راهنمای دریافت انواع کردیت کارت ترکیه

کد خبر: 1004129
راهنمای دریافت انواع کردیت کارت ترکیه

راهنمای دریافت انواع کردیت کارت ترکیه

یکی از مشکلات ایرانیان برای تجارت و خرید و فروش با کشورهای خارجی نداشتن حساب ارزی بین المللی برای پرداخت و دریافت ارزهای مختلف است. افتتاح حساب در یکی از کشورهای خارجی و دریافت کردیت کارت برای انجام کارهای بانکی بین المللی است.

کردیت کارت یک کارت اعتباری است که با اینکه در حساب شخص پولی وجود ندارد ولی اعتبار خرید تا مبلغ مشخصی را دارد. در ایران در سال های اخیر بعضی موسسه ها تلاش کرده اند کارتی معادل کردیت کارت به مشتریان خود ارائه بدهند ولی همچنان کارت های بانکی بهترین روش های نقل و انتقال پول در بانک های ایرانی هستند و نمی توان از آن ها برای خرید های خارجی استفاده کرد.

دریافت کارت های بانکی از ترکیه

به منظور دریافت کارهای اعتباری ترکیه نیاز هست که شخص پشتوانه مالی داشته باشد. بعضی بانک ها با توجه به اعتباری حساب شخص از طریق گردش حساب، پرداخت بموقع قبض ها و اجاره به مشتری اعتبار می دهند، بعضی دیگر با توجه به سرمایه گذاری اشخاص در ترکیه به مشتریان خود اعتبار اختصاص می دهند.

مستر کارت و ویزا کارت دو کارت اعتباری هستند که در اکثر کشورهای دنیا برای خرید و فروش و همینطور پرداخت های انترنتی استفاده کرد. آمارها نشان می‌دهد که این کارت‌ها دارای بیش از سه میلیون دستگاه پوز و ای تی ام هستند و نمایندگی‌هایشان در 140 کشور پخش شده‌اند. بنابراین این دو کارت چیزی شبیه به کارت‌های عابر بانک ما در ایران هستند، با این تفاوت که می‌توان از آنها در مبادلات بین‌المللی استفاده کرد، همچنین کارمزد بسیار کمی دارند و برای کاربرانشان این امکان را به وجود آورده‌اند که به صورت روزانه و کاملا رایگان از صورت حساب خود مطلع شوند.

کردیت کارت چیست و شرایط دریافت آن چیست؟

کردیت کارت مانند یک وام است که به مشتری خود پرداخت می کند، بانک سقف اعتباری هر مشتری را مشخص می کند و به همان میزان می تواند از آن استفاده کند. و باید اقساط آن بعدا پرداخت شود. به همین دلیل گرفتن آن برای افراد حقیقی خارجی، کار سختی می باشد.

بانک ها برای ارائه کردیت کارت بسیار محتاط هستند. زیرا اگر فرد خارجی به کشور خود برگردد، بانک نمی تواند وام خود را پس بگیرد. بانک ها به راحتی کردیت کارت به مشتریان خارجی خود نمی دهد. مگر اینکه سرمایه گذاری یا وثیقه ای در ترکیه داشته باشد. که بتوان به آن اعتماد کرد. بانک های ترکیه در مطالبه وجوه بسیار جدی رفتار می کنند. و اگر اقساط باز پرداخت نشوند، مشکلاتی برای فرد به وجود می آید.

راهنمای دریافت انواع کردیت کارت ترکیه

مستر کارت یا ویزا کارت

با داشتن مستر کارت یا ویزا کارت می‌توانید از فروشگاه‌های بین‌المللی خرید کنید و یا با شرکت‌های بین‌المللی مبادله داشته باشید، همچنین خواهید توانست از شعبه‌های مختلف بانک‌ها پول انتقال بدهید و از خدمات اینترنتی صرافی‌ها و بانک‌ها بهره‌مند شوید. اما چطور می‌شود مستر کارت گرفت؟

بدون داشتن اقامت ترکیه و فقط با پاسپورت و بدون داشتن حساب بانکی در ترکیه هم می توانید صاحب VISA و Master کارت بین المللی شوید.

دو روش برای اخذ ویزا کارت و مستر کارت در ترکیه وجود دارد، روش اول اینکه به یکی از شعب بانک زراعت در ترکیه مراجعه کنید و با افتتاح حساب ویزا کارت یا مستر کارت را به صورت فیزیکی دریافت کنید.

روش دوم اینکه با پرداخت کارمزد بیششتر به شرکت های خصوصی برای ویزاکارت یا مسترکارت مجازی درخواست بدهید.

انواع ویزا کارت و مستر کارت و کارت های امریکن اکسپرس

ویزا کارت‌ها و مستر کارت‌ها و کارت های امریکن اکسپرس انواع مختلفی دارند که هریک از این کارت ها خدمات مختلفی به صاحبا خود ارائه می دهند.

در اینجا به انواع مستر کارت و ویزا کارت و امریکن اکسپرس ارائه شده است:

  • ویزا تراول کلاسیک (بی نام هستند اما سریع صادر می‌شوند)
  • ویزا کارت گلد یا طلایی (به دارنده‌ی خود اعتبار می‌بخشد و امکانات لوکسی دارد)
  • ویزا کارت کلاسیک (در تمامی پایانه‌های ویزا در سراسر دنیا معتبر هستند و هزینه‌ی پایینی دارند)
  • ویزا کارت الکترون (هزینه پائین و امکان خرید از مراکز خرید در سراسر دنیا)
  • مستر کارت پری پید (خدمات خوب و سقف موجودی بالایی دارد)
  • مستر کارت استاندارد (کارتی همه کاره با اعتبار بالا)
مزایای دریافت کردیت کارت

مهترین گزینه ای که شخص با دریافت یکی از انواع کردیت کارت دریافت می کند امکان تجارت بین الملل و برقراری ارتابط مالی با سایر کشورهای جهان است، در زیر به سایر مزایای این کارت ها اشاره شده ه است: ب

  • دریافت کردیت‌کارت معتبر بین‌المللی و قابل استفاده در سراسر دنیا
  • امکان دریافت سود
  • مدیریت حساب اینترنتی بدون نیاز به حضور در ترکیه
  • انجام تبادلات بین‌‌ بانکی و وجه بین‌المللی از طریق صرافی و سیستم سوئیفت
  • دریافت وجه به صورت مستقیم و به نام صاحب حساب از سایر بانک‌های بین‌المللی
  • استفاده از کارت اعتباری برای خرید اینترنتی از وب‌سایت‌های خارجی
  • استفاده از کارت اعتباری برای خرید حضوری در سراسر دنیا از طریق دستگاه‌های Pos
  • دریافت ارز نقدی از دستگاه‌های ATM در سراسر دنیا

راهنمای دریافت انواع کردیت کارت ترکیه

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت و کارت های امریکن اکسپرس

بطور کلی نوع کارت اعتباری مانند ویزا کارت‌ها و مستر کارت‌ها و کارت های امریکن اکسپرس با نام کمپانی شناخته شده اند که مجموعه ای از خدمات مرتبط با کارت را به بانک صادر کننده ارائه می دهد. بطور مثال داشتن ویزاکارت بدین معنی است که دارنده کارت، دارای یک حساب بانکی در یک بانک خارجی است و خدمات کارت مرتبط با آن حساب را، شرکت ویزاکارت تقبل نموده است.

در واقع این شرکت های بزرگ و بین المللی صادرکننده و پشتیبان کارت ها هستند و نظر سرعت و امنیت تفاوت های چندانی با یکدیگر ندارند و خدمات این کارت هاست که آن ها را متمایز می کنند. ویژگی هایی که هنگام خرید کارت اعتباری باید به آن ها توجه کرد در این قسمت ذکر شده اند:

  • ارسال یا عدم ارسال پیامک برای تراکنش های کارت
  • دارا بودن یا دارا نبودن کنترل پنل آنی
  • میزان کارمزد به ازای هر تراکنش و پرداخت آنلاین
  • میزان سقف (مبلغ و تعداد) برداشت پول از کارت
  • با نام یا بدون نام بودن کارت
  • برجسته بودن یا نبودن اطلاعات درج شده بر روی کارت
  • امکان یا عدم امکان دریافت پول بوسیله کارت از عابر بانک
  • فیزیکی یا مجازی بودن کارت: کارت ها یا فیزیکی است یا مجازی

ترکیش مگ در این مقاله اطلاعات لازم درباره انواع کردیت کارت را که می توانید در ترکیه دریافت کنید در اختیار علاقه مندان قرار داده است. این نوع کارت ها انجام معاملات و تجارت و همینطور خرید و فروش اینترنتی را برای ایرانیان که در حال حاضر به بانک های جهانی متصل نیستند فراهم می کنند. در صورتی که برای اخذ کردیت کار نیاز به مشاوره دارید همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما زمینه هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها