بهترین استابلایزر سه فاز را از کجا بخریم؟

کد خبر: 1262967

استابلایزرها از مهم ترین تجهیزات محافظتی هستند و می توانند از لوازم برقی گران قیمت شما در برابر نوسانات جریان برق محافظت کنند. یکی از بزرگ ترین چالش های صنعت گران پاسخ به این سوال است که بهترین استابلایزر سه فاز را از کجا بخریم؟ امروزه فروشگاه های زیادی استابلایزرها را با قیمت های مختلف عرضه می کنند، اما ممکن برخی از آن ها کیفیت لازم را نداشته باشند.

بهترین استابلایزر سه فاز را از کجا بخریم؟

قیمت استابلایز تا حد زیادی به نوع آن (تک فاز و سه فاز) وابسته است. معمولا استابلایزرهای سه فاز قیمت بالاتری دارند.

از آنجایی که استابلایزرها تجهیزات محافظتی مهمی هستند و برای تجهیزات برقی گران قیمت مورد استفاده قرار می گیرند، باید از فروشگاه ها و برندهای معتبر خریداری شوند. استابلایزرها باید کیفیت بالایی داشته باشند تا بتوانند عملکرد قابل قبولی را ارائه دهند.

فروشگاه اینترنتی ساوا الکت با بهره گیری از کادری مجرب و با تکیه بر تجربه و دانش فنی بالا، یکی از معتبرترین فروشندگان استابلایزر سه فاز در کشور است.

محصولات موجود در فروشگاه ساوا الکت از بهترین برندهای جهانی تامین شده اند و گارانتی اصالت کالا دارند. علاوه بر این تمامی خدمات نصب و راه اندازی آن ها نیز توسط تیم متخصص ساوا الکت انجام می شود.

کاربرد استابلایزر سه فاز

استابلایزرهای سه فاز دارای مدارهای کنترل الکترونیکی ساده هستند و می توانند تغییرات ولتاژ را به صورت دقیق اندازه گیری کنند. این استابلایزرها قادرند ولتاژ ورودی 320 تا 450 ولت را دریافت کرده و خروجی ثابت 380 ولت را تحویل دهند.

بیشترین کاربرد استابلایزرهای سه فاز در بخش صنعتی است، اما برای مصارف خانگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استابلایزرهای سه فاز بهترین گزینه برای محافظت از وسایل برقی حساس به نوسان برق هستند. مهم ترین مزیت استابلایزرها افزایش طول عمر وسایل برقی، افزایش راندمان کاری آن ها و کاهش هزینه برق است. در ادامه به بیان کاربردهای این تجهیز می پردازیم:

  • محافظت از تجهیزات مهم بیمارستانی مانند دستگاه سی تی اسکن، MRI، سونوگرافی، یونیت های دندان پزشکی و...
  • محافظت از دستگاه های صنعتی مانند CNC، چاپ، بسته بندی و...
  • محافظت از تجهیزات برقی بزرگ مانند پمپ آب، آسانسور، دستگاه های برقی تالارها، سالن های نمایش و...
  • قابل استفاده در ایستگاه های مخابراتی، رادیویی، تلویزیونی و...
  • محافظت از لوازم برقی خانگی مانند یخچال، کولر گازی، تلویزیون و...

2

انواع استابلایزر سه فاز

استابلایزر سه فاز در دو نوع سرووموتوری و رله ای طراحی و ساخته شده اند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در زمان خرید باید در ابتدا نیاز خود را مشخص کرده و بر اساس آن استابلایزر مناسب را خریداری نمایید. اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید، می توانید با برقراری تماس با کارشناسان ما از مشاوره رایگان آن ها بهره مند شوید.

استابلایزر سه فاز سرووموتوری

استابلایزرهای سه فاز سرووموتوری بسیار قدرتمند هستند و بر اساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده اند. این استابلایزرها ولتاژ ورودی را بر اساس ولتاژ مرجع (220 یا 380 ولت) تنظیم می کنند. اگر ولتاژ ورودی از ولتاژ مرجع بیشتر یا کمتر شود، استابلایزر با کمک تنظیم کننده ولتاژ خود، ولتاژ خروجی را مطابق با ولتاژ مرجع تغییر می دهد.

استابلایزر سه فاز رله ای

استابلایزرهای سه فاز رله ای در بازار با نام استابلایزرهای ترانسی نیز شناخته می شوند. در این نوع استابلایزر چند سیم پیچ در قسمت خروجی قرار دارد که بر روی هر کدام از آن ها یک رله تعبیه شده است. مدار تثبیت کننده این استابلایزر با اندازه گیری دقیق ولتاژ ورودی مشخص می کند که تنظیم ولتاژ توسط کدام رله انجام شود. استابلایزرهای رله ای سرعت و دقت بالایی در تنظیم ولتاژ دارند.

بهترین برندهای استابلایزر سه فاز

استابلایزرها در برندهای مختلفی به بازار عرضه شده اند. برخی از این برندها کیفیت بسیار بالایی دارند و برای تجهیزات گران قیمت و حساس برقی مناسب هستند. در ادامه بهترین برندها را برای خرید استابلایزر سه فاز معرفی می کنیم:

برند گلداستار

گلداستار یکی از بهترین برندهای تولیدکننده لوازم الکتریکی در کره است. استابلایزرهای برند گلداستار کیفیت بسیار بالایی دارند و مطابق با استانداردهای موجود در ایران طراحی و ساخته شده اند و می توانند عملیات تثبیت ولتاژ را به خوبی انجام دهند. استابلایزرهای سه فاز برند گلداستار سبب افزایش بازدهی و عملکرد تجهیزات برقی شده و بسیاری از هزینه های تعمیر آن را کاهش می دهند.

برند امگا

یکی از بهترین برندهای تولید کننده استابلایزر، امگا است. این استابلایزرها به خوبی برق شهری را تثبیت می کنند و از این طریق راندمان دستگاه ها و تجهیزات برقی را افزایش می دهند. استابلایزرهای این برند دارای صفحه نمایش دیجیتال هستند و به شما این امکان را می ‌دهند که بتوانید به صورت همزمان ولتاژ ورودی و ولتاژ خروجی دستگاه را مشاهده کرده و از میزان آمپر مصرفی آگاه شوید.

3

برند دلتا

شرکت دلتا یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیکی است. استفاده از محصولات این برند در کشور ما به 18 سال پیش باز می گردد. محصولات شرکت DELTA دارای استاندارد CE اروپا و گواهی ‌نامه ISO9001 هستند و در حال حاضر به بیش از 56 کشور جهان صادر می ‌شوند.

استابلایزرهای سه فاز دلتا با استفاده از سیستم میکروپروسسوری، می توانند ولتاژ ورودی را اندازه گیری کرده و ولتاژ خروجی پیوسته ای را ارائه دهند؛ بنابراین تجهیزات برقی بدون لحظه ای وقفه به فعالیت خود ادامه می دهند.

خرید انواع استابلایزر سه فاز بر اساس مدل و توان خروجی

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید استابلایزر سه فاز در نظر داشته باشید، مدل و توان خروجی دستگاه است. معمولا استابلایزرهای سه فاز برای انواع دستگاه‌ های پزشکی و صنعتی که نیاز به ولتاژ برق بالایی دارند، استفاده می‌ شوند. در ادامه انواع استابلایزرهای سه فاز را به همراه توان خروجی آن ها بیان کرده ایم:

مدل استابلایزر

نوع استابلایزر

توان خروجی

آمپر

SVC

سه فاز

3 کیلو ولت

3

SVC

سه فاز

6 کیلو ولت

3

SVC

سه فاز

9 کیلو ولت

3

SVC

سه فاز

15 کیلو ولت

3

SVC

سه فاز

20 کیلو ولت

3

SVC

سه فاز

30 کیلو ولت

3

SVC

سه فاز

45 کیلو ولت

3

SVC

سه فاز

60 کیلو ولت

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید بهترین استابلایزر سه فاز از ساوا الکت

با توجه به مزایای منحصر به فرد استابلایزر، این سوال پیش می آید که بهترین استابلایزر سه فاز را از کجا بخریم؟ فروشگاه ساوا الکت ارائه دهنده انواع استابلایزرهای تک فاز و سه فاز از بهترین برندهای جهانی و با بالاترین کیفیت است. محصولات ساوا الکت بدون واسطه از تولیدکننده خریداری می شوند؛ به همین دلیل قیمت مناسبی دارند. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی با کارشناسان ساوا الکت تماس بگیرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها