چگونه در وبینار شرکت کنم؟

کد خبر: 1006316

اگر از آن دسته افرادی هستید که به توسعه ی فردی و شغلی خود اهمیت می دهند، پس همواره به دنبال کسب مهارت های جدید یا تقویت دانش فعلی خود هستید. شرکت کردن در دوره های آموزشی یکی از راه های یادگیری مطالب کاربردی و جدید است.

چگونه در وبینار شرکت کنم؟

شما با شرکت در دوره های آموزشی، می توانید قابلیت ها و توانمندی هایی را در خود پرورش دهید که موجب رشد فردی و حرفه ای شما می شوند. شناسایی و تقویت این توانمندی ها باعث می شود بتوانید از حداکثر پتانسیل خود برای رشد استفاده کنید. این مهارت ها به شما در رسیدن به اهداف شخصی، متخصص شدن در زمینه ی کاری و همچنین نیل به حس رضایت و خودشکوفایی کمک می کنند.

معمولا مهارت هایی مانند ارتباط، سازمان دهی، حل مساله، اخلاق کاری، رهبری و مانند این ها نیاز به پرورش و تقویت دارند. علاوه بر این مهارت ها که به عنوان مهارت های نرم نیز شناخته می شوند، شما باید نرم افزارهای کاربردی حرفه یا رشته ی تحصیلی خود و یا محصولات و خدمات شاخص در حوزه ی تخصصی خودتان را بشناسید.

این روزها، مخصوصا با شیوع ویروس کرونا، این دوره ها و کلاس ها بیشتر به صورت آنلاین و در قالب وبینار برگزار می شوند. وبینارها یا سمینارهای آنلاین، از ساده ترین ابزارهای آموزشی هستند که به شما این امکان را می دهند تا در خانه یا محل کار خود، به صورت منعطف آموزش ببینید.

چگونه در وبینار شرکت کنم؟

سایت ایوند از سرویس دهنگان معتبر وبینار در ایران است که در این شرایط با شعار «یادگیری ادامه دارد» در حال فعالیت است. وبینارهای متعدد و متنوعی روی این سایت ثبت شده است که می توانید بین آن ها جست و جو و مقایسه کنید و در نهایت، در وبینار مد نظر خود ثبت نام کنید. ایوند با تسهیل فرایند شرکت در وبینارها، شما را در طی کردن مسیر رشد فردی و سازمانی تان همراهی می کند.

همه ی وبینارهای ایوند را این جا ببینید

برای شرکت در این وبینارهای آموزشی، کافی ست موبایل، تبلت یا لپ تاپ متصل به اینترنت پرسرعت داشته باشید. سرعت اینترنت بر کیفیت تصویر و صدا و حتی سرعت ورود شما به اتاق وبینار تاثیرگذار است. نکته ی مهمی که باید حتما در نظر داشته باشید، این است که برای یادگیری موثر در یک وبینار، به عنوان شرکت کننده ی فعال باید موارد خاصی را رعایت کنید:

الف) پیش از شرکت در وبینار

در سایت ایوند شما این امکان را دارید که از نیم ساعت پیش از شروع وبینار، به اتاق وبینار وارد شوید. از این فرصت می توانید برای رفع مشکلات احتمالی ورود و همچنین اطمینان از شارژ اینترنت و دستگاه خود استفاده کنید. از طرفی پیشنهاد می کنیم پیش از روز برگزاری وبینار، کمی درباره ی مبحثی که قرار است آموزش داده شود، مطالعه کنید. این کار باعث می شود آگاهی اجمالی در حوزه ی مورد نظر به دست بیاورید و برای شروع آماده تر باشید.

ب) در حین برگزاری وبینار

در حین برگزاری وبینار باید بر روی موضوع مورد بحث متمرکز بمانید. همه ی کارهای خود را پیش از شروع وبینار انجام دهید و همچنین نوتیفیکیشن های موبایل یا کامپیوترتان را غیرفعال کنید. تصور کنید در کلاسی به صورت حضوری شرکت کرده اید و مدرس در حال تماشای شماست.

در بحث ها مشارکت داشته باشید و تعامل کنید. این کار را می توانید به صورت نوشتاری یا گفتاری انجام بدهید. یکی از امکاناتی که سرویس وبینار ایوند در اختیار شما قرار می دهد، اجازه ی صحبت گرفتن از برگزارکننده ی وبینار است. به این ترتیب می توانید سوالات خود را راحت تر بپرسید و نکات لازم را یادداشت کنید. با مشارکت کردن در بحث هایی که در جلسه وبینار مطرح می شود، درک عمیق تری نسبت به موضوع پیدا خواهید کرد. همچنین می توانید ارتباطات موثری با برگزارکننده و دیگر شرکت کنندگان ایجاد کنید.

ج) پس از وبینار

پس از این که مطالب ارائه شده در وبینار را فرا گرفتید، به یادداشت های خود مراجعه کنید، تمرین کنید و ارتباط خود با دایره ی علاقه مندان به حوزه ی انتخابی تان را حفظ کنید. از این طریق می توانید مطمئن باشید هر زمان در مبحث ارائه شده پرسش یا مشکلی داشته باشید، به افراد متخصصی دسترسی دارید تا بتوانید بهتر به راه حل های ممکن فکر کنید. در قدم های بعدی، با مراجعه به وبینارهای قابل ثبت نام در سایت ایوند دوره های پیشرفته تر یا مکمل را بررسی و به فراخور نیازتان در آن ها شرکت کنید.

چگونه در وبینار شرکت کنم؟

علاوه بر این، توجه به این نکته ضروری است که باید با مهارت های آموخته شده، تغییری در مسیر یادگیری تان ایجاد کنید. سعی کنید به کاربرد مفاهیم جدیدی که یاد گرفته اید فکر کنید تا مسیری برای بهره بردن از آن ها در مسیر تحصیلی یا شغلی تان ترسیم کنید. شبکه سازی هایی که در این جلسات آموزشی انجام می شود نیز می تواند به شما در همین راستا کمک کند.

یادگیری نقطه ی پایان ندارد

به دلیل شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی امکان شرکت در دوره ها و کارگاه های آموزشی به صورت حضوری فراهم نیست. در این روزها کسانی که به توسعه ی فردی و شغلی خود اهمیت می دهند، همچنان مشغول یادگیری هستند و وقتی را برای پیشرفت خود اختصاص می دهند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، می توانید مقاله ی « چگونه در وبینار شرکت کنم » را مطالعه کنید و از همین امروز مهارت های جدید یاد بگیرید!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها