سامانه مودیان مالیاتی چیست؟ نرم افزار رایگان ارسال صورتحساب​

کد خبر: 1258042

در اواخر سال 1401 بحث سامانه مودیان مالیاتی و ارسال صورتحساب‌ های مالیاتی در همه شرکت‌ها آغاز و مدیران دغدغه ارسال صورتحساب‌ های مالیاتی خود را داشتند، به همین جهت سامانه مودیان مالیاتی فرداد ارائه شد.

سامانه مودیان مالیاتی چیست؟ نرم افزار رایگان ارسال صورتحساب​

 

دراین مقاله ابتدا سامانه مودیان مالیاتی و دلایل ارسال صورتحساب‌ های مالیاتی را معرفی می‌نماییم. سپس شما را با سامانه مودیان مالیاتی فرداد که به صورت رایگان امکان ارسال مستقیم صورتحساب‌های شما را فراهم نموده است، آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

سامانه مودیان مالیاتی چیست؟

سامانه مودیان مالیاتی سیستمی آنلاین برای ثبت اطلاعات مودیان مالیاتی می‌باشد. اطلاعاتی نظیر درآمدها، مالیات و عوارض، هزینه‌ها، کسری‌ها و... در این سامانه برای هریک از مودیان مالیاتی ثبت می‌شود، این کار موجب جلوگیری از فرار مالیاتی شده و اطلاعات مالیاتی مودیان برای حوزه‌های مالیاتی را شفاف می‌نماید.

تمام صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی مشمول ثبت نام در سامانه مودیان باید اقدام به ثبت نام در این سامانه نموده و صورتحساب ‌های الکترونیکی خود را از طریق سامانه مودیان مالیاتی ارسال نمایند، درغیر این صورت مشمول جرایم مالیاتی خواهند شد.

نحوه ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی

برای ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی لازم است ابتدا به آدرس https://tax.gov.ir مراجعه نمایید، سپس با انتخاب گزینه ثبت نام، اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و فرم‌های مربوطه را تکمیل نمایید. پس از انجام مراحل ثبت نام یک کد احراز هویت به شماره موبایلی که با آن ثبت نام خود را انجام داده‌اید، پیامک خواهد شد. با وارد نمودن کدی که از طریق پیامک دریافت کرده‌اید در سامانه مودیان مالیاتی، مراحل ثبت نام اولیه شما تکمیل می‌شود.

پس از اتمام ثبت نام و ورود به سامانه مودیان مالیاتی، لازم است از طریق منوی موجود سامانه، وارد کارپوشه شده و پرونده مالیاتی مالیاتی خود را انتخاب نمایید. سپس اطلاعات مورد نیاز در بخش کارپوشه را تکمیل نموده و شناسه یکیتای حافظه مالیاتی را دریافت نمایید. در این مرحله ثبت نام شما تمام شده و می‌توانید صورتحساب ‌های خود را برای سامانه مودیان مالیاتی ارسال کنید.

10

نحوه ارسال صورتحساب‌های مالیاتی در سامانه مودیان مالیاتی

برای ارسال صورتحساب‌ها در سامانه مودیان مالیاتی لازم است که مودی یا به صورت مستقیم صورتحساب‌ها را ارسال کند، یا از طریق شرکت‌های معتمد مالیاتی اقدام به ارسال صورتحساب‌ های مالیاتی نماید. اگر مودی بخواهد به صورت دستی صورتحساب‌ مالیاتی را ارسال نماید، علاوه بر زمانبر بودن این کار، امکان بروز اشتباه نیز وجود دارد.

درصورتی که مودیان بخواهند صورتحساب ‌های مالیاتی خود را از طریق شرکت‌های معتمد مالیاتی ارسال کنند، لازم است که به شرکت‌های معتمد بابت ارسال صورتحساب‌ها هزینه پرداخت کنند. علاوه بر آن امکان دارد شرکتی تمایل به ارائه اسناد مالی و محرمانه خود به شرکت‌های معتمد مالیاتی نداشته باشد.

حال اگر شرکت‌ها از نرم افزار حسابداری استفاده کنند، که علاوه بر مدیریت امور حسابداری از طریق همین نرم افزار به صورت مستقیم صورتحساب‌های خود را برای سامانه مودیان ارسال کنند، علاوه بر کاهش هزینه‌ها با این چالش‌ها نیز مواجه نخواهند شد. می‌توان گفت با این روش امکان بروز اشتباه در ارسال صورتحساب ها به حداقل ترین حالت ممکن می‌رسد و خیال کارفرمایان راحت می‌شود.

در ادامه شما را با سامانه ای آشنا می‌نماییم، که علاوه بر انجام امور حسابداری به صورت رایگان امکان ارسال صورتحساب‌های مالی به صورت مستقیم را فراهم نموده است.

چطور از سامانه رایگان استفاده کنم؟

برای استفاده از نرم افزار ارسال صورتحساب‌‌های مالیاتی فرداد، فقط کافیست 5 دقیقه وقت بگذارید. برای شروع ابتدا وارد سایت سامانه ارسال صورتحساب‌‌های مالیاتی فرداد شده و ثبت نام کنید.

سپس در کمتر از یک دقیقه نام‌ کاربری، کلمه عبور و لینک ورود به سامانه پایانه‌‌های فروشگاهی فرداد برای شما پیامک می‌شود. وارد لینکی که برایتان پیامک شده است شده و از طریق نام کاربری و رمز عبوری که در پیامک دریافت کرده‌اید، وارد پنل کاربری خود شوید.

پس از ورود به پنل می‌توانید اطلاعات کالاها و فاکتورها را ثبت نموده و صورتحساب را برای سامانه فروشگاهی مودیان مالیاتی ارسال نمایید. قطعا حتی اگر یک بار برای تست هم از این سامانه استفاده کنید، متوجه مزایای ویژه سرویس سامانه مودیان مالیاتی رایگان فرداد می‌شوید.

سامانه مودیان رایگان یکی از اقدامات شگفت انگیز و شاید آرزوی بسیای از شرکت‌ها و سازمان‌های مشمول ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی فرداد بوده است.

مزایای سامانه ارسال صورتحساب مالیاتی فرداد

اگر بخواهیم در قالب چند مورد مزایای سامانه پایانه‌های فروشگاهی فرداد را به شما معرفی نماییم، این مزایا شامل موارد ذکر شده در تصویر زیر هستند.

11

اگر بخواهیم بیشتر توضیح دهیم باید بدانید، که امکان ایمپورت اطلاعات در سامانه مودیان مالیاتی فرداد بسیار سریع انجام می شود و برای وارد کردن اطلاعات مالی قبلی خود در این نرم افزار، نیاز به صورف زمان زیاد نخواهید داشت.

برای ارسال صورتحساب‌های مالیاتی در سامانه پایانه‌های فروشگاهی فرداد از توکن نرم افزاری استفاده می‌شود. توکن نرم افزاری امنیت اطلاعات شما را افزایش داده و شما از بابت عدم افشای اطلاعات مالی خود مطمئن خواهید بود.

ازطریق سامانه پایانه‌های فروشگاه فرداد، شما به صورت مستقیم می‌توانید صورت حساب‌ها را ارسال کنید. بنابراین هیچ واسطه ای بین شما و نرم افزار وجود نداشته و نیازی به پرداخت هزینه‌های هنگفت جهت دریافت خدمات از معتمدین مالیاتی نخواهید داشت.

به علاوه نرم افزار ارسال صورتحساب های مالیاتی فرداد به صورت ابری می‌باشد و شما برای استفاده از این نرم افزار، نیاز به هیچ گونه بستر سخت افزاری خاص نداشته و فقط کافیست که به اینترنت دسترسی داشته باشید.

به دلیل رایگان بودن سامانه مودیان فرداد شما نگرانی از بابت هدر رفت هزینه خرید نرم افزار نخواهید داشت، پس می‌توانید ابتدا بخشی از اطلاعات مورد نیاز را در سامانه مودیان فرداد وارد نموده و تمام قابلیت‌های نرم افزار را بسنجید، سپس اگر از عملکرد این سامانه رضایت داشتید این نرم افزار را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

 

اگر هنوز برای استفاده از سامانه مودیان فرداد مردد هستید و نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید، پیشنهاد می‌کنیم عبارت سامانه مودیان مالیاتی فرداد را در گوگل سرچ کنید و با ورود به سایت نرم افزار حسابداری فرداد اطلاعات بیشتری درباره این سامانه کسب نمایید.

درپایان اگر سوال و یا نظری درباره این خبر داشتید حتما دیدگاه خود را برای ما ثبت نمایید.

لینک منبع: https://www.fardadgroup.com/

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها