معرفی پرفکت مانی

کد خبر: 1018547

مدلی از سیستم پرداخت بین المللی وجود دارد که این روزها مورد استفاده قرار میگیرد و به نوعی سیستم پرداخت غیر نقدی می باشد که به آن پرفکت مانی گفته می شود که شما می توانید به راحتی فرآیندهای مالی خود را در سایت های خارجی انجام دهید.

شما همچنین می توانید با خرید پرفکت مانی، ارز مورد نظر خود را به هرجایی که می خواهید انتقال دهید و حتی امکان دریافت درآمدهای خود را به صورت ارزی داشته باشید.

ووچر پرفکت مانی

همچنین سیستم پرفکت مانی این امکان را در اختیار شما خواهد گذاشت تا بتوانید به راحتی و بدون آن که نیاز داشته باشید حساب کاربری برای خود ایجاد نمائید، از سیستم کدی به نام ووچر استفاده نمائید.

در حقیقت زمانی که شما خرید ووچر پرفکت مانی انجام می دهید بدین صورت است که انگار کارت شارژ تهیه نموده اید که مبلغ از قبل تعیین شده ای در آن وجود دارد و کاربران می توانند با استفاده از کدهای E-Voucher تراکنش خود را انجام دهند بدون آن که نیازی به ایجاد حساب برای کاربران باشد.

پس نتیجه خواهیم گرفت خرید ووچر پرفکت مانی به راحتی از سایت های صرافی امکان پذیر می باشد بدون آن که نیاز باشد در پرفکت مانی حسابی برای خود ایجاد نمائید.

با تهیه ی ووچرهای الکترونیکی قادر خواهید بود پرداخت های مالی و تراکنش های خود را به صورت بین المللی انجام دهید.

با این حال در صورتی که شما دارای حساب پرفکت مانی می باشید، می توانید با کد ووچر خود آن را شارژ نموده و آنگاه ووچر مورد نظر خود را ایجاد نمائید.

احراز هویت در پرفکت مانی

نیازی نیست شما ضرورتا در سایت پرفکت مانی حساب کاربری خود را احراز هویت نمائید، اما در صورتی که چنین کاری را انجام دهید آنگاه میزان کارمزد تراکنش شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد که این میزان از حدود 2 درصد تا نیم درصد می باشد.

کاربران ایرانی هم می توانند به راحتی احراز هویت نمایند و برای انجام چنین کاری تنها کافیست از طریق فرم مربوطه در تنظیمات حساب کاربری خود اقدام نمایند.

برای آن که بتوانید حساب خود را با موفقیت وریفای نمائید بایستی حتما مدارک شما با اطلاعاتتان در پروفایل تطابق لازم را داشته باشد و همچنین مدارک شما به خوبی ترجمه شده باشد.

برای ترجمه ی مدارک خود می توانید از طریق دالترجمه های رسمی اقدام نمائید.

سیستم پرداخت پرفکت مانی از امنیت بالایی برخوردار است و حساب های آن کاملا مطمئن می باشد. مدل روش شناسایی در چنین سیستمی از طریق آی پی می باشد. بدین صورت که هربار آی پی آن عوض شود آنگاه کاربر برای ورود به سیستم حتما باید ایمیل خود را وارد کند.

پرفکت مانی دارای یک بخشی می باشد به نام Security Center یا همان امنیت حساب که با استفاده از آن می توانید یک قابلیت دیگری به عنوان تایید پیامکی برای امنیت بیشتر داشته باشید.

همچنین یک option امنیتی دیگری در پرفکت مانی وجود دارد که به آن کد کارت (Code Card) گفته می شود. که با استفاده از چنین کزینه ای این سیستم برای شما عکسی ارسال خواهد کرد که در آن چند کد می باشد.

بدین ترتیب برای آن که شما بخواهید تراکنش های مختلفی را انجام دهید بایستی در هر نوبت کد موجود در تصاویر را وارد نمائید. ارسال چنین کدهایی تنها یک بار انجام می شود و در صورتی که آن را فراموش کنید یا گم کنید دیگر نمی توانید به حساب خود دسترسی لازم داشته باشید. پس سعی کنید حتما از این کد به خوبی نگهداری کنید و در جایی از آن نوت برداری کنید.

فروش پرفکت مانی

علاوه بر خرید پرفکت مانی شما می توانید به راحتی اقدام به فروش آن نمائید و می توانید این کار را از طریق صرافی های معتبر ایرانی هم انجام دهید.

پس از آن که در سایت مورد نظر خود ثبت نام نمودید آنگاه می توانید پرفکت مانی خود را به آن مرجع بفرستید و آنگاه در ازای آن ریال در کارت بانکی خود دریافت نمائید.

خرید بیت کوین با پرفکت مانی

شما با استفاده از پرفکت مانی می توانید قابلیت های مختلفی در بستر مالی داشته باشید و به وسیله ی آن می توانید کالای مورد نظر خود را خریداری نمائید. همچنین قابلیت خرید بیت کوین یا ارزهای دیجیتالی مختلف را خواهید داشت.

شما این قابلیت را دارید تا با خرید پرفکت مانی یا خرید ووچر پرفکت مانی و آنگاه با ارسال آن به سایت های فروشنده ارز دیحیتال یا صرافی های گوناگون که آن را پذیرش خواهند کرد، بیت کوین یا ارز دیجیتالی مورد نظر خود را خریداری نمائید.

نکته: امکان دارد تهیه ی ارز دیجیتال بیت کوین با استفاده از پرفکت مانی از لحاظ هزینه ای به صرفه نباشد و در صورتی که بخواهید آن را با روش های دیگر مقایسه کنید هزینه ی شما را بیشتر کند.

پس بنابراین قبل از ان که بخواهید بیت کوینی برای خود خریداری نمائید می توانید با در نظرگیری چنین روشی، هزینه ی تمام شده ی خود را به صورت کامل حساب کرده تا از ضررهای احتمالی جلوگیری نمائید.

برای خرید پرفکت مانی می توانید وارد سایت بیت مهر به آدرس bitmehr.com شوید و در بستری امن و به صورت لحظه ای و اتوماتیک خرید و فروش را انجام دهید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها