کاهش یک میلیون تومانی قیمت سکه

کد خبر: 1024441

کشتی‌آرای با بیان اینکه قیمت سکه بهار آزادی نسبت به دیروز یک میلیون تومان کاهش یافته است،‌گفت: فروشنده ها در بازار زیاد شدند و خریداران نیز نظاره‌گر هستند.

کاهش یک میلیون تومانی قیمت سکه

خبرگزاری تسنیم: محمد کشتی‌آرای، درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: کاهش 7 درصدی قیمت ارز موجب کاهش یک میلیون تومانی قیمت سکه شد این درحالی است که قیمت طلای جهانی طی روز جاری ثابت بود.

وی افزود: حباب سکه نیز نسبت به دیروز 550 هزار تومان کاهش یافته و از یک میلیون و 620 هزار تومان دیروز به یک میلیون و 70 هزار تومان در روز جاری کاهش یافته است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت خرید و فروش گفت: خریداران دست نگه داشته‌اند تا قیمت ها به کف برسد ولی در عین حال فروشنده ها نسبت به روزهای قبل بیشتر شده اند.

بیشتر بخوانید

سقوط آزاد قیمت طلا و ارز در بازار/ دلار آزاد به کانال 28 هزار تومان بازگشت

کشتی آرای ضمن اشاره به اینکه در صورت ادامه روند فعلی در بازار ارز، قیمت طلا و سکه در روزهای آینده بازهم کاهشی خواهد بود، تصریح کرد: سیاست های ارزی بانک مرکزی و خبرهای مثبت از بازگشت ارزهای صادراتی موجب کاهش قیمت ها در بازار شده است.

به گفته وی، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 291 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 720 هزار تومان و هر مثقال طلا 5میلیون و 590 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 13میلیون و 700 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 13میلیون و 500 هزار تومان است. قیمت نیم‌سکه بهار آزادی نیز 7 میلیون و 600 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 900 هزار تومان و سکه گرمی2 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها