وکیل طلاق تهران: خدمات حرفه‌ای گروه وکلای پایه یک هوداد

کد خبر: 1249538
وکیل طلاق تهران: خدمات حرفه‌ای گروه وکلای پایه یک هوداد

 

 

اگر به دنبال استفاده از وکیل طلاق توافقی تهران هستید، می‌توانید از خدمات حرفه‌ای هوداد برای این منظور استفاده کنید.  برای رسیدن به نتیجه طلاق توافقی در قدم اول شما باید بدانید که شرایط طلاق توافقی چیست و در قدم بعدی با شناخت مراحل این روش جدایی یک اقدام کاملاً سنجیده برای آن داشته باشید. وقتی زوجین تحت تأثیر چالش‌های مختلف زندگی به مرحله جدایی می‌رسند، عملاً فشار روحی و روانی بر روی آنها بسیار زیاد شده و معمولاً نمی‌توانند تصمیمات درستی بگیرند. از این رو است که استفاده از خدمات وکیل می‌تواند شرایط بهتری را برای یک جدایی مسالمت‌آمیز و بدون دغدغه را برای هر دو طرف به دنبال داشته باشد. همچنین کسب اطلاعات لازم در این باره نیز یکی دیگر از نکات بسیار مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد.

با توجه به اینکه حساسیت در زمینه طلاق بسیار زیاد است و زوجینی که اقدام برای جدایی به صورت توافقی می‌کنند نیاز است تا مراحل مختلفی را به صورت کاملاً برنامه‌ریزی شده طی کنند، بر آن شدیم تا در این مطلب به بررسی کامل شرایط استفاده از خدمات وکیل طلاق توافقی بپردازیم و نکات مهمی را در این باره با شما در میان بگذاریم. استفاده از این نکات علاوه بر بالا بردن سطح اطلاعات و آگاهی‌های شما درباره جدایی به روش توافقی، باعث می‌شود تا از همان ابتدا مسیر بهتری را برای خود در پیش بگیرید و در کمترین زمان ممکن و با کمترین چالش‌های روحی و روانی به نتیجه دلخواه برسید.

 

آیا برای وکیل طلاق توافقی به وکیل نیاز است؟

وکیل طلاق توافقی اصطلاحی است که برای وکلای پایه یک دادگستری استفاده می‌شود که تجربه بسیار زیادی در پیشبرد پرونده‌های مربوط به جدایی توافقی داشته باشند. شرکت در آزمون‌های وکالت و دستیابی به مدرک وکالت، شرایطی است که تمام وکلا به آن رسیده‌اند و در این باره هیچ‌گونه تفاوتی میان آنها وجود ندارد. وقتی صحبت از وکیل طلاق توافقی می‌کنیم در واقع منظور ما وکلایی هستند که به صورت حرفه‌ای و تخصصی در زمینه مشکلات خانواده فعالیت داشته و اکثر پرونده‌های آنها مربوط به طلاق و جدایی است.

این دست از وکلا علاوه بر شناخت کامل نسبت به مراحل و شرایط طلاق توافقی اطلاعات کاملی درباره نحوه پیشبرد هرچه بهتر این پرونده‌ها در دادگاه و محضر را نیز دارند و به همین دلیل استفاده از خدمات آنها باعث می‌شود تا حتی بتوان در بازه‌های زمانی بسیار کوتاه ۱۰ روزه نیز به نتیجه نهایی در این روش طلاق رسید. تعدادی از وکلای پایه یک دادگستری که تجربه بسیار زیادی در حل پرونده‌های جدایی به روش توافقی را دارند را می‌توانید در مجموعه هوداد به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های حقوقی در سطح شهر تهران در اختیار داشته باشید.

12

مراحل طلاق توافقی با وکیل

با استفاده از خدمات بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران شما می‌توانید مراحل این روش جدایی را با کمترین میزان دردسر و سریع‌ترین زمان ممکن طی کنید. برای اینکه با مزیت‌هایی استفاده از خدمات وکیل برای جدایی به روش توافقی آشنا شوید، لازم است تا مراحل پیچیده آن را در دادگاه‌ها با هم مورد بررسی قرار دهیم. همچنین هم‌زمان با بررسی مراحل طلاق توافقی مزیت‌های استفاده از وکیل در هر یک از این مراحل را نیز با شما در میان خواهیم گذاشت.

  • در اولین مرحله شما باید درباره تمام چالش‌ها و مناقشات مربوط به طلاق با یکدیگر به توافق برسید. معمولاً به توافق رسیدن درباره چالش‌هایی مانند مهریه یا حضانت فرزندان به این راحتی‌ها نیست و نیاز است تا در کنار استفاده از وکیل، به بندها و تبصره‌های قانونی مربوط به این مناقشات نیز پی ببرید. وکیل می‌تواند توافق بهتری را برای شما ایجاد کند و وکلای حقوقی هوداد در این زمینه متخصص هستند.
  • در قدم دوم بایستی اقدام به ثبت مشخصات خود در سامانه طلاق توافقی به صورت اینترنتی نمایید که نیازی به حضور در جایی نبوده و حتی در منزل هم می‌توانید این مرحله را انجام دهید. دقت کنید که اگر بخواهید از خدمات وکیل طلاق توافقی در تهران استفاده کنید بعد از این مرحله دیگر نیازی به هیچ اقدامی نبوده و بقیه مراحل را وکیل شما به صورت حرفه‌ای و در کمترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد داد.
  • در مرحله بعدی نوبت به شرکت در جلسات مشاوره می‌رسد و در این جلسات مشاور سعی می‌کند تا شما را از طلاق و جدایی منع کند. وقتی وکلا به جای شما حضور پیدا نمایند، عملاً مشاور هم تلاش خیلی زیادی برای این منظور نخواهد داشت و در تعداد جلسات بسیار کمتر این مرحله طی می‌شود.
  • قدم بعدی ارائه دادخواست رسمی طلاق توافقی در دفتر خدمات قضایی الکترونیک است که وکیل این مرحله را به راحتی برای شما انجام خواهد داد و نیازی به جستجو برای دادخواست رسمی نیز نخواهید داشت.
  • در مرحله بعدی وکیل به جای شما در دادگاه حضور پیدا خواهد کرد و در تمام جلسات دادگاه از جانب شما از شما دفاع خواهد کرد. به دلیل تسلط به تمام موارد قانونی جلسات دادگاه نیز با سرعت بیشتری طی خواهد شد.

درنهایت شما باید مدارک عدم بارداری را به دادگاه تسلیم کنید و در صورت نرسیدن به توافق‌های لازم، دادگاه حکم عدم سازش شمار را صادر خواهد کرد و حالا زوجین این فرصت دارند تا در سه ماه بعد از دریافت این حکم، برای ثبت طلاق خود در دفاتر رسمی طلاق حاضر شوند.

13

هوداد | گروه وکلای پایه یک

در هوداد می‌توانید بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران را در اختیار داشته باشید و تمام مراحل این روش جدایی را به وی بسپارید. با توجه به اینکه چالش‌های حقوقی بسیار زیادی در فرایند طلاق وجود دارد، وکیل این فرصت را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای تمام این مراحل را به راحتی پشت سر بگذرانید. در این بین البته شما باید کمی زحمت بکشید و بهترین وکیل را برای خود انتخاب کنید که در گروه وکلای پایه یک هوداد می‌توانید به این مزیت دسترسی داشته باشید.

در این مجموعه جمعی از وکلای فارغ التحصیل از دانشگاه‌های سراسری در کنار هم گرد آمده‌اند و با تجربه بسیار زیادی که در حل پرونده‌های طلاق داشته‌اند، می‌توانند از تجربیات بسیار بالای خود برای حل پرونده شما نیز استفاده نمایند. برای اطلاع از خدمات این مجموعه و همچنین استفاده از مشاوره طلاق می‌توانید وارد سایت مجموعه هوداد شده مانند یک فرد حرفه‌ای مراحل طلاق توافقی را آغاز کنید.

راه های ارتباطی:

Sitevakil.com

02144072802

02177412059

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها