گیاهان مقاوم برای هدیه دادن

کد خبر: 1002202
گیاهان مقاوم برای هدیه دادن

مناسبت‌های زیادی هستند که مردم را به هدیه دادن به یکدیگر ترغیب می‌کنند. ما با هدیه دادن در واقعT حضورمان را به هم یادآوری می‌کنیم. انتخاب هدیه‌ای ارزشمند برای عزیزانمان می‌تواند از لذت‌بخش‌ترین کارها باشد. اما گاهی انتخاب هدیه مناسب برایمان دردسرساز می‌شود. به هر حال انتخاب هدیه‌ای که کاملا مطابق سلیقه فرد موردنظر ما باشد، کار دشواری است. یکی از بهترین کارهایی که در این شرایط می‌توان انجام داد هدیه دادن گل و گیاه است. گیاهان هدایایی ماندگار و ارزشمند هستند که با هر بار دیدنشان حضور شما در ذهن فرد تداعی می‌شود. اما بهترین گیاهان برای هدیه دادن کدامند؟ این مقاله راهنمای شما برای انتخاب گیاهان مقاوم و مناسب هدیه دادن است.

گیاهان مقاوم برای هدیه دادن

بهترین گیاهان مقاوم برای هدیه دادن کدامند؟

همه گیاهان زیبایی خاص خود را دارند اما گیاهان مقاوم بهترین انتخاب برای هدیه دادن هستند. در این صورت دیگر نگران از دست رفتن هدیه‌تان نیستید و می‌دانید که آن گیاه تا سالیان سال یادآور حضور شما برای طرف مقابل است. اگر می‌خواهید به افراد شاغل و پرمشغله یا افرادی به سفرهای طولانی می‌روند گیاه هدیه بدهید حتما انواع مقاوم آن‌ها را انتخاب کنید. اگرهم خودتان فرصت کافی برای مراجعه به بازارهای گل و گیاه و خرید حضوری را ندارید اصلا نگران نباشید. شما می‌توانید خرید گل آپارتمانی را به صورت آنلاین با ایران درخت تجربه کرده و به آدرس فرد گیرنده ارسال کنید. اگر می‌خواهید هدیه‌تان از این هم جذاب‌تر شود، می‌توانید گیاه را همراه با کارت تبریک مخصوص و در بسته‌بندی دلخواه ارسال کنید.

گیاهان مقاوم برای هدیه دادن

چرا گیاه هدیه دهیم؟

یک دلیل هدیه دادن گل و گیاه این است که شما با هر بودجه‌ای می‌توانید از بین تعدادی زیاد، گیاهان هدیه موردنظر خود را انتخاب کنید. انتخاب‌های زیادی از اقتصادی‌ترین تا لوکس‌ترین گل‌ها و گیاهان برای شما وجود دارد. دلیل دیگر، مزایای بسیار زیادی است که گیاهان برای سلامت ما دارند. گیاهان با تولید اکسیژن و تصفیه کردن هوا باعث کاهش استرس و افزایش کارایی در افراد می‌شوند. گیاهان در هر شرایطی شادی را با خود به همراه می‌آورند و به عزیزانتان حسی از طبیعت را هدیه می‌دهند.

گیاهان مقاوم برای هدیه دادن

انواع گیاهان مقاوم برای هدیه دادن را بشناسیم

سانسوریا

اگر می‌خواهید به فرد مبتدی در زمینه نگهداری گیاهان هدیه دهید، سانسوریا همان گیاهی است که به دنبالش هستید. سانسوریا با نور و آبیاری کم کاملا سازگار بوده و بین بردن آن تقریبا ناممکن است. علاوه بر این، سانسوریا تنوع بالایی هم دارد. نوع پاکوتاه، شمشیری، نیزه‌ای و مهتابی آن می‌توانند برای مناسبت‌های مختلف به عنوان هدیه مورد استفاده قرار بگیرند. خرید سانسوریا در فروشگاه ایران درخت تجربه‌ای آسان و بی‌دغدغه است که شما را از خرید حضوری کاملا بی‌نیاز می‌کند. شما می‌توانید سانسوریا موردعلاقه خود را با گلدان و بسته‌بندی دلخواه سفارش داده و همراه با کارت تبریک برای عزیزانتان ارسال کنید.

زاموفیلیا

یکی دیگر از گیاهانی که می‌توانید به افراد تازه کار هدیه دهید، زاموفیلیا است. این گیاه آبیاری زیادی نمی‌خواهد و برای هدیه دادن به دوستان پرمشغله‌تان کاملا ایده‌آل است. زاموفیلیا به دلیل مقاومت و زیبایی و براق بودن برگ‌ها قیمت نسبتا بالایی دارد و هدیه‌ای لوکس محسوب می‌شود. البته قیمت آن به اندازه و تعداد شاخه‌هایش بستگی دارد. شما میتوانید خرید آنلاین گل و گیاه ، به خصوص زاموفیلیا را با ایران درخت تجربه کنید

گیاهان مقاوم برای هدیه دادن

پتوس

گیاه پتوس علاوه بر زیبایی و تنوع بالا قیمت مناسبی دارد و می‌تواند هدیه‌‍‌ای کاملا اقتصادی باشد. این گیاه به مراقبت زیادی نیاز ندارد و نگهداری آن بسیار ساده است. کافی است به آن نور غیرمستقیم برسانید و آبیاری را بعد از خشک شدن رویه خاک انجام دهید. پتوس انواع مختلفی دارد که هر کدام با زیبایی مخصوص خود می‌توانند هدیه‌ای مناسب برای مناسبت‌های مختلف باشند.

گیاهان مقاوم برای هدیه دادن

قاشقی

گیاه قاشقی هم به دلیل مقاومت بالا گزینه خوبی برای هدیه دادن است. این گیاه به نور زیادی نیاز ندارد و سایه را تحمل می‌کند. آبیاری هم باید بعد از خشک شدن کامل خاک انجام شود. گیاه قاشقی با برگ‌های سبز زیبایش شادی را به صاحب خود هدیه می‌دهد. گلدان رومیزی قاشقی را می‌توان به افراد شاغل هدیه داد. این گیاه با نور کم سازگار است و می‌تواند شرایط کم‌نور محل کار را به خوبی تحمل کند.

گیاهان مقاوم برای هدیه دادن

شامادورا

یکی دیگر از گیاهانی که نگهداری آسانی دارد و برای هدیه دادن مناسب است، نخل شامادورا می‌باشد. شامادورا یک تصفیه‌کننده طبیعی هواست که نگهداری آن در آپارتمان‌ها و ادارات بسیار سودمند است. با هدیه دادن شامادورا می‌توانید لبخند را به لب‌های دوستان و نزدیکانتان بیاورید.

گیاهان مقاوم برای هدیه دادن

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها