آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار طلا و ارز امروز ۹۹/۰۳/۲۵

کد خبر: 1000222

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم ۷۳۸ هزار تومان، قیمت دلار ۱۷ هزار و ۹۶۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۷میلیون و ۵۷۰ هزار تومان است.

آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار طلا و ارز امروز ۹۹/۰۳/۲۵

خبرگزاری تسنیم: هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۷۳۸ هزار تومان، قیمت دلار ۱۷ هزار و ۹۶۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۷ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۷۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۷۳۸ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۹۸۲ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۱۹۱ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۷۳۱ دلار معامله می‌شود.

به گزارش تسنیم، افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکورد‌های بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ قیمت‌های خرید و فروش ارز طی روز جاری نسبت به روز کاری قبل با ثبات نسبی همراه بوده و بر همین اساس هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد هم‌اکنون ۱۷ هزار و ۹۶۰ تومان و یورو ۲۰ هزار و ۵۰ تومان و درهم امارات ۵ هزار تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یک‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم بدون تغییر نسبت به روز کاری قبل ۱۷ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها بدون تغییر نسبت به روز کاری قبل ۱۹ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بروز رسانی: یک‌شنبه 25 خرداد ساعت 11:50

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

17 هزار و 750

قیمت دلار (بازار آزاد)

17 هزار و960

قیمت یورو (صرافی بانکی)

19 هزار و 750

قیمت یورو (بازار آزاد)

20 هزار و 50

قیمت درهم

5 هزار

قیمت پوند

22 هزار و 550

بروز رسانی: یک‌شنبه 25 خرداد ساعت 11:50

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

7 میلیون و 300 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

7 میلیون و 570 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

3 میلیون و 770 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

2 میلیون و 60 هزار

قیمت سکه گرمی

یک میلیون و 70 هزار

بروز رسانی: یک‌شنبه 25 خرداد ساعت 11:50

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

738 هزار

گرم طلای 24 عیار

982 هزار

مثقال طلا

3 میلیون و 191 هزار

انس طلا(دلار)

1731

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها