تقاضای خرید سکه در بازار افزایش یافت

کد خبر: 1010798

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: با توجه به نوسانات بازار، تقاضا برای خرید سکه و طلای آب شده افزایش یافته است.

تقاضای خرید سکه در بازار افزایش یافت

باشگاه خبرنگاران: رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: با توجه به نوسانات بازار، تقاضا برای خرید سکه و طلای آب شده افزایش یافته است.

ابراهیم محمد ولی در خصوص آخرین تحولات بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز اونس جهانی و دلار با رشد قیمت مواجه شدند و همین موضوع باعث افزایش قیمت انواع سکه و طلا در بازار شده است.

وی افزود: موضوع مهم در بازار سکه و طلا ثبات قیمت‌ها است یعنی تولیدکنندگان در صورتی می‌توانند تولیدات خود را افزایش دهند که قیمت‌ها در بازار ثبات داشته باشد. به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران؛ با ثبات قیمت‌ها در بازار، تصمیم گیری و برنامه ریزی مسئولین نیز دقیق‌تر خواهد شد.

محمد ولی ادامه داد: تقاضا برای مصنوعات طلا در بازار همچنان ضعیف بوده، اما تقاضای خرید سکه و طلای آب شده زیاد است.

وی در خصوص قیمت‌های امروز در بازار تصریح کرد: هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با قیمت یک میلیون و ۷۵ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه‌ یک گرمی یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها