مجهزترین ترین آزمایشگاه در تهران

کد خبر: 1284140

پیدا کردن مجهزترین ترین آزمایشگاه در تهران از مهم ترین‌ دغدغه‌های افرادی است که در این شهر زندگی می‌کنند و قصد دارند آزمایش هایی را جهت تشخیص بیماری های خود انجام دهند. در واقع باید گفت امروزه بخش بزرگی از فرآیندهای درمانی به نتایج آزمایشگاهی بر‌ می‌گردد چرا که پزشکان با توجه به نتایج این آزمایش‌ها، تشخیص نهایی را اعلام خواهند کرد. به همین دلیل خیلی مهم است که آزمایش ها را در یک مرکز مجهز انجام دهید.

مجهزترین ترین آزمایشگاه در تهران

 

لازم به ذکر است که با توجه به وجود مراکز متعدد آزمایشگاهی در تهران، تشخیص این که چه مرکزی معتبر تر است کمی سخت می باشد. مجهز ترین آزمایشگاه تهران و امکانات آن و روش های دسترسی به این آزمایشگاه از مواردی است که در این مطلب به آن پرداخته شده است.

 

مجهز ترین آزمایشگاه در تهران

شاید تجربه این موضوع را داشته باشید که پزشک شما با بررسی نتایج آزمایش ها دچار تردید شده باشد و از شما بخواهد که آزمایشات خود را در مرکز دیگری تکرار کنید. چرا که در اکثر موارد شروع درمان به نتایج آزمایش شما بستگی دارد و پزشک نمی‌تواند بدون داشتن نتایج دقیق آزمایش ها درمان موثر را شروع کند. انتخاب یک آزمایشگاه مجهز تا حد زیادی می‌تواند از بروز این مشکلات بکاهد. آزمایشگاه جردن را می‌توان در دسته مجهزترین آزمایشگاه های تهران دانست چرا که تمامی دستگاه‌های مورد استفاده در این آزمایشگاه،  جدیدترین و بروز ترین تجهیزات دنیا می‌باشند که دقیق ترین جواب ممکن را به شما ارائه خواهند داد.

مجهزترین آزمایشگاه در تهران دارای چه امکانات و تجهیزاتی است؟

یک آزمایشگاه مجهز در تهران باید خدماتی جامع را در اختیار مراجعه کنندگان به این مرکز ارائه دهد. بی‌توجهی به این موضوع می‌تواند نشان دهنده ضعف مجموعه باشد و به راحتی مجموعه مورد نظر را از لیست مجهزترین آزمایشگاه تهران حذف کند. برخی از ویژگی ها و امکاناتی که در مجهزترین آزمایشگاه تهران باید شاهد آن باشیم عبارتند از:

دستگاه های پیشرفته ، بروز و فول اتومات

 یک آزمایشگاه  مجهز در تهران در درجه اول باید  از بروزترین دستگاه‌ها استفاده کند. چرا که دستگاه‌های آزمایشگاهی بروز ، جدید و فول اتومات در اکثر موارد نتایج دقیق تر و معتبر تری ارائه می‌دهند. آزمایشگاه جردن از جدیدترین دستگاه ها در مرکز خود استفاده میکند.

 

11

 داشتن کادر مجرب و متخصص

مجهزترین آزمایشگاه باید کادری مجرب و متخصص در مرکز خود داشته باشد. در واقع لازم است که پرسنل آزمایشگاه به طور مداوم آموزش ببینند چرا که این آموزش ها سبب می‌شود تا این افراد بتوانند همگام با پیشرفت تکنولوژی مهارت های خود را ارتقا دهند و به بروز ترین تکنیک‌ها و فناوری ها تسلط پیدا کنند.

 ارائه طیف گسترده ای از آزمایش‌ها

بهترین آزمایشگاه‌ باید تمامی تجهیزات و امکانات لازم برای انواع آزمایش‌های تخصصی را داشته باشند. در واقع این موضوع سبب می شود که شما بتوانید شما تمامی آزمایش‎های خود را در یک محل انجام دهید و دیگر لازم نیست به چندین مرکز مراجعه کنید. این موضوع تا حد زیادی از اتلاف وقت شما نیز جلوگیری می‌کند. یکی از خدمات آزمایشگاه جردن که در سال های اخیر مورد استقبال افراد قرار گرفته است نمونه گیری در منزل است.

کنترل کیفیت دقیق

به طور کلی دستیابی به بالاترین سطح کیفیت از هدف‌های اصلی یک آزمایشگاه است. در واقع باید گفت تعداد زیادی آزمایشگاه در تهران وجود دارد اما با این حال هیچکدام از آن‌ها نمی‌توانند ادعا داشته باشند که به هیچ عنوان خطاهای آزمایشگاهی در مرکز آن‌‌ها اتفاق نمی‌افتد چرا که طبق استانداردهای جهانی هم برای خطاهای آزمایشگاهی ضریبی در نظر گرفته شده است. مجهز ترین آزمایشگاه باید از سیستم‌های کنترل کیفیت بروز استفاده کند تا در این صورت احتمال خطاهای آزمایشگاهی به کمترین میزان خود برسد.

 

12

 

ارائه جواب آزمایش به روش‌های مختلف

بهترین آزمایشگاه‌ها معمولا به چندین روش جواب آزمایش را ارائه خواهند داد تا مراجعه کننده بنابر شرایطی که دارد بهترین روش را برای دریافت جواب آزمایش انتخاب کند. در آزمایشگاه جردن نیز به عنوان یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌های تهران به روش‌های زیر می‌توانید جواب آزمایش خود را تحویل بگیرید:

 

  1. دریافت جواب با مراجعه حضوری به آزمایشگاه
  2. درخواست ارسال جواب با پیک رایگان در زمان پذیرش
  3. دریافت نتایج توسط پست الکترونیکی یا فکس
  4. دریافت نتیجه از سایت آزمایشگاه 
  5. دریافت لینک جواب در قالب پیامک

روش‌های دسترسی به مجهز ترین آزمایشگاه در تهران

برای دسترسی به مجهزترین آزمایشگاه در تهران می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

 

  • جستجو در اینترنت: شما می‌توانید از طریق جستجو در وب  و خواندن نظرات مراجعه کنندگان مختلف، مجهزترین آزمایشگاه تهران را بیابید.
  • پرسش از پزشک: شما می‌تواند از پزشک خود بخواهید که یک آزمایشگاه خوب در تهران را به شما معرفی کند.
  • پرس و جو از افراد دیگر: از تجربه‌های افراد دیگر مثل دوستان و آشنایان خود برای یافتن و دسترسی بهترین آزمایشگاه در تهران استفاده کنید.
  • ارتباط گرفتن با بیمه درمانی خود: با مرکز بیمه درمانی خود ارتباط بگیرید و از آن‌ها بخواهید مجهز ترین آزمایشگاه را از بین آزمایشگاه‌هایی که با آن‌ها قرارداد دارند را به شما معرفی کنند.

چگونه مطمئن شویم که مجهز ترین آزمایشگاه را در تهران انتخاب کرده ایم؟

بهترین راه برای اطمینان از این که مجهزترین مرکز آزمایشگاهی در تهران را انتخاب کرده اید یا خیر، این است که تحقیق کنید. به طور کلی به هنگام مراجعه به مراکز آزمایشگاهی مواردی مثل تجهیزات و فناوری، خدمات به مشتریان و نظرات دیگران را اولویت قرار دهید. همچنین بازخورد پزشک مورد نظر شما نیز به هنگام مشاهده و  بررسی نتایج آزمایشات می‌تواند به شما کمک کند تا نسبت به این که مجهز ترین آزمایشگاه تهران را انتخاب کرده‌اید، مطمئن شوید.

 

13

 

نتیجه گیری

خیلی مهم است که آزمایشات خود را در مراکز مجهز به آخرین امکانات روز دنیا انجام دهید، چرا که در این صورت امکان خطاهای آزمایشگاهی به کم‌ترین میزان خود می‌رسد. یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌ها در تهران آزمایشگاه جردن است. آزمایشگاه جردن در زمینه انجام  آزمایش های ژنتیک، بررسی سلامت جنین و نوزاد، تست HPV، آزمایش های پاتولوژی و سیتولوژی و همچنین آزمایش های بالینی سابقه درخشانی دارد.

 همچنین کادر این آزمایشگاه متشکل از پزشکان متخصص و افراد با سابقه می باشد که پاسخگوی سوالات شما بعد از دریافت جواب آزمایش هستند. آزمایشگاه جردن با تمامی بیمه‌های درمانی (بیمه های پایه و تکمیلی) طرف قرارداد است که این موضوع نیز از مزایای این مرکز آزمایشگاهی می‌باشد. از دیگر نقاط قوت آزمایشگاه جردن می توان به ارائه خدمات در تمامی روز های تعطیل اشاره کرد. شما می توانید با مراجعه حضوری به آزمایشگاه و یا درخواست اعزام نمونه گیر به منزل در روز های تعطیل نیز آزمایش خود را انجام دهید.

 تمامی موارد بالا می‌توانند این اطمینان را در شما به وجود آورند که یکی از مجهزترین مراکز آزمایشگاهی در تهران را انتخاب کرده اید. 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها