برای انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی

1- سعی کنید زودتر کلاس های خصوصی ریاضی را شروع نمائید. اوایل و اواسط ترم به نسبت ایام امتحانات شانس بیشتری دارید تا از اساتید خوب و مجرب با قیمت مناسب وقت بگیرید.

2- بهترین معلم های خصوصی ریاضی معمولا از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند. با اساتیدی کلاس برگزار کنید که از دانشگاه تهران، شریف، امیرکبیر و.... فارغ التحصیل شده اند.

3- سعی کنید با معلمی کلاس داشته باشید که مدرک ارشد یا دکتری دارد. این اساتید معمولا درک عمیق تری از مطالب دارند و بهتر هم تدریس می کنند.

4- اگر دانشجوی رشته فنی مهندسی هستید بهتر است با استادی کلاس ریاضی بردارید که ایشان هم رشته خودتان باشند. چون برای رشته های مهندسی مباحث ریاضی باید متناسب با نیاز رشته تدریس شود و مثال ها هم بهتر است مرتبط با رشته مربوطه باشد.

مطالعه چگونه بهترین معلم خصوصی ریاضی را داشته باشیم؟ هم پیشنهاد می شود.

5- فقط داشتن بهترین معلم خصوصی ریاضی برای خوب نتیجه گرفتن ملاک نیست بلکه باید در فاصله زمانی بین کلاس ها خودتان هم خوب درس بخوانید. به این ترتیب عالی نتیجه می گیرید.

6- اگر برای ریاضی کنکور می خواهید کلاس خصوصی داشته باشید بهتر است با معلمی کلاس هماهنگ کنید که خودشان در کنکور ریاضی را بالای 70 یا 80 درصد زده باشند.

7- برای هماهنگ کردن کلاس خیلی روی ارزان بودن کلاس ها و قیمت پایین تاکید نداشته باشید. بهترین مدرسین خیلی ارزان تدریس نمی کنند. اما می توانید با هزینه مناسب کلاس داشته باشید.

8- در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com می توانید لیست کامل بهترین اساتید را ببینید.

9- به سوابق تدریس و رزومه کاری اساتید دقت کنید. در همین سایت اساتید خوبی که حضور دارند اطلاعات کامل خودشان را ثبت نموده اند. با اساتید مجرب که در کار خودشان متخصص هستند کلاس بردارید.

10- نهایتا یک جلسه با استادی که انتخاب کرده اید کلاس برگزار نمائید و اگر از نحوه تدریس ایشان راضی بودید کلاس را ادامه دهید در غیر اینصورت با معلم دیگری کلاس هماهنگ نمائید.

 

نحوه انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی

اما دوباره به سوال اصلی ای که مطرح شد برمی گردیم. چگونه می توان بهترین معلم خصوصی ریاضی را انتخاب کرد؟ در همین سایت تدریس ریاضی لیست کاملی از مدرسین ریاضی ارائه شده است. با کلیک بر روی لینک معلم خصوصی ریاضی می توان لیست کامل مدرسین ریاضی را مشاهده کرد. برای تمامی اساتید ثبت نامی در سایت تدریس ریاضی مشخصات کامل ارائه شده است. شما می توانید برای هر استاد دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی ایشان را مشاهده نمائید. اساتید سوابق تدریس خودشان را ذکر نموده اند و می توانید قیمت درخواستی هر استاد برای کلاس های خصوصی ریاضی را مشاهده کنید. در نتیجه، با در اختیار داشتن اطلاعات کامل اساتید ریاضی می توانید با آگاهی کامل بهترین معلم ریاضی را برای خودتان انتخاب نمائید. بهترین مدرسین ریاضی معمولا اساتیدی هستند که از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند و در رشته های تاپ درس خوانده اند. این اساتید معمولا مدرک فوق لیسانس و دکتری دارند. شخصی که خودش در ایام تحصیل موفق بوده است و توانسته است در یک دانشگاه خوب درس بخواند به احتمال زیاد تسلط زیادی بر ریاضی هم دارد و خوب تدریس می کند. بنابراین به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد دقت کنید. بهترین مدرسین ریاضی معمولا سابقه کاری و تجربه بالایی دارند و قیمت مناسبی را هم برای کلاس های خصوصی ریاضی در نظر می گیرند. می توانید از معیارهایی که در این بخش ذکر شد استفاده نمائید و از بین اساتید ثبت نامی در این وب سایت یک معلم و استاد خوب را برای خودتان انتخاب کنید.

ویژگی های بهترین معلم های ریاضی

بهترین معلم های تدریس خصوصی ریاضی ویژگی های زیر را دارند:

1- معلم های خوب تدریس خصوصی ریاضی به کار خودشان علاقه دارند و با علاقه ریاضی را تدریس می کنند. در نتیجه شاگردهای ایشان هم به درس علاقه مند شده و از تدریس استاد خودشان لذت می برند.

2- بهترین معلم های خصوصی ریاضی 100 درصد بر درس مسلط هستند و هر سوالی که از ایشان پرسیده شود را خیلی سریع پاسخ می دهند. این اساتید به صورت مداوم آموزش می بینند و تسلط خودشان را افزایش می دهند.

3- اساتید خوب ریاضی حامی و پشتیبان شاگردهای خودشان هستند و تا شب امتحان پیگیر خوب نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان هستند. این اساتید موفقیت خودشان را در موفقیت شاگردهای خودشان تعریف کرده اند.

4- بهترین معلم های ریاضی بیشترین استفاده را از کلاس های خصوصی می کنند و در کمترین زمان بیشترین حجم مطلب را با کیفیت بالا ارائه می دهند. به این ترتیب سعی می کنند در حداقل جلسات درس را به پایان برسانند.

5- معلم های خوب ریاضی معمولا از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند و در ایام تحصیل خودشان هم دانش اموز و دانشجوی موفقی بوده اند. این اساتید معمولا در درس ریاضی خودشان نمرات خوبی گرفته اند.

6- اساتید خوب ریاضی معمولا سابقه کاری بالایی دارند. البته اساتید تازه کار خوب را هم می توان پیدا کرد ولی به هر حال اساتیدی که تجربه و سابقه کاری موفق بالایی دارند قابل اعتمادتر هستند و بهتر تدریس می کنند.

این مقاله را هم بخوانید: 20 بهترین معلم خصوصی ریاضی تهران و کل ایران

7- این اساتید معمولا به کار خودشان صد در صد متعهد هستند و به گونه ای تدریس می کنند که انگار کلاس های ایشان تضمینی است و فقط در صورت قبولی شاگرد هزینه دریافت می کنند. نتیجه گرفتن شاگرد برای این اساتید مهم است.

8- بهترین معلم های تدریس خصوصی معمولا ارزیابی را مرتب انجام می دهند تا مطمئن شوند روند کار خوب است و شاگردهایشان در حال پیشرفت هستند. با پرسیدن سوال در کلاس و دادن تمرین برای بازه زمانی بین کلاس ها ارزیابی را انجام می دهند.

9- این اساتید در کار خودشان جدی هستند. هر چند در نحوه ارائه درس و منطبق کردن روش تدریس خودشان با خواسته و وضعیت تحصیلی شاگرد انعطاف دارند اما در گرفتن پاسخ تمرینات و انجام تکالف جدیت نشان می دهند و برای پیشرفت شاگرد خودشان هر کاری انجام می دهند.

10- بهترین معلم های تدریس خصوصی ریاضی فقط یک هدف برای خودشان تعریف کرده اند و آن هم خوب نتیجه گرفتن شاگردهایشان است. این اساتید از هر تلاشی برای رسیدن به این هدف فروگذار نمی کنند.

نحوه انتخاب یک معلم خصوصی ریاضی خوب

برای اینکه یک معلم خصوصی ریاضی خوب داشته باشید در مرحله اول باید برای خودتان مشخص کنید که چه معیارهایی را در نظر دارید و می خواهید معلم مورد نظر شما چه ویژگی هایی داشته باشد. در سایت تدریس ریاضی مشخصات مدرسین به صورت کامل ثبت شده است و با هر سلیقه و معیاری می توانید یک استاد خوب را برای خودتان انتخاب نمائید. در ضمن، شماره تماس اساتید هم نمایش داده شده است و می توانید قبل از برگزاری کلاس با معلم حرف بزنید. ممکن است برای شما مهم باشد که معلم ریاضی از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده باشد و یا سابقه کاری بالایی داشته باشتد. بعضی از افراد ترجیح می دهند با دبیر رسمی ریاضی کلاس خصوصی داشته باشند و بعضی دیگر برای یادگیری ریاضی دانشگاهی تمایل دارند اساتیدی را انتخاب کنند که سابقه تدریس در دانشگاه را دارند. در هر صورت و با هر معیاری که دارید می توانید از همین سایت تدریس ریاضی یک معلم خصوصی ریاضی خوب برای خودتان انتخاب نمائید. اساتید ثبت نامی در این سایت در زمینه تدریس ریاضی ابتدایی، متوسطه، تیزهوشان، ریاضی کنکور، دانشگاهی، نرم افزارهای ریاضی و .... فعالیت دارند و از هر جای ایران و برای هر مقطعی می توانید استاد مورد نظر خودتان را از این سایت انتخاب نمائید.

در ادامه به صورت کلی ویژگی های معلم های خوب ریاضی ارائه می شود تا بتوانید برای انتخاب مدرس ریاضی تصمیم درست تری بگیرید. البته مواردی که در این بخش ذکر می شود را نمی توان به صورت معیارهای قطعی و 100 درصد درست در نظر گرفت و ممکن است معیاری در این بخش ذکر شود و یک معلم ریاضی که در کار خودش بسیار موفق است این معیار را نداشته باشد. به عنوان مثال داشتن سابقه کاری بالا می تواند به عنوان یک معیار برای انتخاب معلم خصوصی ریاضی خوب در نظر گرفته شود اما اساتید تازه کاری هم هستند که بسیار بر درس مسلط می باشند و خیلی خوب هم تدریس می کنند. به هر حال به صورت کلی مواردی در این بخش ذکر می شود. در مرحله اول توصیه می شود کلاس را با مدرسین ریاضی ویژه که پس زمینه تبلیغ آنها به رنگ طلایی است هماهنگ نمائید. مدرسین ویژه به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند. داشتن سابقه کاری بالا و فارغ التحصیل شدن از یک دانشگاه خوب و معتبر هم برای یک استاد ریاضی را می توان به عنوان یک معیار در نظر گرفت و استادی که این ویژگی ها را دارد می تواند معلم خوبی باشد. در این وب سایت قیمت کلاس های خصوصی ریاضی هم توسط خود اساتید مشخص شده است و یک معلم خوب ریاضی قیمت مناسبی را برای کلاس های خودش در نظر می گیرد. بهتر است با کلیک بر روی یکی از عبارت های زیر لیست مدرسین را ببینید و یک معلم خوب را با توجه به سوابق کاری و رزومه اساتید برای یادگیری درس ریاضی انتخاب نمائید.

سایر ویژگی های بهترین معلم های خصوصی ریاضی

برای اینکه بهترین معلم خصوصی ریاضی را داشته باشید در مرحله اول باید برای خودتان مشخص باشد که چه معیارهایی را در نظر دارید. آیا می خواهید یک معلم ریاضی با سابقه مثلا با 25 سال سابقه تدریس داشته باشید و یا ترجیح می دهید که یک استاد جوان و پرانرژی به شما درس بدهد؟ آیا مدرس ریاضی خانم را برای شرکت در کلاس ها در نظر دارید و یا می خواهید با یک استاد آقا کلاس داشته باشید؟ آیا برای شما مهم است که معلم خصوصی ریاضی در یک دانشگاه معتبر درس خوانده باشد و یا اهمیت زیادی برای شما ندارد؟ آیا اینکه استاد ریاضی دبیر رسمی باشد و یا در دانشگاه هم درس بدهد برای شما مهم است؟ باید این موارد را برای خودتان مشخص نمائید. به این ترتیب می توانید با جستجوی همین سایت تدریس ریاضی لیست مدرسین را ببینید و با توجه به معیارهایی که در نظر دارید بهترین معلم خصوصی ریاضی را برای خودتان انتخاب نمائید.

به صورت کلی اساتیدی که از دانشگاههای معتبر فارغ التحصیل شده اند سطح سواد بالاتری دارند و می توانند به شما ریاضی را بهتر درس بدهند. البته فن بیان و نحوه انتقال مطالب ممکن است تا حدودی ذاتی باشد و به دانشگاه محل تحصیل خیلی ربطی نداشته باشد. ولی به هر حال بهترین معلم های تدریس خصوصی ریاضی ویژگی ای که دارند این است که خودشان خیلی خوب مطالب را درک کرده اند و به همین دلیل خیلی خوب می توانند آن را منتقل نمایند. افرادی که از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند چون خودشان در زمان تحصیل خوب درس خوانده اند و مطالب را متوجه شده اند، به همین دلیل احتمالا خیلی خوب هم تدریس می کنند. می توانید مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل استاد را به عنوان یک معیار برای انتخاب بهترین مدرس در نظر داشته باشید. از طرفی سابقه کاری بالا و داشتن رزومه خوب و اینکه استاد در مدارس و دانشگاههای مختلف تدریس کرده باشد و یا معدل بالایی داشته باشد هم می تواند به عنوان معیار در نظر گرفته شود. به عنوان مثال اگر برای تدریس خصوصی ریاضی کنکور قصد دارید یک استاد خوب داشته باشید باید شخصی را انتخاب نمائید که خود ایشان در کنکور ریاضی را بالا زده باشند.

منبع: سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها