کارمندان بخوانند/برای دریافت کارت جدید بانکی ثبت‌نام کنید

کد خبر: 1290942
کارمندان بخوانند/برای دریافت کارت جدید بانکی ثبت‌نام کنید

 

ثبت‌نام کارت بانکی نکسو برای کارمندان آغاز شد. تمام شاغلین بخش‌‌های خصوصی و دولتی می‌توانند نسبت به دریافت این کارت جدید بانکی اقدام کنند. کارمندان با استفاده از کارت بانکی نکسو، می‌توانند از مانده کارت حقوق‌ ماهانه‌‌شان بین 23 تا 26 درصد سود دریافت کنند. توجه داشته باشید ثبت‌نام کارت نکسو برای مدت محدود رایگان انجام شده و برای متقاضیان ارسال می‌شود.

 

چرا کارت نکسو مناسب کارمندان است؟

کارت نکسو یکی از گزینه‌های جذاب برای افراد کارمند است، چراکه به‌سادگی می‌توانند از هر مقدار مانده کارت بانکی خود سود مطمئن دریافت کنند. فرایند دریافت سود با استفاده از این کارت بسیار ساده‌ است؛ متقاضی دریافت سود کافیست حقوق ماهانه خود را به کارت جدید بانکی نکسو منتقل کرده و همانند سایر کارت‌های بانکی از آن استفاده کند.

توجه داشته باشید هر ریال از موجودی کارت نکسو شامل سود روزشمار می‌شود. برای مثال اگر به‌طور متوسط ماهانه 30 میلیون تومان موجودی کارت شما باشد، حداقل 570 هزار تومان سود به آن پرداخت می‌شود. این در حالی‌ است که اگر همین مبلغ را در کارت‌‌های قدیمی بانک داشته باشید، هیچ سودی به آن پرداخت نمی‌شود یا به دلیل ماه‌شمار بودن سود سپرده‌های بانکی، مبلغ ناچیزی سود به پرداخت می‌شود.

 

نحوه دریافت کارت نکسو برای کارمندان

فرایند دریافت کارت بانکی نکسو برای کارمندان بسیار ساده است. با کلیک روی لینک دریافت کارت نکسو می‌توانید بدون مراجعه حضوری و پرداخت هزینه، ثبت‌نام کرده و کارت بانکی جدید خود را در آدرسی که حین ثبت‌نام اعلام کرده‌اید، دریافت کنید. توجه داشته باشید برای مدت محدود ثبت‌نام و دریافت کارت نکسو برای کارمندان به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

 

کارت نکسو چیست؟

نکسو یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و محصولی مشترک از گروه مالی فارابی و بانک پاسارگاد است. این کارت ضمن برخورداری از تمام قابلیت‌های کارت‌های بانکی از جمله برداشت وجه از دستگاه‌های خودپرداز، قابلیت استفاده روی دستگاه‌های کارتخوان برای خرید حضوری، وجود رمز پویا و امکان خرید آنلاین و برخورداری از قابلیت انتقال وجه به روش‌های مختلف (کارت به کارت، پایا و ساتنا) به دارندگان خود سود روزشمار نیز ارائه می‌دهد. این موضوع سبب می‌شود افراد با دریافت این کارت ضمن اینکه از سایر کارت‌های بانکی بی‌نیاز می‌شوند، بالاترین میزان سود بدون ریسک ممکن را نیز دریافت کنند.

 

آیا استفاده از کارت نکسو امن است؟

کارت نکسو نخستین کارت بانکی کشور با امکانات سرمایه‌گذاری است که تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار و سیستم بانکی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. از آنجایی که این کارت توسط گروه مالی فارابی و بانک پاسارگاد توسعه یافته، از امنیت و اطمینان بالایی برخوردار است و ریسکی برای مشتریان ایجاد نمی‌کند.

 

کارت نکسو چطور سود روزشمار پرداخت می‌کند؟

فرایند تخصیص سود روزشمار در کارت نکسو، یک فرایند نوین مالی است؛ اما هیچ زحمتی برای مشتری ایجاد نمی‌کند. این سود از محل اتصال هوشمند این کارت به صندوق درآمد ثابت فارابی تامین می‌شود. گفتنی است مدیریت صندوق درآمد ثابت مذکور بر عهده شرکت سبدگردان فارابی است که بیش از 15 هزار میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت دارد.

کارمندان پس از دریافت کارت نکسو کافیست برای کسب سود روزشمار هر مبلغی که مد نظرشان است به کارت نکسو منتقل کنند و با فعال‌سازی گزینه سرمایه‌گذاری خودکار، از سود روزشمار 23 تا 26 درصد(معادل سالانه) بهره‌مند شوند. همان‌طور که اشاره شد، ثبت نام و صدور کارت نکسو به‌صورت آنلاین و از طریق این لینک انجام می‌شود؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانید با وارد کردن اطلاعات، کارت نکسو را درب منزل خود دریافت کنید.

اگر جهت استفاده یا فعال‌سازی کارت نکسو به راهنمایی نیاز دارید، در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با کارشناسان مرکز پشتیبانی گروه مالی فارابی با شماره 1561(بدون پیش‌شماره) در ارتباط باشید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها