حداکثر قیمت ماسک سه لایه چند؟

کد خبر: 1009282

سازمان حمایت تمامی عرضه کنندگان صنفی و مراکز فروش اقلام بهداشتی و ماسک را به رعایت قیمت مصوب مکلف کرد.

حداکثر قیمت ماسک سه لایه چند؟

خبرگزاری مهر: به نقل از سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، پیرو ابلاغیه‌های قبلی این سازمان در خصوص ضرورت رعایت نرخ‌های مصوب اقلام ضروری مبارزه با بیماری کرونا و با عنایت به مصوبات ستاد لجستیک مربوطه، حداکثر قیمت مصرف‌کننده ماسک سه لایه صنعتی ۱۳۰۰۰ و ماسک‌های کارگاهی ۱۵,۰۰۰ ریال تعیین گردید. این در حالی است که گزارشات و شکایات واصله حاکی از آن است که انواع ماسک سه لایه در برخی از مراکز عرضه از جمله داروخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اینترنتی و واحدهای صنفی بالاتر از نرخ مصوب به فروش می‌رسند.

بنابراین در راستای جلوگیری از هرگونه اجحاف در حق مصرف‌کنندگان به ویژه در شرایط حساس کنونی، کلیه عرضه کنندگان، مکلف به فروش کلیه اقلام ضروری مبارزه با بیماری کرونا به قیمت‌های مصوب می‌باشند و می‌بایست با قید فوریت نسبت به اصلاح قیمت‌های فروش خود اقدام نمایند. بدیهی است مسئولیت فروش به نرخ‌های بالاتر از قیمت مصوب به هر بهانه‌ای، مصداق ماده ۲ قانون تعزیرات حکومتی تلقی شده و مسئولیت آن متوجه واحدهای خاطی خواهد بود.

این اطلاعیه به منزله ابلاغ عمومی بوده و برای کلیه عرضه کنندگان لازم الاجرا می‌باشد. شهروندان محترم در صورت مواجهه با قیمت‌های بالاتر از قیمت‌های مصوب از طریق به شماره ۱۲۴ و یا سامانه ۱۲۴.ir و یا سازمان‌ها و ادارات صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور موارد تخلف را منعکس فرمایند.

لازم به ذکر است نظارت بر عملکرد داروخانه‌ها از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو انجام خواهد شد و تخلف این مراکز می‌بایست به شماره ۱۹۰ منعکس گردد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها