اشتباهات بزرگ در کاهش وزن

کد خبر: 1260966

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که راه‌های زیادی را برای کاهش وزن امتحان کرده‌اند، اما به موفقیت کامل نرسیده‌اند و یا خیلی زود از هدف خود دست کشیده‌اند. چاره‌ی کار چیست؟ در مسیر لاغری و تناسب اندام باید چه کارهایی را انجام داد و از انجام چه کارهایی خودداری کرد؟ چگونه می‌توان لاغر شد؟ افراد فیت چه کارهایی را برای حفظ تناسب اندام خود انجام می‌دهند؟ چه مواردی جزو اشتباهات بزرگ در مسیر لاغری به حساب می‌آید؟

اشتباهات بزرگ در کاهش وزن

 

با ما در کینوفیت همراه شوید تا با اشتباهات رایج تمامی افراد در مسیر لاغری و کاهش وزن آشنا شوید.

بزرگ ترین اشتباهات رایج در کاهش وزن

شاید خیلی از شما در مسیر لاغری دچار اشتباهاتی می‌شوید که حتی به ذهن‌تان نمی‌رسد که این کار اشتباه است و به جای کاهش وزن باعث استپ وزنی و یا حتی افزایش وزن می‌شود. ما در ادامه به مواردی که سد بزرگی در جهت کاهش وزن شما هستند، می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

  • مصرف قند و شکر
  • مصرف زیاد نمک
  • عدم مصرف پروتئین کافی
  • عدم دریافت فیبر کافی
  • عدم نوشیدن آب فراوان
  • حذف کامل نان و برنج
  • گرسنگی کشیدن در طول رژیم
  • عدم پیروی از رژیم غذایی اصولی
  • ورزش نمی‌کنید
  • عدم مصرف چربی سالم
  • مصرف هله و هوله

4 نکته طلایی برای کاهش وزن

چیکار کنیم که زودتر لاغر بشیم؟ در مسیر لاغری باید به چه مواردی توجه ویژه کنیم؟ در ادامه به تمامی مواردی که باید در جهت کاهش وزن به آنها توجه کنید، می‌پردازیم.

  • حذف بزرگترین عامل چاقی، قند و شکر

شاید بپرسید که من قند و شکر رو حذف کردم و دیگه شیرینی خامه‌ایی نمی‌خورم، اما بازم وزنم پایین نمی‌آید. چیکار کنم! در پاسخ باید بگم که حذف کامل قند و شکر فقط نخوردن قند و شکر نیست، بلکه باید تمامی فرآورده‌های حاوی قند و شکر را نیز حذف کنید. همچنین باید با احتیاط قند طبیعی مصرف کنید و حتی در 20 روز اول رژیم باید از مصرف قندهای طبیعی نیز بپرهیزید.

شاید برایتان سوال پیش آید که مگر قند طبیعی مجاز نیست؟

در پاسخ باید بگویم خیر. مصرف قندهای طبیعی مانند خرما، عسل و … و میوه‌های پر قند مانند موز، انجیر و … در رژیم مجاز نمی‌باشد، آن هم در روزهای اول رژیم.

خب مگر رژیم سختگیرانه یکی از موانع کاهش وزن نبود؟ اگر هوس شیرینی کردیم باید چیکار کنیم؟

خب باید بگم که می‌توانید از قندهای طبیعی در مقیاس کم و به صورت کنترل شده استفاده کنید اما به هیچ عنوان سراغ شیرینی خامه‌ایی نروید.

اگر هوس شیرینی کردیم چی؟ یکم بخوریم اشکال نداره؟

اگر نتوانستید جلو هوس‌تان را بگیرید، بهتر است از کوکی‌های کم کالری و رژیمی استفاده کنید. شرکت کینوفیت با ارائه کوکی‌های کم کالری کینوا، مخصوص ورزشکاران و افراد دارای رژیم کاهش وزن، در حل مشکل هوس افراد به شیرینی گام بزرگی برداشته است.

شما می‌توانید به جای شیرینی‌های پر کالری و مضر موجود در بازار، از کوکی‌های کینوا با کالری کم و روغن و شکر محدود استفاده کنید.

  • حذف کامل ریزه خواری

لواشک، چیپس، پفک و … به طور کامل از زندگی‌تان حذف کنید، حتی اگر رژیم ندارید. چرا؟ زیرا چیپس و پفک مخصوصا برای کودکان ضررهای جبران ناپذیر زیادی دارد.

اگر هوس کردیم چی؟ اگر کودک ما بهانه چیپس و پفک گرفت چی؟

شما می‌توانید از محصولات جایگزین چیپس و پفک استفاده کنید.

چه محصولاتی جایگزین چیپس و پفک هستند؟

می‌توان انواع پاف‌های کینوا با 3 طعم فوق العاده، سالم و مقوی با پروتئین بالا و رنگ طبیعی به جای پفک استفاده کرد. همچنین کروتان‌های کینوا بهترین جایگزین برای چیپس هستند.

شما می‌توانید در دوران رژیم از این محصولات سلامت محور بر پایه کینوا استفاده کنید و هیچ نگرانی بابت هوس هله و هوله کردن خود نداشته باشید.

  • مصرف پروتئین زیاد

خب همه افراد می‌دانند که مصرف پروتئین زیاد باعث سیری طولانی مدت و کاهش چربی در بدن می‌شود. مخصوصا اگر ورزش می‌کنید حتما باید پروتئین کافی را به بدن‌تان برساند.

اما چه مواد غذایی پروتئین بالایی دارند؟

گوشت، سینه مرغ، عدس، تخم مرغ، کینوا و … بهترین منابع دریافت پروتئین هستند. استفاده از کینوا، آرد کینوا به جای برنج، نان، ذرت و … در رژیم غذایی جهت کاهش وزن و داشتن تغذیه مقوی و سالم توصیه می‌شود.

  • ورزش کنید

حتی اگر رژیم دارید و ورزش نمی‌کنید، فکر لاغری شدن و رسیدن به تناسب اندام را از ذهن‌تان بیرون کنید. ورزش هم جزو اصلی‌ترین مواردی است که باید در زندگی خود توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید.

اما قبل و بعد ورزش چی باید بخوریم؟

مصرف پروتئین و آب فراوان، قبل ورزش و بعد ورزش نیز بسیار مهم است. اگر قصد کاهش وزن دارید، بهتر است مصرف این دو مورد را حتما در حین ورزش و بعد از ورزش رعایت کنید.

خب ما در این مطلب به طور زیادی به کینوا اشاره کردیم. اگر مایلید، بهتر است برای آشنایی بیشتر با کینوا و خواص آن در ادامه با ما همراه شوید.

کینوا چیست؟

کینوا نوعی غلات کامل است که از نوعی گیاه خوراکی حاصل می‌شود. این گیاه به دلیل خواص زیاد مورد توجه بسیاری از مردم در سراسر جهان قرار گرفته است.

کینوا دارای فیبر زیاد، پروتئین بالا، ویتامین زیاد، کالری کم، چربی کم، قند پایین،آنتی اکسیدان بالا و … است که گزینه مناسبی برای افزایش انرژی، کاهش وزن، کاهش التهاب بدن و … است.

محصولات کینوفیت برای چه کسانی مناسب است؟

محصولات سلامت محور کینوفیت بر پایه کینوا مناسبی تمامی افراد اعم از کودکان، بزرگسالان، زنان باردار و … است. اما این محصولات به دلیل خواص بالا و سالم بودن مورد توجه افراد زیر قرار گرفته است.

  • افراد دیابتی
  • ورزشکاران
  • گیاه‌خواران
  • افراد دارای رژیم غذایی کاهش وزن
  • افراد دارای رژیم غذایی افزایش وزن
  • افراد دارای سبک زندگی سالم

جهت خرید کینوا کلیک کنید

 

به طور کلی داشتن رژیم غذایی اصولی و پیروی از آن نه تنها باعث حفظ تناسب اندام بلکه باعث سلامت جسم و روح آدمی نیز می‌شود. ما در این مطلب سعی کرده‌ایم که به معرفی بهترین مواد غذایی سالم و مفید برای کاهش وزن و داشتن زندگی سالم بپردازیم. از اینکه تا انتها با ما همراه بودید، متشکریم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها