خرید اعتباری نبشی و ناودانی امکان پذیر شد!

کد خبر: 1251603

دو محصول پرکاربرد از مقاطع فولادی، نبشی و ناودانی هستند که در دسته پروفیل‌های باز قرار دارند. آنها از لحاظ ظاهری دارای تفاوت‌هایی هستند. به عنوان مثال نبشی دو بال داشته که ارتفاع آنها می‌تواند نابرابر باشد؛ اما ناودانی از دو بال با ارتفاع برابر و یک جان تشکیل شده است. حال به سبب شرایط اقتصادی کنونی، بسیاری از افراد قادر به تهیه این مقاطع فلزی به صورت نقدی نیستند. در همین راستا بستری برای خرید اعتباری فراهم آمده تا افراد بتوانند از روش‌های مختلف آن، برای این منظور اقدام نمایند. برای آشنایی با این روش‌ها با ما همراه باشید.

خرید اعتباری نبشی و ناودانی امکان پذیر شد!

 

آهن آلات و انواع آن

یکی از مواد مورد نیاز در صنایع مختلف که کاربرد فراوانی نیز دارد، آهن است. از مصنوعات این ماده شکننده پرمصرف در صنایعی چون ماشین‌سازی، کشاورزی، ساخت‌وساز و لوازم خانگی استفاده می‌شود. آهن‌آلات در ساختمان‌سازی، تولید قطعات خودرو، لوله‌کشی و... مورد استفاده قرار می‌گیرند که از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. استفاده از آهن‌آلات مزایای بسیاری را در پی دارد. این فلز ارزشمند در برابر خوردگی و زلزله مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد و دارای انعطاف بسیاری است.

همچنین استفاده از این فلز در ساختمان‌های فلزی، هزینه نهایی و مدت زمان ساخت را کاهش خواهد داد. خاصیت بازیافتی آن نیز می‌تواند در حفظ محیط زیست بسیار کارساز باشد. آهن‌آلات از انواع مختلفی تشکیل شده که در صنایع مختلف کاربردهای خاص خود را دارند. از جمله انواع آن می‌توان به پروفیل، میلگرد، انواع تیرآهن، انواع ورق یا لوله، قوطی، ناودانی، سپری، شمش و... اشاره کرد.

محاسبه قیمت آهن ‌آلات و نکات مهم در خرید آن

قیمت این فلز ارزشمند را باتوجه به وزن آن که با واحد کیلوگرم در نظر گرفته می‌شود یا متر تعیین می‌کنند؛ اما در نظر داشتن فاکتورهای دیگر همچون عرض، چگالی، ارتفاع و ضخامت آهن نیز حائز اهمیت است. همچنین در نظر داشته باشید که در هنگام خرید انواع آهن باید به نوسانات بورس و قیمت ارز نیز دقت نمایید. جهت آگاهی از قیمت آهن توجه به نوع برند و سایز آن نیز می‌تواند برای تجربه خریدی مطمئن بسیار کارساز باشد. در زمان خرید آهن به‌دلیل وجود تنوع زیاد در آهن‌آلات، توجه به برخی از نکات مانند شکل ظاهری، تعداد شاخه یا همان وزن مقاطع فولادی، رنگ، کیفیت، بررسی شناسه کنترل کیفی و قیمت مناسب الزامی است. برای خرید آنلاین آهن باید به نکات زیادی توجه داشته باشید؛ زیرا بعد از خرید آنلاین پروفیل آهن دیگر امکان بازگشت وجه وجود ندارد.

17

نبشی چیست؟

نبشی یکی از مصالح مهم ساختمانی است که در دسته پروفیل‌های باز قرار دارد و دو ضلع عمود برهم سطح مقطع آن را تشکیل می‌دهند. نبشی که به‌صورت انفرادی و ترکیبی در ساخت سازه‌های مختلف کاربرد داشته، به دو دسته پرسی و فابریک تقسیم می‌شود. در واقع نبشی‌ها از لحاظ شکل ظاهری، روش تولید، جنس و وزن تقسیم‌بندی می‌شوند. نبشی در ساخت‌وسازها و صنایع دیگر بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. دو مشخصه اصلی برای شناخت نبشی‌ها اندازه بال‌ها و ضخامت هستند. این مقطع فولادی را از لحاظ ظاهری نیز به دو نوع نبشی با بال مساوی و نبشی با بال نامساوی تقسیم می‌کنند.

یکی دیگر از تقسیم‌بندی‌های آن، براساس وزن بوده که شامل نبشی سبک، سنگین، لقمه، کشی، نبشی 5 و نبشی صفر می‌شود که هر کدام کاربرد مختص به خود را دارند. همچنین از جمله کاربردهای نبشی می‌توان به ساخت خرپا، اتصال پل‌ها به ستون‌ها، اتصال ستون‌ها به صفحات، خودروسازی، ساختمان‌سازی و... اشاره کرد. یکی از نکات جالب توجه در استفاده از نبشی در ساختمان‌سازی استفاده از سایز آن‌ها روی نقشه ساختمان جهت نامگذاری است؛ به این صورت که سه عدد در جلوی حرف L که نماد نبشی بوده نوشته می‌شوند و به معنای طول بال اول، طول بال دوم و ضخامت آن هستند.

در نظر داشته باشید که قیمت روزانه نبشی تاثیر بسیاری در میزان هزینه تمام شده پروژه دارد. این مقطع فولادی از استاندارهای خاص خود برخوردار هستند که شامل موارد زیر می‌شوند.

·        GOST 8510

·        GOST 8240

·        DIN EN 10056-1

·        ASME S1-36

·        ASTM A36

برای این‌که بتوانید در خرید نبشی به بهترین نحو عمل کرده و این مقطع فلزی را متناسب با حوزه فعالیت خود تهیه نمایید، می‌بایست به تمامی فاکتورها توجه داشته باشید.

قیمت انواع نبشی و عوامل موثر بر آن

نبشی یکی از مصالح پر تقاضا در بازار به حساب می‌آید؛ به همین دلیل آگاهی از قیمت نبشی امروز برای افراد فعال در این حوزه بسیار حائز اهمیت است. عوامل بسیاری در قیمت روزانه نبشی تاثیرگذار هستند که از جمله آنها می‌توان به قیمت مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات قیمت نفت، وزن، سیاست‌های کشور و... اشاره کرد. در همین راستا وزن که براساس کیلوگرم محاسبه می‌گردد، یکی از تاثیرگذارترین عوامل قیمت انواع نبشی شناخته می‌شود. در نتیجه برای خرید نبشی باید این فاکتور را مد نظر قرار داد.

یکی از اقداماتی که به محاسبه میزان هزینه نبشی کمک می‌کند، استفاده از جدول وزن آن است. با کمک گرفتن از جدول وزن نبشی می‌توانید، این مقطع فلزی را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تهیه نمایید. از جمله عوامل تاثیرگذار دیگر می‌توان به سایز اشاره کرد که با تغییر سایز، وزن این محصول نیز تغییر خواهد کرد. همان‌طور که بیان گردید، عوامل بسیاری بر قیمت روزانه نبشی تاثیرگذار هستند که مانند دیگر مقاطع فولادی، همواره دستخوش نوسانات گاهاً غیرقابل پیش‌بینی می‌شود. در نظر داشته باشید که قیمت نبشی‌ها بنابر عواملی با یکدیگر متفاوت بوده و جهت آگاهی از قیمت نبشی می‌توانید از فرمول زیر استفاده کنید.

طول نبشی (برحسب متر) × وزن یک متر نبشی براساس ابعاد از جدول اشتال = وزن نبشی

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند پیش از خرید انواع نبشی به شما در این رابطه کمک کند، بررسی و تحلیل نمودار قیمت نبشی است. در واقع با بررسی این قیمت‌های روزانه می‌توانید از خریدی با قیمت مناسب و عدم پرداخت هزینه اضافی اطمینان یابید.

بررسی قیمت انواع نبشی

این مقطع فولادی براساس عواملی متنوعی تقسیم‌بندی می‌شود که هر کدام از آنها به عنوان فاکتوری تاثیرگذار بر قیمت نهایی آن به حساب می‌آیند. بنابر روش تولید، قیمت انواع نبشی با یکدیگر متفاوت خواهد بود. همچنین کارخانجات تولیدی برای ساخت این قطعه فولادی از تکنولوژی خاصی بهره می‌برند و با کیفیت مختص به خود آن را به تولید می‌رسانند. در واقع برندهای مختلف نبشی باتوجه به روش تولید، رعایت استانداردها، کیفیت محصول خروجی و تجهیزات و تکنولوژی مورد استفاده از قیمت خاص خود برخوردار هستند. در همین راستا می‌توان با بررسی جامعی از قیمت این محصول آگاه شده و براساس بودجه خود، مناسب‌ترین آن را خریداری کرد.

قیمت نبشی بال مساوی و بال نامساوی:

این دو مدل نبشی در ابعاد، کاربرد و شکل ظاهری تفاوت‌هایی دارند که بر قیمت نهایی آنها تاثیرگذار خواهد بود. نبشی با بال مساوی اغلب جهت شکل‌پذیری کناره‌های سازه استفاده شده و نوع دوم برای ساخت سازه‌های مسکونی و غیرمسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای محاسبه قیمت آنها، قیمت هر کیلو نبشی را بنابر جنس، ابعاد و برند در نظر گرفته که با یکدیگر تفاوت دارند.

قیمت نبشی فابریک:

این نوع نبشی تحت نورد گرم به تولید رسیده و کیفیت بالایی دارد؛ از این‌رو از قیمت بیشتری نسبت به نور پرسی برخوردار است. این دو نبشی را می‌توان باتوجه به حساسیت و دقت پروژه و همچنین بودجه تخصیص داده، خریداری کرد.

قیمت نبشی پرسی:

این نوع نبشی برخلاف نوع فابریک بوده و در فرآیند نورد سرد به تولید می‌رسد و از کیفیت پایین‌تری برخوردار است. در سازه‌هایی که به دقت و حساسیت کم‌تری نیاز باشد از این نوع نبشی استفاده می‌کنند. در هنگام استعلام قیمت نبشی به نوع تولید و جنس آن توجه نمایید.

قیمت نبشی سبک:

سایزهای متفاوت نبشی در ضخامت‌های گوناگون به تولید می‌رسند که ضخامت‌های پایین از وزن سبک‌تری برخوردار هستند که به همین سبب به نبشی سبک شهرت دارند. مقاومت نبشی سبک کم‌تر بوده و کاربردهای خاص خود را دارد. بهتر است در هنگام خرید نبشی به این مشخصات توجه داشته باشید.

قیمت نبشی گالوانیزه:

نبشی گالوانیزه که تحت فرآیند پیچیده‌ای تولید می‌شود و از در برابر خوردگی از خود مقاومت بالایی را نشان می‌دهد، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است که مهم‌ترین کاربرد آن استفاده در مناطق مرطوب خواهد بود. در هنگام خرید، به قیمت نبشی گالوانیزه که بیشتر از سایرین بوده توجه نمایید.

ناودانی چیست؟

یکی از مقاطع فولادی که از جمله پروفیل‌های باز شناخته می‌شود، ناودانی نام دارد. این نوع پروفیل باز که به شکل U بوده، دارای یک سطح به‌صورت افقی است که به آن جان می‌گویند و دو سطح دیگر به‌صورت عمودی داشته که آنها را بال می‌نامند، است. این مقطع فلزی در جنس‌های گالوانیزه، آلومینیوم، فولادی، کامپوزیتی و استنلس استیل به تولید می‌رسد که در فرآیند تولید آن از فولادهای کربنی، فولادهای ضدزنگ و کامپوزیت‌های پلیمری استفاده شده است. هر کدام از این ناودانی‌ها کاربرد به‌خصوصی دارند.

به عنوان مثال اغلب از ناودانی آلومینیومی به سبب برخورداری از وزن سبک، استحکام بالا و قابلیت شکل‌پذیری در ساخت اسکت‌های سازه‌ای و چارچوب‌های آنها استفاده می‌شود. به طورکلی ناودانی در دو حالت مشبک و ساده و با روش‌های فابریک و پرسی تولید می‌شود و در صنعت ساختمان‌سازی بیشترین کاربرد را دارد. همچنین ناودانی‌ها براساس سطح مقطع نیز طبقه‌بندی می‌شوند که به شرح زیر است.

·        UPE

·        UPN

·        ناودانی اروپایی یا UNP

همچنین از نظر تفاوت در شکل ظاهری بال نیز ناودانی در دسته‌بندی دیگر شامل UPN و UPE قرار می‌گیرد. به این صورت که بال‌های UPE به شکل صاف هستند و به‌طور موازی قرار گرفته‌اند؛ اما بال‌های نوع دیگر به‌ شکل مخروطی تولید می‌شوند. ناودانی اروپایی که از وزن سنگین‌تری برخوردار بوده اغلب در پروژه‌های صنعتی و بزرگ به کار می‌رود. در نظر داشته باشید که تمامی این موارد در هنگام خرید ناودانی باید مورد توجه قرار گیرند.

قیمت ناودانی و عوامل موثر بر آن

در صنعت ساختمان‌سازی ناودانی را یکی از مهم‌ترین محصولات می‌دانند که در سایزها و تحت استانداردهای خاصی ساخته می‌شود. در همین راستا قیمت ناودانی نیز به عواملی مانند سایز، شرایط بازار، هزینه مواد اولیه، کیفیت، برند و... بستگی دارد؛ اما جهت تعیین قیمت روز ناودانی عواملی چون بورس کالا و نوسانات بازار ارز دخیل هستند. ناودانی قیمت بسیاری از پروژه‌ها را تحت تاثیر قرار داده و هرگونه نوسان در قیمت این مقطع فولادی می‌توانند، هزینه نهایی پروژه را دستخوش تغییراتی نماید. یکی از موارد مهم در هنگام خرید ناودانی، توجه به نوع ایرانی یا اروپایی آن است.

ناودانی ایرانی از قیمت کمتری نسبت به نوع اروپایی آن برخوردار بوده که نوع اروپایی را به نام ناودانی سنگین می‌شناسند. اندازه این نوع نیز با یکدیگر متفاوت بوده که همین امر در قیمت ناودانی تاثیرگذار است. همچنین قیمت روز آهن‌آلات می‌تواند، تاثیر بسزایی در قیمت آنلاین ناودانی داشته باشد. آشنایی با اصطلاحاتی چون نرمال، کوتاه و بلند، گوشت و جدول اشتال نیز می‌تواند به شما در خرید این مقطع فولادی کمک نماید.

18

بررسی قیمت انواع ناودانی

عواملی مانند جنس، طول، استانداردها، برند تولیدکننده، وزن، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات بازار ارز و... همگی در تعیین قیمت روز ناودانی تاثیرگذار هستند. بنابراین می‌توانید، جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها این عوامل را پیش از خرید مورد بررسی قرار داده و جهت استعلام قیمت اقدام نمایید. دو عامل تعیین‌کننده دیگر در قیمت ناودانی نوع و ابعاد آن هستند.

قیمت ناودانی سنگین:

ناودانی سنگین یا ناودانی اروپایی از وزن بیشتری برخوردار بوده که به همین سبب قیمت آن نیز بالاتر است. این نوع ناودانی اغلب از کشورهای چین و ترکیه وارد کشور می‌شود. بنابراین در هنگام خرید ناودانی حتما به نوع آن توجه نمایید.

قیمت ناودانی سبک:

این نوع ناودانی که به ناودانی ایرانی نیز شهرت دارد، اغلب در حوزه ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نسبت به جدول اشتال از وزن کم‌تری برخوردار است. علاوه‌بر ایران، این نوع ناودانی در کشور روسیه نیز به تولید می‌رسد. قیمت ناودانی سبک به سبب کاربرد بیشتر آن، مناسب‌تر است.

قیمت ناودانی 8:

این ناودانی که با عرض جان 8 عرضه می‌گردد، براساس استانداردها بسیار باکیفیت و مستحکم به تولید می‌رسد. قیمت این نوع ناودانی باتوجه به این‌که از جنس استیل، آلومینیوم، گالوانیزه یا آهن باشد، متفاوت است. پیش از خرید این ناودانی از سبک یا سنگین بودن آن اطمینان یابید؛ چراکه در قیمت آن تاثیرگذار است.

قیمت ناودانی 10:

یکی از پرمصرف‌ترین نوع ناودانی، ناودانی 10 بوده که با استحکام بالای خود، فضای کمی را اشغال می‌کند. براساس عواملی چون ارتفاع، عرض، ضخامت و شعاع گوشه، وزن ناودانی محاسبه می‌گردد.

قیمت ناودانی 12:

یکی از پرفروش‌ترین ناودانی‌ها، ناودانی 12 است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد و به‌دلیل تقاضای زیاد جهت خرید ناودانی 12، قیمت آن نیز بالاتر است.

قیمت ناودانی 14:

قیمت ناودانی 14 بنابر مشخصات محصول و کاربرد آن متفاوت است. این ناودانی اغلب برای ساخت ستون، خرپا و انواع سوله مورد استفاده قرار می‌گیرد و قیمت آن نیز به نسبت سایزهای دیگر، بیشتر است. در نظر داشته باشید که بهتر است برای خرید از فروشگاه‌های معتبر اقدام نمایید.

فروش اعتباری نبشی و ناودانی به روش اعتبار اسنادی (LC) و چکی

باتوجه به شرایط اقتصادی کنونی، بسیاری از افراد و صنایع با کاهش نقدینگی مواجه شده‌اند که این خود عاملی جهت آسیب به صنایع شناخته می‌شود. در همین راستا با ایجاد بستری مناسب جهت اقدام برای خرید اعتباری، هم تولیدکنندگان و هم خریداران می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند. در روند استفاده از اعتبار اسنادی یا LC که به عنوان یکی از کارآمدترین روش‌های خرید و فروش اعتباری در حوزه آهن‌آلات (نبشی و ناودانی) شناخته می‌شود، افراد می‌توانند با بازگشایی یک حساب اعتباری برای خرید اقدام نمایند.

در این روش متقاضی در یکی از شعب بانک در سراسر کشور حسابی باز کرده و با پرداخت مبلغ سفارش، مدارک مورد نظر را به بانک ارائه می‌دهد. در ادامه پس از اتمام معامله و تحویل کالا به خریدار توسط فروشنده، بانک مبلغ مورد نظر را به فروشنده پرداخت خواهد کرد. باز کردن این نوع حساب از شرایط، ضوابط، مراحل و انواع متفاوتی برخوردار است که این امکان را در اختیار طرفین معامله قرار می‌دهد تا بتوانند از خدمات بانکی جهت خرید و فروش اعتباری استفاده کنند. این روش معامله از مزایایی برخوردار بوده که به شرح زیر هستند.

·        اطمینان از صحت مدارک به کمک اعتبارسنجی

·        بازرسی کالا جهت با پیش‌فاکتور توسط نماینده مورد تایید بانک

·        حذف ریسک برای طرفین باتوجه به تعهد بانکی

·        امکان کنترل حمل کالا و مشاهده تاریخ نهایی تحویل آن

·        امکان کنترل تاریخ حمل کالا و تحویل آن

·        کنترل اسناد و مدارک و تایید کیفیت، مقدار و دیگر مشخصات آن براساس سفارش مشتری توسط بانک

مراحل استفاده از روش اعتبار اسنادی

1.     دریافت پیش‌فاکتور خرید از کارشناسان فروش؛ ارسال درخواست کتبی خریدار مبنی بر خرید با این روش و ذکر زمان درخواستی همراه با پیش‌فاکتور

2.     تایید پیش‌فاکتور؛ پس از آن سندی از سوی شرکت با ذکر مشخصات مبدا کالا، نام و نشانی طرفین معامله، مقدار نوع و تعداد کالا، قیمت واحد یا قیمت کل، زمان تحویل کالا و شرایط پرداخت ارسال خواهد شد.

3.     پس از دریافت این سند به همراه پیش‌فاکتور می‌توانید به بانک رفته و حساب LC خود را باز کنید.

4.     ارسال بار پس از بازگشایی حساب؛ پس از این‌که حساب اعتباری خود را در بانک باز کرده‌اید، متن این اعتبار توسط بانک به فروشنده ارسال شده و پس از بررسی کارشناسان فروش، محصول سفارشی شما ارسال خواهد شد.

خرید نبشی و ناودانی با استفاده از اعتبار اسنادی

بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه، جهت فراهم آوردن یک شرایط پایدار میان خود و خریداران و ادامه روند تولید، خرید به روش اعتبار اسنادی را امکان‌پذیر کرده‌اند. شما می‌توانید پس از بازگشایی این نوع حساب در هر یک از شعب بانک در کشور، به‌راحتی و در مدت زمانی کوتاه برای خرید این مقاطع فولادی اقدام کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

انواع روش ‌های LC یا اعتبار اسنادی

این روش خرید و فروش اعتباری از انواع مختلفی برخوردار بوده که هر کدام مراحل و زمان استفاده مختص خود را دارند. تمامی روش‌های LC به شرح زیر هستند.

·        LC صادراتی یا وارداتی: یکی از انواع روش‌های اعتبار اسنادی است که با هدف واردات کالا ایجاد شد. در کشور ما این روش را LC به عنوان اعتبار اسناد صادراتی می‌شناسند.

·        اعتبار اسنادی قابل بازگشت: یکی از انواع LC  است که خریدار و بانک می‌توانند، بدون مطلع ساختن طرف دوم (فروشنده)، شرایط اعتبار را دستخوش تغییراتی نمایند. به سبب ناپایدار بودن، در بسیاری از شرکت‌های تولیدی این روش مورد تایید نیست.

·        LC غیرقابل بازگشت: روش  LC غیرقابل بازگشت، یکی از روش‌های اعتبار اسنادی است که محبوبیت بسیاری دارد؛ به این دلیل که در این روش طرفین معامله یعنی فروشنده و خریدار، می‌بایست از تغییرات آگاه شده و توافق خود را در این زمینه اعلام کنند. در این مدل ضمانت بالاتری وجود دارد.

·        اعتبار اسنادی تایید شده: در واقع LC تایید شده همان نامه اعتباری بانکی بوده که در آن یک بانک دوم به عنوان ضامن، ضمانت پرداخت فروشنده را پشتیبانی می‌کند؛ به این معنا که در صورت عدم پرداخت پیش‌فرض هزینه توسط بانک اول، بانک دوم موظف به پرداخت آن خواهد بود.

·        اعتبار اسنادی سرگردان: یک نوع اعتبار اسنادی واحد بوده که مسئول پوشش‌دهی چندین تراکنش در یک بازه زمانی طولانی مدت است؛ به این معنا که بعد از هر پرداخت، اعتبار شما به اعتبار اولیه بازگشت داده می‌شود.

·        اعتبار اسنادی دیداری: در این روش، بانک پس از مشاهده و بررسی اسناد ارائه شده توسط خریدار و رعایت تمامی شرایط، پرداخت را انجام خواهد داد. در این نوع اعتبار، در ابتدا می‌بایست مبلغی را مانند پیش پرداخت به بانک پرداخت کرد.

·        LC  یا اعتبار اسنادی مدت‌دار: مدت زمان این روش اغلب یک ساله بوده؛ به این معنا که بانک می‌تواند به مدت یک سال برای پرداخت مبلغ مورد نظر توسط خریدار به فروشنده منتظر بماند.

یکی دیگر از روش‌های خرید آهن‌آلات، خرید با استفاده از چک و اقساطی است که شرایط و مراحل خاص خود را دارد. شما با استفاده از این روش نیز می‌توانید در زمانی کوتاه محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. از جمله نکات قابل توجه در خرید چکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

·        ارائه چک خریدار الزامی است و چک شخص دیگر یا واسط مورد قبول نخواهد بود.

·        مشتری توسط فروشنده اعتبارسنجی خواهد شد.

·        لازم است تا چک صیادی را ارائه داده و آن را با مشخصات صحیح در سامانه صیاد ثبت نمایید.

·        سررسید چک براساس توافق طرفین معامله مشخص خواهد شد.

سخن پایانی

باتوجه به شرایط مالی افراد و کمبود نقدینگی در بازار، بسیاری از صنایع با آسیب‌هایی مواجه شده‌اند. به همین منظور و جهت برطرف ساختن این مشکلات و همچنین کمک به افراد جهت پیشبرد اهداف خود، بسیاری از تولیدکنندگان امکان خرید اعتباری را به شیوه‌های خرید اعتبار اسنادی، چکی و اقساطی را فراهم کرده‌اند. امروزه استفاده از مقاطع فولادی مانند نبشی و ناودانی روبه افزایش بوده و باتوجه به عدم ثبات بازار و نوسانات قیمت ارز که بر هزینه مواد اولیه، هزینه حمل‌ونقل و... تاثیر داشته و همچنین تغییرات میزان عرضه و تقاضا و سیاست‌های کشور، قیمت این مقاطع فولادی ثابت نیستند و جهت آگاهی از قیمت روز نبشی و قیمت آنلاین ناودانی می‌بایست از فروشگاه‌های معتبر جهت استعلام قیمت اقدام نمایید. در صورت مواجهه با هرگونه سوال در این خصوص می‌توانید، آنها را در قسمت نظرات با ما به اشتراک گذاشته و در رابطه با خرید اعتباری نبشی و ناودانی از مشاوره‌ رایگان فولادسل بهره‌مند شوید.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها