معرفی کامل‌ترین فروشگاه اینترنتی شیرآلات، هود، گاز و تجهیزات بهداشتی در ایران

کد خبر: 1013986
معرفی کامل‌ترین فروشگاه اینترنتی شیرآلات، هود، گاز و تجهیزات بهداشتی در ایران

چه در حال ساختن خانه جدیدتان باشید و چه مشغول بازسازی، حتما به خرید تجهیزات خانه فکر کرده‌اید. انواع شیرآلات، هود، سینک، اجاق گاز، توالت، فلاش تانک و... از تجهیزات ضروری برای هر منزلی هستند. متاسفانه خرید این لوازم چندان آسان نیست! اول اینکه همه مشتریان در صنعت تجهیزات خانه و آشپزخانه اطلاعات تخصصی ندارند. و ثانیا پیدا کردن تنوع کافی از تمام این اقلام کار زمان‌بری است. فروشگاه اینترنتی چارسو دقیقا برای حل همین مساله تاسیس شد. با ما همراه باشید تا با خدمات و امکانات کامل این سایت آشنا شویم.

چه محصولاتی در سایت چارسو ارائه می‌شود؟

هدف چارسو ایجاد کامل‌ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات خانه و آشپزخانه بود. این تیم با گردهمایی کارشناسان متخصص کسب و کار آنلاین، و تولیدکنندگان سرشناس سایت www.charsoo.com را راه‌اندازی کرد. در این فروشگاه تمام تجهیزات زیر قابل سفارش هستند:

معرفی کامل‌ترین فروشگاه اینترنتی شیرآلات، هود، گاز و تجهیزات بهداشتی در ایران

1. خرید شیرآلات بهداشتی

احتمالا با برندهای معتبر شیرآلات ایرانی آشنا هستید. استیل البرز، درخشان، قهرمان، کسری، kwc، شادان و... هر کدام سایت و نمایندگی خودشان را دارند. اما در فروشگاه شیرآلات چارسو محصولات تمام این برندها یکجا در دسترس شماست! با این ویژگی دیگر نیازی نیست در ده‌ها سایت و فروشگاه به دنبال انتخاب شیرآلات باشید. به علاوه اینکه چارسو معمولا تخفیفات ویژه‌ای ارائه می‌دهد. با این تخفیف شما می‌توانید شیرآلات موردنظر را با قیمت کمتر از مصرف‌کننده خریداری کنید.

2. خرید هود از بهترین برندها

انتخاب یک هود مناسب تضمین آسایش در آشپزخانه است. چارسو برای خرید بهترین هود در کنار شماست. در این سایت انواع هود از برندهای متنوع قرار گرفته است. مزیت هودهای چارسو این است که تک تک آنها با مشخصات دقیق فنی ارائه می‌شوند. با توضیحات کامل درج شده، می‌توانید همه چیز را درباره انتخابتان بدانید.

3. خرید سینک های متنوع

اگر سخت پسند هستید هیچ نگران نباشید. در چارسو هر طرح سینکی که دلتان بخواهد پیدا می‌کنید. انواع سینک توکار، روکار، لگن چپ و راست از برندهای برتر ایرانی در اختیار شما هستند.

4. خرید گاز رومیزی و فر

انتخاب گاز و فر مناسب هم در کارایی و هم در دکور آشپزخانه تاثیر زیادی دارد. در سایت چارسو انواع گاز رومیزی و فر از برترین برندها قابل خریداری هستند. از آنجایی که این دو محصول کمی تخصصی هستند، تک تک آنها با مشخصات دقیق فنی و توضیحات کامل ارائه شده‌اند.

5. کاملترین فروشگاه چینی بهداشتی

پیدا کردن یک فروشگاه اینترنتی چینی بهداشتی که کامل باشد آسان نیست. به همین دلیل چارسو در کتگوری سرویس بهداشتی انواع چینی بهداشتی را اضافه کرده است. در این بخش شما می‌توانید انواع توالت فرنگی، توالت ایرانی، روشویی و کابین را از برندهای معتبر خریداری کنید

6. خرید بهترین فلاش تانک

خرید فلاش تانک ساده بنظر می‌رسد. اما جزئیاتی مثل سیستم تخلیه، ابعاد، میزان صدا، جنس بدنه و... در کیفیت نهایی محصول تاثیر می‌گذارند. در فروشگاه اینترنتی چارسو تمام مشخصات برای انواع فلاش تانک توضیح داده شده‌اند.

7. انواع ملزومات بهداشتی

جزئیاتی مثل شلنگ، سطل زباله، جا مایع، رخت آویز، دست خشک کن، ست بهداشتی و... تکمیل کننده فضای بهداشتی هستند. در سایت چارسو تمام این ملزومات با تنوع کامل قابل تهیه هستند.

ویژگی‌های سایت چارسو برای یک خرید مطمئن

بعد از ارائه محصولات کامل، مشتری باید بتواند محصول درست و مناسب را انتخاب کند. فروشگاه چارسو در این مرحله نیز همراه مشتریان است. با امکانات زیر سعی شده تمام آنچه مشتری نیاز دارد به او ارائه شود:

معرفی کامل‌ترین فروشگاه اینترنتی شیرآلات، هود، گاز و تجهیزات بهداشتی در ایران

1. ارائه مشخصات دقیق و شرح محصول

داشتن اطلاعات، لازمه‌ی یک انتخاب درست است. تمام کالاهایی که در فروشگاه اینترنتی چارسو ارائه شده‌اند شامل بخش توضیحات هستند. در این بخش تمام مشخصات کالا ذکر شده است. با مطالعه این توضیحات به سادگی متوجه می‌شوید که بعد از خرید این کالا چه امکاناتی به دست می‌آورید.

2. تصاویر واقعی و باکیفیت از محصول

در خرید آنلاین، تصاویر کمک بزرگی به کاربر می‌کنند. تمام محصولات چارسو شامل تصاویر دقیق و باکیفیت هستند. در محصولاتی که عکس مناسبی از آنها موجود نبود، تیم چارسو با متخصصان عکاسی و گرافیک اقدام به عکس‌برداری اختصاصی از کالاها کرده‌اند.

3. امکان مقایسه بین محصولات

اگر بین دو یا چند محصول شک دارید، قابلیت مقایسه به کمکتان می‌آید. در فروشگاه اینترنتی چارسو تمام محصولات گزینه مقایسه دارند. شما می‌توانید چندین کالا با طرح یا برند متفاوت را به بخش مقایسه اضافه کنید، و به راحتی برای انتخاب تصمیم‌گیری کنید.

4. وبلاگ آموزشی

وبلاگ چارسو شامل چهار دسته متنوع است. در بخش «راهنمای خرید» هر آنچه باید قبل از خرید تجهیزات خانه و آشپزخانه بدانید، برایتان توضیح داده شده. در بخش «بررسی محصول»، به نقد و تحلیل محصولات مختلف پرداخته شده است. بخش «دکوراسیون» برای چیدمان هر چه بهتر فضای خانه و آشپزخانه شماست. و در آخر بخش «خودتان انجام دهید» شامل مقالات نگهداری از محصولات و تعمیر آنهاست.

خدمات فروشگاه چارسو برای مشتریان

تمام تلاش چارسو ایجاد تجربه‌ای فوق‌العاده در خرید آنلاین است. به همین منظور خدمات مختلفی برای کاربران در نظر گرفته شده است. با چند مورد از آنها آشنا شویم:

معرفی کامل‌ترین فروشگاه اینترنتی شیرآلات، هود، گاز و تجهیزات بهداشتی در ایران

1. ضمانت اصالت کالا

تمام محصولات چارسو اصل بوده و با ضمانت 100 درصد به مشتریان ارائه می‌شوند. این کالاها در بخش مرکز فروش چارسو و مستقیما از تولیدکنندگان مربوطه تامین می‌شوند. بسته‌بندی محصولات نیز به صورت آکبند بوده و هیچ گونه دخل و تصرفی روی آنها صورت نمی‌گیرد.

2. هفت روز مهلت بازگشت

اگر کالای دریافتی نقصی داشته باشد، مشتری 7 روز مهلت بازگشت دارد. کافی است در سریعترین زمان، اشکال یا مغایرت کالا را به کارشناسان چارسو اطلاع دهید. توضیحات شما بررسی شده و کالا دریافت می‌شود. در صورت تایید نقص، مبلغ به حساب شما عودت داده می‌شود.

3. پشتیبانی شبانه روزی

شما در هر لحظه می‌توانید سوالات خود را در چارسو مطرح کنید. برای ارتباط راه‌های مختلفی مثل تماس تلفنی، چت آنلاین، ایمیل و فرم تماس وجود دارد. کارشناسان ما آماده کمک به شما هستند.

4. تحویل اکسپرس

در هر جای ایران که هستید، سفارش با بسته‌بندی مطمئن برایتان ارسال می‌شود. در چارسو از سه روش برای ارسال سفارشات استفاده می‌شود. با توجه به آدرس، وزن بسته و ... کالا با روش‌های تیپاکس، مامورین چارسو و باربری به دست شما خواهد رسید. اطلاعات بیشتر و دقیق ارسال را می‌توانید در بخش رویه ارسال سایت چارسو مطالعه کنید.

5. قیمت شفاف به همراه تخفیف

یکی از خدمات مفید سایت چارسو، ارائه جامع‌ترین لیست قیمت تجهیزات خانه و آشپزخانه است. در این لیست شما می‌توانید قیمت انواع مدل‌ها در برندها و محصولات مختلف را بررسی کنید. این لیست قیمت بر اساس قیمت مصوب مصرف کننده تنظیم شده است. اما همانطور که گفتیم سایت چارسو برای ارائه پایین‌ترین قیمت، تخفیف‌های ویژه‌ای را هم ارائه می‌دهد. در همین لیست می‌توانید قیمت بعد از تخفیف را هم مشاهده و مقایسه کنید.

یک خرید آسوده را تجربه کنید!

تمام امکانات و خدماتی که معرفی کردیم برای تجربه خرید آسوده و مطمئن کاربران ایرانی ایجاد شده‌اند. در نهایت شما می‌توانید با تخفیف سفارش اول ، خودتان خرید از چارسو را تجربه کنید. این تخفیف به مبلغ 30000 تومان (برای خریدهای بالای 300 هزار) با کد WELCOMECH قابل استفاده است. در نهایت اینکه چارسو امیدوار است با همراهی شما، سهم موثری در بهبود کیفیت خرید اینترنتی تجهیزات خانه و آشپزخانه در ایران داشته باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها