دانلود سریال آقازاده قسمت هفتم با ترافیک نیم بها

کد خبر: 1010903
دانلود سریال آقازاده قسمت هفتم با ترافیک نیم بها

در این مقاله قسمت هفتم سریال آقازاده قسمت دهم فصل دوم هم گناه قسمت 33 دل و فیلم سوء تفاهم برای شما کاربران عزیز فراهم شده است.

در حالی که شاهد فصل گرم سریال های نمایش خانگی در این روزها هستیم، سریال اقازاده در رتبه نخست این سریال ها جا خوش کرده است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود همه این آثار را با کیفیت بلوری دانلود و تماشا نمایید.

دانلود سریال آقازاده قسمت هفتم با ترافیک نیم بها

آقازاده جنجالی ترین و محبوب ترین سریال امسال بوده است که پخش شده است. این سریال به دلیل موضوع پرجاذبه و کشش داستانی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی بازیگران آقازاده را تشکیل داده اند.

در قسمت های پیشین آقازاده دیدیم حامد بنا به پیشنهاد پدرش با راضیه به مشهد به منظور زیارت می روند. در آن جا کیف دستی راضیه را یک موتور سوار می دزند و تلاش های حامد نیز برای پس گرفتن ساک بی فایده است. در این قسمت برای نخستین بار با شخصیت و کارکتری که جمشید هاشم پور نقش آن را بازی کرده است آشنا می شویم. وی به منزل پدی حامد می رود و ابراز می کند که حرف هایی درباره عروس شما دارم که باید با شما در میان بگذارم. سخنانی که بیننده از آن باخبر نمی شود. در ادامه داستان روایت گذشته سریال اقازاده را داریم. زمانی که نیما در پی عملی کردن نقشه هایش برای نفوذ به حامد بود. او بود که راضیه را با نقشه قبلی در یک خانه کوچیک و کرایه ای حقیر در محله حامد می فرستد و با بازی و نقش و حیله راضیه (مانلی) را در قالب یک دختر مومن و متدین جا زد و با ایجاد ماجراهایی ساختگی وی را در پیش راه حامد گذاشت. سرانجام نقشه اش می گیرد. حامد دلباخته مانلی می شود و در واقع فرب می خورد. و این شروعی ست برای ماجراهای تودرتوی آقازاده.

حال باید دید که در قسمت 7 سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون لینک های دانلود قسمت هفتم از سریال آقازاده با 5 کیفیت گوناگون درج شده است:

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت هفتم سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده قسمت هفتم با ترافیک نیم بها

فیلم سینمایی سوء تفاهم به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا معتمدی هم به مرحله پخش رسیده است. این فیلم که در 24 بهمن 97 آغاز به اکران کرده بود زمان زیادی مخاطبینش را در انتظار توزیع گذاشت تا این که در امردادماه 99 شرکت پخش این فیلم تصمیم به ریلیز آن گرفت.

اکبر عبدی , پژمان جمشیدی , کامبیز دیرباز , مریلا زارعی , مهدی فخیم زاده , هانیه توسلی در «سوتفاهم» به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

سوء تفاهم ماجرای یک گروگان گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می رود اما با گذشت زمان این شبهه پیش می آید که این حادثه بیشتر شبیه یک "سوء تفاهم" یا توهم است. و اما در متن توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم می آید. همزمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگان گیری نیز به پیش می رود و …

لینک قانونی: دانلود فیلم سوء تفاهم

دانلود سریال آقازاده قسمت هفتم با ترافیک نیم بها

سریال عاشقانه و رمانتیک دل به کارگردانی منوچهر هادی که در سه فصل تهیه و تدارک دیده شده بود همینک به ایستگاه سی و سوم رسیده است. کش دار شدن و طولانی شدن سریال، به اضافه ای داستان کمی منشوری دل به دلیل مشابهت با سریال های ترکی (عشق های ضربدری و چندجانبه) باعث اعتراض بخشی از مخطابین شده بود که همین هفته گذشته منوچهر هادی عنوان کرد که اگر دل یک سریال ترکی بود کسی به آن انتقادی نداشت ولی حالا چه شده است که تا این حد آن را می کوبند؟

افسانه بایگان , بهرام افشاری , حامد بهداد , ساره بیات , کوروش تهامی , لیلا زارع , مهراوه شریفی نیا , نسرین مقانلو , یکتا ناصر ، بیژن امکانیان، سعید راد، علی سخنگو، تینو صالحی، مهدی کوشکی هنرپیشه های دل را تشکیل داده اند.

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که پدر رستا با کمک دوست و رفیقش که یک سرهنگ نیروی انتظامی بازنشسته بود توانست به رازهای شب عروسی دختر پیش ببرد. سرانجام وی با توضیحات این سرهنگ و همچنین دیدن فیلم های آتلیه فهمید که پشت همه ماجراهای دزدیدن رستا و بهم خوردن عروسی شخص نکیسا بوده است. وی شبانه به منزل نکیسا می رود تا انتقام دخترش را از وی بگیرید. ولی در هنگام مواجه با او از ضعف شدید جسمی و وضعیت نامطلوب بدنی به دلیل استرس و اضطراب بالا غش می کند و نمی تواند کاری انجام دهد. انگیزه نکیسا از این جنایت عشق وی به رستا و البته تحریکات مستمر و شیطانی آوا بوده است ولی بعید به نظر می رسد که حتی اگر خسروخان این مسایل را هم متوجه بشود از گناه نکیسا بگذرد.

حال باید دید که در قسمت 33 سریال دل چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت بسی از سریال دل با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت سی و سوم دل در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دانلود قانونی: دانلود قسمت 33 سریال دل

دانلود سریال آقازاده قسمت هفتم با ترافیک نیم بها

قسمت 22 یا به عبارتی قسمت 10 از فصل 2 سریال هم گناه نیز در این هفته پخش می شود. سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و با انبوهی از سوپراستارهای محبوب و پرطرفدار سینما از جمله پرویز پرستویی, مهتاب کرامتی, مهدی پاکدل, محسن کیایی, هنگامه قاضیانی, حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی واپسین هفته های خود را در نمایش خانگی پشت سر می گذارد.

در قسمت های اخیر هم گناه دیدیم که دایی پیمان که موقعیت خود را در خطر می بینید دست به عملی کردن یک نقشه می زند. او در کلانتری به نزد فریبرز می رود و این گونه وانمود می کند که می تواند گورکن را به دام بیندازد و البته در ازای آن نیز منع تعقیب خود را از قانون و پلیس می خواهد. مشخص نیست که فریبرز واقعا چه در سر دارد چرا که اگر بخواهد گورکن واقعی یعنی پیمان را لو بدهد چندان با عقل سازگار نیست. باید دید که این نقشه مشترک که تصمیمی بین او و پیامن است در نهایت به چه شکلی رقم می خورد.

حال باید دید که در قسمت دهم از فصل دوم سریال هم گناه چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود با 5 کیفیت گوناگون درج شده است.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 21 (اپیزود دهم از فصل دوم) این سریال تماشایی در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت دهم فصل دوم هم گناه

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها