تور کوشی آداسی تابستان 99

کد خبر: 1020352
تور کوشی آداسی تابستان 99
شهر زیبای کوشی آداسی

کوشی آداسی ترکیه که به معنای جزیره‌ پرنده می باشد، در ۷۱ کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین ترکیه و در نوار ساحلی منطقه‌ی اژه قرار گرفته است. کوشی آداسی به دلیل نزدیکی به جزیره‌ یونانی «ساموس» برای گردشگران و مسافرانی که به ترکیه سفر می ‌کنند، از جذابیت خاصی برخوردار بوده و طرفداران خاص خود را دارد و یکی از شهرهای بندری مهم ترکیه محسوب می شود.

تور کوشی آداسی تابستان 99

ساحل کوشی آداسی

تور کوشی آداسی

مدت زمان تور کوشی آداسی اغلب به صورت 6 شب و 7 روز است. یعنی 6 شب اقامت کامل در شهر کوشی آداسی. اقامت در هتل های تور کوشی آداسی به صورت bb - all - uall بوده و خدمات تور کوشی آداسی عبارتند از ترانسفر رفت و برگشت تور کوش آداسی، ترانسفر بین شهری (ازمیر به کوشی آداسی)، راهنمای فارسی زبان کوش آداسی، بیمه مسافرتی.

تور کوشی آداسی تابستان 99

تور کوشی آداسی تابستان 99، درحقیقت سفر به یکی از شهرهای تفریحی لوکس و ساحلی ترکیه است که می تواند بهترین جایی باشد که تعطیلات تابستان را خود را در آن سپری می کنید. تور کوشی آداسی تابستان 99 به خاطر سواحل زیبا و طبیعت بینظیر آن، خیلی مورد توجه گردشگران قرار گرفته و تابستان، بهترین فصلی است که شما می توانید از طبیعت کوشی آداسی و تفریحات آبی آن لذت ببرید.

تور کوشی آداسی شهریور 99

کوشی آداسی یک شهر ساحلی زیبا با هتل هایی لوکس، در ترکیه است. در کوشی آداسی سواحل زیبای مدیترانه ای وجود دارد. مناظر طبیعی زیبا جلوه خاصی را به شهر داده تا خاطرات به یادماندنی برای علاقمندان به طبیعت و تاریخ تبدیل کند. هر ساله میلیون ها توریست از کشورهای مختلف برای دیدن کوشی آداسی به ترکیه سفر می کنند. یکی از تورهایی که در تابستان امسال مورد استقبال مسافران بوده، تور کوشی آداسی شهریور 99 است که به دلیل قیمت مناسب و مسافت نزدیک کوشی آداسی گردشگران از آن برای سفر استقبال می کنند. بازدید از شهر ازمیر و کوشی آداسی و جاذبه های گردشگری آن ها، میل به سفر را بین گردشگران دو چندان کرده است.

آفر تور کوش آداسی

آفر تور کوشی آداسی شهریور 99 به معنی پرواز لحظه آخری کوشی آداسی و ترکیب آن با هتل های طرف قرارداد با آذربال می باشد. متقاضیان می توانند جهت اطلاع از آفرهای تور کوشی آداسی ما را در سایت آذربال دنبال نمایند.

تور کوشی آداسی UALL

تور کوشی آداسی UALL به معنی هتل های Ultra Inclusive می باشد، که در این نوع تورها مسافران می توانند از نوشیدنی و غذای رایگان به صورت 24 ساعته لذت ببرنند. این نوع از هتل ها معمولا به مساحت هکتاری بوده و ساحلی می باشند. تنوع سرگرمی در این هتل ها به اندازه ای است که مسافران نیازی به خروج از هتل ندارند و کل مدت سفر را در هتل سپری خواهند کرد.

آذربال هر سال با بهترین هتل های UALL کوشی آداسی قرارداد داشته و لذا بهترین نرخ ها را به مسافران گرامی ارائه می دهد. مسافران همچنان می توانند جهت تحلیل و بررسی هتل ها و انتخاب بهترین گزینه از مشاوره کارشناسان مجرب آذربال بهره مند شوند.

تور لحظه آخری کوشی آداسی تابستان 99

تور لحظه آخری کوشی آداسی به معنی تکمیل ظرفیت و نزدیک بودن زمان پرواز از زمان خرید تور می باشد. البته عبارت لحظه آخری همیشه به معنی ارزان بودن نمی باشد، چرا که در فصول شلوغ حتی بلیط های باقی مانده لحظه آخری نیز به قیمت بالا فروخته می شوند. لذا جهت آگاهی از آفرها و تورهای لحظه آخری کوشی آداسی و دیگر مقاصد توصیه می شود سایت ما را در آذربال دنبال نمایید.

رزرو تور کوشی آداسی ارزان

مسافرانی که کوشی آداسی را به عنوان مقصد سفر خود برگزیده اند می توانند با مشاهده پکیج های ارائه شده در سایت آذربال که همگی با وسواس و رقابتی ترین نرخ ها ارائه گردیده، اقدام به انتخاب و رزرو نمایند همچنین این امکان فراهم می باشد که با همیاری کارشناسان ما تغییراتی در جزئیات تور بوجود آمده و تور را مطابق با سلیقه و خواست خود انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که تور های ارزان همیشه به صرفه نبوده و با دریافت خدمات بسیار پایین، گاهی هزینه شما به هدر خواهد رفت. بنابراین همواره در انتخاب تور و جزئیات آن نهایت دقت را به خرج دهید.

خرید تور کوشی آداسی تابستان 99 از آذربال

آذربال همواره سعی بر آن نموده تا بهترین خدمات را با مناسب ترین نرخ ها در خدمت مسافرین خود قرار دهد. همچنین علاوه بر گزینه های انتخابی که آذربال به همراه خدمات کامل ارائه می دهد، امکان این وجود دارد که شخص، تور را مطابق با خواسته خود بچیند و پرواز و هتل مورد نظر خود برگزیند. جهت برنامه ریزی و انتخاب بهترین گزینه های پیش روی خود به سایت آذربال مراجعه کنید و در صورت لزوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هزینه و قیمت تور کوشی آداسی لحظه آخری و ارزان

همانطور که می دانید قیمت تور به عوامل بسیاری نظیر ایرلاین انتخابی و هتل رزرو شده وابسته می باشد. علاوه بر موارد ذکر شده مدت زمان تور و تاریخ سفر که در کدام فصل سال باشد در تعیین نرخ تور کوشی آداسی تاثیرگذار خواهد بود. باتوجه به اینکه به نسبت مبلغ پرداختی خدمات دریافت می نمایید و پکیج ارائه شده توسط آذربال با دقت تمام انتخاب گردیده، امکان اعمال تغییرات به دلخواه مسافر موجود می باشد.

مطمئنا عبارت تور لحظه آخری به گوشتان بسیار آشنا می باشد. اگر به دنبال معنای آن باشید همانطور که از نامش مشخص است مربوط به آخرین زمان های باقی مانده به اتمام ثبت نام تور است. بدین منظور بسیاری از آژانس ها جهت تکمیل ظرفیت فروش نرفته خود اقدام به اعمال تخفیف های ویژه ای می نمایند. این اتفاق معمولا در مناسبات ویژه نظیر تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز، تابستان و تعطیلات رسمی چندین روزه اتفاق می افتد.

ارزانترین تور کوشی آداسی

کوشی آداسی شهری ساحلی و زیبا در غرب ترکیه می باشد. این شهر به سبب قرارگیری در کنار دریای مدیترانه و دارا بودن طبیعتی زیبا یکی از مناسب ترین مقاصد برای علاقه مندان به طبیعت محسوب می گردد. همچنین دیگر جاذبه ای که افراد بسیاری را سالیانه به این منطقه می کشانده جاذبه های تاریخی می باشد. اگر کوشی آداسی را به عنوان مقصد سفر خود در تور کوشی آداسی تابستان 99 برگزیدید، قطعا سفری به یادماندنی و پر خاطره انتظار شما را می کشد.

تور کوشی آداسی تابستان 99

نمایی از جزیره کوشی آداسی

ارزانترین تور کوشی آداسی با بهترین هتل های گارانتی و پرواز های چارتر در آذربال قابل خریداری می باشد. کارشناسان ما با ترکیب هوشمندانه ارزان ترین پرواز چارتر و ارزان ترین هتل موجود، یک پکیج با نرخ مناسب به مسافران گرامی ارائه می دهند. مسافران همچنین می توانند از مشاوره در خصوص تحلیل و بررسی امکانات هتل ها و اماکن نزدیک به آن در azarbal.ir بهره مند شوند.

آب و هوای شهر کوشی آداسی

آب و هوای شهر کوشی آداسی معتدل می باشد. تابستان‌ های این شهر از اوایل اردیبهشت ماه شروع شده و تا اوایل مهرماه ادامه دارد. زمستان ‌های کوشی آداسی هم دمای هوا خیلی پایین نمی باشد. تیرماه با دمای بیش از 45 درجه سانتی‌گراد، گرم‌ ترین ماه کوشی ‌آداسی است و داشتن کرم ضد آفتاب و کلاه لبه‌دار، از مهمترین امکانات سفر به‌ کوشی آداسی در این ایام به شمار می‌ روند. آب و هوای معتدل کوشی آداسی این اجازه را به ساکنان آن داده تا به تولید محصولات کشاورزی مانند زیتون، انگور و انجیر در زمین‌های حاصلخیز اطراف کوشی آداسی مشغول شوند. شهر زیبا و بندری کوشی آداسی ترکیه حدود ۳۰۰ روز از سال را با آب و هوایی آفتابی سپری میکند.

خرید در کوشی آداسی

خرید در کوشی ‎آداسی، مانند خود شهر، بسیار رنگارنگ است. در کنار برند های معروف جهانی، محصولات محلی نیز دیده می‎شوند. در یک سو، خریدار گران ‎پسند یک انگشتر الماس دست ‎ساز که توسط یک طراح محلی ساخته شده را می ‎پسندد و در سوی دیگر انجیر تازه‎ محلی و انگور در یک غرفه‎ کوچک، ضیافتی است برای مسافری دیگر.

بازار در حوالی بندر اصلی تقریبا هر روز میزبان هزاران مشتری است. اگر کمی بیشتر به سمت مرکز شهر بروید، فروشگاه‎ های محلی ترکیه‎ ای، کتابفروشی‎ ها و فروشگاه‎ های عادی را می‎ بینید که در امتداد خیابان ‎ها قرار دارند. مارک‎ های بین ‎المللی پوشاک در شمال شهر و اطراف مارینا پیدا می‎شوند. یک بازار روبروی ایستگاه اصلی اتوبوس قرار دارد که هر سه‎ شنبه و جمعه بازار کشاورزان و هر چهارشنبه بازار پوشاک در آن دایر است.

حمل و نقل در کوش آداسی

حمل و نقل در شهر کوشی آداسی با 3 وسیله نقلیه عمومی صورت می گیرد:

  • دُلموش

معقول ‎ترین راه برای حمل و نقل در اطراف شهر، مینی ‎بوس ‎هایی به نام دُلموش است. دلموش‎ ها در چندین مسیر مختلف فعالیت می ‎کنند و از تمام هتل‎ ها و جاذبه ‎های مهم عبور می‎ کنند. خط ‎های مختلفی وجود دارد که با شماره از یکدیگر متمایز می‎ شوند و نام مقصد در پنجره‎ های جلویی یا کناری آن ‎ها نوشته شده است. آسان‎ ترین راه برای یافتن دلموش صحیح برای مقصدتان این است که دست خود را بالا برده و با متوقف کردن یکی از آن ‎ها، از راننده سوال کنید. ایستگاه ‎های دلموش در خیابان ‎های اصلی قرار دارند اما در خیابان ‎های فرعی هم اشکالی ندارد که دستتان را بالا ببرید تا بدون نیاز به ایستگاه یک دلموش را متوقف کنید. هزینه‎ ها به صورت نقدی، لیر ترکیه یا یورو، پرداخت می ‎شود.

تور کوشی آداسی تابستان 99

ALT دلموش های مسافر بری در ترکیه

  • تاکسی

برای پیدا کردن تاکسی بهتر است به جای منتظر ماندن، به دفتر تاکسی‎ رانی رفته و یا با یکی از شرکت‎ های تاکسی‎ رانی تماس بگیرید. تاکسی ‎ها زرد بوده و اسم شرکت بر روی درشان نوشته شده است. هزینه‎ تاکسی توسط تاکسی ‎متر محاسبه می ‎شود.

  • اتوبوس همگانی

اتوبوس ‎های عمومی شهرداری آیدین‎، همه روزه بین آیدین و کوشی ‎آداسی از اوایل صبح تا عصر فعالیت می‎کنند. در فصل رونق گردشگری، یک مسیر اضافی از کوشی ‎آداسی به گوزَل‎ کاملی افزوده می ‎شود. برای برنامه ‎های زمانی و مسیرها، صفحه‎ وب شهرداری آیدین را بررسی کنید.

جاذبه های شهر جذاب و دیدنی کوشی ‌آداسی

کوشی ‎آداسی واقع در ساحل زیبای اژه، یکی از محبوب ‎ترین شهرهای تفریحی ترکیه است. این شهر زیبا سالانه بیش از یک و نیم میلیون بازدید کننده از سراسر جهان را به خود جلب می‎کند. کوشی ‎آداسی توسط جاذبه­ های طبیعی، فرهنگی و تاریخی احاطه شده است که این شهر را به یک مرکز تفریحی مناسب تبدیل می ‎کنند. همه مسافران از زو‏ج‎ ها تا خانواده ‎ها، از دوست‎ داران مهمانی ها تا عاشقان باستان ‎شناسی از دیدن این شهر لذت خواهند برد. شهر کوشی ‌آداسی، به سواحل شنی و صخره‌ ايش معروف می باشد. يکی از پرطرفدارترين و محبوبترین سواحل عمومی کوشی آداسی، ساحل شنی کادينلار دنيزی در قسمت جنوبی شهر بوده که براي انواع ورزش ‌هاي آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روي آب بسیار مناسب می باشد.

تور کوشی آداسی تابستان 99

نمایی زیبا از کوشی آداسی

جمعیت کوشی آداسی 100000 نفر است که در تابستان با پرشدن خانه ‎ها واستراحتگاه ­‎های بزرگ از توریست‎ های محلی و بین ‎المللی، به بیش از یک میلیون نفر می ­رسد. این شهر با داشتن یکی از بزرگترین بندرهای دریایی ترکیه، پذیرای هزاران مسافر کشتی است که به سمت افسُس حرکت می­ کنند. این شهر که در نگاه اول مدرن و اروپایی است، خانه­ های کلاسیک قدیمی ترکی دارد که توسط دیوارهای قرون وسطایی احاطه شده ‎اند. برخی از این خانه ‎ها به کافه یا مغازه تبدیل شده ­اند و به این شهر جلوه ­ای رنگارنگ می ‎بخشند. هتل­ ها و آپارتمان ­های مسکونی در تپه­ های اطراف شهر ساخته شده ‎اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها