تور کیش | تور کیش هتل ترنج | تور کیش هتل داریوش | آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان

کد خبر: 1019211

کیش، یکی از زیباترین جزایر ایران است که به عنوان یکی از مراکز اصلی جذب گردشگری در کشور شناخته می‌شود. گزینه‌های متعددی نیز برای اقامت در جزیره کیش وجود دارد. اگر قصد سفر به کیش را دارید با ما همراه شوید تا در این مقاله به معرفی تور کیش با قیمت ارزان و تور لحظه آخری آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان بپردازیم.

تور کیش | تور کیش هتل ترنج | تور کیش هتل داریوش | آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان

تور کیش | تور کیش هتل ترنج | تور کیش هتل داریوش | آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان

چگونه تور کیش هتل داریوش را رزرو کنیم؟

آژانس ندا بال آسمان به عنوان یکی از باتجربه‌ترین مجریان تورهای داخلی رزرو تور کیش را برای مسافران راحت‌تر کرده است و شما می‌توانید با تماس با شماره ۴۴۳۷۸۲۱۵-۰۲۱ به سادگی تور خود را رزرو نمایید. جزیره زیبای کیش با امکانات ویژه‌ای که در اختیار دارد تبدیل به یکی از قطب‌های اصلی گردشگری کشور شده است که همه ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران داخلی و خارجی است. وجود امکانات تفریحی بسیار متنوع و همچنین هتل‌های لوکس و مجلل موجب شده است تا سفر به این جزیره گزینه‌ای مطلوب برای مسافران باشد. تور کیش از مشهد یکی از گزینه‌هایی است که آژانس ندا بال آسمان به شما ارائه می‌دهد. بناهای بسیار زیبا و با شکوهی نیز در جزیره ساخته شده که زیبایی‌های طبیعی آن را دوچندان کرده است. آژانس خدمات مسافرتی ندا بال آسمان مجری تور کیش لیست با دارا بودن لیست متنوعی از انواع هتل‌ها، گزینه‌های زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

تور کیش | تور کیش هتل ترنج | تور کیش هتل داریوش | آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان

هتل‌های جزیره کیش خدمات بسیار خوبی را به مسافران ارائه می‌کنند که کیفیت این خدمات با توجه به نوع هتل متفاوت خواهد بود. هتل‌های پنج ستاره نهایت کیفیت را در خدمات خود ارائه می‌دهن به باعث شده است این هتل‌ها همواره مورد توجه مسافران تور کیش باشد. رزرو تور کیش هتل داریوش به عنوان بهترین هتل‌ جزیره نخستین پیشنهاد آژانس ندا بال آسمان می‌باشد. هتل‌های چهار ستاره نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و در عین حال هزینه کمتری نسبت به هتل‌های پنج ستاره دریافت می‌کنند بنابراین می‌توانند انتخابی مناسب برای اقامت در جزیره کیش باشند.

علاوه بر این موارد اگر شما هم به اقامتی رویایی بر روی آب‌های خلیج فارس فکر می‌کنید تور کیش هتل ترنج پیش روی شما قرار دارد که به عنوان خاص‌ترین هتل کشور شناخته می‌شود و همینطور امکانات آن نیز خاص می‌باشند. نکته دیگری که درباره این هتل دریایی وجود دارد این است که هتل ترنج علاوه بر وعده صبحانه، نهار را نیز به مهمانان خود ارائه می‌کند تا مسافران دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

تور کیش | تور کیش هتل ترنج | تور کیش هتل داریوش | آژانس هواپیمایی ندا بال آسمان

یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های جزیره کیش هتل بزرگ پنج ستاره داریوش است که با طراحی بی‌نظیر خود به همراه کیفیت خدماتی که مشابه آن در کمتر هتلی در سطح کشور دیده می‌شود بهترین انتخاب برای اقامت در جزیره کیش است. هتل داریوش با الهام از طرح شکوهمند تخت جمشید طراحی و ساخته شده است و در نزدیکی ساحل شرقی جزیره کیش قرار دارد. رزرو تور کیش هتل داریوش اقامت در بهترین هتل جزیره را برایتان فراهم می‌کند.

این هتل بزرگ با ۱۹۳ اتاق بسیار مجهر و با طراحی فوق مدرن خود آماده میزبانی از مهمانان ارجمند می‌باشد. اتاق‌های هتل دارویش شامل اتاق دو نفره استاندارد رو به باغ، اتاق دو نفره استاندارد رو به دریا، اتاق دو نفره لوکس رو به باغ، اتاق دو نفره لوکس رو به دریا، سوئیت استودیو لوکس دو نفره، سوییت آتوسا دو نفره رو به باغ، سوییت آتوسا دو نفره رو به دریا، سوییت رویال چهارنفره رو به باغ، سوییت رویال چهارنفره رو به دریا، کابانا دونفره، کابانا سه نفره، کابانا سه نفره رو به دریا، کابانا دونفره حمام سانروف و کابانا سه نفره حمام سانروف می‌شود که امکانات بی‌نظیری را مانند ماهواره، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، قهوه‌ساز، بالکن، چیلر، دوش، صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، دمپایی، سشوار، حوله، کپسول آتش‌نشانی، رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، دراور، سیستم پخش مرکزی فیلم و اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق برای رفاه حداکثری مهمانان ارائه می‌کنند.

لیست بلند بالای خدمات عمومی هتل نیز شامل از امکانات فوق‌العاده هتل بزرگ داریوش می‌توان به استخر رو باز، سالن بیلیارد، زمین پینت بال مجهز، زمین تنیس، سالن بدنسازی با مدرن‌ترین تجهیزات، آرایشگاه، غواصی در آب‌های خلیج فارس، ماساژ تایلندی با بهره گیری از کادری حرفه‌ای، ماساژ پا با ماهی و آتلیه عکاسی برای ثبت لحظات تکرارنشدنی اشاره کرد که همه این موارد نویدبخش اقامتی بسیار عالی در جزیره کیش هستند.

تفریحات بسیار متنوعی نیز در جزیره کیش برای هرچه لذتبخش‌تر کردن اقامت شما وجود دارد که مشابه آن‌ها را در جای دیگری پیدا نخواهید کرد. سفر به جزیره زیبای کیش امکان استفاده از این امکانات فوق‌العاده را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. پاراسل، شاتل، جت اسکی، قایق‌های تفریحی و سافاری مهیج کیش از جمله این تفریحات هستند.

برای مشاهده تورها و همچنین رزرو تور به سایت آژانس مسافرتی ندا بال آسمان مراجعه نمایید.

شماره رزرو تور: ۰۲۱۴۴۳۷۸۲۱۵

آژانس ندا بال آسمان https://nedabal.com

آدرس: تـهـران؛ خیابان ستـارخان - بین اسدی و خسرو مـجـتمـع مــرواریــد - طبقه‌ی چهار - واحـد ۳۶

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها