خرید بهترین هدیه برای خانم ها از ایران درخت

کد خبر: 1005161

انواع دسته گل و سبد گل، بهترین هدیه برای هر مناسبتی محسوب می‌شوند زیرا لبخند عمیقی را به گیرنده خود هدیه می‌دهند. هدیه دادن یک شاخه گل رز و یا یک سبد گل بزرگ هر دو به شخص مقابل یادآوری می‌کنند که شما به فکر او بوده اید و بیشتر از همیشه خواهان شادی او هستید. اما انتخاب دسته گل و سبد گل با توجه به نماد گلها و سلیقه شخص مقابل کار دشواری است. به همین دلیل با ما در این مقاله همراه شوید تا قبل از خرید این هدایا با نماد گلها، مدل های متنوع دسته گل و سبد گل و بهترین سایت خرید این محصولات آشنا شوید.

خرید بهترین هدیه برای خانم ها از ایران درخت

خرید بهترین هدیه برای خانم ها از ایران درخت

چرا خرید دسته گل یا سبد گل !؟

بیشتر آقایان برای نشان دادن مهر و محبتشان به طرف مقابل در زندگی مشترک گلهای زیادی هدیه می‌دهند، خانم ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در بعضی مناسبت ها با تزیینات مخصوص، همسران خود را خوشحال می‌کنند. گلها نماد شادی و عشق به اطرافیان هستند و هدیه دادن آنها به صورت مجزا و یا در کنار هدایای دیگر، نشانه توجه شما به طرف مقابلتان است. انرژی و زمانی که شما صرف انتخاب گلها و تزیینات آنها کرده اید از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این توجه شما همراه با یک کارت مناسبتی که یادداشت شخصی شما روی آن ثبت شده است، تکمیل می‌شود.

هدیه گرفتن دسته گل و یا سبد گل، هر فردی را خوشحال می‌کند، به خصوص زمانی که از گلهای مورد علاقه او تهیه شده باشد. بنابراین در خرید سبد گل ، سلیقه شخص مورد نظر اهمیت ویژه ای دارد اما اگر از علایق او اطلاعی ندارید، می‌توانید با توجه به نماد گلها یک دسته گل زیبا تهیه کنید.

خرید بهترین هدیه برای خانم ها از ایران درخت

چه نوع گلی برای دسته گل انتخاب کنیم !؟

گلهای زیادی در رنگ ها و انواع مختلف وجود دارند که انتخاب را برای ما دشوار می‌کنند. نوع و تعداد گل استفاده شده در خرید دسته گل و سبد گل، قیمت آن را مشخص می‌کند و قطعا روی انتخاب ما نیز تاثیر می‌گذارد.اگر می‌خواهید در زمان خود صرفه جویی کنید می‌توانید از دسته گلها و سبد گلهای آماده استفاده کنید و تنها تزیینات آنها را به دلخواه خود تغییر دهید. به طور کلی نوع رابطه ای که شما با طرف مقابل دارید، در انتخاب گلهای داخل دسته گل تاثیر می‌گذارد، بنابراین قبل از خرید از نماد گلها اطلاعات کافی داشته باشید. در ادامه با بهترین گلها برای هر مناسبتی و نماد آنها آشنا شوید.

گل ارکیده

ارکیده یکی از گلهای گرانبها و زیبا برای داخل دسته گل یا سبد گل است. این گل لوکس و خاص نشانه عشق، زیبایی و قدرت است. رنگهای مختلف ارکیده در انواع دسته گلهای عروسی، هدیه تولد و مناسبتهای مختلف استفاده می‌شوند.

خرید بهترین هدیه برای خانم ها از ایران درخت

گل رز

گل سرخ یا گل رز از معروف ترین و محبوب ترین گلهای تمام دوران است. رنگ های مختلف این گل هرکدام نماد متفاوتی دارند.

رز زرد : نماد دوستی، عشق به تکامل رسیده و شادمانی

رز سفید : نماد تقدس، پاکی و صلح

رز سرخ: نماد عشق و علاقه جاویدان

رز صورتی: نماد بی گناهی و عشق اول

خرید بهترین هدیه برای خانم ها از ایران درخت

گل نرگس

نرگس ها از ظریفترین گلهای موجود در بازار هستند که بیشتر در دسته گلها استفاده می‌شوند. نرگس در بهار شکوفا می‌شود و نماد احیاء و شروعی تازه است.

خرید بهترین هدیه برای خانم ها از ایران درخت

گل آنتوریوم

آنتوریوم یک گیاه گلدانی است که به صورت شاخه بریده نیز استفاده می‌شود. این گل زیبا در رنگهای قرمز، صورتی و سفید وجود دارد و در سبد گلهای مراسم خواستگاری بیشتر استفاده می‌شود.

خرید بهترین هدیه برای خانم ها از ایران درخت

گل لیلیوم

لیلیوم از گلهای بسیار زیبا و خوشبو است که در رنگهای سفید، صورتی و نارنجی وجود دارد. این گل زیبا نماد پاکی است و در مراسم های خاص و تاج گل مراسم ختم استفاده می‌شود.

خرید بهترین هدیه برای خانم ها از ایران درخت

در انتخاب دسته گل این نکات را رعایت کنید !

زمانی که می‌خواهید گلی را برای هدیه انتخاب کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید.

نکته اول: مناسبت هدیه را مشخص کنید. در هر مناسبتی ممکن است از گلها با نماد و رنگهای متفاوتی استفاده شود و نوع تزیینات متفاوت باشد.

نکته دوم : سلیقه گیرنده را در نوع گل و رنگ آن در نظر بگیرید.

نکته سوم: دسته گلی را هدیه ببرید که نشاندهنده تفکر و توجه شما به فرد مورد نظر باشد. ( دسته گل را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. )

خرید بهترین هدیه برای خانم ها از ایران درخت

.

در مناسبت های شلوغ از کجا گل بخریم ؟!

مناسبت های مختلفی مانند روز مادر، روز زن، روز معلم و ... وجود دارند که هر ساله در آنها شاهد صف های طولانی و بالا رفتن قیمت گلها در گلفروشی ها هستیم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سایت های معتبری در زمینه فروش اینترنتی انواع دسته گل و سبد گل فعالیت می‌کنند که خدمات ویژه ای در زمینه ارسال و تزیینات گلها ارائه می‌دهند.

خرید آنلاین گل و گیاه ازایران درخت به عنوان معتبرترین فروشگاههای اینترنتی است که در کنار گلها و گیاهان آپارتمانی هدیه، بهترین دسته گلها و سبد گلها را نیز موجود دارد. در این سایت شما می‌توانید به راحتی و با چند کلیک دسته گل مورد نظر خود را انتخاب کنید و بدون تغییر قیمت در مناسبتهای مهم و صرف زمان کم، یک هدیه زیبا با تزیینات مناسب و کارت انتخابی مخصوص برای عزیزان خود ارسال کنید.

خرید بهترین هدیه برای خانم ها از ایران درخت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها