احتمال تغییر ساعت کاری ادارات از زبان وزیر نیرو

کد خبر: 1002070

تغییر ساعت اداری با توجه به افزایش مصرف برق و شرایط کرونایی امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیم گیری نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

احتمال تغییر ساعت کاری ادارات از زبان وزیر نیرو

باشگاه خبرنگاران: وزیر نیرو گفت: کاهش نیم درصدی تلفات شبکه برق در کشور در سال گذشته معادل صادرات برق در طول یک سال بوده است.

صرفه جویی نیم درصدی در شبکه برق در سال گذشته

رضا اردکانیان وزیر نیرو در برنامه افتتاح مرکز پایش صنعت برق گفت: در آغاز فصل تابستان هستیم و این فصل برای وزارت نیرو شرایط سختی از لحاظ مدیریت مصرف آب و برق دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: پویش هرهفته الف -ب- ایران امسال هم با شعار ساخت و ساز‌ها و ساز و کار‌ها آغاز شده است تا بتوانیم امسال با ظرفیت بیشتر و البته بهتری تا پایان سال ۲۵۰ پروژه آب، برق و فاضلاب را به بهره برداری برسانیم.

اردکانیان اظهار کرد: سال گذشته توانستیم نیم درصد تلفات شبکه برق را در کشور صرفه جویی کنیم که این رقم معادل همه صادرات برق در کشور بود.

این مقام مسئول گفت: در پویش هرهفته الف -ب- ایران وعده شده که با اتکا و تلاش خانواده برق و پشتیبانی و حمایت دستگاه‌های اجرایی و به ویژه استانداران در استان‌ها، ۲۲۷ طرح بزرگ آب، برق و فاضلاب در استان‌های کشور با سرمایه‌گذاری ۳۳۴ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال به ثمر بنشیند و این مهم در ۲۰ اسفند ماه سال ۹۸ محقق شد.

وزیر نیرو اضافه کرد: این پویش امسال نیز با همین نام در دستور کار قرار گرفته است که این برنامه‌ها علاوه بر ساخت و سازها، شماری سد، هزاران کیلومتر شبکه‌های آبیاری و زهکشی، آبرسانی به شهرها، تکمیل و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب، آبرسانی به روستا‌ها و بهره‌مندی ۱۰۰ هزار نفر از نعمت آب پایدار و سالم و در بخش برق، به مدار درآمدن تعدادی نیروگاه‌های حرارتی، تجدید پذیر و مقیاس کوچک و صد‌ها کیلومتر شبکه‌های انتقال پست‌های توزیع و فوق توزیع است.

او در پایان بیان کرد: خوشبختانه پویش الف ب ایران هم مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است که این برای ما بسیار خوشحال کننده است چرا که رهبرانقلاب در خصوص برنامه‌های وزارت نیرو در سال جهش تولید و همچنین دستاورد‌های پویش هرهفته الف ب ایران تاکید داشتند.

احتمال تغییر ساعت کاری ادارات

رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه برنامه افتتاح مرکز پایش صنعت برق در جمع خبرنگاران در خصوص کاهش ساعت اداری گفت: یکی از عوارض شرایط کرونایی استقرار این تغییرات ساعتی است.

او ادامه داد: در حال حاضر در این خصوص با وزیر کشور صحبت‌هایی شده است و این موضوع امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر نیاز به تصمیم گیری در سطح کشور باشد تصمیم گیری نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها