مزیت های ماین مانی نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال

کد خبر: 1006263

از آنجایی که توجه بسیاری از افراد و رسانه ها اخیرا پیرامون بحث استفاده از ارزهای دیجیتال در تجارت می گذرد، بدیهی است که هنوز سوالات و پرسش های بی پاسخ بسیاری در مورد فرصت هایی که این نوع ارز فراهم می کند وجود داشته باشد. قبل از هر چیز مهم است که بدانیم ارزهای دیجیتال یا Cryptocurrencies، ارزهایی هستند که بدون پشتوانه شخص ثالث به عنوان وسیله مبادله ای مورد استفاده قرار می گیرند. این تمایز در هنگام مقایسه این سیستم با سیستم بانکی معمولی بسیار مهم است.

ماین مانی جزو ارزهای دیجیتال نوظهور است که در بدو ورود خود به بازارهای جهانی توانسته رشد رو به افزایشی را به خود اختصاص دهد. این ارز دیجیتال در مقایسه با تمامی ارزهای دیجتال ویژگی های بارز و برتری دارد که در ادامه این مطلب به آنها خواهیم پرداخت.

آشنایی با ارزهای دیجیتال

قبل از هر چیز بیایید نگاهی به ساختار کلی و پیدایش ارزهای دیجیتال داشته باشیم. حتی اگر با ارزهای دیجیتال کار نکرده باشید هم به احتمال خیلی زیاد در رابطه با مطالب و اخبار مربوط به عملکرد قوی بازار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی شنیده اید. بیت کوین در تاریخ 31 دسامبر 2016 کمتر از 1000 دلار ارزش داشته و تاکنون از 2700 دلار عبور کرده است. همچنین سایر ارزهای دیجیتال نیز با توجه به ویژگی ها و امتیازات متمایزکننده خود با اولین و بزرگترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین در حال رقابت هستند.

اگرچه انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال وجود دارد اما مکانیک های اساسی در پشت همه آنها یکسان هستند. هنگامی که اصول اولیه ارزهای دیجیتال را بدانید، ایده خوبی از نحوه عملکرد هر کدام از آنها خواهید داشت. بزرگترین و دشوارترین درک در نحوه کار ارزهای دیجیتال، شبکه های blockchain آنها است.

تفاوت مشخصی بین پروتکل رمزنگاری Blockchain (حروف بزرگ "B") و شبکه های مربوط به blockchain (حروف کوچک b) از هر واحد پول دیجیتال وجود دارد. اگر چه Blockchain فن آوری است که تمام ارزهای دیجیتالی بر روی آن ساخته می شود، اما به هیچ ارز دیجیتالی خاصی گره خورده یا وابسته نیست. با این حال، هنگامی که ما در مورد blockchain یک ارز خاص صحبت می کنیم، ما به اجرای مجرد پروتکل Blockchain اشاره می کنیم. این اجرا چیزی است که در واقع ارز دیجیتال را ایجاد می کند.

به عبارت ساده، پروتکل Blockchain اجازه می دهد ارزهای دیجیتال ایجاد و از آن به عنوان اشکال سودمند پول استفاده شود. بدون پروتکل Blockchain، ساختن ارز دیجیتال غیرممکن خواهد بود. شبکه های بلاکچین مجزا از هر ارز دیجیتال در واقع تجسم های مختلفی از آن پروتکل هستند.

MineMoney یک ارز دیجیتال جدید

شاید شناخته شده ترین ارز دیجیتال دنیا را بتوان بیت کوین عنوان کرد. این ارز دیجیتال اولین و یکی از معتبرترین ارزهای دیجیتالی جهان است که کار خود را با ارزشی کمتر از 1 دلار آغاز کرد و به مرور زمان این ارزش به چندین هزار دلار رسید. اما در مقایسه با بیت کوین می توان گفت ماین مانی شروع بسیار بهتر و قدم محکم تری را برداشته است. این ارز در ابتدای ورود خود به بازار ارزهای دیجیتال جهانی با ارزشی برابر 5 دلار قیمت گذاری شد و پایه های ارزهای دیجتالی قدرتمند مانند بیت کوین را لرزانده است. چرا که با توجه به رشد روزافزون این ارز می توان آینده ای بسیار روشن برای آن متصور شد و به جرات ماین مانی را یکی از رقبای سرسخت بیت کوین معرفی کرد.

از ویژگی هایی که باعث وجه تمایز و برتری این ارز دیجیتال می شود می توان به امکان ارائه دستگاه های POS و ATM به تمامی کشورهای دنیا اشاره کرد که در نوع خود می تواند موجب انقلاب عظیم در صنعت ارزهای دیجیتال شود. در واقع ماين مانی ارز دیجیتالminemoney در حال ساخت دستگاه های POS و ATM اين ارز است. سرعت ساخت سخت افزارهای پرداختی آن با پديد آمدن اين ارز نشانگر عظمت آن خواهد بود.

همچنین این ارز دیجیتالی یک سرمایه گذاری قدرتمند محسوب می شود چرا که بر طبق پروتکل های آن هیچ کشوری در لیست تحریم ها قرار نخواهد گرفت و امکان انجام معاملات با تمامی کشورها را خواهید داشت.

این ارز را می توانید به راحتی به هر ارز دیجیتال و یا پول فیزیکی دیگری مانند دلار، یورو، پوند و ... تبدیل کنید. بنابراین با توجه به مواردی که گفته شد چه بسا اين ارز رمز پايه در آينده نه چندان دور با قيمت های بسيار بالا و حتی چند ده هزار دلاری معامله خواهد شد.

مزایای استفاده از ارزهای دیجیتال

باید بدانید که مزیت های بسیاری در استفاده از ارزهای دیجیتال وجود دارد. ارزهای ديجيتال مثل پول های فيزيكی و كاغذی قابل جعل نيستند و نگهداری و خريد و فروش به وسیله آنها نسبت به ارزهای كاغذی بسيار مورد اعتماد تراست.

ارزهای دیجیتال می توانند باعث افزایش درآمد شوند. هنگامی که می توانید ارز خود را برای دریافت پول از مردم سایر کشورها تعیین کنید، شما برای کاهش نوسانات اقتصادی در هر منطقه متنوع آماده می شوید. این ارز فرصت بیشتری برای ایجاد درآمد به شما می دهد و به شما امکان می دهد تا در سراسر جهان به مشتریان خدمت رسانی کنید.

با استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان یک ابزار معامله، می توانید اعتماد مصرف کننده را به خود جلب کنید. این امر به این دلیل است که به مصرف کنندگان اطمینان داده می شود که جزئیات مالی آنها در معرض دید شما نخواهد بود زیرا نیازی به ذخیره آنها در دستگاه های الکترونیکی شما مانند کامپیوتر یا گوشی موبایل نیست. شما نیز بیشتر به مشتریان خود اعتماد دارید زیرا کارت های اعتباری آنها در سیستم شما ذخیره نشده است. برای ارزهای دیجیتال، این اتفاق نمی تواند رخ دهد. مشتریان شما به جای یک شماره کارت اعتباری برای پرداخت، فقط یک کد رمزگذاری شده موقت برای شما ارسال می کنند. مشتریان شما باید بدانند که سیستم های پردازشگر شما در رابطه با پردازش داده های مالی خصوصی آنها بی خطر هستند.

در حال حاضر تعداد بیشتری از افراد شروع به کسب آگاهی بیشتر در رابطه با ارزهای دیجیتالی می کنند. شما برای سرمایه گذاری و استفاده از ماین مانی یا هر ارز دیجیتال دیگری نیاز به افزایش آگاهی و درک خود دارید تا با توجه به شرایط و ویژگی هایی که به دنبال آن هستید یک ارز دیجیتالی مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها