مقایسه جامع توان های 100 و 85 کاوا از سری ژنراتورهای دیزلی برند بادوین

کد خبر: 1292768
مقایسه جامع توان های 100 و 85 کاوا از سری ژنراتورهای دیزلی برند بادوین

 

دیزل ژنراتور از مهم ترین تجهیزات مورد استفاده برای تامین برق در شرایط اضطراری به شمار می رود. استفاده از این دستگاه در صنایع، بیمارستان ها و حتی منازل افزایش قابل توجهی یافته است. به همین دلیل، انتخاب بهترین گزینه اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر به دنبال خرید دیزل ژنراتور بادوین هستید، توجه داشته باشید که دیزل ژنراتور 100 کاوا و دیزل ژنراتور 85 کاوا طرفداران بسیار زیادی دارند. با این وجود، مقایسه این دو گزینه می تواند به شما در داشتن یک انتخاب مناسب کمک کند.

 

مقایسه دیزل ژنراتورهای برند بادوین با توان های 100 و 85 کاوا؛ شباهت ها و تفاوت ها

دیزل ژنراتور بادوین در ظرفیت های مختلفی تولید و عرضه می شود. با این وجود، دیزل ژنراتور 85 کاوا و 100 کاوا از سری ژنراتورهای دیزلی از پرفروش ترین محصولات این برند به شمار می روند. اگر قصد خرید یک دیزل ژنراتور باکیفیت و کاربردی را دارید، حتماً باید تفاوت های بین توان های 100 و 85 کاوا از سری ژنراتورهای دیزلی برند بادوین را بدانید. این دو مدل از دیزل ژنراتور را می توان از جهات مختلف ازجمله: ظرفیت خروجی برق، کاربرد، ابعاد، میزان مصرف سوخت و غیره با یکدیگر مقایسه کرد.

ظرفیت تولید برق

بدیهی است که تفاوت اصلی بین دیزل ژنراتور بادوین با توان های 100 و 85 کاوا در ظرفیت خروجی برق است. همانطور که می‌دانید، دیزل ژنراتور 85 کاوا توانایی تامین حداکثر 68 کیلوولت آمپر برق را دارد. این در حالی است که حداکثر ظرفیت خروجی برق برای دیزل ژنراتوری با توان 100 کاوا، 100 کیلوولت آمپر تخمین زده می شود. به عبارت دیگر، اختلال 15 کیلوولت آمپری میان این دو دیزل ژنراتور وجود دارد.

در نگاه اول، این اختلاف به نظر ناچیز می رسد. با این وجود، اختلاف 15 کیلوولت آمپری می تواند تاثیر قابل توجهی بر میزان تامین برق مورد نیاز برای تجهیزات الکتریکی مختلف داشته باشد. هنگام انتخاب توان دیزل ژنراتور بادوین حتماً باید به مصرف کل برق تجهیزات توجه کنید. این مقدار باید کمتر از توان دیزل ژنراتور باشد. در غیر اینصورت، دیزل ژنراتور با اضافه بار مواجه می شود و کارایی خود را از دست می دهد.

ابعاد و وزن

از دیگر تفاوت های چشمگیر بین دیزل ژنراتور 100 کاوا و 85 کاوا می توان به ابعاد و وزن اشاره کرد. دیزل ژنراتورهای 85 کاوا دارای ابعاد و وزن کمتری هستند. به همین دلیل، فضای کمتری را اشغال می کنند. از سوی دیگر، جابجایی آن ها نسبت به دیزل ژنراتور 100 کاوا آسان تر است. هر چه توان دیزل ژنراتور بالاتر باشد، ابعاد و وزن آن بیشتر خواهد بود. در نتیجه، هنگام خرید به فضای نصب دیزل ژنراتور بادوین توجه کنید.

میزان مصرف سوخت

میزان مصرف سوخت یک دیزل ژنراتور بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می شود. از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع دیزل ژنراتور
  • تکنولوژی مورد استفاده در ساخت
  • بار مصرفی
  • شرایط محیطی

از آنجایی که دیزل ژنراتور 85 کاوا برند بادوین دارای توان خروجی کمتری است، میزان مصرف سوخت پایین تری دارد. هر چه توان خروجی دیزل ژنراتور بیشتر باشد، میزان مصرف سوخت آن بیشتر خواهد بود.

5

کاربرد در صنایع

دیزل ژنراتور بادوین دارای کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف است. با این وجود، کاربرد دیزل ژنراتورها بر اساس توان خروجی تعیین می شود. به عنوان مثال، دیزل ژنراتور 85 کاوا برند بادوین برای تامین برق منازل مسکونی و پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، امکان استفاده از آن برای کسب و کارهای کوچک ازقبیل: مغازه ها، رستوران ها، کارگاه های تولیدی و دفاتر اداری کوچک نیز وجود دارد.

دیزل ژنراتورهای 100 کاوا دارای ظرفیت بیشتری هستند. به همین دلیل، از آن ها برای تامین برق اضطراری هتل ها، فروشگاه های زنجیره ای، مدارس، بیمارستان ها، کارخانه ها و پروژه های ساختمانی بزرگ استفاده می شود. البته، امکان استفاده از دیزل ژنراتورهای 100 کاوا برند بادوین برای ویلاهای بزرگ یا مجتمع های مسکونی نیز وجود دارد.

دیزل ژنراتور بادوین به گونه ای طراحی شده است که کمترین میزان نویز در حین کار را داشته باشد. با این وجود، نمی توان از میزان صدای تولید شده توسط دیزل ژنراتور چشم پوشی کرد. به طور کلی، دیزل ژنراتور 85 کاوا بادوین به دلیل ظرفیت خروجی کمتر، سطح صدای پایین تری تولید می کند.

قیمت و خدمات پس از فروش

یکی از مهم ترین فاکتورها در انتخاب بهترین دیزل ژنراتور، قیمت است. قیمت دیزل ژنراتورها بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می شوند که از مهم ترین آن ها می توان به برند تولیدکننده، کیفیت و توان خروجی اشاره کرد. بدیهی است که دیزل ژنراتور 100 کاوا به دلیل ظرفیت بالاتر، با قیمت بیشتری نسبت به دیزل ژنراتور 85 کاوا به فروش می رسد.

اگر قصد خرید دیزل ژنراتور برند بادوین را دارید، حتماً به خدمات پس از فروش و گارانتی محصول توجه داشته باشید. بادوین از بهترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده دیزل ژنراتور در جهان محسوب می شود. به همین دلیل، از خدمات پس از فروش بسیار خوبی پشتیبانی می کند. گارانتی دیزل ژنراتور برند بادوین به گونه ای تنظیم شده است که خریدار هیچ نگرانی در رابطه با هزینه تعمیر یا تعویض قطعات در صورت بروز مشکل نداشته باشد.

سخن پایانی

انتخاب و خرید دیزل ژنراتور بادوین باید با توجه به نیاز و شرایط کاری انجام شود. با توجه به تفاوت های قابل توجهی که بین دیزل ژنراتورهای 100 و 85 کاوا وجود دارد، خرید باید از مراکز معتبر صورت گیرد. شرکت راد دیزل به عنوان یکی از اصلی ترین تامین کنندگان دیزل ژنراتور در ایران می تواند به شما کمک کند. این شرکت، سابقه طولانی در زمینه واردات بهترین برندهای دیزل ژنراتور دارد.

قیمت مناسب و کیفیت بالا از دلایل اصلی افزایش تقاضا برای خرید از شرکت راد دیزل محسوب می شود. علاوه بر این، پشتیبانی شبانه روزی از دیگر خدمات شگفت انگیز این شرکت به شمار می رود. در مجموع، با مشاوره با کارشناسان شرکت راد دیزل می توانید مطمئن خرید کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها