بهترین کشورها برای طبیعت‌گردی

کد خبر: 1247998
بهترین کشورها برای طبیعت‌گردی

 

گشت‌و‌گذار در طبیعت از تفریح‌ها و برنامه‌هایی است که سن‌وسال نمی‌شناسد. درهر فصلی می‌توان سراغ آن‌را گرفت و هر منطقه‌ای، ویژگی‎ها و نکته‌های خودش را برای عرضه دارد. اگر دوست دارید تجربه طبیعت‌گردی را در دیگر کشورها داشته باشید، انتخاب مقصد، بسیار مهم است. ضمنا باید بدانید در چه فصلی به کجا سفر کنید، چه لوازمی ببرید و در مقصد، حواس‌تان به چه موضوعاتی باشد. برای آنکه بتوانیم پاسخ مناسبی برای این سوالات پیدا کنیم، به‌سراغ آژانس گردشگری دالاهو رفتیم. دالاهو سال‌هاست که در زمینه برگزاری تورهای طبیعت‌گردی فعالیت می‌کند و به اجرای سفرهای خاص و جذاب مشهور است. این آژانس گردشگری تابه‌امروز بیش از 200000 نفر را به سفر برده و برای‌شان خاطراتی ناب را رقم زده است. حالا از دالاهو درباره بهترین مقاصدی پرسیده‌ایم که می‌توانید در تور خارجی انتخاب‌شان کنید.

 

تور تونس، کشوری تاریخ و طبیعت

دالاهو از اولین آژانس‌هایی است که تور تونس را برگزار کرده و می‌کند. به‌همین دلیل، دالاهو مطمئن‌ترین آژانس برای سفر به تونس است. چراکه این کشور عرب-آفریقایی هنوز برای بسیاری از مردم ناشناخته است و باید با راهنماهایی خبره، برای گردش در آن اقدام کنید.

6

تونس خط ساحلی طولانی، بناهای باستانی، بازارهای کهن، مساجد قدیمی و مردمی بی‌نظیر دارد. غذاهای تونسی، خوشمزه و جذاب هستند و می‌توانند چیزهایی زیادی را درباره ادویه‌ها و چاشنی‌ها، برای‌تان بازگو کنند.

در تونس می‌توانید اقامتگاه‌هایی متفاوت و خاص را پیدا کنید. از هتل‌های لاکچری لب دریا گرفته تا اقامتگاه‌های بومی که نشانی از تاریخ و تمدن تونس را با خود به یادگار دارند.

صحراهای تونس آنقدر جذاب است که قرار بود بخشی از فیلم جنگ ستارگان در آنها فیلم‌برداری شود. علاوه بر این، پارک‌های ملی تونس و حیات‌وحش آن نیز، جذاب و دیدنی است.

در تونس می‌توانید قهوه‌هایی بی‌نظیر را بچشید، بهترین زیتون‌ها را نوش جان کنید و در محوطه‌های باستانی خاصی قدم بزنید که شما را به یاد یونان باستان می‌اندازد.

بیش از 700 آثار تاریخی در شهر مدینه تونس قرار دارد که خانه‌های اعیانی دارلاسرم و دارحسین، پادگان نظامی العطارین و مساجد زیتون و کصباح از جمله آنها هستند. اگر می‌خواهید تجربه بی نظیر کمپ در بزرگترین صحرا و چند روز زندگی در چادرهای افراد بومی، قدم زدن در شن‌های طلایی با پای برهنه و تجربه شتر‌سواری را داشته باشید، تمام این‌ها را می‌توانید در تونس زیبا به‌دست آورید.

 

تور برزیل، تنفس هوای آمازون

نمی‌شود عاشق طبیعت باشید و نخواهید که به برزیل سری بزنید. تور برزیل دالاهو از مهم‌ترین سفرهای این آژانس گردشگری است. در این تور به دیدن مقاصدی شگفت‌انگیز خواهید رفت و می‌توانید مهم‌ترین ریه زمین، یعنی جنگل آمازون را ببینید. اگرچه جنگل‌های آمازون بین 9 کشور تقسیم شده‌اند، اما بخش عمده آنها در برزیل است. رودخانه آمازون با آن همه شگفتی و راز، از میان این جنگل می‌گذرد و در کنار آن، تمدن‌ها و تفکراتی شکل گرفته که برخی هنوز، ناشناخته هستند. برای مثال در این رود که شاید بیش از 11 میلیون سال از جاری بودن آن می‌گذرد، گونه‌ای دلفین به‌نام دلفین صورتی زندگی می‌کند. یک آبزی نادر که محلی‌های برزیل آن‌را خیلی خوب می‌شناسند.

7

با انتخاب تور برزیل، شما می‌توانید تجربه‌های بسیاری داشته باشید. دیدن سواحل بسیار معروف و جذاب برزیل، قدم‌زدن در جنگل آمازون، تجربه رقص و موسیقی در خیابان و دیدن فرهنگ جذاب مردم برزیل از نزدیک، می‌تواند برای هر گردشگری بسیار جذاب باشد. در سفر به برزیل شما بسیاری از تفریحات را می‌توانید تنها در یک مکان خاص تجربه کنید و این نکته برای بسیاری از مسافران اهمیت دارد. تور  برزیل یک سفر جادویی است که تجربه‌های جدید و عمیقی به شما می‌دهد و می‌تواند باعث شود باز هم بخواهید به این کشور سرشار از رنگ و موسیقی سفر کنید.

برزیل در نیمکره جنوبی دنیا قرار دارد و بنابراین زمانی که شما در نیمه دوم و سرد سال به آن سفر کنید با آب‌وهوایی تابستانی روبرو خواهید شد. بهترین ماه‌های سفر به برزیل بین دسامبر و مارس است. تغییرات آب‌وهوایی به دلیل وسعت این کشور ممکن است در این زمان نیز دیده شود؛ اما در بیشتر مناطق کشور آب‌وهوای گرم و آفتابی جریان دارد.

 

چرا با دالاهو سفر کنیم؟

وقتی به‌دنبال یک تور یا سفر خارجی هستید، آژانس‌ها و برنامه‌های تور متعددی را پیدا می‌کنید که همگی مدعی برگزاری بهترین تورها هستند. اما تخصص چیز دیگری است و هرکسی نمی‌تواند آن‌را به‌سادگی کسب کند. درواقع برخی آژانس‌ها همه توری را برگزار می‌کنند، اما دالاهو متخصص برگزاری تور خارجی طبیعت‌گردی است و در این مسیر، با درایت، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی حرکت می‌کند.

8

برای مثال دالاهو تا به‌امروز 9 بار تور تونس را برگزار کرده و حالا برای اجراهای بعدی در حال ثبت‌نام است. ضمنا این آژانس تابه‌حال، 7 بار هم تور برزیل را اجرا کرده و برای تور برزیل  پاییز و زمستان سال جاری، ثبت‌نام را انجام می‌دهد. دالاهو با بهترین برنامه‌ها برای خلق سفرهایی به‌یادماندنی کنار شماست. اگر دوست دارید تجربه‌های متفاوتی از سفر داشته باشید و با حرفه‌ای‌ها، ایران و جهان را بگردید، باید سری به سایت دالاهو به آدرس، dalahoo.com بزنید و یا با شماره 02141663000 تماس بگیرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها